Teruglezen......Ik heb al 2x gezegd dat ze niet komen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:16 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
Nice, 1500's zijn altijd goed.
Weet iemand trouwens of deze nog naar Nederland komen?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 07:30 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Teruglezen......Ik heb al 2x gezegd dat ze niet komen.
tof.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:43 schreef sjimz het volgende:
Meneer de postbode was weer vriendjes met mij vandaag
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:19 schreef Freshcotton het volgende:
[ afbeelding ]
Eskimo's en Nb's zijn van vorige week, Footbalfriendlypack is mn eerste paartje,
Iemand ervaring met Flightclub ?
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:58 schreef thaWarhead het volgende:
Hahaha, die username...
Heb alleen instore ervaring met Flight Club, maar 90% kun je cheaper vinden als je wat verder zoekt.
Einz:l emon safari's bestaan nietquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:07 schreef Freshcotton het volgende:
[..]
Goedkoper ?! die lemon safari's zijn daar voor 125 dollar, dat is ong 93 euro,
maare je hebt dus niet ervaring met verzenden etc ?
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:07 schreef Freshcotton het volgende:
[..]
Alles wat daar verkocht wordt kan op bv. ebay voor veel minder.quote:Op zondag 11 januari 2009 02:01 schreef Freshcotton het volgende:
ach man weet ik veel hoe die dingen heten
enne, fc lijkt mij niet overprices aangezien het dollars zijn ?
want hoeveel euro betaal je voorn nike airmax one Alphabet ?
of hufquake ?
Als er iets is wat wel overpriced is dan is het FC welquote:Op zondag 11 januari 2009 02:01 schreef Freshcotton het volgende:
ach man weet ik veel hoe die dingen heten
enne, fc lijkt mij niet overprices aangezien het dollars zijn ?
want hoeveel euro betaal je voorn nike airmax one Alphabet ?
of hufquake ?
Wat zijn we weer behulpzaam hier, FC is niet altijd overpriced, vraag maar aan Warhead (576 anyone?).quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:07 schreef Freshcotton het volgende:
[..]
We hebben bij Concrete nog genoeg Schmoove.quote:Op zondag 11 januari 2009 03:23 schreef stijn_ het volgende:
Kan ik in nederland ook schoeisel van Schmoove krijgen? wil namelijk deze:
[ afbeelding ]
Probeer jij die AM1 Yellow safari dan maar eens voor minder dan 130 euro + verzendkosten te zoeken in maatje 10,5 - 11quote:Op zondag 11 januari 2009 09:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als er iets is wat wel overpriced is dan is het FC wel![]()
En nike air max one Alphabet van FC plukken
99% van de gevallen zal je voor die deals op ebay/sneaker fora moeten afgaan.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:25 schreef Freshcotton het volgende:
Oke... Sjimz en de rest die voor Ebay waren
jullie hebben me overtuigd![]()
Doen wequote:Op zondag 11 januari 2009 16:29 schreef thaWarhead het volgende:
Gooi die dierenprint krengen van jou dan ook maar op de stapel.
ja die ken ik. ;]quote:Op zondag 11 januari 2009 17:20 schreef thaWarhead het volgende:
http://www.noboysallowed.nl
Alsjeblieft.
nieuwprijs was 175, maar ze hebbe niet voor niets 1,5 jaar in de sale gestaan.. ze vallen hetzelfde als je 670.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:03 schreef Freshcotton het volgende:
[ afbeelding ]
kan ze krijgen voor 75 euro, weet iemand mischien de prijs wat ze in de winkel zijn/waren ?
oh en weet iemand hoe de maat daarvan is ?
heb in mn new balance 670 10,5 vallen deze groter uit ? of gewoon t zelfde ?
Doe us op de post doen voor mijquote:Op zondag 11 januari 2009 10:41 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
We hebben bij Concrete nog genoeg Schmoove.
Witte versie van die hadden we sowieso nog, zwarte vast ook nog wel.
Concrete, Footlocker?quote:Op maandag 12 januari 2009 10:05 schreef navigator het volgende:
Iemand die toevallig weet of Wildwood ACG´s te krijgen zijn in Mokum e.o.? bedankt.
Als feelsgoodman zegt dat ze lelijk zijn, zijn ze dat ook.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:44 schreef Cinch het volgende:
Iets IS niet lelijk, je VINDT iets lelijk.
seto heeft altijd gelijk.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:10 schreef seto het volgende:
[..]
Als feelsgoodman zegt dat ze lelijk zijn, zijn ze dat ook.
Ja sorry maar ik moet de bhoys hier toch gelijk geven...quote:
Cheer up, je zal voortaan geen tekort hebben aan breezersletjes om je heen.quote:
Het is een lelijke schoenquote:Op maandag 12 januari 2009 19:47 schreef Freshcotton het volgende:
die smiley was gewoon om aan te geven dat ik het niet zo op meelopers heb...
(van waar al dat gehaat ?)
lulz, beastpack kopen en niet mee lopenquote:Op maandag 12 januari 2009 19:47 schreef Freshcotton het volgende:
die smiley was gewoon om aan te geven dat ik het niet zo op meelopers heb...
(van waar al dat gehaat ?)
Dan moet je maar geen sneakers gaan kopen!quote:Op maandag 12 januari 2009 20:13 schreef Freshcotton het volgende:
en als je jong bent, geen vrouw met bakken vol geld, geen studie kosten, een kut baan die niet verdient, dan vond ik dit toch wel een redelijk goeie oplossing ? ohja en ik heb ook geen ouders die me sponseren...
spreek feelsgoodman niet tegen!quote:Op maandag 12 januari 2009 20:44 schreef Freshcotton het volgende:
Zullen we mekaar maar vanachter het beeldscherm haten? en maar gewoon hier in dit topic posten ?
want dit slaat allemaal echt nergens op..
Die zijn wel erg dope, hoe heten die ?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:07 schreef Xaverius1337 het volgende:
Me nieuwe patta's
Nike dunk low
sorry voor baggerkwaliteit me nokia n82 is gejat dus ff met ouwe phone gedaan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:45 schreef navigator het volgende:
Stelletje wijven hier zeg, ongelooflijk.
Ach laat ze toch...quote:Op maandag 12 januari 2009 21:11 schreef feelsgoodman het volgende:
Normaliter wel ja. Altijd van die hypefag's die hier de boel komen verstoren met hun hypecomments, echt not done.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |