Het is een lelijke schoenquote:Op maandag 12 januari 2009 19:47 schreef Freshcotton het volgende:
die smiley was gewoon om aan te geven dat ik het niet zo op meelopers heb...
(van waar al dat gehaat ?)
lulz, beastpack kopen en niet mee lopenquote:Op maandag 12 januari 2009 19:47 schreef Freshcotton het volgende:
die smiley was gewoon om aan te geven dat ik het niet zo op meelopers heb...
(van waar al dat gehaat ?)
Dan moet je maar geen sneakers gaan kopen!quote:Op maandag 12 januari 2009 20:13 schreef Freshcotton het volgende:
en als je jong bent, geen vrouw met bakken vol geld, geen studie kosten, een kut baan die niet verdient, dan vond ik dit toch wel een redelijk goeie oplossing ? ohja en ik heb ook geen ouders die me sponseren...
spreek feelsgoodman niet tegen!quote:Op maandag 12 januari 2009 20:44 schreef Freshcotton het volgende:
Zullen we mekaar maar vanachter het beeldscherm haten? en maar gewoon hier in dit topic posten ?
want dit slaat allemaal echt nergens op..
Die zijn wel erg dope, hoe heten die ?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:07 schreef Xaverius1337 het volgende:
Me nieuwe patta's
Nike dunk low
sorry voor baggerkwaliteit me nokia n82 is gejat dus ff met ouwe phone gedaan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:45 schreef navigator het volgende:
Stelletje wijven hier zeg, ongelooflijk.
Ach laat ze toch...quote:Op maandag 12 januari 2009 21:11 schreef feelsgoodman het volgende:
Normaliter wel ja. Altijd van die hypefag's die hier de boel komen verstoren met hun hypecomments, echt not done.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |