Adidas valt over het algemeen redelijk klein...quote:
dus ipv 42 een 43 ? of zelfs een 44?quote:Op zondag 4 januari 2009 16:47 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Adidas valt over het algemeen redelijk klein...
ke thanx, dus gewoon voor een 43,5 kijkenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:48 schreef Z het volgende:
1 tot anderhalve maat moet voldoende zijn. Ik heb wel een een 10 besteld die veels te klein was, geruild voor een 11 1/2 die prima zat.
Hier is nog ruimte.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:20 schreef HenkBenzinetank het volgende:
collectiepic nieuwe stijl:
[ afbeelding ]
Ik ga volgende week verhuizen, en ik heb eigenlijk geen idee waar ik het allemaal moet laten..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn geen carminesquote:Op maandag 5 januari 2009 19:57 schreef DubzOne het volgende:
Verdomme Ivy, je gaat ook wel echt weer kkhard de laatste tijd!
Al zijn die Carmines niet echt my cup of tea
Zijn geen carmines.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:57 schreef DubzOne het volgende:
Verdomme Ivy, je gaat ook wel echt weer kkhard de laatste tijd!
Al zijn die Carmines niet echt my cup of tea
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat moet dat nou kosten? Sakuragi had maar 30 yen voor een paar VI's betaaldquote:
de hint werktquote:Op maandag 5 januari 2009 22:42 schreef thaWarhead het volgende:
Home>Away
En ja, ik moet kostgeld betalen verdomme. Het werkt wel, want nu wil ik echt het huis uit (het voel zo zinloos om ineens te moeten betalen voor iets dat een maand eerder nog gratis was)
Maar eens aanmelden bij kamernet ofzo.
Dat scheelt behangen/verfen. Gewoon een muur volbouwen met schoenendozen.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:48 schreef feelsgoodman het volgende:
Tering. Hoe ga je dat doen, man? Zo'n zee container huren en daar je schoenen in opslaan? Twee kamers huren? Teveel schoenen!
quote:The jazz, the what? the jazz can move that ass
Cuz The Tribe originates that feelin' of pizzazz
bedankt voor de tip! heb het zooltje eruit gesloopt, en een zooltje uit ouwe puma's gehaald. we zullen het wel gaan merken morgenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:38 schreef thaWarhead het volgende:
Ander zooltje in leggen (zonder Zoom Air) en het is opgelost.
Je kan ze evt. ook op laten rekken bij een schoenmaker... scheelt wel wat als het leer is!quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:37 schreef Rekkof het volgende:
Heb vandaag de hele dag met mn tenen tegen de voorkant aangeschovenMaar ik doe ze niet weg, want ze zijn zo geill
![]()
Ik denk dat ik er vanavond maar natte (warm/koud?) kranten indoe, misschien dat dat helpt..
42 maar het is SB dus ong 41,5quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:09 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Je kan ze evt. ook op laten rekken bij een schoenmaker... scheelt wel wat als het leer is!
Yep, it's worth a shot zou ik zeggenquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:14 schreef Rekkof het volgende:
[..]
42 maar het is SB dus ong 41,5
[..]
[ afbeelding ]
dit zijn ze, maar weet niet of dit echt leer is
Waar heb je die vandaan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:14 schreef Rekkof het volgende:
[..]
42 maar het is SB dus ong 41,5
[..]
[ afbeelding ]
dit zijn ze, maar weet niet of dit echt leer is
ganz geilll!!!11!!1!quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:43 schreef sjimz het volgende:
Meneer de postbode was weer vriendjes met mij vandaag
[ afbeelding ]
Vieze homo, en dan ook nog je providers strategisch in de foto plaatsen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:43 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:43 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:27 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik kon geen goed plaatje vinden, sorry
ik bedoelde meer zo van
Gast!!
Nice, 1500's zijn altijd goed.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:43 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |