Traditie hequote:Op woensdag 24 december 2008 10:10 schreef ReMcOrE het volgende:
en ook gewoon keihard die TT
ook nog met filmpje erbij
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:18 schreef JortK het volgende:
Gaan er trouwens nog sjaken naar XX 10 januari?
Rarequote:Op woensdag 24 december 2008 10:20 schreef ReMcOrE het volgende:
= Publieke omroep Weldenkend Nederland en Dergelijke ??
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:20 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Rare
en
Machtig
charismatische
Oliebollenbakker
rost
Eroplos
![]()
quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:39 schreef MrDice het volgende:
Deel 65 belde net, ze willen hun kansloze gedrag graag terug hebben.![]()
1983 belde net, ze willen hun grapjes terugquote:Op woensdag 24 december 2008 10:39 schreef MrDice het volgende:
1962 belde... ze willen hun "... belde"-grap terug.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:39 schreef MrDice het volgende:
Ga Marokkanen pesten of zo.
Daarom juist wel, nu kan het nog net.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:58 schreef de_huig het volgende:
de dag voor kerst...vrede op aarde mensen!![]()
geen showtekbash van mijn kant vandaag![]()
owja...showtek is kutquote:Op woensdag 24 december 2008 11:01 schreef mstx het volgende:
[..]
Daarom juist wel, nu kan het nog net.
[Hardstyle #79] We live for the music!quote:Op woensdag 24 december 2008 11:47 schreef ElDani het volgende:
moet de TT nou zo gemeen zijn? Doe dan een mooi HS nummer der achter.
Showtek & Zany - It's The Santaquote:Op woensdag 24 december 2008 11:58 schreef SMutzskii het volgende:
Zijn er eigelijk hardstyle kerstnummers (of hardstyle versies iig)?
quote:
It's the santaquote:Op woensdag 24 december 2008 11:58 schreef SMutzskii het volgende:
Je hebt zojuist de award voor kansloze user gewonnen. Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 24 december 2008 12:02 schreef JortK het volgende:
En mensen moeten trouwens niet zeiken, die TT moet blijven!
Waar maak je je druk om vriend?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:17 schreef MrDice het volgende:
[..]
Je hebt zojuist de award voor kansloze user gewonnen. Gefeliciteerd!![]()
Ook spijtig dat ons Modje zich hier voor laat lenen. Nog even in de laatste week van het jaar de TT traditie het raam uit.
Maar hij vindt een Showtek nummer ook cool hoorquote:Op woensdag 24 december 2008 12:17 schreef MrDice het volgende:
[..]
Je hebt zojuist de award voor kansloze user gewonnen. Gefeliciteerd!![]()
quote:
Alleen omdat Zany erin zitquote:Op woensdag 24 december 2008 12:20 schreef mstx het volgende:
[..]
Maar hij vindt een Showtek nummer ook cool hoor![]()
[..]
Kuddo'squote:Op woensdag 24 december 2008 12:18 schreef JortK het volgende:
En dan nog iets, mij een kansloze user noemen met je 'Fuck the system!' in je ondertitel.
als je achteraf gewoon zegt dat het kut was etc. dan is het geen probleemquote:Op woensdag 24 december 2008 12:21 schreef Sethje het volgende:
ik ga de 26e misschien naar de timeout waar showtek komt..er is in de buurt gewoon helemaaal niks met hardstyle en ik wil wel op stap dusja![]()
Timeout:quote:Op woensdag 24 december 2008 12:21 schreef Sethje het volgende:
ik ga de 26e misschien naar de timeout waar showtek komt..er is in de buurt gewoon helemaaal niks met hardstyle en ik wil wel op stap dusja![]()
Maar het is goed zo, prettige kerst mensen. Stik er maar in.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:18 schreef JortK het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om vriend?
-Om dit eindeloze pesterige gedrag. Wat negen van de 10 keer ook nog eens compleet misplaatst is.
Als het je niet bevalt kom je toch het volgende deeltje weer terug?
-Prima joh, als dit is hoe de Hardstyle community met elkaar om moet gaan.
Edit: En dan nog iets, mij een kansloze user noemen met je 'Fuck the system!' in je ondertitel.
-Ik val toch niemand lastig dat ik in essentie Showtek leuk vind? In tegenstelling tot het gedrag van een aantal hier wat echt sfeerverziekend is. En 'fuck the system' blijft slechts een uitspraak wat ik wel kan waarderen.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 24 december 2008 12:26 schreef JortK het volgende:
Joh mstx ga dr gewoon een keer heen FUCK THE SYSTEM!!!~~!~!!~!~!`1`1`1~!~!~!!
Pesterig gedrag, je voelt je persoonlijk aangesproken?quote:Waar maak je je druk om vriend?
-Om dit eindeloze pesterige gedrag. Wat negen van de 10 keer ook nog eens compleet misplaatst is.
Je moet je niet alle ellende van de wereld op je nek halenquote:Als het je niet bevalt kom je toch het volgende deeltje weer terug?
-Prima joh, als dit is hoe de Hardstyle community met elkaar om moet gaan.
Goeie tip voor je: Your ultimate X-Mas Time Out · Showtekquote:Edit: En dan nog iets, mij een kansloze user noemen met je 'Fuck the system!' in je ondertitel.
-Ik val toch niemand lastig dat ik in essentie Showtek leuk vind? In tegenstelling tot het gedrag van een aantal hier wat echt sfeerverziekend is. En 'fuck the system' blijft slechts een uitspraak wat ik wel kan waarderen.
Juist!quote:Op woensdag 24 december 2008 10:58 schreef de_huig het volgende:
de dag voor kerst...vrede op aarde mensen!![]()
Wees gerust, ik was al van plan om de TT morgen weer aan te passenquote:Op woensdag 24 december 2008 12:17 schreef MrDice het volgende:
Ook spijtig dat ons Modje zich hier voor laat lenen. Nog even in de laatste week van het jaar de TT traditie het raam uit.
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:22 schreef ReMcOrE het volgende:
als je achteraf gewoon zegt dat het kut was etc. dan is het geen probleem![]()
quote:
nee ik moet en zal hardstylen en afteren want mn ouders zijn op vakantiequote:Op woensdag 24 december 2008 12:57 schreef SMutzskii het volgende:
Kan je niet op stap naar iets zonder hardstyle dan Seth?
hahaha, oke.. dan mag het.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:25 schreef Sethje het volgende:
[..]
nee ik moet en zal hardstylen en afteren want mn ouders zijn op vakantie
Wat een bullshit Rip.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:07 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Wees gerust, ik was al van plan om de TT morgen weer aan te passen![]()
- vanwege Kerst and all, en ja traditie![]()
![]()
Dat is geen hardstyle knaapquote:Op woensdag 24 december 2008 12:35 schreef znarch het volgende:
Om er iets nuttigs van te maken: Distorted Revelation - Rockstar![]()
Weet ikquote:Op woensdag 24 december 2008 13:59 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Dat is geen hardstyle knaap.
Maar het is inderdaad weer een kut TT..
Dat lijstje van best of komt straks wel.
Bij dezequote:Op woensdag 24 december 2008 11:52 schreef mstx het volgende:
[..]
[Hardstyle #79] I was born to be a hustler!
Kies maar een nieuwe dan.
Als jij de moraalridder uit wil hangen, doe je best.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:52 schreef Da_Ripper het volgende:
We hebben deze 'traditie' nu al bijna vanaf het begin .. op 2 uitzonderingen na, zijn alle TTs genoemt naar plaatjes.
We hebben al een heel topic kunnen ST-bashen ... geef me een goede reden waarom deze TT zou mogen blijven.
Ik hou niet van vijandigheid in het topic maar jullie posts laat ik veelal ongemoeid. De TT however, straalt wel een soort van algemeen goed uit ... aangezien deze mening van jou (mij & en velen hier maar toch) niet door allen wordt ondersteund laat ik hem staan voor de woenST-dag ... maar daarna zal hij als vanouds de traditie volgen en zo ook de FOK!-analen ingaan
Ja, komt door Showtek...quote:Op woensdag 24 december 2008 15:10 schreef ElDani het volgende:
[..]
Bij deze
edit: Holy Shit.. Komt opeens een heel zooi nieuw volk aanzetten met een post..
Is FOK! vaker van beticht dusssquote:Op woensdag 24 december 2008 15:12 schreef JortK het volgende:
hypocriete en miereneukerige tyfusbende hier.
klein kindquote:Op woensdag 24 december 2008 15:12 schreef JortK het volgende:
Maargoed, doe lekker je best, hypocriete en miereneukerige tyfusbende hier.
quote:
precies kerelquote:
blijft een nice nummerquote:Op woensdag 24 december 2008 15:02 schreef znarch het volgende:
Btw, full metal jacket was op tv. Noisecontrollers - In the marine mag in de op toch ?
http://www.megaupload.com/nl/?d=PPHJ97YWquote:Op woensdag 24 december 2008 11:58 schreef SMutzskii het volgende:
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:28 schreef RiKe het volgende:
En optreden gister ging niet zoals gehoopt
Wat dan? Magere opkomst? Slecht publiek? Je draaide gewoon kut? Vertel, lucht je hart, gooi je ziel op tafel, we zijn er voor je !quote:Op woensdag 24 december 2008 16:28 schreef RiKe het volgende:
[..]
http://www.megaupload.com/nl/?d=PPHJ97YW
Zelf gemaakt![]()
Is na die upload nog wel veranderd, maar het idee is hetzelfde gebleven(melodie komt er wat duidelijker uit enzo)
En optreden gister ging niet zoals gehoopt
Ruk mengpaneel (Dateq XTC2..balans tussen 2 kanalen regelen is NIET mogelijk, je moet het andere kanaal overstemmen met de gain, je hoort dus geen fuck)quote:
Ja ach mix technisch gezien was het wel een redelijke set, zat maar 1 fout in (doordat ik niks hoorde door dat *&^@$IO@ mengpaneel) en 1 plaat sloeg over...waardoor weet ik nog steeds nietquote:Op woensdag 24 december 2008 16:36 schreef ReMcOrE het volgende:
dan baal je ook wel, dat alles net ff tegenzit tijdens zo'n optreden
volgende keer gaat het vast beter
da'squote:Op woensdag 24 december 2008 16:35 schreef RiKe het volgende:
[..]
En het grootste deel van het publiek wilde terror
Nouja de rest van de apparatuur was wel tof, 2 Technics platenspelers met Ortofon Concorde elementen (die blauwe..) en 2 Pioneer CDJ1000 MK3'squote:Op woensdag 24 december 2008 16:41 schreef ReMcOrE het volgende:
als het publiek en de apparatuur je in in de steek laten, dan kun je ook gewoon niks...
Ja okequote:Op woensdag 24 december 2008 16:47 schreef ElDani het volgende:
Haha ik ook toch?;). Ik vertelde je al dat hij goed was via de PM als jury! Dus je moet niet zo gek opkijken toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog gefeliciteerd met je rijbewijs!
Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
zeker niet slechtquote:Op woensdag 24 december 2008 16:45 schreef RiKe het volgende:
[..]
Nouja de rest van de apparatuur was wel tof, 2 Technics platenspelers met Ortofon Concorde elementen (die blauwe..) en 2 Pioneer CDJ1000 MK3's![]()
En het lullige was...ze hebben een DJM600 achter de schermen staan zegmaar....en dan zetten ze die Dateq neer...![]()
Vind je hem echt zo leuk ASroma?
Haha ligt eraan waarquote:Op woensdag 24 december 2008 16:52 schreef ASroma het volgende:
[..]
zeker niet slechtgewoon grappig met dit bekende deuntje, je mag em best draaien als wel op 2e kerstdag gaan stappen
Ik neem het je ook niet kwalijk hoor Rippiequote:Op woensdag 24 december 2008 15:33 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Is FOK! vaker van beticht dusss![]()
uw moDraalridder,
Goede argumentatie manquote:
Waarom, omdat ik eerlijk me mening geef? Je kunt een eerlijke mening niet aan?quote:Op woensdag 24 december 2008 16:35 schreef Dalton_ het volgende:
Immer kwaliteit Posts, Jort K?
Je doet je naam geen eer aan..
En uhm TT Qountdown is.. Maar niet voor mij
Niet zeggen, anders noemen ze je een klein kind dat iedereen loopt te pesten!quote:Op woensdag 24 december 2008 17:28 schreef RiKe het volgende:
Jullie kunnen wel trots op me zijn...GEEN Showtek gedraaid![]()
Showtek
quote:Op woensdag 24 december 2008 17:48 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik neem het je ook niet kwalijk hoor Rippie
[..]
Goede argumentatie man
[..]
Waarom, omdat ik eerlijk me mening geef? Je kunt een eerlijke mening niet aan?
[..]
Niet zeggen, anders noemen ze je een klein kind dat iedereen loopt te pesten!
quote:Op woensdag 24 december 2008 15:12 schreef JortK het volgende:
[..]
Als jij de moraalridder uit wil hangen, doe je best.
Mensen kiezen een TT, er staat netjes [Hardstyle #79].
Wat daarachter staat maakt toch geen fuck uit?
Maargoed, doe lekker je best, hypocriete en miereneukerige tyfusbende hier.
Early Soundzquote:Op woensdag 24 december 2008 17:54 schreef Koepert het volgende:
maar dat neemt niet weg dat ze een paar ZEEER GOEDE platen hebben gemaakt
Ik zou hier eigenlijk niet op moeten reageren, maar doe het toch...quote:
natuurlijk!!quote:Op woensdag 24 december 2008 18:31 schreef PartyAnimal87 het volgende:"Houden we de kerstgedachte er wel een beetje in jongelui?"
Ik wel, ik ga misschien ook die kant opquote:Op woensdag 24 december 2008 13:14 schreef Koepert het volgende:
Zo ik heb de rellen net weer gemist zie ik...
Jingle Bangin Balls mensen?? K moet nog ff kijken of ik mensen meekrijg vanuit Emmen. Geen rijbewijs enzo
Met het risico weer beticht te worden van manipuleerbaar/vuistjes in kontjes enzo ... is dit 'm geworden.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
als mogelijk TT wil ik graag voordragen: We've had a revelation
x2quote:Op donderdag 25 december 2008 11:59 schreef Silaz het volgende:
En ik speel Serenity weer is af voor de zoveelste keer![]()
![]()
14.gifquote:Op donderdag 25 december 2008 10:06 verklaarde JortK zijn gedrag van gister
quote:Op woensdag 24 december 2008 15:02 schreef znarch het volgende:
Btw, full metal jacket was op tv. Noisecontrollers - In the marine mag in de op toch ?
quote:Merry Christmas Everyone
vrede op aardequote:Op donderdag 25 december 2008 10:06 schreef JortK het volgende:
Mensen mensen goedemorgen
Voor de mensen die ik gister een beetje tegen het zere been heb gekickt sorry, maar de reactie van MrDice schoot er een beetje verkeerd in.
Plus het feit dat mensen die hier bijna nooit komen zich ermee gaan bemoeien, is reden voor mij om er even lekker tegenin te gaan
quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:03 schreef 16meter het volgende:
Wat was de originele TT trouwens. Of ik mag die niet meer genoemd worden?
http://www.google.nl/search?q=showtek+is+kut&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozillaquote:
Ikke doe ook aftellenquote:Op vrijdag 26 december 2008 09:47 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
[..]
http://www.google.nl/search?q=showtek+is+kut&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla
who's qounting down ....? : Nog 5![]()
Zit hier nog te twijfelen vanavond Zak of zaterdag Dieka, allebei gaan is helaas geen optie.quote:Op donderdag 25 december 2008 12:35 schreef Silaz het volgende:
Zaterdag Prophet vs. Frontliner. hooogst waarschijnlijk present.![]()
Als serenity dan langskomt. woesj![]()
The Pitcher - Sleepingquote:Op vrijdag 26 december 2008 13:56 schreef Silaz het volgende:
Iemand die trouwens weet hoe dat liedje aan het eind van pitcher - serenity heet? dat prrruuurr prrururu
Doe mij maar New World/Underwater.quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:02 schreef Tha_Bartman het volgende:
sleeping/control -> miss wel de dodelijkste vinyl van de pitcher
Beste vinyl wat ik van The Pitcher inderdaad heb gehoord wat een meesterlijke plaat is Sleeping!quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:02 schreef Tha_Bartman het volgende:
wat is kerst toch dodelijk saai
Luna & DM laten eindigen.. Gaan we weer een bandje krijgen of niet?quote:Black Box
21:00 - 22:00 Fausto
22:00 - 23:00 Noisecontrollers
23:00 - 00.00 Haze
00:00 - 01:00 Deepack
01:00 - 02:00 Headhunterz
02:00 - 03:00 Technoboy
03:00 - 04:00 The Prophet & Frontliner
04:00 - 05:00 Zatox
05:00 - 06:00 Alpha² present Ran-D & B-Front (A² Records)
06:00 - 07:00 Luna & Dutch Master
Hosted by: Ruffian
Rabo Lounge
20:00 - 21:45 Gizmo
21:45 - 23:30 Zenith
23:30 - 01:15 Pavo
01:15 - 03:00 Clive King
03:00 - 04:45 Trilok & Chiren
04:45 - 06:00 Dana
quote:Op donderdag 25 december 2008 12:33 schreef Tha_Bartman het volgende:
zonder een beetje vuisten is kerst niet compleet![]()
jehebt me gemist hequote:
Alpha's presents: Mag ik verwachten dat de heren het zelf inleiden en dan het figuurlijke stokje overgeven?quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:21 schreef ElDani het volgende:
Natuurlijk moet je Alpha Twins met de hele A2 Records laten afbeuken! Met Zatox ervoor ideaal.
Niet als een fokking kut keelonsteking niet heel rap wat minder wordtquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:44 schreef Da_Ripper het volgende:
En ja, Kerst is! maar goed, zoals Brian al floot: always look on the bright side of life --> over minder dan 120 uurtjes staan we er weer vrolijk op los te rossen op de beats & melodies provided by Marcel & Frankiiiiiiieeeee
Misschien dat ze dan die hardere lijn a la "Interview" doorzetten in hun sets?quote:03 Met de jaarwisseling staan jullie met Noisecontrollers voor het evenement Qountdown geboekt! Wat betekent dit optreden voor jullie en wat hebben jullie voor de bezoekers in petto?
Noisecontrollers: We zullen op Qountdown iets totaal anders gaan doen dan men normaal van ons verwacht. Waarom en wat blijft nog even een verassing. We hebben ook ontzettend goede herinneringen aan de Heineken Music Hall waar het evenement plaats zal vinden vanwege het optreden op QrimeTime vorig jaar. We hebben er in ieder geval onwijs veel zin in!
Ziet er goed uit toch?quote:06 Kunnen jullie wat meer vertellen over jullie nieuwe release?
Het nieuwe Noisecontrollers vinyl is net klaar. Hier staat onder andere 'Sanctus' op. Dit is een behoorlijk stevige track. Ook de track 'The Yellow Minute' zal op deze plaat verschijnen die ook vrij hard gaat. We merken dat we met onze melodieën het afgelopen jaar ver hebben kunnen gaan. Op dit moment zijn we wel op zoek zijn naar een nieuwe sound. Dit wil echter niet zeggen dat we de melodieën, die de huidige Hardstyle zo kenmerken, vaarwel zeggen. De derde track op de plaat is genaamd 'Revolution is Here'. Deze track is ook vrij stevig te noemen maar bevat wel veel melodie. Tot slot hebben we nog 'Attack Again'. Dit is een remix van een oude Trance klapper uit 1994. Bas zou op feesten liefst het origineel draaien maar helaas is deze track nou niet echt geschikt voor een Hardstyle-set. Aan het werk dus en met 'Attack Again' gaat dat helemaal goed komen!
Gezien het tijdstip dat ze draaien verwacht ik eerder een early hardstyle set oid. Of 50/50 early en "nu-style". jammer dat ik niet bij QD benquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:50 schreef ElDani het volgende:
Even interviewtje met Noisecontrollers op Q-dance.nl lezen. 2 zeer intressante antwoorden.
[..]
Misschien dat ze dan die hardere lijn a la "Interview" doorzetten in hun sets?
quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:02 schreef Tha_Bartman het volgende:
doe mij ze gewoon alle 4 maarquote:
ze gaan gewoon iets meer de hardere kant op qua stijl, maar het zal wel herkenbaar blijven als de NC-stijlquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:50 schreef ElDani het volgende:
Even interviewtje met Noisecontrollers op Q-dance.nl lezen. 2 zeer intressante antwoorden.
[..]
[..]
Ziet er goed uit toch?
misschien wel presentquote:Op donderdag 25 december 2008 12:35 schreef Silaz het volgende:
Zaterdag Prophet vs. Frontliner. hooogst waarschijnlijk present.![]()
Als serenity dan langskomt. woesj![]()
Klinkt goed, zal wel een klapper worden die vinyl.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:50 schreef ElDani het volgende:
[..]
[..]
Ziet er goed uit toch?
lekker rustig nummertjequote:
lekker!! Deepackquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:51 schreef Silaz het volgende:
Zondag 28 december:
Zatox @ Q-BASE 2008
Deepack @ Q-BASE 2008
Qdanceradio.
En het bloed kruipt waar het niet gaan kan ... om 2:00 uur nog in de auto gesprongen om naar ZAK te gaanquote:
Kutzooi, ben zelf weer hard aant twijfelen gegaan over 10 jan... XX of Euforiaquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:18 schreef Silaz het volgende:
Jah ik twijfel nog. Hmm.
x2quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:58 schreef kollie het volgende:
lekker!! DeepackBij die set kon ik niet meer op m'n benen staan van vermoeidheid
het is dat er bij staat dat het de nieuwe prophet wordt anders zou ik zeggen dat het ene is van Frontlinerquote:
Het heeft iig erg veel van de frontliner sound weg idd... Klinkt goed overigens.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:14 schreef LeonH het volgende:
[..]
het is dat er bij staat dat het de nieuwe prophet wordt anders zou ik zeggen dat het ene is van Frontliner
dies simpel, euphoriaaaaaahaaaaaahaaaaaaaquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:06 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Kutzooi, ben zelf weer hard aant twijfelen gegaan over 10 jan... XX of Euforia![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:20 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Klinkt goed overigens.
ik denk dat het hier, gezien de afstand naar Euforia, XX wordtquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:06 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Kutzooi, ben zelf weer hard aant twijfelen gegaan over 10 jan... XX of Euforia![]()
![]()
hoax!quote:
Is die Different Breed of Men remix nog voorbij gekomenquote:dus na een uurtje weer vol gas op Promo
eens isquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:59 schreef mstx het volgende:
Dat vind ik altijd wel een voordeel van Noisecontrollers, gewoon 3-4 knallers op 1 vinyl.In tegenstelling tot TBY die wel veel vinyls uitbrengt maar daar maar 1 plaat op zet (en op de B kant een dub versie dan).
Inderdaad, sowieso 2-trackersquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:59 schreef mstx het volgende:
Dat vind ik altijd wel een voordeel van Noisecontrollers, gewoon 3-4 knallers op 1 vinyl.In tegenstelling tot TBY die wel veel vinyls uitbrengt maar daar maar 1 plaat op zet (en op de B kant een dub versie dan).
En ik ben er ookquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:46 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
![]()
XX is 10 min rijden - 5 Euro goedkoper - 1 uur langer - 1 dinnetje & o.a. 2-zijden aanwezig
Hier allebei niet op 10 januari maar 2 weken later wel Fusion of sound tour @ XXquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik denk dat het hier, gezien de afstand naar Euforia, XX wordt
Had liever Southstylers of Pavo ipv Darkraver gezien maar voorderest gewoon dikke lijn omhoogquote:The Fusion of Sound @ Matrixx
Beholder
Darkraver
Donkey Rollers
Dozer
Noisecontrollers
The Pitcher
Zany
MC: DV8
Idd zeg, wat een bagger, echt Mr Dobbelsteen, hoe durf je het ooit nog voor hun op te nemen, Het zijn gewoon geen artiesten..ze willen het publiek niet vermaken. Tegen beter weten toch maar naar de time out geweest en natuurlijk stelde showtek weer diep teleur, geen goed mixwerk, werkelijk totaal geen interactie met het publiek, ze stralen gewoon niks uit, staan daar maar als zoutzakken achter de booth, doen niks...tonen op geen enkele manier dat ze plezier hebben in de muziek die ze maken en draaienquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:49 schreef Haghorst het volgende:
showtek is kut
Op qlimax een van de weinigen die nog echt de booth uitkwamen om er een beetje een feestje van te maken. De producties zijn gewoon gemiddeld (walt is een topproducer) net als hun mixwerk. Al dat overdreven gezeik altijd... Vraag me af wanneer dat kindergedrag een keer kapt hier.quote:Op zondag 28 december 2008 02:51 schreef Sethje het volgende:
Duidelijk Euphoria toch...gewoon dikke lineup! Vetter dan xx.
[..]
Idd zeg, wat een bagger, echt Mr Dobbelsteen, hoe durf je het ooit nog voor hun op te nemen, Het zijn gewoon geen artiesten..ze willen het publiek niet vermaken. Tegen beter weten toch maar naar de time out geweest en natuurlijk stelde showtek weer diep teleur, geen goed mixwerk, werkelijk totaal geen interactie met het publiek, ze stralen gewoon niks uit, staan daar maar als zoutzakken achter de booth, doen niks...tonen op geen enkele manier dat ze plezier hebben in de muziek die ze maken en draaien![]()
![]()
echt zo slecht...alles is gewoon niet leuk aan hun
ik ben wel benieuwd wat je van de southstylers vindt? en dan vooral walt..is ie dan actiever/meer entertainend? (heb er zelf nooit zo op gelet eigenlijk..)quote:Op zondag 28 december 2008 02:51 schreef Sethje het volgende:
Duidelijk Euphoria toch...gewoon dikke lineup! Vetter dan xx.
[..]
Idd zeg, wat een bagger, echt Mr Dobbelsteen, hoe durf je het ooit nog voor hun op te nemen, Het zijn gewoon geen artiesten..ze willen het publiek niet vermaken. Tegen beter weten toch maar naar de time out geweest en natuurlijk stelde showtek weer diep teleur, geen goed mixwerk, werkelijk totaal geen interactie met het publiek, ze stralen gewoon niks uit, staan daar maar als zoutzakken achter de booth, doen niks...tonen op geen enkele manier dat ze plezier hebben in de muziek die ze maken en draaien![]()
![]()
echt zo slecht...alles is gewoon niet leuk aan hun
Ik denk dat showtek zich helemaal niet meer moet bezighouden met de nederlandse markt. Alles wat ze doen is toch al in het Engels en gericht op het buitenland. Daar zijn de mensen allemaal veel enthousiaster volgens hun (en menig DJ) dus waarom doet showtek daar niet gewoon hun commerciele ding en blijven ze weg uit de discotheken in Nederland waar hun aanhang meestal toch niet is. Hier zijn we niet blij met ze omdat ze tegenwoordig veelstevaak kiezen voor de simpele/commerciele weg. In het buitenland slaat dat wel aan en vinden de liefhebbers daar, die manier fantastisch blijkbaar. Dat dit voral te maken heeft met gebrek aan beter zal ik maar even buiten beschouwing laten maar dan is het probleem toch opgelostquote:Op zondag 28 december 2008 11:11 schreef Da_Ripper het volgende:
lang beargumenteerd verhaal
Op de boot naar Amerika dus en nooit meer terug laten komenquote:Op zondag 28 december 2008 11:29 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik denk dat showtek zich helemaal niet meer moet bezighouden met de nederlandse markt. Alles wat ze doen is toch al in het Engels en gericht op het buitenland. Daar zijn de mensen allemaal veel enthousiaster volgens hun (en menig DJ) dus waarom doet showtek daar niet gewoon hun commerciele ding en blijven ze weg uit de discotheken in Nederland waar hun aanhang meestal toch niet is. Hier zijn we niet blij met ze omdat ze tegenwoordig veelstevaak kiezen voor de simpele/commerciele weg. In het buitenland slaat dat wel aan en vinden de liefhebbers daar, die manier fantastisch blijkbaar. Dat dit voral te maken heeft met gebrek aan beter zal ik maar even buiten beschouwing laten maar dan is het probleem toch opgelost
Dat met d-d-dblock? Dat is de inqoming introquote:Op zondag 28 december 2008 13:18 schreef Quyxz_ het volgende:
Welke track hoor je hier?
http://dblockstefan.hyves.nl/
ah bedanktquote:Op zondag 28 december 2008 14:16 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dat met d-d-dblock? Dat is de inqoming intro
Die mashup van Oh my god is niet zo verschrikkelijk maar goed is anders..quote:Op zondag 28 december 2008 12:07 schreef 16meter het volgende:
Showtek kan meevallen maar vaak ook tenenkrommend slecht zijn. Altijd dezelfde kutplaten, matig mixwerk, droogkloterige houding achter de decks en had ik al wat gezegd over al die kutplaten van ze?
Waarom zou je het voor Showtek opnemen, echt...
Apologize, Mr. Puta gedoe, die vreselijke mashup met Oh my god. Het allerlaagste wat hardstyle te bieden heeft.
die blijft nicequote:Op zondag 28 december 2008 14:16 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dat met d-d-dblock? Dat is de inqoming intro
die draaide The Prophet inderdaad nogquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:19 schreef poiuytr het volgende:
Hopen dat Her Voice remix gedraaid word.
Nog lekker geschaatst vandaag?quote:Op zondag 28 december 2008 14:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die draaide The Prophet inderdaad nog
vanavond 19.00 zijn de vrouwen en de mannen mogen om 20.00quote:Op zondag 28 december 2008 15:40 schreef mstx het volgende:
[..]
Nog lekker geschaatst vandaag?![]()
http://www.spitsnieuws.nl(...)gen_goedgekeurd.html
precies, maar voor Qountdown wil ik wel mijn bedje uitkomen en de kou trotserenquote:Op zondag 28 december 2008 16:06 schreef HarryVanDeTap het volgende:
je bent ook niet wijs als nu vrijwillig naar buiten gaat imo
oud en nieuw wordt ook afzien het reizen enzo
Afzien? om 20.30 rijdt het busje voor hier in het centrum..zet ons netjes af bij de hmh en om 7.15 staat hij klaar om ons daar weer op te halen, die 5 minuten fietsen van mn huis naar het dorp kunnen er wel vanafquote:Op zondag 28 december 2008 16:06 schreef HarryVanDeTap het volgende:
oud en nieuw wordt ook afzien het reizen enzo
Knap als je die garderobe van de HMH buiten kunt zetten.quote:
Zo ben ook weer ontwaakt uit mijn slaapquote:Op zondag 28 december 2008 14:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die draaide The Prophet inderdaad nog
Insane kan ik me zo herinnerenquote:Op zondag 28 december 2008 16:34 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Zo ben ook weer ontwaakt uit mijn slaap
Was leuk feestje, en gelukkig draaide Prophet hem nog!
Viel me op dat er aardig veel oude platen werden gedraaid dat mogen ze zeker wel vaker doen
Prophet draaide Floor Massacre van tatanka ook nog lekkere nummer blijft datquote:
inderdaad, raal volk daarquote:Op zondag 28 december 2008 16:54 schreef poiuytr het volgende:
Vind laatste tijd alleen beetje de sfeer afnemen in Dieka heel veel jonge volk van 16, hele zaal staat er zowat vol van!
Dan ben je sowieso al een held als je die plaat opzetquote:Op zondag 28 december 2008 16:54 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Prophet draaide Floor Massacre van tatanka ook nog lekkere nummer blijft dat
Vind laatste tijd alleen beetje de sfeer afnemen in Dieka heel veel jonge volk van 16, hele zaal staat er zowat vol van!
Snap niet dat mensen Showtek verheerlijken als er zoiets is als Noisecontrollers.quote:Op zondag 28 december 2008 18:12 schreef Tha_Bartman het volgende:
SANCTUS
die nieuwe vinyl van de NC gaat nu al in het lijstje van de toppers van 2009 in mijn hoofd
Nee man, NC hebben geen Mr. Puta.quote:Op zondag 28 december 2008 20:25 schreef ReMcOrE het volgende:
lijkt me toch duidelijk dat NC vetter is dan ST
Alles en iedereen kapot!quote:Op zondag 28 december 2008 20:35 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Renegade is overigens ook een held, een stuk beter dan DV 8 in ieder geval.
*proest*quote:Op zondag 28 december 2008 20:44 schreef poiuytr het volgende:
Ik ben het met veel dingen over Showtek wel eens maar ik vind toch dat ze wel heel veel goede nummers hebben!
Hun album (Today is Tommorow) staat vol met klappers.
Ik vind dat sommige mensen in hun kritiek wel iets te ver gaan, deze mensen hebben toch wel heel wat voor de Hardstyle betekend!
Alleen moeten ze zichzelf wel een keer realiseren dat ze laatste tijd alleen maar troep maken.
Misschien dat er dan nòg meer uit de jassen gejat gaat wordenquote:Op zondag 28 december 2008 16:33 schreef mstx het volgende:
Knap als je die garderobe van de HMH buiten kunt zetten.
uit eigen ervaring sprekend?quote:Op zondag 28 december 2008 21:05 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Misschien dat er dan nòg meer uit de jassen gejat gaat worden
Gelukkig niet *knock on wood .... maarre wel genoeg verhalen van PF na QrimeTime vorig jaar ja!quote:
en wel eens verhalen gehoord van andere Q-feesten in de HMH m.b.t. de garderobe?quote:Op zondag 28 december 2008 21:10 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Gelukkig niet *knock on wood .... maarre wel genoeg verhalen van PF na QrimeTime vorig jaar ja!
jeweetog swa, super veel goede nummers, echt waar man...quote:Op zondag 28 december 2008 20:51 schreef LeonH het volgende:
[..]
*proest*
![]()
![]()
![]()
sorry hoor....
Misschien vanwege Save The Day, maar verder kan ik niet echt zeggen dat hun een fantastische toevoeging of vernieuwing hebben betekend voor de hardstyle. Hooguit de invoering van de ApReS-sKi-VoOr_BrEeZaH's-HaRdStILO
Eerlijk gezegd niet .. nu ben ik ook niet zo'n pf-lutser, maar heb idd niet echt meer iets in die trant gehoord.quote:Op zondag 28 december 2008 21:12 schreef ReMcOrE het volgende:
en wel eens verhalen gehoord van andere Q-feesten in de HMH m.b.t. de garderobe?
De Puta Madrequote:Op zondag 28 december 2008 21:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
een heel verhaal en dan ineens die keiharde bekentenis!!
eigen ervaring is prima, niks te klagen, tas van vriendin vorige keer ook niks mee gebeurdquote:Op zondag 28 december 2008 21:24 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd niet .. nu ben ik ook niet zo'n pf-lutser, maar heb idd niet echt meer iets in die trant gehoord.
die wil ik nog wel eens een keer horen/zien draaienquote:Op maandag 29 december 2008 10:00 schreef SMutzskii het volgende:
Verder draaide Digital Punk echt super!![]()
* ReMcOrE heeft donders zin!!quote:
Qua uitstraling (of hoe zeg je dat?quote:Op maandag 29 december 2008 10:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die wil ik nog wel eens een keer horen/zien draaien
Stond gewoon fucking live te producen daarquote:Op maandag 29 december 2008 10:28 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Qua uitstraling (of hoe zeg je dat?) viel ie tegen, volgens mijn vriend dan.. maar de muziek die die maakte
Dark Symphony en Rock The Party livequote:Op maandag 29 december 2008 11:14 schreef 16meter het volgende:
[..]
Stond gewoon fucking live te producen daar![]()
Wat een held!![]()
Mja, mss beetje slecht uitgesproken.quote:Op maandag 29 december 2008 11:10 schreef Tha_Bartman het volgende:
goede hardcore is niet lomp en early sowieso niet EARLY
Het is die zogenaamde tokkiecore (genoemd naar het volk wat er op af komt) vaak gedraaid door bijv partyraiser dat lomp is, gewoon elk nr op pitchen naar 200 BPM weinig afwisseling in geluid heel monotoon en simpel.
bijv Pussy motherfucker - DJ psycho vergelijk dat eens met Ophidian & ruffneck - So many sacrifices of Tha Playah & Mad Dog - Enter the Time Machine
ik ben nu 2 keer op TD geweest en daar hing in de early zaal meer sfeer dan op de meeste grote Hardstyle feesten bij elkaar
maar goed ieder zijn ding, ik wilde gewoon niet alle hardcore over 1 kam laten scheren..
Wat zei ik fout?quote:Op maandag 29 december 2008 11:14 schreef 16meter het volgende:
[..]
Stond gewoon fucking live te producen daar![]()
Wat een held!![]()
moi! zin an, kom maar op met die line-upquote:Op maandag 29 december 2008 11:53 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
Gaan er nog mensen van hier naar Xqlusive?
Zekerste weten!quote:Op maandag 29 december 2008 11:53 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
Moi aussiquote:Op maandag 29 december 2008 11:53 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
= 1 op de 10 kijkers postquote:Op maandag 29 december 2008 13:12 schreef Silaz het volgende:
Grappig trouwens. 240 berichten op 2400 views :p
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:04 schreef Da_Ripper het volgende:
ps: valt het jullie ook op dat onze reeks bijna altijd precies 10x zoveel views als posts heeft![]()
Dat zijn al die showtek fans die op google showtek hebben ingevuld en dan hier op -elke maand weer terugkerende- discussie over showtek uitkomenquote:
Met decibel ben ik op vakantie.quote:Op maandag 29 december 2008 15:19 schreef Da_Ripper het volgende:
http://partyflock.nl/news/12739:b2s_maakt_agenda_voorjaar_2009_bekend.html
15 augustus - Decibelquote:Op maandag 29 december 2008 15:19 schreef Da_Ripper het volgende:
http://partyflock.nl/news/12739:b2s_maakt_agenda_voorjaar_2009_bekend.html
gewoon rekening houden met Decibel en Q-Base bij het plannen vanje vakantiequote:
Nu je het zegt,.. ik heb vorig jaar gezegd dat ik mee wilde naar Decibel dit jaar, maar de plannen zijn er om rond die tijd op vakantie te gaan!quote:Op maandag 29 december 2008 15:24 schreef ReMcOrE het volgende:
gewoon rekening houden met Decibel en Q-Base bij het plannen vanje vakantie
dit jaar was het Decibel, week erna Mysteryland en week daarna Q-Base; dus dat zou dan dit jaar op de 29e zijn inderdaadquote:
ik zou me op een Q-Base ofzo wel alleen kunnen vermaken met de muziek en de sfeer etc. maar je gaat dat stukje gezelligheid echt wel missen, al die bekendenquote:Op maandag 29 december 2008 15:47 schreef Beach het volgende:
Hoe is het om alleen naar zo'n feest te gaan?
Dat laatste dus.quote:Op maandag 29 december 2008 15:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zou me op een Q-Base ofzo wel alleen kunnen vermaken met de muziek en de sfeer etc. maar je gaat dat stukje gezelligheid echt wel missen, al die bekendenen dan samen gas geven
dus als er helemaal geen bekenden meegaan, of überhaupt komen, dan moet je je toch af gaan vragen of je je dan wel gaat vermaken en niet eenzaam gaat voelen
Zeker alleen maar hardstyle haters in je vriendenkring? Ken het probleem, gelukkig heb ik toch nog een groepje van zo'n 6 die wel lekker wil beuken. =Dquote:Op maandag 29 december 2008 15:47 schreef Beach het volgende:
Nope, die week daarna. Woensdagavond hebben ze wel wat anders te doen lijkt mequote:Op zondag 28 december 2008 20:46 schreef Silaz het volgende:
jaah is leuk setje nu![]()
Woensdag toch thunderdome setjes?![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!quote:Zaterdag 4 April
Knock Out!
SilverDome, Zoetermeer
er is vast wel een vriend van een vriend die er wel van houdt, gewoon een keer in de kroeg aanspreken ofzo.quote:Op maandag 29 december 2008 15:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat laatste dus.
Niemand houdt verder van hardstyle die ik ken
Tuurlijkquote:Op maandag 29 december 2008 16:23 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Nope, die week daarna. Woensdagavond hebben ze wel wat anders te doen lijkt me.
Als je nuchter gaat, kunnen er wel dode momenten zijn. De heen & terugreis kan soms wat rustig zijn. Maar net zo gemakkelijk kom je een groepje tegen in de trein wat ook gaat: "gaan jullie ook naar ...?" Mooi, dan kom ik ff bij jullie zittenquote:Op maandag 29 december 2008 15:47 schreef Beach het volgende:
Ja tja al geboektquote:Op maandag 29 december 2008 15:24 schreef ReMcOrE het volgende:
gewoon rekening houden met Decibel en Q-Base bij het plannen vanje vakantie
ikke met Virtual DJ, moet je PM hebben?quote:Op maandag 29 december 2008 16:24 schreef kollie het volgende:
Met welke software draaien jullie die mixjes in elkaar? PM wellicht?
jullie zijn allemaal lief hierquote:Op maandag 29 december 2008 17:15 schreef Da_Ripper het volgende:
De HS-scene is echt wel liefvoor elkaar en op het feest zelf, wees gewoon spontaan, smile op je gezicht en vooraan is het toch altijd sfeer
dan houd het opquote:
graagquote:Op maandag 29 december 2008 17:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ikke met Virtual DJ, moet je PM hebben?
en mocht het dan nog niet lukken kan je altijd een opblaasschaap meenemen, dan heb je gegarandeerd aanspraak...vraag bartman maarquote:Op maandag 29 december 2008 17:15 schreef Da_Ripper het volgende:
De HS-scene is echt wel liefvoor elkaar en op het feest zelf, wees gewoon spontaan, smile op je gezicht en vooraan is het toch altijd sfeer
de klep en het schaap: mascottes van HS-liefhebbers op FOK!quote:Op maandag 29 december 2008 18:22 schreef de_huig het volgende:
[..]
en mocht het dan nog niet lukken kan je altijd een opblaasschaap meenemen, dan heb je gegarandeerd aanspraak...vraag bartman maar![]()
Na dat setje op Q-base had ik geen beentjes meer 2 uur lang vooraan knallen, mischien wel een van de beste setjes die ik ooit heb meegemaakt op een feest!quote:Op maandag 29 december 2008 18:40 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
![]()
Wat een helden setje van Zatox overigens!
http://webcam.fearfm.nl/quote:Op maandag 29 december 2008 19:26 schreef poiuytr het volgende:
Op Fearfm begint zo Superplastik special
al die sluitsetjes waren leipquote:Op maandag 29 december 2008 18:40 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
![]()
Wat een helden setje van Zatox overigens!
Zatox sloot geloof ik niet af, die stond rond 2 uur te draaien.quote:Op maandag 29 december 2008 19:35 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
al die sluitsetjes waren leip
ik was overal ff langsgelopen en gebleven bij tommyknocker maddog op de openair strip, wat ging dat ook ongelooflijk los zeg
ohja ik had t over de deepack set die is ook uitgezonden gisterquote:Op maandag 29 december 2008 19:42 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Zatox sloot geloof ik niet af, die stond rond 2 uur te draaien.
Jammer dat ik maar heel iets van Tommyknocker mee kon krijgen moest gewoon naar onze bus had geen benen meer om op te staan en 16 uur is gewoon iets te lang voor mij op vol gas te gaan!
Zal wel een ongelofelijke hitjes parade zien geweest..quote:Op maandag 29 december 2008 19:35 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
al die sluitsetjes waren leip
ik was overal ff langsgelopen en gebleven bij tommyknocker maddog op de openair strip, wat ging dat ook ongelooflijk los zeg
n hoop kale koppen daaroquote:Op maandag 29 december 2008 19:52 schreef mstx het volgende:
Dozer, The Pitcher en Nagoom gaan draaien NU @ FearFM.
http://webcam.fearfm.nl/
staat er wel als optie inquote:Op maandag 29 december 2008 20:09 schreef LeonH het volgende:
http://partyflock.nl/party/134307:Try_Before_You_Die.html
mensen die hier heen gaan?
vreemd... krijg er geen geluid op doorquote:Op maandag 29 december 2008 20:07 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
n hoop kale koppen daaro![]()
Wie is die dude met die streepjes trui en fles bier in de hand? --- sethje?![]()
Die kleine met donkere haren is Michel/Pitcher toch?
Sinds wanneer hebben ze die webcam/nummertje aanvragen .... Serious-Request-rip-off?
enne #80 halen we ook nog wel voor '09
next up: Donkey's - Motherf-ck![]()
is een strikvraag! sommige zouden zich ook moeten schamen voor die andere 2quote:Op maandag 29 december 2008 20:53 schreef kollie het volgende:
heerlijke prijsvraaghoeveel schaamlippen heeft een vrouw
quote:Op maandag 29 december 2008 20:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
is een strikvraag! sommige zouden zich ook moeten schamen voor die andere 2
goede keuzequote:Op maandag 29 december 2008 20:59 schreef ElDani het volgende:
Jeej! Mijn aanvraag net gedraaid! Dominating!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |