quote:
precies kerelquote:
blijft een nice nummerquote:Op woensdag 24 december 2008 15:02 schreef znarch het volgende:
Btw, full metal jacket was op tv. Noisecontrollers - In the marine mag in de op toch ?
http://www.megaupload.com/nl/?d=PPHJ97YWquote:Op woensdag 24 december 2008 11:58 schreef SMutzskii het volgende:
Zijn er eigelijk hardstyle kerstnummers (of hardstyle versies iig)?
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:28 schreef RiKe het volgende:
En optreden gister ging niet zoals gehoopt
Wat dan? Magere opkomst? Slecht publiek? Je draaide gewoon kut? Vertel, lucht je hart, gooi je ziel op tafel, we zijn er voor je !quote:Op woensdag 24 december 2008 16:28 schreef RiKe het volgende:
[..]
http://www.megaupload.com/nl/?d=PPHJ97YW
Zelf gemaakt![]()
Is na die upload nog wel veranderd, maar het idee is hetzelfde gebleven(melodie komt er wat duidelijker uit enzo)
En optreden gister ging niet zoals gehoopt
Ruk mengpaneel (Dateq XTC2..balans tussen 2 kanalen regelen is NIET mogelijk, je moet het andere kanaal overstemmen met de gain, je hoort dus geen fuck)quote:
Ja ach mix technisch gezien was het wel een redelijke set, zat maar 1 fout in (doordat ik niks hoorde door dat *&^@$IO@ mengpaneel) en 1 plaat sloeg over...waardoor weet ik nog steeds nietquote:Op woensdag 24 december 2008 16:36 schreef ReMcOrE het volgende:
dan baal je ook wel, dat alles net ff tegenzit tijdens zo'n optreden
volgende keer gaat het vast beter
da'squote:Op woensdag 24 december 2008 16:35 schreef RiKe het volgende:
[..]
En het grootste deel van het publiek wilde terror
Nouja de rest van de apparatuur was wel tof, 2 Technics platenspelers met Ortofon Concorde elementen (die blauwe..) en 2 Pioneer CDJ1000 MK3'squote:Op woensdag 24 december 2008 16:41 schreef ReMcOrE het volgende:
als het publiek en de apparatuur je in in de steek laten, dan kun je ook gewoon niks...
Ja okequote:Op woensdag 24 december 2008 16:47 schreef ElDani het volgende:
Haha ik ook toch?;). Ik vertelde je al dat hij goed was via de PM als jury! Dus je moet niet zo gek opkijken toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog gefeliciteerd met je rijbewijs!
Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
zeker niet slechtquote:Op woensdag 24 december 2008 16:45 schreef RiKe het volgende:
[..]
Nouja de rest van de apparatuur was wel tof, 2 Technics platenspelers met Ortofon Concorde elementen (die blauwe..) en 2 Pioneer CDJ1000 MK3's![]()
En het lullige was...ze hebben een DJM600 achter de schermen staan zegmaar....en dan zetten ze die Dateq neer...![]()
Vind je hem echt zo leuk ASroma?
Haha ligt eraan waarquote:Op woensdag 24 december 2008 16:52 schreef ASroma het volgende:
[..]
zeker niet slechtgewoon grappig met dit bekende deuntje, je mag em best draaien als wel op 2e kerstdag gaan stappen
Ik neem het je ook niet kwalijk hoor Rippiequote:Op woensdag 24 december 2008 15:33 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Is FOK! vaker van beticht dusss![]()
uw moDraalridder,
Goede argumentatie manquote:
Waarom, omdat ik eerlijk me mening geef? Je kunt een eerlijke mening niet aan?quote:Op woensdag 24 december 2008 16:35 schreef Dalton_ het volgende:
Immer kwaliteit Posts, Jort K?
Je doet je naam geen eer aan..
En uhm TT Qountdown is.. Maar niet voor mij
Niet zeggen, anders noemen ze je een klein kind dat iedereen loopt te pesten!quote:Op woensdag 24 december 2008 17:28 schreef RiKe het volgende:
Jullie kunnen wel trots op me zijn...GEEN Showtek gedraaid![]()
Showtek
quote:Op woensdag 24 december 2008 17:48 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik neem het je ook niet kwalijk hoor Rippie
[..]
Goede argumentatie man
[..]
Waarom, omdat ik eerlijk me mening geef? Je kunt een eerlijke mening niet aan?
[..]
Niet zeggen, anders noemen ze je een klein kind dat iedereen loopt te pesten!
quote:Op woensdag 24 december 2008 15:12 schreef JortK het volgende:
[..]
Als jij de moraalridder uit wil hangen, doe je best.
Mensen kiezen een TT, er staat netjes [Hardstyle #79].
Wat daarachter staat maakt toch geen fuck uit?
Maargoed, doe lekker je best, hypocriete en miereneukerige tyfusbende hier.
Early Soundzquote:Op woensdag 24 december 2008 17:54 schreef Koepert het volgende:
maar dat neemt niet weg dat ze een paar ZEEER GOEDE platen hebben gemaakt
Ik zou hier eigenlijk niet op moeten reageren, maar doe het toch...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |