natuurlijk!!quote:Op woensdag 24 december 2008 18:31 schreef PartyAnimal87 het volgende:"Houden we de kerstgedachte er wel een beetje in jongelui?"
Ik wel, ik ga misschien ook die kant opquote:Op woensdag 24 december 2008 13:14 schreef Koepert het volgende:
Zo ik heb de rellen net weer gemist zie ik...
Jingle Bangin Balls mensen?? K moet nog ff kijken of ik mensen meekrijg vanuit Emmen. Geen rijbewijs enzo
Met het risico weer beticht te worden van manipuleerbaar/vuistjes in kontjes enzo ... is dit 'm geworden.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
als mogelijk TT wil ik graag voordragen: We've had a revelation
x2quote:Op donderdag 25 december 2008 11:59 schreef Silaz het volgende:
En ik speel Serenity weer is af voor de zoveelste keer![]()
![]()
14.gifquote:Op donderdag 25 december 2008 10:06 verklaarde JortK zijn gedrag van gister
quote:Op woensdag 24 december 2008 15:02 schreef znarch het volgende:
Btw, full metal jacket was op tv. Noisecontrollers - In the marine mag in de op toch ?
quote:Merry Christmas Everyone
vrede op aardequote:Op donderdag 25 december 2008 10:06 schreef JortK het volgende:
Mensen mensen goedemorgen
Voor de mensen die ik gister een beetje tegen het zere been heb gekickt sorry, maar de reactie van MrDice schoot er een beetje verkeerd in.
Plus het feit dat mensen die hier bijna nooit komen zich ermee gaan bemoeien, is reden voor mij om er even lekker tegenin te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |