Insane kan ik me zo herinnerenquote:Op zondag 28 december 2008 16:34 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Zo ben ook weer ontwaakt uit mijn slaap
Was leuk feestje, en gelukkig draaide Prophet hem nog!
Viel me op dat er aardig veel oude platen werden gedraaid dat mogen ze zeker wel vaker doen
Prophet draaide Floor Massacre van tatanka ook nog lekkere nummer blijft datquote:
inderdaad, raal volk daarquote:Op zondag 28 december 2008 16:54 schreef poiuytr het volgende:
Vind laatste tijd alleen beetje de sfeer afnemen in Dieka heel veel jonge volk van 16, hele zaal staat er zowat vol van!
Dan ben je sowieso al een held als je die plaat opzetquote:Op zondag 28 december 2008 16:54 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Prophet draaide Floor Massacre van tatanka ook nog lekkere nummer blijft dat
Vind laatste tijd alleen beetje de sfeer afnemen in Dieka heel veel jonge volk van 16, hele zaal staat er zowat vol van!
Snap niet dat mensen Showtek verheerlijken als er zoiets is als Noisecontrollers.quote:Op zondag 28 december 2008 18:12 schreef Tha_Bartman het volgende:
SANCTUS
die nieuwe vinyl van de NC gaat nu al in het lijstje van de toppers van 2009 in mijn hoofd
Nee man, NC hebben geen Mr. Puta.quote:Op zondag 28 december 2008 20:25 schreef ReMcOrE het volgende:
lijkt me toch duidelijk dat NC vetter is dan ST
Alles en iedereen kapot!quote:Op zondag 28 december 2008 20:35 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Renegade is overigens ook een held, een stuk beter dan DV 8 in ieder geval.
*proest*quote:Op zondag 28 december 2008 20:44 schreef poiuytr het volgende:
Ik ben het met veel dingen over Showtek wel eens maar ik vind toch dat ze wel heel veel goede nummers hebben!
Hun album (Today is Tommorow) staat vol met klappers.
Ik vind dat sommige mensen in hun kritiek wel iets te ver gaan, deze mensen hebben toch wel heel wat voor de Hardstyle betekend!
Alleen moeten ze zichzelf wel een keer realiseren dat ze laatste tijd alleen maar troep maken.
Misschien dat er dan nòg meer uit de jassen gejat gaat wordenquote:Op zondag 28 december 2008 16:33 schreef mstx het volgende:
Knap als je die garderobe van de HMH buiten kunt zetten.
uit eigen ervaring sprekend?quote:Op zondag 28 december 2008 21:05 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Misschien dat er dan nòg meer uit de jassen gejat gaat worden
Gelukkig niet *knock on wood .... maarre wel genoeg verhalen van PF na QrimeTime vorig jaar ja!quote:
en wel eens verhalen gehoord van andere Q-feesten in de HMH m.b.t. de garderobe?quote:Op zondag 28 december 2008 21:10 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Gelukkig niet *knock on wood .... maarre wel genoeg verhalen van PF na QrimeTime vorig jaar ja!
jeweetog swa, super veel goede nummers, echt waar man...quote:Op zondag 28 december 2008 20:51 schreef LeonH het volgende:
[..]
*proest*
![]()
![]()
![]()
sorry hoor....
Misschien vanwege Save The Day, maar verder kan ik niet echt zeggen dat hun een fantastische toevoeging of vernieuwing hebben betekend voor de hardstyle. Hooguit de invoering van de ApReS-sKi-VoOr_BrEeZaH's-HaRdStILO
Eerlijk gezegd niet .. nu ben ik ook niet zo'n pf-lutser, maar heb idd niet echt meer iets in die trant gehoord.quote:Op zondag 28 december 2008 21:12 schreef ReMcOrE het volgende:
en wel eens verhalen gehoord van andere Q-feesten in de HMH m.b.t. de garderobe?
De Puta Madrequote:Op zondag 28 december 2008 21:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
een heel verhaal en dan ineens die keiharde bekentenis!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |