lekker rustig nummertjequote:
lekker!! Deepackquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:51 schreef Silaz het volgende:
Zondag 28 december:
Zatox @ Q-BASE 2008
Deepack @ Q-BASE 2008
Qdanceradio.
En het bloed kruipt waar het niet gaan kan ... om 2:00 uur nog in de auto gesprongen om naar ZAK te gaanquote:
Kutzooi, ben zelf weer hard aant twijfelen gegaan over 10 jan... XX of Euforiaquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:18 schreef Silaz het volgende:
Jah ik twijfel nog. Hmm.
x2quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:58 schreef kollie het volgende:
lekker!! DeepackBij die set kon ik niet meer op m'n benen staan van vermoeidheid
het is dat er bij staat dat het de nieuwe prophet wordt anders zou ik zeggen dat het ene is van Frontlinerquote:
Het heeft iig erg veel van de frontliner sound weg idd... Klinkt goed overigens.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:14 schreef LeonH het volgende:
[..]
het is dat er bij staat dat het de nieuwe prophet wordt anders zou ik zeggen dat het ene is van Frontliner
dies simpel, euphoriaaaaaahaaaaaahaaaaaaaquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:06 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Kutzooi, ben zelf weer hard aant twijfelen gegaan over 10 jan... XX of Euforia![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:20 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Klinkt goed overigens.
ik denk dat het hier, gezien de afstand naar Euforia, XX wordtquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:06 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Kutzooi, ben zelf weer hard aant twijfelen gegaan over 10 jan... XX of Euforia![]()
![]()
hoax!quote:
Is die Different Breed of Men remix nog voorbij gekomenquote:dus na een uurtje weer vol gas op Promo
eens isquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:59 schreef mstx het volgende:
Dat vind ik altijd wel een voordeel van Noisecontrollers, gewoon 3-4 knallers op 1 vinyl.In tegenstelling tot TBY die wel veel vinyls uitbrengt maar daar maar 1 plaat op zet (en op de B kant een dub versie dan).
Inderdaad, sowieso 2-trackersquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:59 schreef mstx het volgende:
Dat vind ik altijd wel een voordeel van Noisecontrollers, gewoon 3-4 knallers op 1 vinyl.In tegenstelling tot TBY die wel veel vinyls uitbrengt maar daar maar 1 plaat op zet (en op de B kant een dub versie dan).
En ik ben er ookquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:46 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
![]()
XX is 10 min rijden - 5 Euro goedkoper - 1 uur langer - 1 dinnetje & o.a. 2-zijden aanwezig
Hier allebei niet op 10 januari maar 2 weken later wel Fusion of sound tour @ XXquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik denk dat het hier, gezien de afstand naar Euforia, XX wordt
Had liever Southstylers of Pavo ipv Darkraver gezien maar voorderest gewoon dikke lijn omhoogquote:The Fusion of Sound @ Matrixx
Beholder
Darkraver
Donkey Rollers
Dozer
Noisecontrollers
The Pitcher
Zany
MC: DV8
Idd zeg, wat een bagger, echt Mr Dobbelsteen, hoe durf je het ooit nog voor hun op te nemen, Het zijn gewoon geen artiesten..ze willen het publiek niet vermaken. Tegen beter weten toch maar naar de time out geweest en natuurlijk stelde showtek weer diep teleur, geen goed mixwerk, werkelijk totaal geen interactie met het publiek, ze stralen gewoon niks uit, staan daar maar als zoutzakken achter de booth, doen niks...tonen op geen enkele manier dat ze plezier hebben in de muziek die ze maken en draaienquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:49 schreef Haghorst het volgende:
showtek is kut
Op qlimax een van de weinigen die nog echt de booth uitkwamen om er een beetje een feestje van te maken. De producties zijn gewoon gemiddeld (walt is een topproducer) net als hun mixwerk. Al dat overdreven gezeik altijd... Vraag me af wanneer dat kindergedrag een keer kapt hier.quote:Op zondag 28 december 2008 02:51 schreef Sethje het volgende:
Duidelijk Euphoria toch...gewoon dikke lineup! Vetter dan xx.
[..]
Idd zeg, wat een bagger, echt Mr Dobbelsteen, hoe durf je het ooit nog voor hun op te nemen, Het zijn gewoon geen artiesten..ze willen het publiek niet vermaken. Tegen beter weten toch maar naar de time out geweest en natuurlijk stelde showtek weer diep teleur, geen goed mixwerk, werkelijk totaal geen interactie met het publiek, ze stralen gewoon niks uit, staan daar maar als zoutzakken achter de booth, doen niks...tonen op geen enkele manier dat ze plezier hebben in de muziek die ze maken en draaien![]()
![]()
echt zo slecht...alles is gewoon niet leuk aan hun
ik ben wel benieuwd wat je van de southstylers vindt? en dan vooral walt..is ie dan actiever/meer entertainend? (heb er zelf nooit zo op gelet eigenlijk..)quote:Op zondag 28 december 2008 02:51 schreef Sethje het volgende:
Duidelijk Euphoria toch...gewoon dikke lineup! Vetter dan xx.
[..]
Idd zeg, wat een bagger, echt Mr Dobbelsteen, hoe durf je het ooit nog voor hun op te nemen, Het zijn gewoon geen artiesten..ze willen het publiek niet vermaken. Tegen beter weten toch maar naar de time out geweest en natuurlijk stelde showtek weer diep teleur, geen goed mixwerk, werkelijk totaal geen interactie met het publiek, ze stralen gewoon niks uit, staan daar maar als zoutzakken achter de booth, doen niks...tonen op geen enkele manier dat ze plezier hebben in de muziek die ze maken en draaien![]()
![]()
echt zo slecht...alles is gewoon niet leuk aan hun
- maar alleen Wouter keek nog ff om met een glimlach
Ik denk dat showtek zich helemaal niet meer moet bezighouden met de nederlandse markt. Alles wat ze doen is toch al in het Engels en gericht op het buitenland. Daar zijn de mensen allemaal veel enthousiaster volgens hun (en menig DJ) dus waarom doet showtek daar niet gewoon hun commerciele ding en blijven ze weg uit de discotheken in Nederland waar hun aanhang meestal toch niet is. Hier zijn we niet blij met ze omdat ze tegenwoordig veelstevaak kiezen voor de simpele/commerciele weg. In het buitenland slaat dat wel aan en vinden de liefhebbers daar, die manier fantastisch blijkbaar. Dat dit voral te maken heeft met gebrek aan beter zal ik maar even buiten beschouwing laten maar dan is het probleem toch opgelostquote:Op zondag 28 december 2008 11:11 schreef Da_Ripper het volgende:
lang beargumenteerd verhaal
Op de boot naar Amerika dus en nooit meer terug laten komenquote:Op zondag 28 december 2008 11:29 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik denk dat showtek zich helemaal niet meer moet bezighouden met de nederlandse markt. Alles wat ze doen is toch al in het Engels en gericht op het buitenland. Daar zijn de mensen allemaal veel enthousiaster volgens hun (en menig DJ) dus waarom doet showtek daar niet gewoon hun commerciele ding en blijven ze weg uit de discotheken in Nederland waar hun aanhang meestal toch niet is. Hier zijn we niet blij met ze omdat ze tegenwoordig veelstevaak kiezen voor de simpele/commerciele weg. In het buitenland slaat dat wel aan en vinden de liefhebbers daar, die manier fantastisch blijkbaar. Dat dit voral te maken heeft met gebrek aan beter zal ik maar even buiten beschouwing laten maar dan is het probleem toch opgelost
Dat met d-d-dblock? Dat is de inqoming introquote:Op zondag 28 december 2008 13:18 schreef Quyxz_ het volgende:
Welke track hoor je hier?
http://dblockstefan.hyves.nl/
ah bedanktquote:Op zondag 28 december 2008 14:16 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dat met d-d-dblock? Dat is de inqoming intro
Die mashup van Oh my god is niet zo verschrikkelijk maar goed is anders..quote:Op zondag 28 december 2008 12:07 schreef 16meter het volgende:
Showtek kan meevallen maar vaak ook tenenkrommend slecht zijn. Altijd dezelfde kutplaten, matig mixwerk, droogkloterige houding achter de decks en had ik al wat gezegd over al die kutplaten van ze?
Waarom zou je het voor Showtek opnemen, echt...
Apologize, Mr. Puta gedoe, die vreselijke mashup met Oh my god. Het allerlaagste wat hardstyle te bieden heeft.
die blijft nicequote:Op zondag 28 december 2008 14:16 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dat met d-d-dblock? Dat is de inqoming intro
die draaide The Prophet inderdaad nogquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:19 schreef poiuytr het volgende:
Hopen dat Her Voice remix gedraaid word.
Nog lekker geschaatst vandaag?quote:Op zondag 28 december 2008 14:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die draaide The Prophet inderdaad nog
vanavond 19.00 zijn de vrouwen en de mannen mogen om 20.00quote:Op zondag 28 december 2008 15:40 schreef mstx het volgende:
[..]
Nog lekker geschaatst vandaag?![]()
http://www.spitsnieuws.nl(...)gen_goedgekeurd.html
precies, maar voor Qountdown wil ik wel mijn bedje uitkomen en de kou trotserenquote:Op zondag 28 december 2008 16:06 schreef HarryVanDeTap het volgende:
je bent ook niet wijs als nu vrijwillig naar buiten gaat imo
oud en nieuw wordt ook afzien het reizen enzo
Afzien? om 20.30 rijdt het busje voor hier in het centrum..zet ons netjes af bij de hmh en om 7.15 staat hij klaar om ons daar weer op te halen, die 5 minuten fietsen van mn huis naar het dorp kunnen er wel vanafquote:Op zondag 28 december 2008 16:06 schreef HarryVanDeTap het volgende:
oud en nieuw wordt ook afzien het reizen enzo
Knap als je die garderobe van de HMH buiten kunt zetten.quote:
Zo ben ook weer ontwaakt uit mijn slaapquote:Op zondag 28 december 2008 14:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die draaide The Prophet inderdaad nog
Insane kan ik me zo herinnerenquote:Op zondag 28 december 2008 16:34 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Zo ben ook weer ontwaakt uit mijn slaap
Was leuk feestje, en gelukkig draaide Prophet hem nog!
Viel me op dat er aardig veel oude platen werden gedraaid dat mogen ze zeker wel vaker doen
Prophet draaide Floor Massacre van tatanka ook nog lekkere nummer blijft datquote:
inderdaad, raal volk daarquote:Op zondag 28 december 2008 16:54 schreef poiuytr het volgende:
Vind laatste tijd alleen beetje de sfeer afnemen in Dieka heel veel jonge volk van 16, hele zaal staat er zowat vol van!
Dan ben je sowieso al een held als je die plaat opzetquote:Op zondag 28 december 2008 16:54 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Prophet draaide Floor Massacre van tatanka ook nog lekkere nummer blijft dat
Vind laatste tijd alleen beetje de sfeer afnemen in Dieka heel veel jonge volk van 16, hele zaal staat er zowat vol van!
Snap niet dat mensen Showtek verheerlijken als er zoiets is als Noisecontrollers.quote:Op zondag 28 december 2008 18:12 schreef Tha_Bartman het volgende:
SANCTUS
die nieuwe vinyl van de NC gaat nu al in het lijstje van de toppers van 2009 in mijn hoofd
Nee man, NC hebben geen Mr. Puta.quote:Op zondag 28 december 2008 20:25 schreef ReMcOrE het volgende:
lijkt me toch duidelijk dat NC vetter is dan ST
Alles en iedereen kapot!quote:Op zondag 28 december 2008 20:35 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Renegade is overigens ook een held, een stuk beter dan DV 8 in ieder geval.
*proest*quote:Op zondag 28 december 2008 20:44 schreef poiuytr het volgende:
Ik ben het met veel dingen over Showtek wel eens maar ik vind toch dat ze wel heel veel goede nummers hebben!
Hun album (Today is Tommorow) staat vol met klappers.
Ik vind dat sommige mensen in hun kritiek wel iets te ver gaan, deze mensen hebben toch wel heel wat voor de Hardstyle betekend!
Alleen moeten ze zichzelf wel een keer realiseren dat ze laatste tijd alleen maar troep maken.
Misschien dat er dan nòg meer uit de jassen gejat gaat wordenquote:Op zondag 28 december 2008 16:33 schreef mstx het volgende:
Knap als je die garderobe van de HMH buiten kunt zetten.
uit eigen ervaring sprekend?quote:Op zondag 28 december 2008 21:05 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Misschien dat er dan nòg meer uit de jassen gejat gaat worden
Gelukkig niet *knock on wood .... maarre wel genoeg verhalen van PF na QrimeTime vorig jaar ja!quote:
en wel eens verhalen gehoord van andere Q-feesten in de HMH m.b.t. de garderobe?quote:Op zondag 28 december 2008 21:10 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Gelukkig niet *knock on wood .... maarre wel genoeg verhalen van PF na QrimeTime vorig jaar ja!
jeweetog swa, super veel goede nummers, echt waar man...quote:Op zondag 28 december 2008 20:51 schreef LeonH het volgende:
[..]
*proest*
![]()
![]()
![]()
sorry hoor....
Misschien vanwege Save The Day, maar verder kan ik niet echt zeggen dat hun een fantastische toevoeging of vernieuwing hebben betekend voor de hardstyle. Hooguit de invoering van de ApReS-sKi-VoOr_BrEeZaH's-HaRdStILO
Eerlijk gezegd niet .. nu ben ik ook niet zo'n pf-lutser, maar heb idd niet echt meer iets in die trant gehoord.quote:Op zondag 28 december 2008 21:12 schreef ReMcOrE het volgende:
en wel eens verhalen gehoord van andere Q-feesten in de HMH m.b.t. de garderobe?
De Puta Madrequote:Op zondag 28 december 2008 21:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
een heel verhaal en dan ineens die keiharde bekentenis!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |