abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64402380
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 15:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]

misschien wel present
we zijn present
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_64402708
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 16:07 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

we zijn present
Ik ook
Hopen dat Her Voice remix gedraaid word.
pi_64402894
quote:
lekker rustig nummertje
  zaterdag 27 december 2008 @ 16:34:15 #154
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_64403097
Is jaloers op alle Qountdown en X-Qlusive gangers!
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
pi_64403585
Zondag 28 december:
Zatox @ Q-BASE 2008
Deepack @ Q-BASE 2008
Qdanceradio.
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_64403755
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 16:51 schreef Silaz het volgende:
Zondag 28 december:
Zatox @ Q-BASE 2008
Deepack @ Q-BASE 2008
Qdanceradio.
lekker!! Deepack Bij die set kon ik niet meer op m'n benen staan van vermoeidheid
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
  zaterdag 27 december 2008 @ 17:06:31 #157
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_64403996
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 00:44 schreef Da_Ripper het volgende:
En ja, Kerst is !
En het bloed kruipt waar het niet gaan kan ... om 2:00 uur nog in de auto gesprongen om naar ZAK te gaan dinnetje was daar ook
Anderhalf uur later aangekomen in een TE drukke tent, nog net wat Acti mee kunnen pakken, daarna ST - was zowiezo een rare TT (acti-ST-promo) - maar ze bevestigden zeker weer een FOK!-reputatie hoor ... dus na een uurtje weer vol gas op Promo
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 15:18 schreef Silaz het volgende:
Jah ik twijfel nog. Hmm.
Kutzooi, ben zelf weer hard aant twijfelen gegaan over 10 jan... XX of Euforia
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 16:58 schreef kollie het volgende:
lekker!! Deepack Bij die set kon ik niet meer op m'n benen staan van vermoeidheid
x2

@ NC-antwoorden:
Wat je vindt, ...
  zaterdag 27 december 2008 @ 17:14:24 #158
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_64404189
quote:
het is dat er bij staat dat het de nieuwe prophet wordt anders zou ik zeggen dat het ene is van Frontliner
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  zaterdag 27 december 2008 @ 17:20:14 #159
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_64404352
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 17:14 schreef LeonH het volgende:

[..]

het is dat er bij staat dat het de nieuwe prophet wordt anders zou ik zeggen dat het ene is van Frontliner
Het heeft iig erg veel van de frontliner sound weg idd... Klinkt goed overigens.
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
pi_64404808
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 17:06 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

dies simpel, euphoriaaaaaahaaaaaahaaaaaaa
Dr staat een paard in de gang!
  zaterdag 27 december 2008 @ 17:46:34 #161
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_64405103
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 17:20 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Klinkt goed overigens.

XX is 10 min rijden - 5 Euro goedkoper - 1 uur langer - 1 dinnetje & o.a. 2-zijden aanwezig
Wat je vindt, ...
pi_64405212
showtek is kut
pi_64405275
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 17:06 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]

ik denk dat het hier, gezien de afstand naar Euforia, XX wordt
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 27 december 2008 @ 17:51:50 #164
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_64405282
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 17:49 schreef Haghorst het volgende:
showtek is kut
hoax!
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_64406293
ROEVELPANTOEVEl
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:51:07 #166
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_64408664
quote:
dus na een uurtje weer vol gas op Promo
Is die Different Breed of Men remix nog voorbij gekomen ?

Was dit al bekend hier?

[valkyr] nieuwe Noisecontrollers vinyl:

"Het nieuwe Noisecontrollers vinyl is net klaar. Hier staat onder andere 'Sanctus' op. Dit is een behoorlijk stevige track. Ook de track 'The Yellow Minute' zal op deze plaat verschijnen die ook vrij hard gaat. We merken dat we met onze melodieën het afgelopen jaar ver hebben kunnen gaan. Op dit moment zijn we wel op zoek zijn naar een nieuwe sound. Dit wil echter niet zeggen dat we de melodieën, die de huidige Hardstyle zo kenmerken, vaarwel zeggen. De derde track op de plaat is genaamd 'Revolution is Here'. Deze track is ook vrij stevig te noemen maar bevat wel veel melodie. Tot slot hebben we nog 'Attack Again'."

Aldus Arjan in de Q-Dance Interview.

- Sanctus
- The Yellow Minute
- Revolution is Here
- Attack Again

There is no rehab for stupidity.
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:59:36 #167
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_64408986
Dat vind ik altijd wel een voordeel van Noisecontrollers, gewoon 3-4 knallers op 1 vinyl. In tegenstelling tot TBY die wel veel vinyls uitbrengt maar daar maar 1 plaat op zet (en op de B kant een dub versie dan).
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_64409111
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:59 schreef mstx het volgende:
Dat vind ik altijd wel een voordeel van Noisecontrollers, gewoon 3-4 knallers op 1 vinyl. In tegenstelling tot TBY die wel veel vinyls uitbrengt maar daar maar 1 plaat op zet (en op de B kant een dub versie dan).
eens is
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:06:49 #169
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_64409240
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:59 schreef mstx het volgende:
Inderdaad, sowieso 2-trackers ..
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:38:06 #170
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_64410443
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 17:46 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

XX is 10 min rijden - 5 Euro goedkoper - 1 uur langer - 1 dinnetje & o.a. 2-zijden aanwezig
En ik ben er ook
  zaterdag 27 december 2008 @ 21:55:56 #171
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_64413093
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 17:51 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

ik denk dat het hier, gezien de afstand naar Euforia, XX wordt
Hier allebei niet op 10 januari maar 2 weken later wel Fusion of sound tour @ XX
quote:
The Fusion of Sound @ Matrixx

Beholder
Darkraver
Donkey Rollers
Dozer
Noisecontrollers
The Pitcher
Zany
MC: DV8
Had liever Southstylers of Pavo ipv Darkraver gezien maar voorderest gewoon dikke lijn omhoog
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
  zondag 28 december 2008 @ 02:51:06 #172
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_64420730
Duidelijk Euphoria toch...gewoon dikke lineup! Vetter dan xx.
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 17:49 schreef Haghorst het volgende:
showtek is kut
Idd zeg, wat een bagger, echt Mr Dobbelsteen, hoe durf je het ooit nog voor hun op te nemen, Het zijn gewoon geen artiesten..ze willen het publiek niet vermaken. Tegen beter weten toch maar naar de time out geweest en natuurlijk stelde showtek weer diep teleur, geen goed mixwerk, werkelijk totaal geen interactie met het publiek, ze stralen gewoon niks uit, staan daar maar als zoutzakken achter de booth, doen niks...tonen op geen enkele manier dat ze plezier hebben in de muziek die ze maken en draaien echt zo slecht...alles is gewoon niet leuk aan hun
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  zondag 28 december 2008 @ 06:11:27 #173
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_64421992
quote:
Op zondag 28 december 2008 02:51 schreef Sethje het volgende:
[..]

Idd zeg, wat een bagger, echt Mr Dobbelsteen, hoe durf je het ooit nog voor hun op te nemen, Het zijn gewoon geen artiesten..ze willen het publiek niet vermaken. Tegen beter weten toch maar naar de time out geweest en natuurlijk stelde showtek weer diep teleur, geen goed mixwerk, werkelijk totaal geen interactie met het publiek, ze stralen gewoon niks uit, staan daar maar als zoutzakken achter de booth, doen niks...tonen op geen enkele manier dat ze plezier hebben in de muziek die ze maken en draaien echt zo slecht...alles is gewoon niet leuk aan hun
Op qlimax een van de weinigen die nog echt de booth uitkwamen om er een beetje een feestje van te maken. De producties zijn gewoon gemiddeld (walt is een topproducer) net als hun mixwerk. Al dat overdreven gezeik altijd... Vraag me af wanneer dat kindergedrag een keer kapt hier.
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
  zondag 28 december 2008 @ 09:10:23 #174
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_64422482
quote:
Op zondag 28 december 2008 02:51 schreef Sethje het volgende:
[..]

ik ben wel benieuwd wat je van de southstylers vindt? en dan vooral walt..is ie dan actiever/meer entertainend? (heb er zelf nooit zo op gelet eigenlijk..)

verder ben ik het deels met babbels een en deels met seth...op qlimax kwamen ze inderdaad achter de booth vandaan om een feestje te maken, maar tegelijk kwam het op mij erg plichtmatig over...het dana-gevoel

maar goed, nu wordt het weer langzaam een showtekdiscussie/bash
The only limit is your own imagination
  zondag 28 december 2008 @ 09:25:47 #175
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
  zondag 28 december 2008 @ 11:11:52 #176
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_64423853
Als de argumenten onderbouwd worden dan mag men hier rustig, buiten de woensdag om, zijn/haar mening geven over ST hoor.

Zoals vrijdag in ZAK; ook nog eens goed opgelet of ik die heren nou ook ECHT zo slecht vond en of ik niet nog teerde op een oude gedachte (had ze al een tijdje niet meer gehoord). Ik vroeg me onderweg in de auto al af wat ik ervan ging vinden maaar, stelde ik mezelf gerust, ze zullen vast niet alleen maar eigen producties draaien en lekkere plaatjes erop leggen kan ST ook vast wel.
Nou dit viel mij dus al op als grootste tegenvaller van ST; de platenkeuze, voornamelijk nummers met lange blije melo's - maar goed, als dit hun voorkeur heeft
Ik merkte aan het publiek (dàt wat er nog stond ... ) dat zij ook allen inkakte tijdens die lange melo stukjes. Toch waren er 'die-hards' die de handen iedere keer weer in de lucht staken als het tempo weer werd opgevoerd, maar dat werden er iedere keer minder.
Ik begon me dus echt af te vragen of die gasten überhaupt wel naar het publiek kijken/luisteren. Als je de dansvloer langzaam ziet leegtrekken dan pas je je platenkeuze toch een beetje aan, kijken of dit dan zou aanslaan. Maar nee hoor met o.a. Partylover en de klapper 'Oh My God/Puta Madre mash-up' jaag je het publiek en mij dus ook wel weg (Black kwam ook nog voorbij dus helemaal stilgestaan heb ik niet .

Maar goed ik hoorde toen ook al, daarom was de TT ook zo krom, dat de heren eerst in de Time-Out hadden gestaan. Dus misschien dat ze er daarom wat minder zin in hadden. Toen ik na het optreden hun voorbij zag komen in de hal vooraan (want ik trok het gewoon niet meer om in de zaal te blijven) heb ik maar gezegd: 'Toch bedankt heren' - niet geheel sarcastisch hoor, deed mn duim er zelfs ook nog bij - maar alleen Wouter keek nog ff om met een glimlach

[ Bericht 0% gewijzigd door Da_Ripper op 28-12-2008 11:47:31 ]
Wat je vindt, ...
  zondag 28 december 2008 @ 11:29:25 #177
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_64424146
quote:
Op zondag 28 december 2008 11:11 schreef Da_Ripper het volgende:
lang beargumenteerd verhaal
Ik denk dat showtek zich helemaal niet meer moet bezighouden met de nederlandse markt. Alles wat ze doen is toch al in het Engels en gericht op het buitenland. Daar zijn de mensen allemaal veel enthousiaster volgens hun (en menig DJ) dus waarom doet showtek daar niet gewoon hun commerciele ding en blijven ze weg uit de discotheken in Nederland waar hun aanhang meestal toch niet is. Hier zijn we niet blij met ze omdat ze tegenwoordig veelstevaak kiezen voor de simpele/commerciele weg. In het buitenland slaat dat wel aan en vinden de liefhebbers daar, die manier fantastisch blijkbaar. Dat dit voral te maken heeft met gebrek aan beter zal ik maar even buiten beschouwing laten maar dan is het probleem toch opgelost
  zondag 28 december 2008 @ 11:30:47 #178
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_64424171
quote:
Op zondag 28 december 2008 11:29 schreef NLS04 het volgende:

[..]

Ik denk dat showtek zich helemaal niet meer moet bezighouden met de nederlandse markt. Alles wat ze doen is toch al in het Engels en gericht op het buitenland. Daar zijn de mensen allemaal veel enthousiaster volgens hun (en menig DJ) dus waarom doet showtek daar niet gewoon hun commerciele ding en blijven ze weg uit de discotheken in Nederland waar hun aanhang meestal toch niet is. Hier zijn we niet blij met ze omdat ze tegenwoordig veelstevaak kiezen voor de simpele/commerciele weg. In het buitenland slaat dat wel aan en vinden de liefhebbers daar, die manier fantastisch blijkbaar. Dat dit voral te maken heeft met gebrek aan beter zal ik maar even buiten beschouwing laten maar dan is het probleem toch opgelost
Op de boot naar Amerika dus en nooit meer terug laten komen
pi_64424454
Ik heb ze nog niet gezien als ze een set weggeven, dus ik hou me hier nog even gedeist.
Op 28 Februari staan ze gepland (waarschijnlijk als 2e, achter Jowan), misschien meer plichtmatig ivm DR Live, maar goed. Dan erna kan ik mijn oordeel vellen. Aan hun tracklists te zien vind ik het denk ook niet al te veel, but everybody deserves a second chance, om er maar eens wat Engels doorheen te gooien.
Mixes onder de naam Khadber
pi_64424990
Showtek kan meevallen maar vaak ook tenenkrommend slecht zijn. Altijd dezelfde kutplaten, matig mixwerk, droogkloterige houding achter de decks en had ik al wat gezegd over al die kutplaten van ze?

Waarom zou je het voor Showtek opnemen, echt...
Apologize, Mr. Puta gedoe, die vreselijke mashup met Oh my god. Het allerlaagste wat hardstyle te bieden heeft.
  zondag 28 december 2008 @ 12:52:35 #181
60704 LeonH
pi_64426260
het ergste is dat ze het zelf niet eens willen inzien

en wat is zo'n klassiek concert op belgie 1 toch maar raar.... 1 of andere dame die helemaal uit haar plaat gaat achter de piano, je zou d'r maar naast liggen
maargoed dat geheel terzijde
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_64427078
Welke track hoor je hier?

http://dblockstefan.hyves.nl/

(Hyves )
gr gr
  zondag 28 december 2008 @ 13:25:07 #183
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_64427256
Als je elke week twee keer een discotheek opzoekt. Ja dan lijkt het mij ook vervelend als je dan elke week Showtek hoort draaien met soortgelijke set. Het heeft dus ook heel veel te maken met hoe je hardstyle beleefd. Ik zit wekelijks lekker in mijn stamkroeg biertje te happen en ga eens in de zoveel weken/maanden naar de grote feesten toe. Dat is nogal anders wanneer je dan twee keer per jaar Showtek ziet, in plaats van elke week.

De laatste maanden zitten er nogal wat producties tussen waar ook ik niet om sta te springen. Dus dan kan ik mij prima in het commentaar vinden. Dat ongefundeerde schoppen en aanmatigend gedrag zoals die TT slaan daarentegen echt nergens op. Zoals Jones ook al een keer hier heeft gezegd: Je kunt de muziek niet geweldig vinden, maar de gebroeders Showtek zijn wel vakmensen die van hun werk houden. Als je denkt dat ze het alleen maar doen om commercieel te cashen en geen zak aan hun werk vinden, dan ben je een rancuneuze oude zeikerd.

Zo vind ik juist de show van Showtek, vooral op de grote feesten, juist als één van de weinigen vaak echt aanvoelen als een 'feestje'. Juist de grote namen zoals HH staan hun ding te doen en niks anders. Black, Qlimax, XQlusive... heb echt genoten van de hoeveelheid plezier Showtek lijkt te hebben achter de tafels. Maar wellicht is het in de lokale discotheek inderdaad vooral plichtmatig draaien, daar kan ik dus niet over oordelen.

Goed voorbeeld, die plaat van TB 'Oh my God'. Iedereen lijkt hem uit te kotsen, terwijl elke dj hem draait. Ik heb feesten gehad waar vier dj's hem die avond hebben opgezet. Dat Showtek dan een twist aan die plaat geeft is dan toch juist bewonderenswaardig? Goed, dat niemand die plaat moet draaien is een mening, maar ga niet tegen Showtek aanschoppen wanneer ze hem opzetten. Want dan mag je dus ook zo praten over elke andere 'topdj' die hem ook opzet. En dat doen jullie dus weer niet.

En verder ben ik het er wel mee eens dat ze vooral focussen op het buitenland. Maar ook dat is een keuze.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  zondag 28 december 2008 @ 13:28:43 #184
237704 Dalton_
Recalled to life
pi_64427367
Is dat niet gewoon een intro die ze wel eens gebruiken op feesten oid?

En over Showtek, die mensen in het buitenland vinden het leuk omdat er verder nog maar weinig artiesten die WEL goede platen maken richting het buitenland zijn gegaan. Als dat gebeurt zal ook daar Showtek gauw vergeten zijn denk ik zo
pi_64427547
En weer eens een header gemaakt

gr gr
  zondag 28 december 2008 @ 14:16:56 #186
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_64429052
quote:
Op zondag 28 december 2008 13:18 schreef Quyxz_ het volgende:
Welke track hoor je hier?

http://dblockstefan.hyves.nl/
Dat met d-d-dblock? Dat is de inqoming intro
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
pi_64429461
quote:
Op zondag 28 december 2008 14:16 schreef Sethje het volgende:

[..]

ah bedankt
gr gr
  zondag 28 december 2008 @ 14:36:58 #188
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_64429689
quote:
Op zondag 28 december 2008 12:07 schreef 16meter het volgende:
Showtek kan meevallen maar vaak ook tenenkrommend slecht zijn. Altijd dezelfde kutplaten, matig mixwerk, droogkloterige houding achter de decks en had ik al wat gezegd over al die kutplaten van ze?

Waarom zou je het voor Showtek opnemen, echt...
Apologize, Mr. Puta gedoe, die vreselijke mashup met Oh my god. Het allerlaagste wat hardstyle te bieden heeft.
Die mashup van Oh my god is niet zo verschrikkelijk maar goed is anders..

Walt & Feliz - Expansion (Showtek remix)
Mr. Puta - La Vida Narcotica
Southstylerz - Jazeker (Walt Remix)
Zushi - La La Song (Showtek Mix)

pi_64430304
quote:
Op zondag 28 december 2008 14:16 schreef Sethje het volgende:

[..]

die blijft nice

Dieka was wel goed, Frontliner draaide beetje wazige set met de gebruikelijke knallers maar ook wat mindere platen... The Prophet gewoon weer goed, niveau haalt hij altijd wel (2 nieuwe platen gehoord, waarschijnlijk van hemzelf ) alleen dat mixwerk is soms gewoon beetje geknoei
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_64430322
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 16:19 schreef poiuytr het volgende:
Hopen dat Her Voice remix gedraaid word.
die draaide The Prophet inderdaad nog
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 28 december 2008 @ 15:40:31 #191
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_64431648
quote:
Op zondag 28 december 2008 14:56 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

Nog lekker geschaatst vandaag?
http://www.spitsnieuws.nl(...)gen_goedgekeurd.html
👾
pi_64431719
quote:
Op zondag 28 december 2008 15:40 schreef mstx het volgende:

[..]

Nog lekker geschaatst vandaag?
http://www.spitsnieuws.nl(...)gen_goedgekeurd.html
vanavond 19.00 zijn de vrouwen en de mannen mogen om 20.00 heb in principe wel schaatsen thuis liggen, maar geen zin om in de kou buiten te zijn vanavond
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_64432583
je bent ook niet wijs als nu vrijwillig naar buiten gaat imo

oud en nieuw wordt ook afzien het reizen enzo
pi_64432608
quote:
Op zondag 28 december 2008 16:06 schreef HarryVanDeTap het volgende:
je bent ook niet wijs als nu vrijwillig naar buiten gaat imo

precies, maar voor Qountdown wil ik wel mijn bedje uitkomen en de kou trotseren
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 28 december 2008 @ 16:22:35 #195
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_64433170
En dan zeker weer garderobe buiten
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  zondag 28 december 2008 @ 16:23:17 #196
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_64433194
quote:
Op zondag 28 december 2008 16:06 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Afzien? om 20.30 rijdt het busje voor hier in het centrum..zet ons netjes af bij de hmh en om 7.15 staat hij klaar om ons daar weer op te halen, die 5 minuten fietsen van mn huis naar het dorp kunnen er wel vanaf
Mijn party reviews
pi_64433232
haha ja ik ga met de trein / taxi / lopend om 01.00 vanuit delft naar de maassilo rotterdam proberen te komen, kortom kutzooi
pi_64433273
quote:
Op zondag 28 december 2008 16:22 schreef MrDice het volgende:
* ReMcOrE denkt gelijk aan de stervenskou na Qlimax
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 28 december 2008 @ 16:33:31 #199
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_64433562
quote:
Op zondag 28 december 2008 16:22 schreef MrDice het volgende:
Knap als je die garderobe van de HMH buiten kunt zetten.
👾
pi_64433592
quote:
Op zondag 28 december 2008 14:56 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

Zo ben ook weer ontwaakt uit mijn slaap
Was leuk feestje, en gelukkig draaide Prophet hem nog!
Viel me op dat er aardig veel oude platen werden gedraaid dat mogen ze zeker wel vaker doen
pi_64434171
quote:
Op zondag 28 december 2008 16:34 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Zo ben ook weer ontwaakt uit mijn slaap
Was leuk feestje, en gelukkig draaide Prophet hem nog!
Viel me op dat er aardig veel oude platen werden gedraaid dat mogen ze zeker wel vaker doen
Insane kan ik me zo herinneren
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_64434288
quote:
Op zondag 28 december 2008 16:50 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

Insane kan ik me zo herinneren
Prophet draaide Floor Massacre van tatanka ook nog lekkere nummer blijft dat
Vind laatste tijd alleen beetje de sfeer afnemen in Dieka heel veel jonge volk van 16, hele zaal staat er zowat vol van!
pi_64434328
quote:
Op zondag 28 december 2008 16:54 schreef poiuytr het volgende:
Vind laatste tijd alleen beetje de sfeer afnemen in Dieka heel veel jonge volk van 16, hele zaal staat er zowat vol van!
inderdaad, raal volk daar
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 28 december 2008 @ 17:35:38 #204
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_64435702
quote:
Op zondag 28 december 2008 16:54 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Prophet draaide Floor Massacre van tatanka ook nog lekkere nummer blijft dat
Dan ben je sowieso al een held als je die plaat opzet !
  zondag 28 december 2008 @ 18:12:14 #205
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_64436874
SANCTUS

die nieuwe vinyl van de NC gaat nu al in het lijstje van de toppers van 2009 in mijn hoofd
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_64439080
My style is Dutch
Gonna fuck you up and nudge
My style is Dutch
It's time to make your fucking move

gr gr
pi_64439681
quote:
Op zondag 28 december 2008 18:12 schreef Tha_Bartman het volgende:
SANCTUS

die nieuwe vinyl van de NC gaat nu al in het lijstje van de toppers van 2009 in mijn hoofd
Snap niet dat mensen Showtek verheerlijken als er zoiets is als Noisecontrollers.
  zondag 28 december 2008 @ 20:23:58 #208
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_64441152
Ja, want allebei vet vinden kan natuurlijk niet (niet dat ik alles van zowel Showtek als NC vet vind)..
pi_64441203
lijkt me toch duidelijk dat NC vetter is dan ST
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 28 december 2008 @ 20:26:48 #210
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_64441242
quote:
Op zondag 28 december 2008 20:25 schreef ReMcOrE het volgende:
lijkt me toch duidelijk dat NC vetter is dan ST
Nee man, NC hebben geen Mr. Puta.
👾
pi_64441295
quote:
Op zondag 28 december 2008 20:26 schreef mstx het volgende:

[..]

Nee man, NC hebben geen Mr. Puta.
en ST heeft geen Furybox!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 28 december 2008 @ 20:35:23 #212
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_64441520
NC is zeker wel vetter dan ST dat dan weer wel .
Renegade is overigens ook een held, een stuk beter dan DV 8 in ieder geval .
pi_64441804
Ik ben het met veel dingen over Showtek wel eens maar ik vind toch dat ze wel heel veel goede nummers hebben!
Hun album (Today is Tommorow) staat vol met klappers.
Ik vind dat sommige mensen in hun kritiek wel iets te ver gaan, deze mensen hebben toch wel heel wat voor de Hardstyle betekend!
Alleen moeten ze zichzelf wel een keer realiseren dat ze laatste tijd alleen maar troep maken.
  zondag 28 december 2008 @ 20:45:11 #214
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_64441832
quote:
Op zondag 28 december 2008 20:35 schreef Just_Shut_Up het volgende:

Renegade is overigens ook een held, een stuk beter dan DV 8 in ieder geval .
Alles en iedereen kapot!

Zatox @ Q-base 2008 nu op q-danceradio! En dat beloofd veel goeds voor woensdag
  zondag 28 december 2008 @ 20:46:39 #215
175985 Silaz
drie bier
pi_64441884
jaah is leuk setje nu
Woensdag toch thunderdome setjes?
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  zondag 28 december 2008 @ 20:51:57 #216
60704 LeonH
pi_64442098
quote:
Op zondag 28 december 2008 20:44 schreef poiuytr het volgende:
Ik ben het met veel dingen over Showtek wel eens maar ik vind toch dat ze wel heel veel goede nummers hebben!
Hun album (Today is Tommorow) staat vol met klappers.
Ik vind dat sommige mensen in hun kritiek wel iets te ver gaan, deze mensen hebben toch wel heel wat voor de Hardstyle betekend!
Alleen moeten ze zichzelf wel een keer realiseren dat ze laatste tijd alleen maar troep maken.
*proest*

sorry hoor....

Misschien vanwege Save The Day, maar verder kan ik niet echt zeggen dat hun een fantastische toevoeging of vernieuwing hebben betekend voor de hardstyle. Hooguit de invoering van de ApReS-sKi-VoOr_BrEeZaH's-HaRdStILO
  zondag 28 december 2008 @ 21:05:07 #217
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_64442507
quote:
Op zondag 28 december 2008 16:33 schreef mstx het volgende:
Knap als je die garderobe van de HMH buiten kunt zetten.
Misschien dat er dan nòg meer uit de jassen gejat gaat worden
Wat je vindt, ...
pi_64442561
quote:
Op zondag 28 december 2008 21:05 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

Misschien dat er dan nòg meer uit de jassen gejat gaat worden
uit eigen ervaring sprekend?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 28 december 2008 @ 21:10:29 #219
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_64442703
quote:
Op zondag 28 december 2008 21:06 schreef ReMcOrE het volgende:
uit eigen ervaring sprekend?
Gelukkig niet *knock on wood .... maarre wel genoeg verhalen van PF na QrimeTime vorig jaar ja!

Enne die setjes van Q-radio zullen vanaf morgen ofzo te vinden zijn ?!
Wat je vindt, ...
pi_64442762
quote:
Op zondag 28 december 2008 20:51 schreef LeonH het volgende:

[..]
ApReS-sKi-VoOr_BrEeZaH's-HaRdStILO
Ik verslikte me zowat
pi_64442785
quote:
Op zondag 28 december 2008 21:10 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

Gelukkig niet *knock on wood .... maarre wel genoeg verhalen van PF na QrimeTime vorig jaar ja!
en wel eens verhalen gehoord van andere Q-feesten in de HMH m.b.t. de garderobe?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_64443161
quote:
Op zondag 28 december 2008 20:51 schreef LeonH het volgende:

[..]

*proest*

sorry hoor....

Misschien vanwege Save The Day, maar verder kan ik niet echt zeggen dat hun een fantastische toevoeging of vernieuwing hebben betekend voor de hardstyle. Hooguit de invoering van de ApReS-sKi-VoOr_BrEeZaH's-HaRdStILO
jeweetog swa, super veel goede nummers, echt waar man...

de tering, zoveel dat ik ze niet op kan noemen

altyd lkkr hardstyleng met showtek die gastuh wetuh teminste wat feeste is. gwn lkkr bekende liedjuhs ensow make se fet harde remixxe van :D:D en altijd die grappige mannetje Mr Puta. FET LAGGUH die doet altijd blowe ensoww en dan zo liedje vannuhhh PUTA MADRE PUTA PUTA MADRE

Ik heb er oowk zo'n shirtje van
pi_64443216
quote:
Op zondag 28 december 2008 21:22 schreef 16meter het volgende:
Ik heb er oowk zo'n shirtje van
een heel verhaal en dan ineens die keiharde bekentenis!!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 28 december 2008 @ 21:24:37 #224
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_64443276
quote:
Op zondag 28 december 2008 21:12 schreef ReMcOrE het volgende:
en wel eens verhalen gehoord van andere Q-feesten in de HMH m.b.t. de garderobe?
Eerlijk gezegd niet .. nu ben ik ook niet zo'n pf-lutser, maar heb idd niet echt meer iets in die trant gehoord.
Wat je vindt, ...
pi_64443321
quote:
Op zondag 28 december 2008 21:23 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

een heel verhaal en dan ineens die keiharde bekentenis!!
De Puta Madre

Cocaine Biznizz

We komen tantoe hard
JWT!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')