lekker rustig nummertjequote:
lekker!! Deepackquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:51 schreef Silaz het volgende:
Zondag 28 december:
Zatox @ Q-BASE 2008
Deepack @ Q-BASE 2008
Qdanceradio.
En het bloed kruipt waar het niet gaan kan ... om 2:00 uur nog in de auto gesprongen om naar ZAK te gaanquote:
Kutzooi, ben zelf weer hard aant twijfelen gegaan over 10 jan... XX of Euforiaquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:18 schreef Silaz het volgende:
Jah ik twijfel nog. Hmm.
x2quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:58 schreef kollie het volgende:
lekker!! DeepackBij die set kon ik niet meer op m'n benen staan van vermoeidheid
het is dat er bij staat dat het de nieuwe prophet wordt anders zou ik zeggen dat het ene is van Frontlinerquote:
Het heeft iig erg veel van de frontliner sound weg idd... Klinkt goed overigens.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:14 schreef LeonH het volgende:
[..]
het is dat er bij staat dat het de nieuwe prophet wordt anders zou ik zeggen dat het ene is van Frontliner
dies simpel, euphoriaaaaaahaaaaaahaaaaaaaquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:06 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Kutzooi, ben zelf weer hard aant twijfelen gegaan over 10 jan... XX of Euforia![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:20 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Klinkt goed overigens.
ik denk dat het hier, gezien de afstand naar Euforia, XX wordtquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:06 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Kutzooi, ben zelf weer hard aant twijfelen gegaan over 10 jan... XX of Euforia![]()
![]()
hoax!quote:
Is die Different Breed of Men remix nog voorbij gekomenquote:dus na een uurtje weer vol gas op Promo
eens isquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:59 schreef mstx het volgende:
Dat vind ik altijd wel een voordeel van Noisecontrollers, gewoon 3-4 knallers op 1 vinyl.In tegenstelling tot TBY die wel veel vinyls uitbrengt maar daar maar 1 plaat op zet (en op de B kant een dub versie dan).
Inderdaad, sowieso 2-trackersquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:59 schreef mstx het volgende:
Dat vind ik altijd wel een voordeel van Noisecontrollers, gewoon 3-4 knallers op 1 vinyl.In tegenstelling tot TBY die wel veel vinyls uitbrengt maar daar maar 1 plaat op zet (en op de B kant een dub versie dan).
En ik ben er ookquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:46 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
![]()
XX is 10 min rijden - 5 Euro goedkoper - 1 uur langer - 1 dinnetje & o.a. 2-zijden aanwezig
Hier allebei niet op 10 januari maar 2 weken later wel Fusion of sound tour @ XXquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik denk dat het hier, gezien de afstand naar Euforia, XX wordt
Had liever Southstylers of Pavo ipv Darkraver gezien maar voorderest gewoon dikke lijn omhoogquote:The Fusion of Sound @ Matrixx
Beholder
Darkraver
Donkey Rollers
Dozer
Noisecontrollers
The Pitcher
Zany
MC: DV8
Idd zeg, wat een bagger, echt Mr Dobbelsteen, hoe durf je het ooit nog voor hun op te nemen, Het zijn gewoon geen artiesten..ze willen het publiek niet vermaken. Tegen beter weten toch maar naar de time out geweest en natuurlijk stelde showtek weer diep teleur, geen goed mixwerk, werkelijk totaal geen interactie met het publiek, ze stralen gewoon niks uit, staan daar maar als zoutzakken achter de booth, doen niks...tonen op geen enkele manier dat ze plezier hebben in de muziek die ze maken en draaienquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:49 schreef Haghorst het volgende:
showtek is kut
Op qlimax een van de weinigen die nog echt de booth uitkwamen om er een beetje een feestje van te maken. De producties zijn gewoon gemiddeld (walt is een topproducer) net als hun mixwerk. Al dat overdreven gezeik altijd... Vraag me af wanneer dat kindergedrag een keer kapt hier.quote:Op zondag 28 december 2008 02:51 schreef Sethje het volgende:
Duidelijk Euphoria toch...gewoon dikke lineup! Vetter dan xx.
[..]
Idd zeg, wat een bagger, echt Mr Dobbelsteen, hoe durf je het ooit nog voor hun op te nemen, Het zijn gewoon geen artiesten..ze willen het publiek niet vermaken. Tegen beter weten toch maar naar de time out geweest en natuurlijk stelde showtek weer diep teleur, geen goed mixwerk, werkelijk totaal geen interactie met het publiek, ze stralen gewoon niks uit, staan daar maar als zoutzakken achter de booth, doen niks...tonen op geen enkele manier dat ze plezier hebben in de muziek die ze maken en draaien![]()
![]()
echt zo slecht...alles is gewoon niet leuk aan hun
ik ben wel benieuwd wat je van de southstylers vindt? en dan vooral walt..is ie dan actiever/meer entertainend? (heb er zelf nooit zo op gelet eigenlijk..)quote:Op zondag 28 december 2008 02:51 schreef Sethje het volgende:
Duidelijk Euphoria toch...gewoon dikke lineup! Vetter dan xx.
[..]
Idd zeg, wat een bagger, echt Mr Dobbelsteen, hoe durf je het ooit nog voor hun op te nemen, Het zijn gewoon geen artiesten..ze willen het publiek niet vermaken. Tegen beter weten toch maar naar de time out geweest en natuurlijk stelde showtek weer diep teleur, geen goed mixwerk, werkelijk totaal geen interactie met het publiek, ze stralen gewoon niks uit, staan daar maar als zoutzakken achter de booth, doen niks...tonen op geen enkele manier dat ze plezier hebben in de muziek die ze maken en draaien![]()
![]()
echt zo slecht...alles is gewoon niet leuk aan hun
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |