Traditie hequote:Op woensdag 24 december 2008 10:10 schreef ReMcOrE het volgende:
en ook gewoon keihard die TT
ook nog met filmpje erbij
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:18 schreef JortK het volgende:
Gaan er trouwens nog sjaken naar XX 10 januari?
Rarequote:Op woensdag 24 december 2008 10:20 schreef ReMcOrE het volgende:
= Publieke omroep Weldenkend Nederland en Dergelijke ??
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:20 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Rare
en
Machtig
charismatische
Oliebollenbakker
rost
Eroplos
![]()
quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:39 schreef MrDice het volgende:
Deel 65 belde net, ze willen hun kansloze gedrag graag terug hebben.![]()
1983 belde net, ze willen hun grapjes terugquote:Op woensdag 24 december 2008 10:39 schreef MrDice het volgende:
1962 belde... ze willen hun "... belde"-grap terug.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:39 schreef MrDice het volgende:
Ga Marokkanen pesten of zo.
Daarom juist wel, nu kan het nog net.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:58 schreef de_huig het volgende:
de dag voor kerst...vrede op aarde mensen!![]()
geen showtekbash van mijn kant vandaag![]()
owja...showtek is kutquote:Op woensdag 24 december 2008 11:01 schreef mstx het volgende:
[..]
Daarom juist wel, nu kan het nog net.
[Hardstyle #79] We live for the music!quote:Op woensdag 24 december 2008 11:47 schreef ElDani het volgende:
moet de TT nou zo gemeen zijn? Doe dan een mooi HS nummer der achter.
Showtek & Zany - It's The Santaquote:Op woensdag 24 december 2008 11:58 schreef SMutzskii het volgende:
Zijn er eigelijk hardstyle kerstnummers (of hardstyle versies iig)?
quote:
It's the santaquote:Op woensdag 24 december 2008 11:58 schreef SMutzskii het volgende:
Zijn er eigelijk hardstyle kerstnummers (of hardstyle versies iig)?
Je hebt zojuist de award voor kansloze user gewonnen. Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 24 december 2008 12:02 schreef JortK het volgende:
En mensen moeten trouwens niet zeiken, die TT moet blijven!
Waar maak je je druk om vriend?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:17 schreef MrDice het volgende:
[..]
Je hebt zojuist de award voor kansloze user gewonnen. Gefeliciteerd!![]()
Ook spijtig dat ons Modje zich hier voor laat lenen. Nog even in de laatste week van het jaar de TT traditie het raam uit.
Maar hij vindt een Showtek nummer ook cool hoorquote:Op woensdag 24 december 2008 12:17 schreef MrDice het volgende:
[..]
Je hebt zojuist de award voor kansloze user gewonnen. Gefeliciteerd!![]()
quote:
Alleen omdat Zany erin zitquote:Op woensdag 24 december 2008 12:20 schreef mstx het volgende:
[..]
Maar hij vindt een Showtek nummer ook cool hoor![]()
[..]
Kuddo'squote:Op woensdag 24 december 2008 12:18 schreef JortK het volgende:
En dan nog iets, mij een kansloze user noemen met je 'Fuck the system!' in je ondertitel.
als je achteraf gewoon zegt dat het kut was etc. dan is het geen probleemquote:Op woensdag 24 december 2008 12:21 schreef Sethje het volgende:
ik ga de 26e misschien naar de timeout waar showtek komt..er is in de buurt gewoon helemaaal niks met hardstyle en ik wil wel op stap dusja![]()
Timeout:quote:Op woensdag 24 december 2008 12:21 schreef Sethje het volgende:
ik ga de 26e misschien naar de timeout waar showtek komt..er is in de buurt gewoon helemaaal niks met hardstyle en ik wil wel op stap dusja![]()
Maar het is goed zo, prettige kerst mensen. Stik er maar in.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:18 schreef JortK het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om vriend?
-Om dit eindeloze pesterige gedrag. Wat negen van de 10 keer ook nog eens compleet misplaatst is.
Als het je niet bevalt kom je toch het volgende deeltje weer terug?
-Prima joh, als dit is hoe de Hardstyle community met elkaar om moet gaan.
Edit: En dan nog iets, mij een kansloze user noemen met je 'Fuck the system!' in je ondertitel.
-Ik val toch niemand lastig dat ik in essentie Showtek leuk vind? In tegenstelling tot het gedrag van een aantal hier wat echt sfeerverziekend is. En 'fuck the system' blijft slechts een uitspraak wat ik wel kan waarderen.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 24 december 2008 12:26 schreef JortK het volgende:
Joh mstx ga dr gewoon een keer heen FUCK THE SYSTEM!!!~~!~!!~!~!`1`1`1~!~!~!!
Pesterig gedrag, je voelt je persoonlijk aangesproken?quote:Waar maak je je druk om vriend?
-Om dit eindeloze pesterige gedrag. Wat negen van de 10 keer ook nog eens compleet misplaatst is.
Je moet je niet alle ellende van de wereld op je nek halenquote:Als het je niet bevalt kom je toch het volgende deeltje weer terug?
-Prima joh, als dit is hoe de Hardstyle community met elkaar om moet gaan.
Goeie tip voor je: Your ultimate X-Mas Time Out · Showtekquote:Edit: En dan nog iets, mij een kansloze user noemen met je 'Fuck the system!' in je ondertitel.
-Ik val toch niemand lastig dat ik in essentie Showtek leuk vind? In tegenstelling tot het gedrag van een aantal hier wat echt sfeerverziekend is. En 'fuck the system' blijft slechts een uitspraak wat ik wel kan waarderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |