eigen ervaring is prima, niks te klagen, tas van vriendin vorige keer ook niks mee gebeurdquote:Op zondag 28 december 2008 21:24 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd niet .. nu ben ik ook niet zo'n pf-lutser, maar heb idd niet echt meer iets in die trant gehoord.
die wil ik nog wel eens een keer horen/zien draaienquote:Op maandag 29 december 2008 10:00 schreef SMutzskii het volgende:
Verder draaide Digital Punk echt super!![]()
* ReMcOrE heeft donders zin!!quote:
Qua uitstraling (of hoe zeg je dat?quote:Op maandag 29 december 2008 10:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die wil ik nog wel eens een keer horen/zien draaien
Stond gewoon fucking live te producen daarquote:Op maandag 29 december 2008 10:28 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Qua uitstraling (of hoe zeg je dat?) viel ie tegen, volgens mijn vriend dan.. maar de muziek die die maakte
Dark Symphony en Rock The Party livequote:Op maandag 29 december 2008 11:14 schreef 16meter het volgende:
[..]
Stond gewoon fucking live te producen daar![]()
Wat een held!![]()
Mja, mss beetje slecht uitgesproken.quote:Op maandag 29 december 2008 11:10 schreef Tha_Bartman het volgende:
goede hardcore is niet lomp en early sowieso niet EARLY
Het is die zogenaamde tokkiecore (genoemd naar het volk wat er op af komt) vaak gedraaid door bijv partyraiser dat lomp is, gewoon elk nr op pitchen naar 200 BPM weinig afwisseling in geluid heel monotoon en simpel.
bijv Pussy motherfucker - DJ psycho vergelijk dat eens met Ophidian & ruffneck - So many sacrifices of Tha Playah & Mad Dog - Enter the Time Machine
ik ben nu 2 keer op TD geweest en daar hing in de early zaal meer sfeer dan op de meeste grote Hardstyle feesten bij elkaar
maar goed ieder zijn ding, ik wilde gewoon niet alle hardcore over 1 kam laten scheren..
Wat zei ik fout?quote:Op maandag 29 december 2008 11:14 schreef 16meter het volgende:
[..]
Stond gewoon fucking live te producen daar![]()
Wat een held!![]()
moi! zin an, kom maar op met die line-upquote:Op maandag 29 december 2008 11:53 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
Gaan er nog mensen van hier naar Xqlusive?
Zekerste weten!quote:Op maandag 29 december 2008 11:53 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
Moi aussiquote:Op maandag 29 december 2008 11:53 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
= 1 op de 10 kijkers postquote:Op maandag 29 december 2008 13:12 schreef Silaz het volgende:
Grappig trouwens. 240 berichten op 2400 views :p
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:04 schreef Da_Ripper het volgende:
ps: valt het jullie ook op dat onze reeks bijna altijd precies 10x zoveel views als posts heeft![]()
Dat zijn al die showtek fans die op google showtek hebben ingevuld en dan hier op -elke maand weer terugkerende- discussie over showtek uitkomenquote:
Met decibel ben ik op vakantie.quote:Op maandag 29 december 2008 15:19 schreef Da_Ripper het volgende:
http://partyflock.nl/news/12739:b2s_maakt_agenda_voorjaar_2009_bekend.html
15 augustus - Decibelquote:Op maandag 29 december 2008 15:19 schreef Da_Ripper het volgende:
http://partyflock.nl/news/12739:b2s_maakt_agenda_voorjaar_2009_bekend.html
gewoon rekening houden met Decibel en Q-Base bij het plannen vanje vakantiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |