eigen ervaring is prima, niks te klagen, tas van vriendin vorige keer ook niks mee gebeurdquote:Op zondag 28 december 2008 21:24 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd niet .. nu ben ik ook niet zo'n pf-lutser, maar heb idd niet echt meer iets in die trant gehoord.
die wil ik nog wel eens een keer horen/zien draaienquote:Op maandag 29 december 2008 10:00 schreef SMutzskii het volgende:
Verder draaide Digital Punk echt super!![]()
* ReMcOrE heeft donders zin!!quote:
Qua uitstraling (of hoe zeg je dat?quote:Op maandag 29 december 2008 10:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die wil ik nog wel eens een keer horen/zien draaien
Stond gewoon fucking live te producen daarquote:Op maandag 29 december 2008 10:28 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Qua uitstraling (of hoe zeg je dat?) viel ie tegen, volgens mijn vriend dan.. maar de muziek die die maakte
Dark Symphony en Rock The Party livequote:Op maandag 29 december 2008 11:14 schreef 16meter het volgende:
[..]
Stond gewoon fucking live te producen daar![]()
Wat een held!![]()
Mja, mss beetje slecht uitgesproken.quote:Op maandag 29 december 2008 11:10 schreef Tha_Bartman het volgende:
goede hardcore is niet lomp en early sowieso niet EARLY
Het is die zogenaamde tokkiecore (genoemd naar het volk wat er op af komt) vaak gedraaid door bijv partyraiser dat lomp is, gewoon elk nr op pitchen naar 200 BPM weinig afwisseling in geluid heel monotoon en simpel.
bijv Pussy motherfucker - DJ psycho vergelijk dat eens met Ophidian & ruffneck - So many sacrifices of Tha Playah & Mad Dog - Enter the Time Machine
ik ben nu 2 keer op TD geweest en daar hing in de early zaal meer sfeer dan op de meeste grote Hardstyle feesten bij elkaar
maar goed ieder zijn ding, ik wilde gewoon niet alle hardcore over 1 kam laten scheren..
Wat zei ik fout?quote:Op maandag 29 december 2008 11:14 schreef 16meter het volgende:
[..]
Stond gewoon fucking live te producen daar![]()
Wat een held!![]()
moi! zin an, kom maar op met die line-upquote:Op maandag 29 december 2008 11:53 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
Gaan er nog mensen van hier naar Xqlusive?
Zekerste weten!quote:Op maandag 29 december 2008 11:53 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
Moi aussiquote:Op maandag 29 december 2008 11:53 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
= 1 op de 10 kijkers postquote:Op maandag 29 december 2008 13:12 schreef Silaz het volgende:
Grappig trouwens. 240 berichten op 2400 views :p
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:04 schreef Da_Ripper het volgende:
ps: valt het jullie ook op dat onze reeks bijna altijd precies 10x zoveel views als posts heeft![]()
Dat zijn al die showtek fans die op google showtek hebben ingevuld en dan hier op -elke maand weer terugkerende- discussie over showtek uitkomenquote:
Met decibel ben ik op vakantie.quote:Op maandag 29 december 2008 15:19 schreef Da_Ripper het volgende:
http://partyflock.nl/news/12739:b2s_maakt_agenda_voorjaar_2009_bekend.html
15 augustus - Decibelquote:Op maandag 29 december 2008 15:19 schreef Da_Ripper het volgende:
http://partyflock.nl/news/12739:b2s_maakt_agenda_voorjaar_2009_bekend.html
gewoon rekening houden met Decibel en Q-Base bij het plannen vanje vakantiequote:
Nu je het zegt,.. ik heb vorig jaar gezegd dat ik mee wilde naar Decibel dit jaar, maar de plannen zijn er om rond die tijd op vakantie te gaan!quote:Op maandag 29 december 2008 15:24 schreef ReMcOrE het volgende:
gewoon rekening houden met Decibel en Q-Base bij het plannen vanje vakantie
dit jaar was het Decibel, week erna Mysteryland en week daarna Q-Base; dus dat zou dan dit jaar op de 29e zijn inderdaadquote:
ik zou me op een Q-Base ofzo wel alleen kunnen vermaken met de muziek en de sfeer etc. maar je gaat dat stukje gezelligheid echt wel missen, al die bekendenquote:Op maandag 29 december 2008 15:47 schreef Beach het volgende:
Hoe is het om alleen naar zo'n feest te gaan?
Dat laatste dus.quote:Op maandag 29 december 2008 15:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zou me op een Q-Base ofzo wel alleen kunnen vermaken met de muziek en de sfeer etc. maar je gaat dat stukje gezelligheid echt wel missen, al die bekendenen dan samen gas geven
dus als er helemaal geen bekenden meegaan, of überhaupt komen, dan moet je je toch af gaan vragen of je je dan wel gaat vermaken en niet eenzaam gaat voelen
Zeker alleen maar hardstyle haters in je vriendenkring? Ken het probleem, gelukkig heb ik toch nog een groepje van zo'n 6 die wel lekker wil beuken. =Dquote:Op maandag 29 december 2008 15:47 schreef Beach het volgende:
Nope, die week daarna. Woensdagavond hebben ze wel wat anders te doen lijkt mequote:Op zondag 28 december 2008 20:46 schreef Silaz het volgende:
jaah is leuk setje nu![]()
Woensdag toch thunderdome setjes?![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!quote:Zaterdag 4 April
Knock Out!
SilverDome, Zoetermeer
er is vast wel een vriend van een vriend die er wel van houdt, gewoon een keer in de kroeg aanspreken ofzo.quote:Op maandag 29 december 2008 15:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat laatste dus.
Niemand houdt verder van hardstyle die ik ken
Tuurlijkquote:Op maandag 29 december 2008 16:23 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Nope, die week daarna. Woensdagavond hebben ze wel wat anders te doen lijkt me.
Als je nuchter gaat, kunnen er wel dode momenten zijn. De heen & terugreis kan soms wat rustig zijn. Maar net zo gemakkelijk kom je een groepje tegen in de trein wat ook gaat: "gaan jullie ook naar ...?" Mooi, dan kom ik ff bij jullie zittenquote:Op maandag 29 december 2008 15:47 schreef Beach het volgende:
Ja tja al geboektquote:Op maandag 29 december 2008 15:24 schreef ReMcOrE het volgende:
gewoon rekening houden met Decibel en Q-Base bij het plannen vanje vakantie
ikke met Virtual DJ, moet je PM hebben?quote:Op maandag 29 december 2008 16:24 schreef kollie het volgende:
Met welke software draaien jullie die mixjes in elkaar? PM wellicht?
jullie zijn allemaal lief hierquote:Op maandag 29 december 2008 17:15 schreef Da_Ripper het volgende:
De HS-scene is echt wel liefvoor elkaar en op het feest zelf, wees gewoon spontaan, smile op je gezicht en vooraan is het toch altijd sfeer
dan houd het opquote:
graagquote:Op maandag 29 december 2008 17:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ikke met Virtual DJ, moet je PM hebben?
en mocht het dan nog niet lukken kan je altijd een opblaasschaap meenemen, dan heb je gegarandeerd aanspraak...vraag bartman maarquote:Op maandag 29 december 2008 17:15 schreef Da_Ripper het volgende:
De HS-scene is echt wel liefvoor elkaar en op het feest zelf, wees gewoon spontaan, smile op je gezicht en vooraan is het toch altijd sfeer
de klep en het schaap: mascottes van HS-liefhebbers op FOK!quote:Op maandag 29 december 2008 18:22 schreef de_huig het volgende:
[..]
en mocht het dan nog niet lukken kan je altijd een opblaasschaap meenemen, dan heb je gegarandeerd aanspraak...vraag bartman maar![]()
Na dat setje op Q-base had ik geen beentjes meer 2 uur lang vooraan knallen, mischien wel een van de beste setjes die ik ooit heb meegemaakt op een feest!quote:Op maandag 29 december 2008 18:40 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
![]()
Wat een helden setje van Zatox overigens!
http://webcam.fearfm.nl/quote:Op maandag 29 december 2008 19:26 schreef poiuytr het volgende:
Op Fearfm begint zo Superplastik special
al die sluitsetjes waren leipquote:Op maandag 29 december 2008 18:40 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
![]()
Wat een helden setje van Zatox overigens!
Zatox sloot geloof ik niet af, die stond rond 2 uur te draaien.quote:Op maandag 29 december 2008 19:35 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
al die sluitsetjes waren leip
ik was overal ff langsgelopen en gebleven bij tommyknocker maddog op de openair strip, wat ging dat ook ongelooflijk los zeg
ohja ik had t over de deepack set die is ook uitgezonden gisterquote:Op maandag 29 december 2008 19:42 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Zatox sloot geloof ik niet af, die stond rond 2 uur te draaien.
Jammer dat ik maar heel iets van Tommyknocker mee kon krijgen moest gewoon naar onze bus had geen benen meer om op te staan en 16 uur is gewoon iets te lang voor mij op vol gas te gaan!
Zal wel een ongelofelijke hitjes parade zien geweest..quote:Op maandag 29 december 2008 19:35 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
al die sluitsetjes waren leip
ik was overal ff langsgelopen en gebleven bij tommyknocker maddog op de openair strip, wat ging dat ook ongelooflijk los zeg
n hoop kale koppen daaroquote:Op maandag 29 december 2008 19:52 schreef mstx het volgende:
Dozer, The Pitcher en Nagoom gaan draaien NU @ FearFM.
http://webcam.fearfm.nl/
staat er wel als optie inquote:Op maandag 29 december 2008 20:09 schreef LeonH het volgende:
http://partyflock.nl/party/134307:Try_Before_You_Die.html
mensen die hier heen gaan?
vreemd... krijg er geen geluid op doorquote:Op maandag 29 december 2008 20:07 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
n hoop kale koppen daaro![]()
Wie is die dude met die streepjes trui en fles bier in de hand? --- sethje?![]()
Die kleine met donkere haren is Michel/Pitcher toch?
Sinds wanneer hebben ze die webcam/nummertje aanvragen .... Serious-Request-rip-off?
enne #80 halen we ook nog wel voor '09
next up: Donkey's - Motherf-ck![]()
is een strikvraag! sommige zouden zich ook moeten schamen voor die andere 2quote:Op maandag 29 december 2008 20:53 schreef kollie het volgende:
heerlijke prijsvraaghoeveel schaamlippen heeft een vrouw
quote:Op maandag 29 december 2008 20:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
is een strikvraag! sommige zouden zich ook moeten schamen voor die andere 2
goede keuzequote:Op maandag 29 december 2008 20:59 schreef ElDani het volgende:
Jeej! Mijn aanvraag net gedraaid! Dominating!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |