Nu je het zegt,.. ik heb vorig jaar gezegd dat ik mee wilde naar Decibel dit jaar, maar de plannen zijn er om rond die tijd op vakantie te gaan!quote:Op maandag 29 december 2008 15:24 schreef ReMcOrE het volgende:
gewoon rekening houden met Decibel en Q-Base bij het plannen vanje vakantie
dit jaar was het Decibel, week erna Mysteryland en week daarna Q-Base; dus dat zou dan dit jaar op de 29e zijn inderdaadquote:
ik zou me op een Q-Base ofzo wel alleen kunnen vermaken met de muziek en de sfeer etc. maar je gaat dat stukje gezelligheid echt wel missen, al die bekendenquote:Op maandag 29 december 2008 15:47 schreef Beach het volgende:
Hoe is het om alleen naar zo'n feest te gaan?
Dat laatste dus.quote:Op maandag 29 december 2008 15:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zou me op een Q-Base ofzo wel alleen kunnen vermaken met de muziek en de sfeer etc. maar je gaat dat stukje gezelligheid echt wel missen, al die bekendenen dan samen gas geven
dus als er helemaal geen bekenden meegaan, of überhaupt komen, dan moet je je toch af gaan vragen of je je dan wel gaat vermaken en niet eenzaam gaat voelen
Zeker alleen maar hardstyle haters in je vriendenkring? Ken het probleem, gelukkig heb ik toch nog een groepje van zo'n 6 die wel lekker wil beuken. =Dquote:Op maandag 29 december 2008 15:47 schreef Beach het volgende:
Nope, die week daarna. Woensdagavond hebben ze wel wat anders te doen lijkt mequote:Op zondag 28 december 2008 20:46 schreef Silaz het volgende:
jaah is leuk setje nu![]()
Woensdag toch thunderdome setjes?![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!quote:Zaterdag 4 April
Knock Out!
SilverDome, Zoetermeer
er is vast wel een vriend van een vriend die er wel van houdt, gewoon een keer in de kroeg aanspreken ofzo.quote:Op maandag 29 december 2008 15:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat laatste dus.
Niemand houdt verder van hardstyle die ik ken
Tuurlijkquote:Op maandag 29 december 2008 16:23 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Nope, die week daarna. Woensdagavond hebben ze wel wat anders te doen lijkt me.
Als je nuchter gaat, kunnen er wel dode momenten zijn. De heen & terugreis kan soms wat rustig zijn. Maar net zo gemakkelijk kom je een groepje tegen in de trein wat ook gaat: "gaan jullie ook naar ...?" Mooi, dan kom ik ff bij jullie zittenquote:Op maandag 29 december 2008 15:47 schreef Beach het volgende:
Ja tja al geboektquote:Op maandag 29 december 2008 15:24 schreef ReMcOrE het volgende:
gewoon rekening houden met Decibel en Q-Base bij het plannen vanje vakantie
ikke met Virtual DJ, moet je PM hebben?quote:Op maandag 29 december 2008 16:24 schreef kollie het volgende:
Met welke software draaien jullie die mixjes in elkaar? PM wellicht?
jullie zijn allemaal lief hierquote:Op maandag 29 december 2008 17:15 schreef Da_Ripper het volgende:
De HS-scene is echt wel liefvoor elkaar en op het feest zelf, wees gewoon spontaan, smile op je gezicht en vooraan is het toch altijd sfeer
dan houd het opquote:
graagquote:Op maandag 29 december 2008 17:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ikke met Virtual DJ, moet je PM hebben?
en mocht het dan nog niet lukken kan je altijd een opblaasschaap meenemen, dan heb je gegarandeerd aanspraak...vraag bartman maarquote:Op maandag 29 december 2008 17:15 schreef Da_Ripper het volgende:
De HS-scene is echt wel liefvoor elkaar en op het feest zelf, wees gewoon spontaan, smile op je gezicht en vooraan is het toch altijd sfeer
de klep en het schaap: mascottes van HS-liefhebbers op FOK!quote:Op maandag 29 december 2008 18:22 schreef de_huig het volgende:
[..]
en mocht het dan nog niet lukken kan je altijd een opblaasschaap meenemen, dan heb je gegarandeerd aanspraak...vraag bartman maar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |