De waarheid mocht ook eens gezegd worden.quote:Onthoud altijd dat wij cooler dan jou zijn en daarom keihard kont schoppen, en onze sneakers zijn altijd mooier dan die van jou.
Het is alleen cooler dan jij, niet jouquote:Op zaterdag 13 december 2008 02:52 schreef seto het volgende:
[..]
De waarheid mocht ook eens gezegd worden.
Ik was dronken, sorry.quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:40 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Het is alleen cooler dan jij, niet jou
quote:
ik wil een datum bitchesquote:Op zondag 14 december 2008 22:01 schreef thaWarhead het volgende:
Spring, schijnbaar niet in Europa, hopelijk wel in de VS>
Dat lijken wel gepimpte UGG's.quote:Op zondag 14 december 2008 10:07 schreef Cloud_SB het volgende:
Next level gisteravond @ BBC/Ice Cream Launch
[ afbeelding ]
lol @quote:Op woensdag 17 december 2008 13:59 schreef HenkBenzinetank het volgende:
http://vice.typepad.com/v(...)pharrel-in-rott.html
lol @ trui van 190 euro
Hoe verzinnen ze hetquote:Wat zou je doen als je kledingmerk wordt opgepikt door extreem rechtse jongeren?
Wat is dat voor een rare vraag? Denk je echt dat die mensen deze kleding willen dragen?
Het zou zomaar kunnen gebeuren, kijk maar naar Londsdale, Burberry en Fred Perry. Toch?
Okee, als we in een twilight zone zouden leven waarin extreem rechtse jongeren mijn kleding zouden dragen, zou ik een oplossing hebben. Maar aangezien we dat niet doen, heb ik ook geen oplossing.
quote:Op woensdag 17 december 2008 14:01 schreef bewegende_ninja het volgende:
[..]
lol @
[..]
Hoe verzinnen ze het!
Instant gescoord dus?! Nice pickup ouwe!quote:Op woensdag 17 december 2008 19:31 schreef bewegende_ninja het volgende:
Blije aankoop, m'n eerste paartje AM1 (om zelf te dragen)
[ afbeelding ]
Ik heb die fotograaf gezien van Vice.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:59 schreef HenkBenzinetank het volgende:
http://vice.typepad.com/v(...)pharrel-in-rott.html
lol @ trui van 190 euro
Als je size 9 hebt dan heb je geluk:quote:Op woensdag 17 december 2008 23:06 schreef Qlubtempo het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand welke dit zijn? Volgens mij heb ik ze eerder voorbij zien komen en vond ik ze toen ook al gaaf...
Kan ze alleen nergens vinden....
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:39 schreef DubzOne het volgende:
^^
Iedere keer als ik dat topic voorbij zie komen baal ik zo dat ze een half maatje te groot zijn!
jij rocked zeker infras en tiffanys samen kankerhypebeast LOLquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:54 schreef seto het volgende:
SURE IS OVERRATED SNEAKERS UP IN HERE
quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:29 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Want sommige meisjes zijn groter dan andere!
Ik heb 'm zelfs in de OP-wiki gezetquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:37 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Het staat zelfs in OP verdimme
quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:45 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik pas ze, heb alleen geen cent te makken
quote:Op maandag 22 december 2008 13:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Valt me tegen van je, ouwe pliesie-agent
Die hou ik dan ook voor "net". Die witte trek ik zeg maar dagelijks aanquote:Op maandag 22 december 2008 14:01 schreef morgane het volgende:
Die onderste Lacoste's zijn best mooi!
Netjes!!quote:Op maandag 22 december 2008 16:07 schreef Steve-O het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw!
Nog niet binnen trouwens ..
Op die 1500 na vind ik die pack idd aardig dope . Is trouwens mijn eerste paar NB's dus ben benieuwd hoe dat looptquote:Op maandag 22 december 2008 16:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Netjes!!
Al vind ik de 577 en de 1500 wel doper.
Wil ze eigenlijk ook wel allemaal van dat pack hebben maar ik heb gelukkig de mooiste er al van.
Je vind de 1500 blackbeards niet tofquote:Op maandag 22 december 2008 19:29 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Op die 1500 na vind ik die pack idd aardig dope . Is trouwens mijn eerste paar NB's dus ben benieuwd hoe dat loopt
Steef = NB n00b, Als die dingen niet meer te krijgen zijn denk er wellicht heel anders overquote:Op maandag 22 december 2008 19:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je vind de 1500 blackbeards niet tof
NB's lopen heerlijk.
quote:Op maandag 22 december 2008 19:32 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Steef = NB n00b, Als die dingen niet meer te krijgen zijn denk er wellicht heel anders over
Tieten zijn trouwens goed .
ebay af en toe.quote:Op maandag 22 december 2008 22:19 schreef Stansfield het volgende:
Staan er op internet niet nog een paar mooie 1500's voor weinig ergens?
Haha, inderdaad zeg.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:18 schreef thaWarhead het volgende:
Amsterdam is ook in Noord Holland...
ebay mijn vriend!quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:38 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Zien er erg goed uit, waar heb je die vandaan?
Gemiddeld.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:45 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Nice, voor niet al te veel zeker?
Die zijn zo hardquote:
Ja, noem winkels dan.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:18 schreef thaWarhead het volgende:
Amsterdam is ook in Noord Holland...
waar gehaald?quote:Op maandag 22 december 2008 16:34 schreef bewegende_ninja het volgende:
^^
Freaking nice
Pickup van vandaag:
[ afbeelding ]
Wat voor nikes wil je dan?quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:30 schreef TBY het volgende:
Bij de foot locker of sneakers hebben ze altijd standaard modellen en er zijn maar een paar paren. Ze hebben alleen maar nike air max 90's of 1's.
Gast, doe eens niet zo lui en lees de begin post eens door.quote:
Bij een ebay power seller?? Ik kan maar erg weinig nb's vinden op ebay. Heb je misschien een linkje?quote:
* DubzOne doet ook mee!quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:33 schreef Cloud_SB het volgende:
Bewegende_ninja & Feelsgoodman: <3 ntb boi's. Let's sniff coke till we drop met oud&nieuw.
sneakerpauze is voor homo'squote:Op dinsdag 23 december 2008 23:15 schreef bewegende_ninja het volgende:
Ik heb mezelf tot nu toe 3 paar kado gedaan deze maand en de 4e zit er wsl aan te komen
I know, fuck sneakerpauzes. Mijn voornemen voor 2009 zijn:quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
sneakerpauze is voor homo's
Ik laat het wel bij deze NB's voor dit jaar.
Hoe verzin je het?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:16 schreef Cloud_SB het volgende:
Ja maar die 3 paar van jou kosten evenveel als 1 tas voor mij
Is echt een fact dude...quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:22 schreef sjimz het volgende:
sb miami's alhoewel blix vindt dat ze kutkwaliteit zijn.
Graag.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:23 schreef bewegende_ninja het volgende:
[..]
Is echt een fact dude...Ik heb ze in m'n handen gehad en ze leken wel fake... heb de pics nog online staan als je ze wil zien.
zorg ff dat die irritante ilovesneakerz kerel op LB niet steeds zijn blog gaat spammen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:35 schreef Cloud_SB het volgende:
Als je nog 1 keer die free woven footscape verkeerd benoemt.
Zorg ik ervoor dat je hem nergens kan regelen Ninja! Anders ben ik misschien zo lief een hook-up voor je te regelen.
Ik heb internet daar ouwequote:Op dinsdag 23 december 2008 23:35 schreef Cloud_SB het volgende:
Als je nog 1 keer die free woven footscape verkeerd benoemt.
Zorg ik ervoor dat je hem nergens kan regelen Ninja! Anders ben ik misschien zo lief een hook-up voor je te regelen.
Trouwens, je zit mad lang in het buitenland. Ik pas op je vrouw, katten en schoens he maar hoe ga je al je ebay steals nou handelen?
wie? ik let niet op vandaag.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
zorg ff dat die irritante ilovesneakerz kerel op LB niet steeds zijn blog gaat spammen.
Lelijke shit.
Hoe heten die precies?quote:Op woensdag 24 december 2008 15:15 schreef feelsgoodman het volgende:
[ afbeelding ]
KaJk MyN WiVaH bOjJzz
Thanks!quote:Op woensdag 24 december 2008 19:00 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
\m/ NIKE SKATEBOARDING AQUA BLUE MID \m/
\m/ KERSTBROOD \m/
hetzelfde.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:02 schreef kadeya het volgende:
Hoe vallen Jordan 1's vergelijken met de Air Max 1, ik wil mijn eerste paar jordan's bestellen. Ik heb met AM1 US10.
het watermerk misschien?quote:Op woensdag 24 december 2008 21:53 schreef Baasvaak. het volgende:
Haha, die rock ik al een half jaar. Zijn erg fijn!
Vraagje aan de kenners hier.
Ik ben op zoek naar een online winkel die de volgende nikes shipt naar Nederland, als dit al mogelijk:
(Nike Air Jordan 1 I BLACK/VIVID-BLUE)
[ afbeelding ]
De Unknown in Alkmaar heeft ze, maar niet online. Misschien tijd om er eens op bezoek te gaan.
Bring it on!!quote:
Zeer lekker ouwe!!!quote:Op donderdag 25 december 2008 13:46 schreef bewegende_ninja het volgende:
Kerstpickups, eindelijk waren de buren thuis...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PRETTIG KERSTFEEST!!!!1111
577 valt groter dan een 1500.quote:Op donderdag 25 december 2008 19:41 schreef Rekkof het volgende:
Zijn die Adidas Metro's, ZX's en New Balance een beetje true to size?
Stuur die man maar ff een mailtje die stuurt ze gewoon op.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:53 schreef Baasvaak. het volgende:
Haha, die rock ik al een half jaar. Zijn erg fijn!
Vraagje aan de kenners hier.
Ik ben op zoek naar een online winkel die de volgende nikes shipt naar Nederland, als dit al mogelijk:
(Nike Air Jordan 1 I BLACK/VIVID-BLUE)
[ afbeelding ]
De Unknown in Alkmaar heeft ze, maar niet online. Misschien tijd om er eens op bezoek te gaan.
Stuur ze maar allemaal naar mij toe, kan ik ze ritueel verbranden.quote:Op donderdag 25 december 2008 22:39 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Stuur die man maar ff een mailtje die stuurt ze gewoon op.
Wat hebben politieagenten met sneakers te maken?quote:Op donderdag 25 december 2008 23:03 schreef SunBoom het volgende:
Verschil mot er wezen (daarom zijn er ook politieagenten)
Ik ga stemmen!quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:55 schreef thaWarhead het volgende:
Oh ja, en de finale van schoen van het jaar is nu live op Lacebag!
Blijf het toffe schoenen vinden die Bic's! Staan regelmatig voor niet al te veel geld op Ebay... toch een keertje bieden!quote:
must..have..die..zwarte..quote:Op zondag 28 december 2008 15:46 schreef Cloud_SB het volgende:
GOT! Ninja en ik willen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hide-out <3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met dank aan Kho voor zijn swagger.
oja er is ook een all white versie van die free woven ninja en warhead.
Footlocker ?quote:Op maandag 29 december 2008 13:36 schreef Bobooo het volgende:
weet er iemand een winkel in den haag waar ze veel low dames adidasjes verkopen?
Via lacebag. Weet niet waar ze normaal gesproken te koop zijn eigenlijk.quote:
The Globe in Arnhem heeft meestal ook aardig wat.quote:Op maandag 29 december 2008 13:36 schreef Bobooo het volgende:
weet er iemand een winkel in den haag waar ze veel low dames adidasjes verkopen?
footlocker,frisco, ilovesneakerz, t-shu/dings, patta, sneakers etc etc etc..bijna overal dus. Zoek je iets speciaal?quote:Op maandag 29 december 2008 17:13 schreef xsartanax het volgende:
In welke winkels krijg ik new balance sneakers?
ok, ik kom alleen nooit in arnhem en heb ook niet echt veel zin om er even heen te gaan, maar toch thanksquote:Op maandag 29 december 2008 17:05 schreef morgane het volgende:
[..]
The Globe in Arnhem heeft meestal ook aardig wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |