Thanks!quote:Op woensdag 24 december 2008 19:00 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
\m/ NIKE SKATEBOARDING AQUA BLUE MID \m/
\m/ KERSTBROOD \m/
hetzelfde.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:02 schreef kadeya het volgende:
Hoe vallen Jordan 1's vergelijken met de Air Max 1, ik wil mijn eerste paar jordan's bestellen. Ik heb met AM1 US10.
het watermerk misschien?quote:Op woensdag 24 december 2008 21:53 schreef Baasvaak. het volgende:
Haha, die rock ik al een half jaar. Zijn erg fijn!
Vraagje aan de kenners hier.
Ik ben op zoek naar een online winkel die de volgende nikes shipt naar Nederland, als dit al mogelijk:
(Nike Air Jordan 1 I BLACK/VIVID-BLUE)
[ afbeelding ]
De Unknown in Alkmaar heeft ze, maar niet online. Misschien tijd om er eens op bezoek te gaan.
Bring it on!!quote:
Zeer lekker ouwe!!!quote:Op donderdag 25 december 2008 13:46 schreef bewegende_ninja het volgende:
Kerstpickups, eindelijk waren de buren thuis...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PRETTIG KERSTFEEST!!!!1111
577 valt groter dan een 1500.quote:Op donderdag 25 december 2008 19:41 schreef Rekkof het volgende:
Zijn die Adidas Metro's, ZX's en New Balance een beetje true to size?
Stuur die man maar ff een mailtje die stuurt ze gewoon op.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:53 schreef Baasvaak. het volgende:
Haha, die rock ik al een half jaar. Zijn erg fijn!
Vraagje aan de kenners hier.
Ik ben op zoek naar een online winkel die de volgende nikes shipt naar Nederland, als dit al mogelijk:
(Nike Air Jordan 1 I BLACK/VIVID-BLUE)
[ afbeelding ]
De Unknown in Alkmaar heeft ze, maar niet online. Misschien tijd om er eens op bezoek te gaan.
Stuur ze maar allemaal naar mij toe, kan ik ze ritueel verbranden.quote:Op donderdag 25 december 2008 22:39 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Stuur die man maar ff een mailtje die stuurt ze gewoon op.
Wat hebben politieagenten met sneakers te maken?quote:Op donderdag 25 december 2008 23:03 schreef SunBoom het volgende:
Verschil mot er wezen (daarom zijn er ook politieagenten)
Ik ga stemmen!quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:55 schreef thaWarhead het volgende:
Oh ja, en de finale van schoen van het jaar is nu live op Lacebag!
Blijf het toffe schoenen vinden die Bic's! Staan regelmatig voor niet al te veel geld op Ebay... toch een keertje bieden!quote:
must..have..die..zwarte..quote:Op zondag 28 december 2008 15:46 schreef Cloud_SB het volgende:
GOT! Ninja en ik willen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hide-out <3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met dank aan Kho voor zijn swagger.
oja er is ook een all white versie van die free woven ninja en warhead.
Footlocker ?quote:Op maandag 29 december 2008 13:36 schreef Bobooo het volgende:
weet er iemand een winkel in den haag waar ze veel low dames adidasjes verkopen?
Via lacebag. Weet niet waar ze normaal gesproken te koop zijn eigenlijk.quote:
The Globe in Arnhem heeft meestal ook aardig wat.quote:Op maandag 29 december 2008 13:36 schreef Bobooo het volgende:
weet er iemand een winkel in den haag waar ze veel low dames adidasjes verkopen?
footlocker,frisco, ilovesneakerz, t-shu/dings, patta, sneakers etc etc etc..bijna overal dus. Zoek je iets speciaal?quote:Op maandag 29 december 2008 17:13 schreef xsartanax het volgende:
In welke winkels krijg ik new balance sneakers?
ok, ik kom alleen nooit in arnhem en heb ook niet echt veel zin om er even heen te gaan, maar toch thanksquote:Op maandag 29 december 2008 17:05 schreef morgane het volgende:
[..]
The Globe in Arnhem heeft meestal ook aardig wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |