De waarheid mocht ook eens gezegd worden.quote:Onthoud altijd dat wij cooler dan jou zijn en daarom keihard kont schoppen, en onze sneakers zijn altijd mooier dan die van jou.
Het is alleen cooler dan jij, niet jouquote:Op zaterdag 13 december 2008 02:52 schreef seto het volgende:
[..]
De waarheid mocht ook eens gezegd worden.
Ik was dronken, sorry.quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:40 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Het is alleen cooler dan jij, niet jou
quote:
ik wil een datum bitchesquote:Op zondag 14 december 2008 22:01 schreef thaWarhead het volgende:
Spring, schijnbaar niet in Europa, hopelijk wel in de VS>
Dat lijken wel gepimpte UGG's.quote:Op zondag 14 december 2008 10:07 schreef Cloud_SB het volgende:
Next level gisteravond @ BBC/Ice Cream Launch
[ afbeelding ]
lol @quote:Op woensdag 17 december 2008 13:59 schreef HenkBenzinetank het volgende:
http://vice.typepad.com/v(...)pharrel-in-rott.html
lol @ trui van 190 euro
Hoe verzinnen ze hetquote:Wat zou je doen als je kledingmerk wordt opgepikt door extreem rechtse jongeren?
Wat is dat voor een rare vraag? Denk je echt dat die mensen deze kleding willen dragen?
Het zou zomaar kunnen gebeuren, kijk maar naar Londsdale, Burberry en Fred Perry. Toch?
Okee, als we in een twilight zone zouden leven waarin extreem rechtse jongeren mijn kleding zouden dragen, zou ik een oplossing hebben. Maar aangezien we dat niet doen, heb ik ook geen oplossing.
quote:Op woensdag 17 december 2008 14:01 schreef bewegende_ninja het volgende:
[..]
lol @
[..]
Hoe verzinnen ze het!
Instant gescoord dus?! Nice pickup ouwe!quote:Op woensdag 17 december 2008 19:31 schreef bewegende_ninja het volgende:
Blije aankoop, m'n eerste paartje AM1 (om zelf te dragen)
[ afbeelding ]
Ik heb die fotograaf gezien van Vice.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:59 schreef HenkBenzinetank het volgende:
http://vice.typepad.com/v(...)pharrel-in-rott.html
lol @ trui van 190 euro
Als je size 9 hebt dan heb je geluk:quote:Op woensdag 17 december 2008 23:06 schreef Qlubtempo het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand welke dit zijn? Volgens mij heb ik ze eerder voorbij zien komen en vond ik ze toen ook al gaaf...
Kan ze alleen nergens vinden....
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:39 schreef DubzOne het volgende:
^^
Iedere keer als ik dat topic voorbij zie komen baal ik zo dat ze een half maatje te groot zijn!
jij rocked zeker infras en tiffanys samen kankerhypebeast LOLquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:54 schreef seto het volgende:
SURE IS OVERRATED SNEAKERS UP IN HERE
quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:29 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Want sommige meisjes zijn groter dan andere!
Ik heb 'm zelfs in de OP-wiki gezetquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:37 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Het staat zelfs in OP verdimme
quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:45 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik pas ze, heb alleen geen cent te makken
quote:Op maandag 22 december 2008 13:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Valt me tegen van je, ouwe pliesie-agent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |