Die hou ik dan ook voor "net". Die witte trek ik zeg maar dagelijks aanquote:Op maandag 22 december 2008 14:01 schreef morgane het volgende:
Die onderste Lacoste's zijn best mooi!
Netjes!!quote:Op maandag 22 december 2008 16:07 schreef Steve-O het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw!
Nog niet binnen trouwens ..
Op die 1500 na vind ik die pack idd aardig dope . Is trouwens mijn eerste paar NB's dus ben benieuwd hoe dat looptquote:Op maandag 22 december 2008 16:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Netjes!!
Al vind ik de 577 en de 1500 wel doper.
Wil ze eigenlijk ook wel allemaal van dat pack hebben maar ik heb gelukkig de mooiste er al van.
Je vind de 1500 blackbeards niet tofquote:Op maandag 22 december 2008 19:29 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Op die 1500 na vind ik die pack idd aardig dope . Is trouwens mijn eerste paar NB's dus ben benieuwd hoe dat loopt
Steef = NB n00b, Als die dingen niet meer te krijgen zijn denk er wellicht heel anders overquote:Op maandag 22 december 2008 19:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je vind de 1500 blackbeards niet tof
NB's lopen heerlijk.
quote:Op maandag 22 december 2008 19:32 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Steef = NB n00b, Als die dingen niet meer te krijgen zijn denk er wellicht heel anders over
Tieten zijn trouwens goed .
ebay af en toe.quote:Op maandag 22 december 2008 22:19 schreef Stansfield het volgende:
Staan er op internet niet nog een paar mooie 1500's voor weinig ergens?
Haha, inderdaad zeg.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:18 schreef thaWarhead het volgende:
Amsterdam is ook in Noord Holland...
ebay mijn vriend!quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:38 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Zien er erg goed uit, waar heb je die vandaan?
Gemiddeld.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:45 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Nice, voor niet al te veel zeker?
Die zijn zo hardquote:
Ja, noem winkels dan.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:18 schreef thaWarhead het volgende:
Amsterdam is ook in Noord Holland...
waar gehaald?quote:Op maandag 22 december 2008 16:34 schreef bewegende_ninja het volgende:
^^
Freaking nice
Pickup van vandaag:
[ afbeelding ]
Wat voor nikes wil je dan?quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:30 schreef TBY het volgende:
Bij de foot locker of sneakers hebben ze altijd standaard modellen en er zijn maar een paar paren. Ze hebben alleen maar nike air max 90's of 1's.
Gast, doe eens niet zo lui en lees de begin post eens door.quote:
Bij een ebay power seller?? Ik kan maar erg weinig nb's vinden op ebay. Heb je misschien een linkje?quote:
* DubzOne doet ook mee!quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:33 schreef Cloud_SB het volgende:
Bewegende_ninja & Feelsgoodman: <3 ntb boi's. Let's sniff coke till we drop met oud&nieuw.
sneakerpauze is voor homo'squote:Op dinsdag 23 december 2008 23:15 schreef bewegende_ninja het volgende:
Ik heb mezelf tot nu toe 3 paar kado gedaan deze maand en de 4e zit er wsl aan te komen
I know, fuck sneakerpauzes. Mijn voornemen voor 2009 zijn:quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
sneakerpauze is voor homo's
Ik laat het wel bij deze NB's voor dit jaar.
Hoe verzin je het?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:16 schreef Cloud_SB het volgende:
Ja maar die 3 paar van jou kosten evenveel als 1 tas voor mij
Is echt een fact dude...quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:22 schreef sjimz het volgende:
sb miami's alhoewel blix vindt dat ze kutkwaliteit zijn.
Graag.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:23 schreef bewegende_ninja het volgende:
[..]
Is echt een fact dude...Ik heb ze in m'n handen gehad en ze leken wel fake... heb de pics nog online staan als je ze wil zien.
zorg ff dat die irritante ilovesneakerz kerel op LB niet steeds zijn blog gaat spammen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:35 schreef Cloud_SB het volgende:
Als je nog 1 keer die free woven footscape verkeerd benoemt.
Zorg ik ervoor dat je hem nergens kan regelen Ninja! Anders ben ik misschien zo lief een hook-up voor je te regelen.
Ik heb internet daar ouwequote:Op dinsdag 23 december 2008 23:35 schreef Cloud_SB het volgende:
Als je nog 1 keer die free woven footscape verkeerd benoemt.
Zorg ik ervoor dat je hem nergens kan regelen Ninja! Anders ben ik misschien zo lief een hook-up voor je te regelen.
Trouwens, je zit mad lang in het buitenland. Ik pas op je vrouw, katten en schoens he maar hoe ga je al je ebay steals nou handelen?
wie? ik let niet op vandaag.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
zorg ff dat die irritante ilovesneakerz kerel op LB niet steeds zijn blog gaat spammen.
Lelijke shit.
Hoe heten die precies?quote:Op woensdag 24 december 2008 15:15 schreef feelsgoodman het volgende:
[ afbeelding ]
KaJk MyN WiVaH bOjJzz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |