* DubzOne doet ook mee!quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:33 schreef Cloud_SB het volgende:
Bewegende_ninja & Feelsgoodman: <3 ntb boi's. Let's sniff coke till we drop met oud&nieuw.
sneakerpauze is voor homo'squote:Op dinsdag 23 december 2008 23:15 schreef bewegende_ninja het volgende:
Ik heb mezelf tot nu toe 3 paar kado gedaan deze maand en de 4e zit er wsl aan te komen
I know, fuck sneakerpauzes. Mijn voornemen voor 2009 zijn:quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
sneakerpauze is voor homo's
Ik laat het wel bij deze NB's voor dit jaar.
Hoe verzin je het?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:16 schreef Cloud_SB het volgende:
Ja maar die 3 paar van jou kosten evenveel als 1 tas voor mij
Is echt een fact dude...quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:22 schreef sjimz het volgende:
sb miami's alhoewel blix vindt dat ze kutkwaliteit zijn.
Graag.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:23 schreef bewegende_ninja het volgende:
[..]
Is echt een fact dude...Ik heb ze in m'n handen gehad en ze leken wel fake... heb de pics nog online staan als je ze wil zien.
zorg ff dat die irritante ilovesneakerz kerel op LB niet steeds zijn blog gaat spammen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:35 schreef Cloud_SB het volgende:
Als je nog 1 keer die free woven footscape verkeerd benoemt.
Zorg ik ervoor dat je hem nergens kan regelen Ninja! Anders ben ik misschien zo lief een hook-up voor je te regelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |