quote:Op zondag 7 december 2008 23:50 schreef l3laster het volgende:
Hardbass kaartje is binnen... en binnenkort XXlerator XX-mas lekker beuken
quote:Line-up
Bass-D
Devon K.
Dozer
Dr. Rude
Partyraiser
The Prophet
Live: Blademasterz
MC: DV8
present sergeantquote:Op maandag 8 december 2008 00:30 schreef TimmyAsd het volgende:
Zaterdag de 13e naar reset in Zaandam
Melodie is (bewust) letterlijk overgenomen van een nummer van DJ Panda. Ben de titel ff kwijt maar volgens mij hebben ze er een stukje over geschreven op hun eigen sitequote:Op maandag 8 december 2008 00:18 schreef 16meter het volgende:
Partyraiserr EINSS!!11111111 KK HARD RAGGGUhh HIJSss EGtt DE ALLErrHARDSTUHhh!!!11
Iemand Noisecontrollers - Attack Again in goede kwaliteit?![]()
waarvan de melodie verdacht veel op 'exploration of space' lijkt
quote:Besides we also made a remix of dj Panda – It’s a dream wich is trance track from beginning of the 90“s. (Noisecontrollers – Attack again). We love the original so much! We made sure both the lead sound and melody stayed the same!
preciesquote:Op zondag 7 december 2008 21:21 schreef Sethje het volgende:
Ik vond quakedance vet..vooral scope en avio
kabooom!
Jah ik ook zoiets..Had al wat vage hardstyle tracks en wat van die verlepte jumpstyle op pcquote:Op maandag 8 december 2008 00:00 schreef 16meter het volgende:
Pas in 2006 (!!!) ontdekte ik hardstyle. Het melodieuze van (hard)trance gecombineerd met stevige kicks en synths van de hardcore. De perfecte middenweg. Lovin' it ever since.![]()
En toen was hetquote:Disc 1
1. Can I Get Some (Ruthless & Vorwerk Remix) - Paul T (3:55)
2. Catchin' Up - Max Enforcer (4:20)
3. Sex, Drugs And House - A-Drive (3:31)
4. Existence (D-block & S-te-fan Rmx) - Luna & Tilo (4:07)
5. Bass-d - Audio Attack Anthem (Hardstyle Version) - Dr. Rude & Norman (4:34)
6. Evolution Of Style - Brennan Heart (5:14)
7. End Of My Excistence - Headhunterz & Abject (3:43)
8. Aaanstekaah - Josh, Wesz & Chickz On Fire (4:08)
9. Shock - Dj B-Front & Dj Dragan (4:00)
10. Volt - Zany (4:39)
11. Drummer Beat - A-Lusion (2:53)
12. Dipswitch - The Prophet (3:48)
13. Green Stuff - Mr. Puta (4:32)
14. Control - The Pitcher (3:20)
15. Into Dub - Technoboy (6:13)
16. Initial Attack - Trilok, Chiren & Alpha Twins (3:53)
17. Metal Licker - Br41nk1ck3r (4:19)
18. Wise Guys - Zany & Tatanka (4:59)
Disc 2
1. Rammulluh!! (Sensation 2006) - The Prophet & Lange Frans (3:38)
2. Release Me - Thilo & Evanti (4:10)
3. Wrong Tone - Acl Team (4:21)
4. Resistance - Thilo & Evanti (4:11)
5. Insomnia - Dutch Master (4:12)
6. The Fusion Of Sound - Donkey Rollers (4:11)
7. Scantraxx Rootz - Headhunterz & Abject (4:33)
8. Fahrenheit - The Kgb'S (5:28)
9. Goddamn Bitch - Jdx (4:13)
10. Pain (Dhhd Remix) - Luna, Trilok & Chiren (3:43)
11. Got To Be There - The Beholder & Max Enforcer (4:18)
12. Activated - Noisecontrollers & Speedy Bass (4:24)
13. Re-vera - A-Lusion (3:55)
14. Bad Elements - Dj Revolution (5:03)
15. Radio Alarm (Zatox Remix) - W.A.S.H. (4:22)
16. Things To Do - Dj Gius (5:36)
17. Back Again - Zany & Duro (4:35)
18. Analogic Needle Tweak - Raine (4:32)
Hardstyle The Ultimate Collection 2007 volume 1quote:Op maandag 8 december 2008 09:27 schreef Silaz het volgende:
[..]
Jah ik ook zoiets..Had al wat vage hardstyle tracks en wat van die verlepte jumpstyle op pcmaar toen ik ha dik zo'n cd'tje gedownload.. weet niet meer welke maar zaten dikke tracks op
![]()
[..]
En toen was het
Ik dacht laat ik eens hard mijn best doen voor # 75quote:Op zondag 7 december 2008 23:48 schreef Sethje het volgende:
mooie op bart
die was ik nog bijna vergeten in de beginperiode van mijn hardstyle-avontuur!quote:
Evolution of Style en Existence...quote:Op maandag 8 december 2008 09:27 schreef Silaz het volgende:
[..]
Jah ik ook zoiets..Had al wat vage hardstyle tracks en wat van die verlepte jumpstyle op pcmaar toen ik ha dik zo'n cd'tje gedownload.. weet niet meer welke maar zaten dikke tracks op
![]()
[..]
En toen was het
quote:Op maandag 8 december 2008 12:38 schreef 16meter het volgende:
En dan zo'n ouwe lul die je komt vertellen dat elektronische muziek geen ziel heeft omdat er geen echte instrumenten voor gebruikt zijn.We zijn er mee opgegroeid.
![]()
quote:ouwe lul
Ja & donequote:Op maandag 8 december 2008 13:41 schreef mstx het volgende:
Stond ik trouwens nog in het lijstje met jaarmix-deelnemers? Zoja, verwijder mijn naam maar.
Waarom doe je niet meer mee?quote:Op maandag 8 december 2008 13:41 schreef mstx het volgende:
Stond ik trouwens nog in het lijstje met jaarmix-deelnemers? Zoja, verwijder mijn naam maar.
Ik verkoop m'n DJ spullen omdat ik een nieuwe auto wil.quote:
die weten gewoon niet dat de muziek die ze luisteren 'hardstyle' heetquote:Op maandag 8 december 2008 13:54 schreef SMutzskii het volgende:
Wedden dat er veeeeel meer mensen zijn die hardstyle etc leuk vinden, maar het gewoon nog niet weten..![]()
wat heb je nu en wat wil je?quote:Op maandag 8 december 2008 14:07 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik verkoop m'n DJ spullen omdat ik een nieuwe auto wil.
Ik heb nu een Nissan Sunny en ik wil een Audi A3.quote:
specs/pics van welke A3 je wilt?!quote:Op maandag 8 december 2008 14:39 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik heb nu een Nissan Sunny en ik wil een Audi A3.
Nee, maar denk eentje uit 1998/1999 met een 1.6 benzine of 1.9 diesel motortje.quote:Op maandag 8 december 2008 14:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
specs/pics van welke A3 je wilt?!of heb je er nog niet echt 1 op het oog?
Aldus De heren van Top Gearquote:Audi's are for Cocks
is dat het '98/'99 model?quote:Op maandag 8 december 2008 14:48 schreef mstx het volgende:
[..]
Nee, maar denk eentje uit 1998/1999 met een 1.6 benzine of 1.9 diesel motortje.
Zoiets zegmaar:
[ afbeelding ]
![]()
Da_Rippert, 16meter en Sethje zijn al eens meegereden in mijn Sunny-taxi.quote:Op maandag 8 december 2008 14:56 schreef CrustyClown het volgende:
Maar goed, audi A3 leuk bakkie mstx, miss een hs-taxi service opzettenMede-fokkers naar feestjes rijden voor een kleine vergoeding
Nu je het zegt weet ik het niet zeker, ziet er eigenlijk wel wat nieuwer uit, maargoed ziet er allemaal aardig hetzelfde uit.quote:
ik reserveer dan voor elk feest de rechtsachter positie in de tank...quote:Op maandag 8 december 2008 14:56 schreef CrustyClown het volgende:
Ach de heren van Top Gear zeiken ook Peugeot helemaal af tot de grond en ik hoor je nooit klagen als je bij mij in de "Tank" zit ..
Maar goed, audi A3 leuk bakkie mstx, miss een hs-taxi service opzettenMede-fokkers naar feestjes rijden voor een kleine vergoeding
De Sunny-taxiquote:Op maandag 8 december 2008 14:58 schreef mstx het volgende:
[..]
Da_Rippert, 16meter en Sethje zijn al eens meegereden in mijn Sunny-taxi.
[..]
Nu je het zegt weet ik het niet zeker, ziet er eigenlijk wel wat nieuwer uit, maargoed ziet er allemaal aardig hetzelfde uit.![]()
Oh ok, weet ik dat ook weer.quote:Op maandag 8 december 2008 15:16 schreef 16meter het volgende:
[..]
De Sunny-taxi
Gaat ons weer veilig van en naar de Heineken Music Hall brengen op 31 december.
quote:Op maandag 8 december 2008 15:18 schreef ElDani het volgende:
Ik voel me geroepen, maar ik ben een beetje Excel-loos..
denk dat ik mijne in het weekend maakquote:Op maandag 8 december 2008 15:47 schreef NLS04 het volgende:
Mijn yearmix komt overigens in de loop van volgende week
Kan me eigenlijk niet herinneren dat ik dat ooit gezegd heb.quote:Op maandag 8 december 2008 15:45 schreef 16meter het volgende:
[..]
Niet?![]()
bliedieblieeblieeeeeeeppppp tuudududududuudududu oo-oo-o-o-o-OVERDRIIIIIVEEEEE
Ik wel.. maar de betreffende posts op LSDB (Events -> Qountdown) zijn pleite.quote:Op maandag 8 december 2008 15:59 schreef mstx het volgende:
[..]
Kan me eigenlijk niet herinneren dat ik dat ooit gezegd heb.
[Hardstyle #72] Let us bow no more!quote:Op maandag 8 december 2008 15:59 schreef mstx het volgende:
Kan me eigenlijk niet herinneren dat ik dat ooit gezegd heb.
Oh ok, was ik alweer vergeten.quote:Op maandag 8 december 2008 16:35 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
[Hardstyle #72] Let us bow no more!
kijk, jij snapt het!quote:Op maandag 8 december 2008 16:41 schreef Silaz het volgende:
Digital punk feat Marlon S - Dark Symphony wat blaast die toch ook
geen idee, weet wel dat het:quote:
Ik vind het nog steeds geweldig.quote:Op maandag 8 december 2008 00:00 schreef 16meter het volgende:
deel vijfenzeventig, oleee... met extra mooie OP!
Misschien leuk om terug te gaan naar de nummers waarmee jij in contact kwam met de 'hardere' dance. Via Rank 1, System F, Dutch Force, Cygnus X en Armin kwam ik rond 2001 terecht bij vage Duitse dansmuziek met een pittigere drive, een wat hoger tempo vol met psychedelische melodietjes.
En wat vond ik het destijds geweldig.![]()
Pas in 2006 (!!!) ontdekte ik hardstyle. Het melodieuze van (hard)trance gecombineerd met stevige kicks en synths van de hardcore. De perfecte middenweg. Lovin' it ever since.![]()
Ik ga donderdag maar eens plaatje draaien denk ikquote:Op maandag 8 december 2008 15:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
denk dat ik mijne in het weekend maak
Dus dat duurt nog wel evenquote:Op maandag 8 december 2008 17:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
geen idee, weet wel dat het:
Seismic030
Digital Punk & Marlon S
A1. Dark Symphony
B1. Rock the Party
wordt![]()
![]()
en ik zie op Discogs dan #29 nog uit moet komen...
maar wel zeer vetquote:Op maandag 8 december 2008 14:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Aldus De heren van Top Gear
Seizoen 7![]()
had ik dat toch goed gezienquote:Op maandag 8 december 2008 17:46 schreef Da_Ripper het volgende:
De HH link is naar zijn set van DefQon btw
Viel nog niet meequote:Wildstylez - Revenge
Headhunterz - Scantraxx Reloaded part II
Project one - The Story unfolds
The Viper & G-Town Madness – Here it Comes ( D-Block & S-Te-Fan Remix)
Tuneboy – I’ll growl
Star Creatorz – Killzone (Hunter Remix)
A-lusion – Perfect it (Frontliner Remix)
Zany ft. The Beholder - Euphoria
Dozer – Church of the Darkside
Noisecontrollers - Shreek
Maar hij is het wachten waardquote:Op maandag 8 december 2008 19:27 schreef DutchChef het volgende:
Zany & Vince @ Qlimax 2008 download loopt.. schiet alleen niet echt op![]()
ik ga er maar niet meer aan beginnen, 2007 was ook al een crimequote:Op maandag 8 december 2008 19:55 schreef NLS04 het volgende:
Zojuist top10 doorgestuurd van 2008 naar fear:
[..]
Viel nog niet mee![]()
Ik ook niet, teveel moeite en uiteindelijk zit ik altijd van: oh ja, die ook nogquote:Op maandag 8 december 2008 19:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ga er maar niet meer aan beginnen, 2007 was ook al een crime
quote:Op maandag 8 december 2008 16:35 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
[Hardstyle #72] Let us bow no more!
Inspector Clouseau - Peter Sellersquote:Op maandag 8 december 2008 21:10 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Uber bekend plaatje waarvan ik de titel en artiest zo ff niet weet... (schaam schaam)
Headhunterz ft Wildstylez - Project 1quote:Op maandag 8 december 2008 21:10 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Uber bekend plaatje waarvan ik de titel en artiest zo ff niet weet... (schaam schaam)
you don't know how to fight m
you don't know when they come
Help me please!
Nevermind heb um al!![]()
Op 50 seconde heeft hij een hoofd alsof hij moet schijten!quote:Op maandag 8 december 2008 22:01 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Syndrome heeft nou ook het scantraxx kapsel
"de klep" ???quote:Op maandag 8 december 2008 20:31 schreef ReMcOrE het volgende:
nu we het toch over Rippert hebben, waarom had je "De Klep" niet op afgelopen vrijdag?![]()
maar dan valt hij niet opquote:Op maandag 8 december 2008 20:51 schreef Da_Ripper het volgende:
Misschien niet op maar had 'm wel degelijk bij![]()
Rip, leg jij het hem zelf ff uit?quote:
dat is mooi snel verkocht danquote:
DJ heeft toch met mixen enzo te maken?quote:Op maandag 8 december 2008 23:47 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ik ben trouwens wel benieuwd wat jullie de Dj en Producer van het jaar vonden?
Dj: The Prophet (Om zijn magistrale setjes)
dan valt inderdaad The Prophet afquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:45 schreef mstx het volgende:
[..]
DJ heeft toch met mixen enzo te maken?
+ Pavo, die kerel kan ook gruwelijk mixen (en scratchen)!!quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:51 schreef JortK het volgende:
All time favo is toch Isaac, die kerel is sick!
Wat had er voor jou aan platen in moeten zitten dan?quote:Op maandag 8 december 2008 21:42 schreef DutchChef het volgende:
Ragnarok... doet me denken aan Max PayneGoeie mix, luistert lekker weg. Platenkeus is niet helemaal mijn smaak.
Zit je mix nu trouwens voor de 2e keer te luisteren (1e keer tijdens andere dingen doen; om te luisteren of er ook echt storende uitschieters bij zitten; neuh, alleen soms breaks die wel erg zacht waren (maar dat kan ook aan mij hebben gelegen) en nu 2e keer nog bezig; I will Growl (geloof ikquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:32 schreef Tha_Bartman het volgende:
laten wij bij producers ook de heer Pollen neit vergeten
en als DJ's: A-lusion en Luna
[..]
Wat had er voor jou aan platen in moeten zitten dan?(please don't say showtek
)
Dat had ik bartman persoonlijk ook al verteld.. Het is idd storend dat de kwaliteit van de vinyl rips onderling soms erg verschillen, sommige platen (Still Drunk bv in de mix) vind ik erg dof klinken.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:46 schreef Koepert het volgende:
[..]
Zit je mix nu trouwens voor de 2e keer te luisteren (1e keer tijdens andere dingen doen; om te luisteren of er ook echt storende uitschieters bij zitten; neuh, alleen soms breaks die wel erg zacht waren (maar dat kan ook aan mij hebben gelegen) en nu 2e keer nog bezig; I will Growl (geloof ik) Niet echt lekker ingemixt, had iets abrupter gemogen; nu 2 platen tegelijk die eigenlijk niet tegelijk passen: verder Erg lekker
Wtf?quote:Dj: The Prophet (Om zijn magistrale setjes)
Luna, altijd heerlijke platenkeuze idd ! En paar vinyls dit jaar. De unlocked vinyl met choices, het defqon anthem.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:30 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Wtf??
Producer: Wildstylez, denk niet dat dat uitleg nodig heeft?!
Dj: Luna, goeie mixer en aparte platenkeuze.
Paar dikke producties ook dit jaar.
zie wel wat je er van gaat makenquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:55 schreef ElDani het volgende:
Prima Remcore, ga vanmiddag even kijken dan (als het allemaal lukt).
Ik geef eerst hier wel een voorschotje op wat er op komt te staan, dan sturen we door.
......................, The Beat Grabs Our Soul. Deep Down The Darkness Our Sound Takes Control. Intentions Are Shaping The Groove Of Today. Copies Are Faking, We're Here To Stayquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:55 schreef ElDani het volgende:
Vergeet The Scene/Copies Are Faking niet!!![]()
jawel, alleen die staat hier op het werk niet op de PCquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:34 schreef NrSiX het volgende:
Iemand die: Zappaman - Rudetalk in bezit heeft?
Samen met Copies Are Faking een van de beste tracks van dit jaar imoquote:choices
Xal het wel eens ff haarfijn uitleggen:quote:
Pm is onderwegquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:16 schreef OmeCo het volgende:
kan ik die yearmixes ook via pm krijgen?![]()
En grappig hoeveel mensen er opeens op dit forum bij komenquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:30 schreef CrustyClown het volgende:
Goh wel grappig hoeveel mensen eigenlijk meelezen zonder daadwerkelijk te reageren
Voel me net een acteur in een soapie, of beetje Big Brother
IK? Iets stelen ... nooitquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:39 schreef Tha_Bartman het volgende:
@rip ik zou eht grappig vinden als jij ook nog eens een kleptomaan zou blijken te zijn![]()
![]()
FOK!-TWquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:10 schreef Dalton_ het volgende:
Moet zeggen dat ik ook weinig fatsoenlijke fora heb kunnen vinden, except of this one
hahaha hij is inderdaad zwaar foutquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:32 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Xal het wel eens ff haarfijn uitleggen:
Het begon allemaal tijdens de Zany/Pavo-b-day van dit jaar. Thema was 'zomer' dus ik was eigenlijk op zoek naar zo'n enorme foute zonneklep:
[ afbeelding ]
Maar Blokker/Bristol/C&A hadden niks en toen ik de Zeeman inliep zag ik deze:
[ afbeelding ]
Volgende feest was Emporium ... twas mooi weer dus ik dacht kdoe 'm weer op, daarna was DefQon; wederom mooi weer dusss
![]()
Daarna is het een soort van traditie/herkenningspunt en niet te vergeten 'zweetband' geworden![]()
And I belie-belie-believe, that's all folks
Geen geld.. zou wel willen, maar als het binnenkort al uitverkocht is dan gaat het voor mij ook niet doorquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:45 schreef ElDani het volgende:
Ik wil er wel graag heen, maar als het NU al bijna uitverkocht is, gaat het voor mij helaas niet door, heb nog te weinig vriendnen weten te regelen.
Maakt niet uitquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jawel, alleen die staat hier op het werk niet op de PC
Whoosh Mix
Tof!quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:49 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond die NrSiX maar ff een pm sturen
behalve de show op feestenquote:
haha ja wat was het toch lekker weer op emporiumquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:32 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Volgende feest was Emporium ... twas mooi weer dus ik dacht kdoe 'm weer op
donequote:Op dinsdag 9 december 2008 18:29 schreef abnormaal het volgende:
ik ben eigenlijk ook meer een lezer als prater/typer maar kom hier toch ook best vaak op het forum en als er iemand ook die yearmixes naar mijn zou willen sturen zou ik dat zeer op prijs stellenheb ik weer heerlijke muziek
quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:33 schreef HarryVanDeTap het volgende:
maarja die regen was wel kicke eigenlijk
quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:33 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Al gluurders komen boven water, valdderriieee daaa hopssaaassaaa!
Eigenlijk wel jaquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:39 schreef Tha_Bartman het volgende:
@koepert ik begrijp neit helemaal wat je bedoelt met I will growl abrupter erin te laten komen.. hij komt nu al uit het niets.. of bedoel je dat die andere er dan meteen onderuit moet?
en breaks in nrs zij nou eenmaal vaak zacht daar kan ik zelf niets aan veranderen![]()
Scherp Rip;)quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:36 schreef Da_Ripper het volgende:
of .. srry leraar Engels hè
en als je je pm aanzet zet ik je erbij
Dat komt wel goedquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:53 schreef Tha_Bartman het volgende:
@Rike -> vergeet dan niet alleen 2008 platen te gebruiken he
ik ben thuis, PM hebben?quote:
gezelligheid, gezelligheidquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:33 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Al gluurders komen boven water, valdderriieee daaa hopssaaassaaa!
en hoequote:Op dinsdag 9 december 2008 18:35 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
zeikesnat keihard ragge op de Donkeys
![]()
Dankuquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Over de mix van Bartman
Ik vind het een lekkere mix al met al. Natuurlijk mixtechnisch veel beter dan die van mij, maar de meeste overgangen zijn goed te noemen.![]()
Reverze naar stage is our home? daar was ik zelf ook niet 100% gelukkig meequote:Er was er maar 1 waar ik toch had, dat kan beter (weet ff niet welke).
Ja ik wilde gewoon lekker knallenquote:Maar toch een zeer lekkere mix. De platenkeus vond ik hier en daar wat minder. Maar dat is mijn smaak natuurlijk. Vond het eerste nummer al vrij hard voor een begin bijvoorbeeld. Het is wel een orginele set dus dat is zeker een pluspunt.
Is gefixtquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:48 schreef Tha_Bartman het volgende:
hebben alle gluurders nu de jaarmixen die tot nu toe gepost zijn ook gehad of moet rip daar nog ff werk van maken?
Over HELDEN gesprokenquote:de gluurbuur.. das toch nie toch normaal...NIET TE GLEEEEEEEEEUUUUUUVEN
Nwa Showtek opzich niet nee.. maar 'mainstream' headhunterz of P1 kan ik wel erg waarderen. Zeg maar de deuntjes die ook bekend zijn bij niet-hardstyle liefhebbers hoor ik graag terug in een mixquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:32 schreef Tha_Bartman het volgende:
Wat had er voor jou aan platen in moeten zitten dan?(please don't say showtek
)
dat probeer ik ook, gewoon platen die ik zelf heel tof vind (soms wat onbekendere) aangevuld met de wat bekendere platen (hitjes)quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:48 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik ging voor een mix tussen bekendere " hitjes" en wat onbekender werk, en in mijn ogen ben ik daarin geslaagd![]()
Mindere overgangen, zullen er bij de meeste toch wel inzitten. Hoewel we allemaal proberen ze zo weinig voor te laten komen hequote:Op dinsdag 9 december 2008 19:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Over de mix van Bartman
Ik vind het een lekkere mix al met al. Natuurlijk mixtechnisch veel beter dan die van mij, maar de meeste overgangen zijn goed te noemen.![]()
Er was er maar 1 waar ik toch had, dat kan beter (weet ff niet welke). Maar toch een zeer lekkere mix. De platenkeus vond ik hier en daar wat minder. Maar dat is mijn smaak natuurlijk. Vond het eerste nummer al vrij hard voor een begin bijvoorbeeld. Het is wel een orginele set dus dat is zeker een pluspunt.
Net als jij zal ik mijn punt later geven
FoK!-Hardstylemastermixer van het jaar wel te verstaanquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:37 schreef Silaz het volgende:
Maar huig, het gaat hier wel om de titel Hardstylemastermixes van het jaar he
Korten we het toch af naar FoK!hmmquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:46 schreef de_huig het volgende:
FoK!-Hardstylemastermixer van het jaar wel te verstaan
een hele mond vol wel
Een jaarmix is toch een mix met alle platen van dat jaar. Het maakt toch niet uit of ze bekend of onbekend zijn? En wie bepaald eigenlijk dat een plaat 'bekend' is? Het feit dat 'alle' DJ's de plaat hebben gedraaid??quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:04 schreef ElDani het volgende:
Sorry voor beginnende producers, maar met een jaarmix heb ik zo GIGANTISCH SCHIJT aan onbekende platen!
Ik ga toch geen yearmix luisteren van platen die je minder vaak hoort? NATUURLIJK NIET. Je wil de jaarmix waarin je zoveel mogelijk klappers heb in de tijd die je hebt. Dat maakt voor velen de mix van NLS ook zo goed.
Ik ga zelf veel meer voor een jaarMIX, niet voor een jaar-climax.
Waarschijnlijk ga je die van mij morgen verwachten. Bij deze dus een voorschot.
Gewoon niet zo zeuren op wat een jaarmix nu een jaarmix maakt. Dit verschilt voor iedereen. Ik ben het dus gewoon met Huig eens. Niet zeuren en gewoon genieten, no mather welke platen er uit 2008 voorbij komenquote:"just do what I feel. Sometimes that is not appreciated but I can't live constantly thinking what people will say about my music and constantly trying to make everyone happy. That’s impossible anyway ‘cause everyone has a different taste. You can never satisfy the whole world, so better do what you love yourself. I'm an artist, a DJ and as well a human being. I'm not a factory that makes whatever works the best. I have my own identity and my personal taste and this effects the music I propose to the partypeople. I need to do what I feel and what stimulates me the most. Otherwise I'm not an artist anymore@
Ik ook hoor. Vond en vind het nog steeds leuk dat iedereen mijn mix van vorig jaar zo kon waarderen (quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:35 schreef de_huig het volgende:
ik vind het nog steeds grappig hoe serieus iedereen die jaarmixen neemt
of ben ik echt de enige die het gewoon als een leuk tussendoortje/extraatje ziet?![]()
Wat mij betreft had een "beginnend" producer wel mooi de hit van 2007 op zijn naam in de zin van Scope DJ. Dus dat gaat al niet op. Verder vind ik de rauwe stijl zoals A2, beat providers, 2-sidez etc heerlijk en dat zijn voor mij persoonlijk de hits van 2008. uiteraard komen er ook de mainstream klappers van het publiek er in.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:04 schreef ElDani het volgende:
Sorry voor beginnende producers, maar met een jaarmix heb ik zo GIGANTISCH SCHIJT aan onbekende platen!
Ik ga toch geen yearmix luisteren van platen die je minder vaak hoort? NATUURLIJK NIET. Je wil de jaarmix waarin je zoveel mogelijk klappers heb in de tijd die je hebt. Dat maakt voor velen de mix van NLS ook zo goed.
Neej hoor, net als NLS zie ik het als een leuke verzameling van plaatjes die me gezelschap gaan houden voor onderweg in '09quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:35 schreef de_huig het volgende:
ik vind het nog steeds grappig hoe serieus iedereen die jaarmixen neemt
of ben ik echt de enige die het gewoon als een leuk tussendoortje/extraatje ziet?![]()
matterquote:Niet zeuren en gewoon genieten, no mather welke platen er uit 2008 voorbij komen
quote:FOK!'em
en émiele ... wat is noe die smeerkanteh?quote:helaas pindakaas (dommage pinda fromage)
Heb je gelijk in. Maar het gaat mij meer om het feit: ik ga liever voor de 25 doodgedraaide hits, omdat ik graag het beste van het jaar wil horen. Overigens komt er denk vandaag een wat langere versie bij met wel wat minder gedraaide platen. Denk dat er dus nog 1 van ong. 3 uur bijkomt, dan ben ik voor de komende maand helemaal klaar met draaien.quote:Op woensdag 10 december 2008 00:40 schreef LeonH het volgende:
[..]
Wat mij betreft had een "beginnend" producer wel mooi de hit van 2007 op zijn naam in de zin van Scope DJ. Dus dat gaat al niet op. Verder vind ik de rauwe stijl zoals A2, beat providers, 2-sidez etc heerlijk en dat zijn voor mij persoonlijk de hits van 2008. uiteraard komen er ook de mainstream klappers van het publiek er in.
dat ben ik dus absoluut volkomen en compleet met je ONeensquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:04 schreef ElDani het volgende:
ben het wel met je eens, maar even zo leuk is het dat die andere gasten juist voor hun persoonlijke voorkeur (ook de minder gedraaide tracks) van dit jaar gaan, zodat niet elk setje precies dezelfde tracklist krijgt!quote:Op woensdag 10 december 2008 07:41 schreef ElDani het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Maar het gaat mij meer om het feit: ik ga liever voor de 25 doodgedraaide hits, omdat ik graag het beste van het jaar wil horen. Overigens komt er denk vandaag een wat langere versie bij met wel wat minder gedraaide platen. Denk dat er dus nog 1 van ong. 3 uur bijkomt, dan ben ik voor de komende maand helemaal klaar met draaien.
edit - toch maar niet vandaag.. maar ergens dit jaar denk ik nog wel.
quote:
neem de felicitaties maar weer terugquote:Op woensdag 10 december 2008 09:36 schreef ElDani het volgende:
Gefeliciteerd Remcore!
(Ben overigens zondag 19 geworden)
Zany die party Lover draaide zaterdagquote:
Party Lover Remixquote:Op woensdag 10 december 2008 09:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Zany die party Lover draaide zaterdag![]()
preciesquote:Op woensdag 10 december 2008 10:10 schreef Tha_Bartman het volgende:
het is af en toe leuk om zo'n discussie te krijgen dat brengt wat leven in de brouwerij
van wie?quote:
Ach wen er maar aan. Zodra je aangeeft van Mainstream te houden word je bijna standrechtelijk geexecuteerd hier. Voordeel is dat deze jongens je wel dwingen / de mogelijkheid bieden om de onbekendere kanten van Hardstyle te verkennen. En dan zelf te kiezen wat je ruk en wat je leuk vind.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:51 schreef ElDani het volgende:
Excuser.. Heb sowieso mijn post beetje aangepast. Had sowieso niet verwacht dat ik zulke reacties zou krijgen.. Of.. achteraf eigenlijk wel.
Het gaat me om het feit dat bij mij er gewoon een standaardsetje met de bekende tracks langs gaat komen.
3. Zatox - Feel The Bassquote:Op woensdag 10 december 2008 10:43 schreef ElDani het volgende:
Ach.. Ik weet het.. Op LSDB word ik ook constant verteld dat ik af en toe onbekender moet, maar ik heb tot nu toe niet heel veel onbekende platen gehoord waarbij ik dacht: WOW vet.
Brian NRG - Hardbass Attack vind ik dan bijv wel weer vetjes, terwijl die minder gedraaid word etc.
Mooie lijst hoor.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:40 schreef ElDani het volgende:
Sowieso heb ik het gevoel dat elk feest sneller uitverkoopt dan ooit.. Zal wel hetzelfde zijn met InQontrol. Normaal verkoopt dat niet al te snel, maar zal dit keer ook max 2 weken krijgen.
Mysteryland was normaal altijd tot 4 dagen van te voren prima te boeken, nu was het een dikke maand van tevoren..
Het trekt gewoon aan.
Tracklist Yearmix:
1. The Hose - I Survived (Different Edit)
2. Headhunterz - Last Of The Mohicanz
3. Zatox - Feel The Bass
4. Activator - June
5. D-Block & S-Te-Fan Ft. MC Villain- Ride With Uz
6. Noisecontrollers - Shreek
7. A-Lusion - Veritas
8. Dozer - Church Of The Darkside
9. The Prophet Ft. Wildstylez - Cold Rockking
10. Frontliner - Spacer
11. Headhunterz & Wildstylez - Project One
12. Tatanka - Borderline
13. Gius - Nerve
14. Phil Ty - Miami Belch (Polite Mix)
15. Builder - My Life Is Just A Demo (WJ Mix)
16. Scope DJ - Rock Hypnotic
17. Zappaman - Rude Talk (Swoosh Mix)
18. Headhunterz - Subsonic
19. A-Lusion - Perfect It (Frontliner Mix)
20. Brennan Heart Ft. Shanokee - Home (Blademasterz Mix)
21. Hardstyle Masterz Ft. Max Enforcer - The Stage Is Our Home
22. Max Enforcer - Loudness
23. Technoboy - Rage (The Mediterraneo Dub)
ik zie de zon nu al doorbreken gek, echt zin inquote:Op woensdag 10 december 2008 10:42 schreef ReMcOrE het volgende:
ik zie de bui voor DefQon.1 2009 nu al weer hangen
toen was het volgens mij voor hunzelf al AVIO, maar ze stonden nog als Bazz Implant geboektquote:Op woensdag 10 december 2008 10:50 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
ik zie de zon nu al doorbreken gek, echt zin in
dit jaar zeker de purple doorstampen, baal echt onwijs dat ik AVIO gemist heb daar (ohnee bazz implant)
bij deze geef ik je mijn machtiging om voor mij kaartjes te scorenquote:Op woensdag 10 december 2008 10:52 schreef 16meter het volgende:
Volgend jaar 100.000% aanwezig op DefQon.
Hele fok! crew moet er dit volgend jaar bij zijn.
Bellende en internettende tegelijk kaartjes proberen te scoren
Sowieso ga ik het max aantal kaartjes (4?) proberen te kopen. If you can't beat them, join them.
Precies, volgens mij had ik er met Qlimax ook 3 aan Bartmans verkocht voor kostprijs.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:27 schreef ReMcOrE het volgende:
we bekijken gewoon voor die tijd hoeveel we er binnen onze groep nodig hebben; als dat er dan 9 zijn kopen we er gewoon 12die 3 kaartjes raak je dan altijd wel kwijt aan mede hardstyle-liefhebbers, waarbij je geen handelaartje gaat spelen, maar gewoon voor kostprijs doorverkoopt
Ik vind magic & intrusion ook al zulksen heldenplaatjesquote:Op woensdag 10 december 2008 13:54 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik wil even laten weten dat ik de nieuwe kasparov echt heldenwerk vind
Kasparov - Timeveel beter dan Frontliner - time
![]()
Is gewoon de normale stilte van het intro van Spacer, net even lang inderdaad, zeker nu ik hem zo kort doormix.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:30 schreef DutchChef het volgende:
Geweldige mix El Dani![]()
Platenkeus is precies mijn smaak, veel mooie overgangen.
De stilte tussen Cold Rockking en Spacer duurt wel wat lang naar mijn idee.
Maar goed mixje, denk dat die nog wel veel uurtjes zal maken hier![]()
*zet mix opnieuw aan*
Congratsquote:Op woensdag 10 december 2008 09:36 schreef ElDani het volgende:
(Ben overigens zondag 19 geworden)
Volgens mij gaat ie ook nog een 3 uur durende set maken. Niet geschikt voor de contest maar wel des te leuker voor onsquote:Op woensdag 10 december 2008 14:27 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Congrats![]()
"short edition" ... komt er nog een langere versie dan?
Van mij mag het, zolang het maar voor de deadline is. Persoonlijk ga ik weinig aan mijn setje veranderen, als hij door mezelf is goedgekeurd moeten jullie het er maar mee doenquote:Op woensdag 10 december 2008 14:24 schreef MrDice het volgende:
Krijgen mensen ook nog de kans om een herziene versie te mixen naar aanleiding van de eerste bevindingen? Mochten de dj's in kwestie hier behoefte aan hebben natuurlijk.
Als ze dat perse willen mogen ze hem best gaan tweaken, boeit mij niet zo heel veel.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:24 schreef MrDice het volgende:
Krijgen mensen ook nog de kans om een herziene versie te mixen naar aanleiding van de eerste bevindingen? Mochten de dj's in kwestie hier behoefte aan hebben natuurlijk.
quote:Op woensdag 10 december 2008 10:42 schreef MrDice het volgende:
Zodra je aangeeft van Mainstream te houden word je bijna standrechtelijk geexecuteerd hier. Voordeel is dat deze jongens je wel dwingen / de mogelijkheid bieden om de onbekendere kanten van Hardstyle te verkennen. En dan zelf te kiezen wat je ruk en wat je leuk vind.
Dat is wat ik er in ieder geval uithaal.
Nee, dan word het monterenquote:Op woensdag 10 december 2008 15:04 schreef Sethje het volgende:
ja blijf je setje lekker net zo vaak verbeteren totdat hij echt goed is....heeft met draaien toch niks te maken..
Van t weekend naar T-town madness...J&W,Jones,2 sidez en frequencerz in de zino![]()
Precies, en volgens mij is het meer een monteer wedstrijd dan live mixen en slaat het in mijn ogen nergens op.quote:
ik weet het wel zeker, zo ff eten en dan ff lekker mixengquote:Op woensdag 10 december 2008 16:25 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga zo denk ik maar eens een poging wagen tot yearmix![]()
Wauw, jullie hebben toch altijd wel een grote vriendengroep? En niemand die mee wilde?quote:Op woensdag 10 december 2008 16:52 schreef Sethje het volgende:
ik baal best wel dat ik geen kaartjes heb voor xq...er wilde tot nog toe niemand zeker mee en nu heb ik dus zelf ook niks. Volgende keer maar niet meer afwachten
had begrepen dat dit de beste in die klasse isquote:Op woensdag 10 december 2008 18:12 schreef ReMcOrE het volgende:
iemand trouwens ervaring met deze:
[ afbeelding ]
zo ja, wat voor ervaring?
x2quote:Op woensdag 10 december 2008 10:42 schreef ReMcOrE het volgende:
ik zie de bui voor DefQon.1 2009 nu al weer hangen
Dat ding is sick, ik heb de VCI-100:quote:Op woensdag 10 december 2008 18:34 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
had begrepen dat dit de beste in die klasse is
[ afbeelding ]
De Vestax VCI-300, zit er zelf wel op te azen maar denk dat ik me eerst nog wat meer ga focussen op producen en kost ook weer centen allemaal
Hahaha, de D is voor Dikke Dikke Bleek Rengdengdengquote:Op woensdag 10 december 2008 19:09 schreef JortK het volgende:
SUUUPER Geniaalquote:Op woensdag 10 december 2008 19:09 schreef JortK het volgende:
Ik heb ermee gespeeld, het scheelt zo ontzettend veel. Het is een betaalbare manier van thuis de DJ voor jezelf uit te hangen!quote:Op woensdag 10 december 2008 18:35 schreef ReMcOrE het volgende:
ik kan dat ding wat ik liet zien ff lenen van kameraad en wilde ff weten of dat ding echt zo handig is om te mixen als het doet voorkomen
Alleen omdat Remcore voorbij komt huppen zeker?quote:
Hoelang zo'n ding meegaat?quote:Op woensdag 10 december 2008 19:57 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik heb ermee gespeeld, het scheelt zo ontzettend veel. Het is een betaalbare manier van thuis de DJ voor jezelf uit te hangen!
Het werkt wel, eigenlijk precies zoals je van een VDJ console mag verwachten. Lekker laf nummers selecteren met je muis (tempo matchen kan ook met de PC, maar is leuker om het zelf te doen), en je kan eigenlijk mixen als een DJ voor een redelijke prijs.
Voor 1 avond klooien was het leuk, ik weet alleen niet hoe lang zo'n ding meegaat en of het structureel leuk blijft.
Een MP3 map op m'n externe harde schijf. Daarin heb ik alle losse nummers (dus gewone muziek).quote:Op woensdag 10 december 2008 20:58 schreef SMutzskii het volgende:
Hoe sorteren jullie jullie muziek op de PC?? Lukt me maar niet. Het ene is een album, het andere is een mix en het andere een losse plaat. Wil dat niet allemaal bij elkaar stoppen, iemand tips??
Ten eerste is het makkelijk om alle dingen dezelfde naam te geven. Dat wil dus zeggen dat alles eenzelfde naam heeft (geen rare termen ervoor of erachter, geen websites in de naam etc). Ik heb verder alles gewoon in 1 map.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:12 schreef SMutzskii het volgende:
Pfff.. vinyls heb ik niet, denk ik. Dat is meer om te mixen toch? (Snap nog steeds niet wat vinyl is)
Heb nu:
- Albums
- Mix-en
- Losse liedjes
Gebruik winamp om af te spelen, vergeet alleen nummers erin te zetten. Iemand enig idee hoe je ervoor kan zorgen dat ie dubbele liedjes eruit filterd?
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:04 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Map albums, map vinyls, map losse tracks, map livesets
die 5 euro voor de moeite is je meer dan gegund..mijn dank is nog steeds grootquote:Op woensdag 10 december 2008 11:37 schreef mstx het volgende:
[..]
Precies, volgens mij had ik er met Qlimax ook 3 aan Bartmans verkocht voor kostprijs.Meestal rond ik het wel op ¤5 af naar boven voor de moeite.
en natuurlijk de map: FoK-troepquote:Op woensdag 10 december 2008 21:04 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Map albums, map vinyls, map losse tracks, map livesets
als je een midi controller te prijzig vind zou ik uberhaupt eerst even beginnen met virtual dj / traktor dj studio te gaan gebruiken met de muis, kijken of het mixen je uberhaupt wel ligt e.d.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:35 schreef luckass het volgende:
Even over die midi-controllers: waar kun je goed mee starten? (aangezien ik de eerder genoemde iets te prijzig vind, ong 150 euro)
ligt eraan wat je onder gewone mp3 verstaat.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:10 schreef SMutzskii het volgende:
Wat is dan het verschil tussen een vinyl en een gewone mp3 dan?![]()
Wat kun je beter hebben?![]()
@ Eldani: had ook al namen zitten veranderen, maar het zijn zoveel nummers/albums
Echt verrot dat mensen de titels etc. verneuken.
Volgens mij herperst want die heb ik al zo'n 3/4 jaar hier liggenquote:Op donderdag 11 december 2008 00:51 schreef poiuytr het volgende:
Mwah vanaf 2006 bijna alles hier wel, heb denk ik wel wat link's voor je met alle vinyl's uit die tijd!
Trouwens nieuw project van Zany & Prophet (Punk Brozz)?
http://www.freaky.nl/cms/shopprodukt/18025/record.htm
Kom kom, wanhoop niet, laat het even liggen, en begin over een dag of 2 weer met frisse moedquote:Op donderdag 11 december 2008 01:32 schreef RiKe het volgende:
Zit er nu serieus aan te denken om niet mee te doen met de yearmix.
Elke opname gaat zwaar ruk en kan niet de nummers draaien die ik wil draaien![]()
Irritatie ten top
dat was echt zonder twijfel de allerbeste set van heel 2008quote:
ik doe wel iets meer dan huppenquote:Op woensdag 10 december 2008 20:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Alleen omdat Remcore voorbij komt huppen zeker?
de C is voor Cocaine, dat breekt zo lekker de weekquote:Op woensdag 10 december 2008 19:20 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Hahaha, de D is voor Dikke Dikke Bleek Rengdengdeng.
Idd, wat gingen we los zeg daar vooraanquote:Op donderdag 11 december 2008 08:37 schreef ReMcOrE het volgende:
dat was echt zonder twijfel de allerbeste set van heel 2008![]()
![]()
![]()
[..]
quote:[..]
de C is voor Cocaine, dat breekt zo lekker de week
bij Quake Dance afgelopen vrijdag was het ook erg vetjes en een f*cking uur langquote:Op donderdag 11 december 2008 09:28 schreef Sethje het volgende:
[..]
Idd, wat gingen we los zeg daar vooraan![]()
[..]
![]()
Al blijft kaboom mijn absolute nummer 1 wat een vette track
ik zal de stemming bij de rest van de groep even peilenquote:Op donderdag 11 december 2008 09:31 schreef Sethje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zaterdag start de voorverkoop via www.twisted-event.nl.
Regelen jullie een Fok!-Meet?
Doet u mij maar zo'n meeting, ziet er ERRUG gezellig uit. Alleen een dorpje bij Eindhoven in de buurt, das echt een pokke-end weg. En dan OOK nog eens even terug (na 2en natuurlijk)..quote:Op donderdag 11 december 2008 09:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zal de stemming bij de rest van de groep even peilen
precies, dat is het enige 'minpunt' aan dit feestjequote:Op donderdag 11 december 2008 09:46 schreef ElDani het volgende:
das echt een pokke-end weg. En dan OOK nog eens even terug (na 2en natuurlijk)..
Ik moet die zaterdag om 20:20 handballen in Venlo dus ik kan helaas niet.quote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 10:28 schreef Sethje het volgende:
Wel een moddervette lineup voor maar 9 euro
al zeg ik t zelf
Daar ga ik ook zeker mijn best voor doen, A'dam is lekker dichtbij!quote:Op donderdag 11 december 2008 10:18 schreef Tha_Bartman het volgende:
Wellicht aanwezig sethje
Weten jullie waar ik ook trouwens fucking zin in heb IQ 2009![]()
om het maar even over de verre toekomst te hebben
Ja, 33,05 Guldenquote:Op donderdag 11 december 2008 10:40 schreef ElDani het volgende:
... 15 euro, weetje hoe veel dat is!
Deze gaat snel genoeg?quote:Op zondag 7 december 2008 23:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
en als laatste wil ik daaraan toevoegen... wat is het hier rustig de laatste tijd![]()
Ja, ik ben overigens zeker aanwezig op Resetquote:Op donderdag 11 december 2008 11:17 schreef ElDani het volgende:
Jezus!! Nog kaarten voor reset eigenlijk?![]()
Dik Dik Dik!!
Ik ook.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:21 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ja, ik ben overigens zeker aanwezig op Reset.
9 uur is inderdaad een prima tijd om thuis te komen.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:48 schreef ElDani het volgende:
Zit er erg over na te denken.. Heb alleen geen auto op dat moment.. En eerste bus naar station Zaandam rijd pas om half 8.. Dus dan ben ik 9 uur thuis ofzo (he kut). Lekker op tijd dus. Is wel jammer, voor de rest ga ik gewoon mijn best doen nog wat vrinden op te trommelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |