Ik ga donderdag maar eens plaatje draaien denk ikquote:Op maandag 8 december 2008 15:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
denk dat ik mijne in het weekend maak
Dus dat duurt nog wel evenquote:Op maandag 8 december 2008 17:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
geen idee, weet wel dat het:
Seismic030
Digital Punk & Marlon S
A1. Dark Symphony
B1. Rock the Party
wordt![]()
![]()
en ik zie op Discogs dan #29 nog uit moet komen...
maar wel zeer vetquote:Op maandag 8 december 2008 14:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Aldus De heren van Top Gear
Seizoen 7![]()
had ik dat toch goed gezienquote:Op maandag 8 december 2008 17:46 schreef Da_Ripper het volgende:
De HH link is naar zijn set van DefQon btw
Viel nog niet meequote:Wildstylez - Revenge
Headhunterz - Scantraxx Reloaded part II
Project one - The Story unfolds
The Viper & G-Town Madness – Here it Comes ( D-Block & S-Te-Fan Remix)
Tuneboy – I’ll growl
Star Creatorz – Killzone (Hunter Remix)
A-lusion – Perfect it (Frontliner Remix)
Zany ft. The Beholder - Euphoria
Dozer – Church of the Darkside
Noisecontrollers - Shreek
Maar hij is het wachten waardquote:Op maandag 8 december 2008 19:27 schreef DutchChef het volgende:
Zany & Vince @ Qlimax 2008 download loopt.. schiet alleen niet echt op![]()
ik ga er maar niet meer aan beginnen, 2007 was ook al een crimequote:Op maandag 8 december 2008 19:55 schreef NLS04 het volgende:
Zojuist top10 doorgestuurd van 2008 naar fear:
[..]
Viel nog niet mee![]()
Ik ook niet, teveel moeite en uiteindelijk zit ik altijd van: oh ja, die ook nogquote:Op maandag 8 december 2008 19:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ga er maar niet meer aan beginnen, 2007 was ook al een crime
quote:Op maandag 8 december 2008 16:35 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
[Hardstyle #72] Let us bow no more!
Inspector Clouseau - Peter Sellersquote:Op maandag 8 december 2008 21:10 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Uber bekend plaatje waarvan ik de titel en artiest zo ff niet weet... (schaam schaam)
Headhunterz ft Wildstylez - Project 1quote:Op maandag 8 december 2008 21:10 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Uber bekend plaatje waarvan ik de titel en artiest zo ff niet weet... (schaam schaam)
you don't know how to fight m
you don't know when they come
Help me please!
Nevermind heb um al!![]()
Op 50 seconde heeft hij een hoofd alsof hij moet schijten!quote:Op maandag 8 december 2008 22:01 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Syndrome heeft nou ook het scantraxx kapsel
"de klep" ???quote:Op maandag 8 december 2008 20:31 schreef ReMcOrE het volgende:
nu we het toch over Rippert hebben, waarom had je "De Klep" niet op afgelopen vrijdag?![]()
maar dan valt hij niet opquote:Op maandag 8 december 2008 20:51 schreef Da_Ripper het volgende:
Misschien niet op maar had 'm wel degelijk bij![]()
Rip, leg jij het hem zelf ff uit?quote:
dat is mooi snel verkocht danquote:
DJ heeft toch met mixen enzo te maken?quote:Op maandag 8 december 2008 23:47 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ik ben trouwens wel benieuwd wat jullie de Dj en Producer van het jaar vonden?
Dj: The Prophet (Om zijn magistrale setjes)
dan valt inderdaad The Prophet afquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:45 schreef mstx het volgende:
[..]
DJ heeft toch met mixen enzo te maken?
+ Pavo, die kerel kan ook gruwelijk mixen (en scratchen)!!quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:51 schreef JortK het volgende:
All time favo is toch Isaac, die kerel is sick!
Wat had er voor jou aan platen in moeten zitten dan?quote:Op maandag 8 december 2008 21:42 schreef DutchChef het volgende:
Ragnarok... doet me denken aan Max PayneGoeie mix, luistert lekker weg. Platenkeus is niet helemaal mijn smaak.
Zit je mix nu trouwens voor de 2e keer te luisteren (1e keer tijdens andere dingen doen; om te luisteren of er ook echt storende uitschieters bij zitten; neuh, alleen soms breaks die wel erg zacht waren (maar dat kan ook aan mij hebben gelegen) en nu 2e keer nog bezig; I will Growl (geloof ikquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:32 schreef Tha_Bartman het volgende:
laten wij bij producers ook de heer Pollen neit vergeten
en als DJ's: A-lusion en Luna
[..]
Wat had er voor jou aan platen in moeten zitten dan?(please don't say showtek
)
Dat had ik bartman persoonlijk ook al verteld.. Het is idd storend dat de kwaliteit van de vinyl rips onderling soms erg verschillen, sommige platen (Still Drunk bv in de mix) vind ik erg dof klinken.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:46 schreef Koepert het volgende:
[..]
Zit je mix nu trouwens voor de 2e keer te luisteren (1e keer tijdens andere dingen doen; om te luisteren of er ook echt storende uitschieters bij zitten; neuh, alleen soms breaks die wel erg zacht waren (maar dat kan ook aan mij hebben gelegen) en nu 2e keer nog bezig; I will Growl (geloof ik) Niet echt lekker ingemixt, had iets abrupter gemogen; nu 2 platen tegelijk die eigenlijk niet tegelijk passen: verder Erg lekker
Wtf?quote:Dj: The Prophet (Om zijn magistrale setjes)
Luna, altijd heerlijke platenkeuze idd ! En paar vinyls dit jaar. De unlocked vinyl met choices, het defqon anthem.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:30 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Wtf??
Producer: Wildstylez, denk niet dat dat uitleg nodig heeft?!
Dj: Luna, goeie mixer en aparte platenkeuze.
Paar dikke producties ook dit jaar.
zie wel wat je er van gaat makenquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:55 schreef ElDani het volgende:
Prima Remcore, ga vanmiddag even kijken dan (als het allemaal lukt).
Ik geef eerst hier wel een voorschotje op wat er op komt te staan, dan sturen we door.
......................, The Beat Grabs Our Soul. Deep Down The Darkness Our Sound Takes Control. Intentions Are Shaping The Groove Of Today. Copies Are Faking, We're Here To Stayquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:55 schreef ElDani het volgende:
Vergeet The Scene/Copies Are Faking niet!!![]()
jawel, alleen die staat hier op het werk niet op de PCquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:34 schreef NrSiX het volgende:
Iemand die: Zappaman - Rudetalk in bezit heeft?
Samen met Copies Are Faking een van de beste tracks van dit jaar imoquote:choices
Xal het wel eens ff haarfijn uitleggen:quote:
Pm is onderwegquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:16 schreef OmeCo het volgende:
kan ik die yearmixes ook via pm krijgen?![]()
En grappig hoeveel mensen er opeens op dit forum bij komenquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:30 schreef CrustyClown het volgende:
Goh wel grappig hoeveel mensen eigenlijk meelezen zonder daadwerkelijk te reageren
Voel me net een acteur in een soapie, of beetje Big Brother
IK? Iets stelen ... nooitquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:39 schreef Tha_Bartman het volgende:
@rip ik zou eht grappig vinden als jij ook nog eens een kleptomaan zou blijken te zijn![]()
![]()
FOK!-TWquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:10 schreef Dalton_ het volgende:
Moet zeggen dat ik ook weinig fatsoenlijke fora heb kunnen vinden, except of this one
hahaha hij is inderdaad zwaar foutquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:32 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Xal het wel eens ff haarfijn uitleggen:
Het begon allemaal tijdens de Zany/Pavo-b-day van dit jaar. Thema was 'zomer' dus ik was eigenlijk op zoek naar zo'n enorme foute zonneklep:
[ afbeelding ]
Maar Blokker/Bristol/C&A hadden niks en toen ik de Zeeman inliep zag ik deze:
[ afbeelding ]
Volgende feest was Emporium ... twas mooi weer dus ik dacht kdoe 'm weer op, daarna was DefQon; wederom mooi weer dusss
![]()
Daarna is het een soort van traditie/herkenningspunt en niet te vergeten 'zweetband' geworden![]()
And I belie-belie-believe, that's all folks
Geen geld.. zou wel willen, maar als het binnenkort al uitverkocht is dan gaat het voor mij ook niet doorquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:45 schreef ElDani het volgende:
Ik wil er wel graag heen, maar als het NU al bijna uitverkocht is, gaat het voor mij helaas niet door, heb nog te weinig vriendnen weten te regelen.
Maakt niet uitquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jawel, alleen die staat hier op het werk niet op de PC
Whoosh Mix
Tof!quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:49 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond die NrSiX maar ff een pm sturen
behalve de show op feestenquote:
haha ja wat was het toch lekker weer op emporiumquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:32 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Volgende feest was Emporium ... twas mooi weer dus ik dacht kdoe 'm weer op
donequote:Op dinsdag 9 december 2008 18:29 schreef abnormaal het volgende:
ik ben eigenlijk ook meer een lezer als prater/typer maar kom hier toch ook best vaak op het forum en als er iemand ook die yearmixes naar mijn zou willen sturen zou ik dat zeer op prijs stellenheb ik weer heerlijke muziek
quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:33 schreef HarryVanDeTap het volgende:
maarja die regen was wel kicke eigenlijk
quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:33 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Al gluurders komen boven water, valdderriieee daaa hopssaaassaaa!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |