quote:Op zondag 7 december 2008 23:50 schreef l3laster het volgende:
Hardbass kaartje is binnen... en binnenkort XXlerator XX-mas lekker beuken
quote:Line-up
Bass-D
Devon K.
Dozer
Dr. Rude
Partyraiser
The Prophet
Live: Blademasterz
MC: DV8
present sergeantquote:Op maandag 8 december 2008 00:30 schreef TimmyAsd het volgende:
Zaterdag de 13e naar reset in Zaandam
Melodie is (bewust) letterlijk overgenomen van een nummer van DJ Panda. Ben de titel ff kwijt maar volgens mij hebben ze er een stukje over geschreven op hun eigen sitequote:Op maandag 8 december 2008 00:18 schreef 16meter het volgende:
Partyraiserr EINSS!!11111111 KK HARD RAGGGUhh HIJSss EGtt DE ALLErrHARDSTUHhh!!!11
Iemand Noisecontrollers - Attack Again in goede kwaliteit?![]()
waarvan de melodie verdacht veel op 'exploration of space' lijkt
quote:Besides we also made a remix of dj Panda – It’s a dream wich is trance track from beginning of the 90“s. (Noisecontrollers – Attack again). We love the original so much! We made sure both the lead sound and melody stayed the same!
preciesquote:Op zondag 7 december 2008 21:21 schreef Sethje het volgende:
Ik vond quakedance vet..vooral scope en avio
kabooom!
Jah ik ook zoiets..Had al wat vage hardstyle tracks en wat van die verlepte jumpstyle op pcquote:Op maandag 8 december 2008 00:00 schreef 16meter het volgende:
Pas in 2006 (!!!) ontdekte ik hardstyle. Het melodieuze van (hard)trance gecombineerd met stevige kicks en synths van de hardcore. De perfecte middenweg. Lovin' it ever since.![]()
En toen was hetquote:Disc 1
1. Can I Get Some (Ruthless & Vorwerk Remix) - Paul T (3:55)
2. Catchin' Up - Max Enforcer (4:20)
3. Sex, Drugs And House - A-Drive (3:31)
4. Existence (D-block & S-te-fan Rmx) - Luna & Tilo (4:07)
5. Bass-d - Audio Attack Anthem (Hardstyle Version) - Dr. Rude & Norman (4:34)
6. Evolution Of Style - Brennan Heart (5:14)
7. End Of My Excistence - Headhunterz & Abject (3:43)
8. Aaanstekaah - Josh, Wesz & Chickz On Fire (4:08)
9. Shock - Dj B-Front & Dj Dragan (4:00)
10. Volt - Zany (4:39)
11. Drummer Beat - A-Lusion (2:53)
12. Dipswitch - The Prophet (3:48)
13. Green Stuff - Mr. Puta (4:32)
14. Control - The Pitcher (3:20)
15. Into Dub - Technoboy (6:13)
16. Initial Attack - Trilok, Chiren & Alpha Twins (3:53)
17. Metal Licker - Br41nk1ck3r (4:19)
18. Wise Guys - Zany & Tatanka (4:59)
Disc 2
1. Rammulluh!! (Sensation 2006) - The Prophet & Lange Frans (3:38)
2. Release Me - Thilo & Evanti (4:10)
3. Wrong Tone - Acl Team (4:21)
4. Resistance - Thilo & Evanti (4:11)
5. Insomnia - Dutch Master (4:12)
6. The Fusion Of Sound - Donkey Rollers (4:11)
7. Scantraxx Rootz - Headhunterz & Abject (4:33)
8. Fahrenheit - The Kgb'S (5:28)
9. Goddamn Bitch - Jdx (4:13)
10. Pain (Dhhd Remix) - Luna, Trilok & Chiren (3:43)
11. Got To Be There - The Beholder & Max Enforcer (4:18)
12. Activated - Noisecontrollers & Speedy Bass (4:24)
13. Re-vera - A-Lusion (3:55)
14. Bad Elements - Dj Revolution (5:03)
15. Radio Alarm (Zatox Remix) - W.A.S.H. (4:22)
16. Things To Do - Dj Gius (5:36)
17. Back Again - Zany & Duro (4:35)
18. Analogic Needle Tweak - Raine (4:32)
Hardstyle The Ultimate Collection 2007 volume 1quote:Op maandag 8 december 2008 09:27 schreef Silaz het volgende:
[..]
Jah ik ook zoiets..Had al wat vage hardstyle tracks en wat van die verlepte jumpstyle op pcmaar toen ik ha dik zo'n cd'tje gedownload.. weet niet meer welke maar zaten dikke tracks op
![]()
[..]
En toen was het
Ik dacht laat ik eens hard mijn best doen voor # 75quote:Op zondag 7 december 2008 23:48 schreef Sethje het volgende:
mooie op bart
die was ik nog bijna vergeten in de beginperiode van mijn hardstyle-avontuur!quote:
Evolution of Style en Existence...quote:Op maandag 8 december 2008 09:27 schreef Silaz het volgende:
[..]
Jah ik ook zoiets..Had al wat vage hardstyle tracks en wat van die verlepte jumpstyle op pcmaar toen ik ha dik zo'n cd'tje gedownload.. weet niet meer welke maar zaten dikke tracks op
![]()
[..]
En toen was het
quote:Op maandag 8 december 2008 12:38 schreef 16meter het volgende:
En dan zo'n ouwe lul die je komt vertellen dat elektronische muziek geen ziel heeft omdat er geen echte instrumenten voor gebruikt zijn.We zijn er mee opgegroeid.
![]()
quote:ouwe lul
Ja & donequote:Op maandag 8 december 2008 13:41 schreef mstx het volgende:
Stond ik trouwens nog in het lijstje met jaarmix-deelnemers? Zoja, verwijder mijn naam maar.
Waarom doe je niet meer mee?quote:Op maandag 8 december 2008 13:41 schreef mstx het volgende:
Stond ik trouwens nog in het lijstje met jaarmix-deelnemers? Zoja, verwijder mijn naam maar.
Ik verkoop m'n DJ spullen omdat ik een nieuwe auto wil.quote:
die weten gewoon niet dat de muziek die ze luisteren 'hardstyle' heetquote:Op maandag 8 december 2008 13:54 schreef SMutzskii het volgende:
Wedden dat er veeeeel meer mensen zijn die hardstyle etc leuk vinden, maar het gewoon nog niet weten..![]()
wat heb je nu en wat wil je?quote:Op maandag 8 december 2008 14:07 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik verkoop m'n DJ spullen omdat ik een nieuwe auto wil.
Ik heb nu een Nissan Sunny en ik wil een Audi A3.quote:
specs/pics van welke A3 je wilt?!quote:Op maandag 8 december 2008 14:39 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik heb nu een Nissan Sunny en ik wil een Audi A3.
Nee, maar denk eentje uit 1998/1999 met een 1.6 benzine of 1.9 diesel motortje.quote:Op maandag 8 december 2008 14:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
specs/pics van welke A3 je wilt?!of heb je er nog niet echt 1 op het oog?
Aldus De heren van Top Gearquote:Audi's are for Cocks
is dat het '98/'99 model?quote:Op maandag 8 december 2008 14:48 schreef mstx het volgende:
[..]
Nee, maar denk eentje uit 1998/1999 met een 1.6 benzine of 1.9 diesel motortje.
Zoiets zegmaar:
[ afbeelding ]
![]()
Da_Rippert, 16meter en Sethje zijn al eens meegereden in mijn Sunny-taxi.quote:Op maandag 8 december 2008 14:56 schreef CrustyClown het volgende:
Maar goed, audi A3 leuk bakkie mstx, miss een hs-taxi service opzettenMede-fokkers naar feestjes rijden voor een kleine vergoeding
Nu je het zegt weet ik het niet zeker, ziet er eigenlijk wel wat nieuwer uit, maargoed ziet er allemaal aardig hetzelfde uit.quote:
ik reserveer dan voor elk feest de rechtsachter positie in de tank...quote:Op maandag 8 december 2008 14:56 schreef CrustyClown het volgende:
Ach de heren van Top Gear zeiken ook Peugeot helemaal af tot de grond en ik hoor je nooit klagen als je bij mij in de "Tank" zit ..
Maar goed, audi A3 leuk bakkie mstx, miss een hs-taxi service opzettenMede-fokkers naar feestjes rijden voor een kleine vergoeding
De Sunny-taxiquote:Op maandag 8 december 2008 14:58 schreef mstx het volgende:
[..]
Da_Rippert, 16meter en Sethje zijn al eens meegereden in mijn Sunny-taxi.
[..]
Nu je het zegt weet ik het niet zeker, ziet er eigenlijk wel wat nieuwer uit, maargoed ziet er allemaal aardig hetzelfde uit.![]()
Oh ok, weet ik dat ook weer.quote:Op maandag 8 december 2008 15:16 schreef 16meter het volgende:
[..]
De Sunny-taxi
Gaat ons weer veilig van en naar de Heineken Music Hall brengen op 31 december.
quote:Op maandag 8 december 2008 15:18 schreef ElDani het volgende:
Ik voel me geroepen, maar ik ben een beetje Excel-loos..
denk dat ik mijne in het weekend maakquote:Op maandag 8 december 2008 15:47 schreef NLS04 het volgende:
Mijn yearmix komt overigens in de loop van volgende week
Kan me eigenlijk niet herinneren dat ik dat ooit gezegd heb.quote:Op maandag 8 december 2008 15:45 schreef 16meter het volgende:
[..]
Niet?![]()
bliedieblieeblieeeeeeeppppp tuudududududuudududu oo-oo-o-o-o-OVERDRIIIIIVEEEEE
Ik wel.. maar de betreffende posts op LSDB (Events -> Qountdown) zijn pleite.quote:Op maandag 8 december 2008 15:59 schreef mstx het volgende:
[..]
Kan me eigenlijk niet herinneren dat ik dat ooit gezegd heb.
[Hardstyle #72] Let us bow no more!quote:Op maandag 8 december 2008 15:59 schreef mstx het volgende:
Kan me eigenlijk niet herinneren dat ik dat ooit gezegd heb.
Oh ok, was ik alweer vergeten.quote:Op maandag 8 december 2008 16:35 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
[Hardstyle #72] Let us bow no more!
kijk, jij snapt het!quote:Op maandag 8 december 2008 16:41 schreef Silaz het volgende:
Digital punk feat Marlon S - Dark Symphony wat blaast die toch ook
geen idee, weet wel dat het:quote:
Ik vind het nog steeds geweldig.quote:Op maandag 8 december 2008 00:00 schreef 16meter het volgende:
deel vijfenzeventig, oleee... met extra mooie OP!
Misschien leuk om terug te gaan naar de nummers waarmee jij in contact kwam met de 'hardere' dance. Via Rank 1, System F, Dutch Force, Cygnus X en Armin kwam ik rond 2001 terecht bij vage Duitse dansmuziek met een pittigere drive, een wat hoger tempo vol met psychedelische melodietjes.
En wat vond ik het destijds geweldig.![]()
Pas in 2006 (!!!) ontdekte ik hardstyle. Het melodieuze van (hard)trance gecombineerd met stevige kicks en synths van de hardcore. De perfecte middenweg. Lovin' it ever since.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |