is dat het '98/'99 model?quote:Op maandag 8 december 2008 14:48 schreef mstx het volgende:
[..]
Nee, maar denk eentje uit 1998/1999 met een 1.6 benzine of 1.9 diesel motortje.
Zoiets zegmaar:
[ afbeelding ]
![]()
Da_Rippert, 16meter en Sethje zijn al eens meegereden in mijn Sunny-taxi.quote:Op maandag 8 december 2008 14:56 schreef CrustyClown het volgende:
Maar goed, audi A3 leuk bakkie mstx, miss een hs-taxi service opzettenMede-fokkers naar feestjes rijden voor een kleine vergoeding
Nu je het zegt weet ik het niet zeker, ziet er eigenlijk wel wat nieuwer uit, maargoed ziet er allemaal aardig hetzelfde uit.quote:
ik reserveer dan voor elk feest de rechtsachter positie in de tank...quote:Op maandag 8 december 2008 14:56 schreef CrustyClown het volgende:
Ach de heren van Top Gear zeiken ook Peugeot helemaal af tot de grond en ik hoor je nooit klagen als je bij mij in de "Tank" zit ..
Maar goed, audi A3 leuk bakkie mstx, miss een hs-taxi service opzettenMede-fokkers naar feestjes rijden voor een kleine vergoeding
De Sunny-taxiquote:Op maandag 8 december 2008 14:58 schreef mstx het volgende:
[..]
Da_Rippert, 16meter en Sethje zijn al eens meegereden in mijn Sunny-taxi.
[..]
Nu je het zegt weet ik het niet zeker, ziet er eigenlijk wel wat nieuwer uit, maargoed ziet er allemaal aardig hetzelfde uit.![]()
Oh ok, weet ik dat ook weer.quote:Op maandag 8 december 2008 15:16 schreef 16meter het volgende:
[..]
De Sunny-taxi
Gaat ons weer veilig van en naar de Heineken Music Hall brengen op 31 december.
quote:Op maandag 8 december 2008 15:18 schreef ElDani het volgende:
Ik voel me geroepen, maar ik ben een beetje Excel-loos..
denk dat ik mijne in het weekend maakquote:Op maandag 8 december 2008 15:47 schreef NLS04 het volgende:
Mijn yearmix komt overigens in de loop van volgende week
Kan me eigenlijk niet herinneren dat ik dat ooit gezegd heb.quote:Op maandag 8 december 2008 15:45 schreef 16meter het volgende:
[..]
Niet?![]()
bliedieblieeblieeeeeeeppppp tuudududududuudududu oo-oo-o-o-o-OVERDRIIIIIVEEEEE
Ik wel.. maar de betreffende posts op LSDB (Events -> Qountdown) zijn pleite.quote:Op maandag 8 december 2008 15:59 schreef mstx het volgende:
[..]
Kan me eigenlijk niet herinneren dat ik dat ooit gezegd heb.
[Hardstyle #72] Let us bow no more!quote:Op maandag 8 december 2008 15:59 schreef mstx het volgende:
Kan me eigenlijk niet herinneren dat ik dat ooit gezegd heb.
Oh ok, was ik alweer vergeten.quote:Op maandag 8 december 2008 16:35 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
[Hardstyle #72] Let us bow no more!
kijk, jij snapt het!quote:Op maandag 8 december 2008 16:41 schreef Silaz het volgende:
Digital punk feat Marlon S - Dark Symphony wat blaast die toch ook
geen idee, weet wel dat het:quote:
Ik vind het nog steeds geweldig.quote:Op maandag 8 december 2008 00:00 schreef 16meter het volgende:
deel vijfenzeventig, oleee... met extra mooie OP!
Misschien leuk om terug te gaan naar de nummers waarmee jij in contact kwam met de 'hardere' dance. Via Rank 1, System F, Dutch Force, Cygnus X en Armin kwam ik rond 2001 terecht bij vage Duitse dansmuziek met een pittigere drive, een wat hoger tempo vol met psychedelische melodietjes.
En wat vond ik het destijds geweldig.![]()
Pas in 2006 (!!!) ontdekte ik hardstyle. Het melodieuze van (hard)trance gecombineerd met stevige kicks en synths van de hardcore. De perfecte middenweg. Lovin' it ever since.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |