Hoewel ik op de middelbare school ('96-'97) zwaar skatepunk (NOFX, No Fun At All), NY-hardcore (Sick Of It All, Biohazard) & straightXedge was (Youth of Today, Mainstrike) was, kreeg ik van zo'n gabber die voor me in de klas zat ook regelmatig bandjes (3 Steps Ahead, Paul Elstak/Thunderome-shit).
Vanaf mn 18e ongeveer ging ik me meer voor dance muziek interesseren (Shockers cd's - Impulz - Innercity).
Toen een periode van een jaar of 3/4 niet echt meer met muziek bezig geweest, 1x perjaar naar een feesje ofzo (Nature One - Trip to Dreamland 'Erotic City')
Maar na vorig jaar zomer de beelden van Defqon '07 gezien te hebben begon het weer zo te kriebelen dat ik vanaf 'Q-base '07 er weer een heerlijke muziekstijl op mn repertoire bij kan schrijven
hardstyle 
.
Want toen ik daar stond was ik nog zo'n hs-n00b

wist nix geen dj/plaat kweet alleen dat ik daar de tijd van mn leven had (bunker 3 met de witte tent ervoor

)
Nou, sindsdien niet meer kunnen stoppen en ziehier 1 jaar later ben ik MOD int HS-topic
@ Bartman : denk het nie

, kweet niet hoe 't met jullie zit maar persoonlijk hou ik er niet van om met mijn kop op t internet te staan (zie mijn pf-album) + ik en foto's zijn geen goede mix
Mochten andere users het geen probleem vinden mogen ze mij rustig een link sturen waar de foto op staat dan wil ik daar best een dynamisch gifje van maken oid.
Denk trouwens wel dat het 'hardstyle liefhebbers'-lijstje uit de OP weer eens ge-update mag worden.