abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63844405
mijn eerste aanraking met hardstyle was (dacht ik) Technoboy - War Machine daarvoor al veel Bitte Ein Beat luisteren etc. maar sinds die vinyl is het de verkeerde kant op gegaan met mij
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 8 december 2008 @ 09:42:36 #27
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_63844505
Mijn eerste hardstyle CD was volgens mij DJ Networx Vol. 23 met o.a. Hunter - The Beauty And The Beat en Donkey Rollers - Evil.
Vóór die tijd luisterde ik ook vooral (hard)trance zoals Cosmic Gate.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_63845283
Ik ben eigenlijk via een aantal tracks van Yoji Biomehanika ingedraaid. (Hardstyle Disco en Never End en waarschijnlijk nog een paar).
Toen kwam hij op sensation, daar toen ook de hele nacht opgenomen en geluisterd, vond het wel vet!
Heb ook de 2005 en 2006 editie van de Sensation Black CD's in mijn bezit. Netjes gekocht, zoals het hoort.
2006 was overigens echt een dik kansloze dubbelaar met 1 CD alleen maar jump en die andere met (vond ik) redelijk matige HS.
Ervoor had ik al de CD van Darkraver 2004 gekocht. Daar stond eigenlijk jump op met daarna early rave en hardcore, best hard allemaal. Ook ben ik (minder) trotse eigenaar van de eerste explosive Car Tuning..

Mijn eerste paar ECHTE hardstyle platen. Derb - Derb, Max Enforcer - Catchin' Up.
Toen bleef het even stil, in 2007 kwam Noisecontrollers - Creatures en A*S*Y*S - Cheers (Zany Remix). Dat waren de platen waardoor ik het bleef luisteren.

Overigens: Zany & Vince @ Qlimax 2008!
Mixes onder de naam Khadber
  maandag 8 december 2008 @ 10:20:53 #29
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_63845288
quote:
Op zondag 7 december 2008 23:48 schreef Sethje het volgende:
mooie op bart
Ik dacht laat ik eens hard mijn best doen voor # 75

mijn eerste contact met hardstyle, sensation black cd's uit 2002 denk ik (die dana mix van het anthem maar lang daarvoor al luisterde ik naar harder stijlen, Thundedome bandjes FTW , mijn thunderdome 2 bandje ging kapot omdat er in de autozak (weetjewel zo'n zak met allemaal van die vakjes die aan de stoel van je ouders hangt voor op vakantie) een snoepje overheen was gesmolten
ik had ook een Aussie

Btw => Alpha twins @ defqon 08 Godverdomme wat gruwelijk

p.s miss ideetje voor de voolgende OP, net als van die feesten een soort kleine collage met foto's van ons op die feestjes ? lijkt me wel grappig en maakt meetings ook wel makkelijker (dan zijn we niet meer ripper afhankelijk )

[ Bericht 14% gewijzigd door Tha_Bartman op 08-12-2008 10:43:09 ]
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_63845604
quote:
Op maandag 8 december 2008 10:20 schreef ElDani het volgende:
Derb - Derb
die was ik nog bijna vergeten in de beginperiode van mijn hardstyle-avontuur!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_63845745
Thunderdome cd's in de jaren negentig. Toen een hele tijd niets. Ging regelmatig naar house-feestjes met Housequake, Erick E en Fedde le Grand enzo. Met vrienden gingen we naar de FFWD danceparade afterparty in 2006. Bij toeval (door het miserabele weer, buiten stond je tot je knieen in de blubber) belandde ik in de B2S-tent. Spontaan verliefd O.a. TBY draaide, en weet nog goed dat ik bij control the mind voor het eerst totaal uit m'n dak ging op hardstyle
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_63848316
quote:
Op maandag 8 december 2008 09:27 schreef Silaz het volgende:

[..]

Jah ik ook zoiets..Had al wat vage hardstyle tracks en wat van die verlepte jumpstyle op pc maar toen ik ha dik zo'n cd'tje gedownload.. weet niet meer welke maar zaten dikke tracks op
[..]

En toen was het
Evolution of Style en Existence...

echt van die plaatjes die ik ook zo ongeveer als eerste hoorde. Ook op van die gare verzamel CDtjes.

Maar goed, mijn hardcore periode (ook in 2001/2002) en de tijd veeeer daarvoor dat we Thunderdome CDtjes luisterden als kleine kutkoters had ik nog niet eens genoemd.

En dan zo'n ouwe lul die je komt vertellen dat elektronische muziek geen ziel heeft omdat er geen echte instrumenten voor gebruikt zijn. We zijn er mee opgegroeid.

Die CD van Black 2006 heb ik trouwens ook behoorlijk wat gedraaid geloof ik. Weet niet of ik toen uberhaupt die muziek als hardstyle kon benoemen, maar ik vond het vet klinken. Stond daar ook geen foute remix van 'happy together' op?

[ Bericht 12% gewijzigd door 16meter op 08-12-2008 12:48:10 ]
pi_63848747
Klopt volgens mij wel ja! Dat was echt een vage Jump-remix ofzo..
Mixes onder de naam Khadber
  maandag 8 december 2008 @ 13:07:17 #34
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_63848940
Hoewel ik op de middelbare school ('96-'97) zwaar skatepunk (NOFX, No Fun At All), NY-hardcore (Sick Of It All, Biohazard) & straightXedge was (Youth of Today, Mainstrike) was, kreeg ik van zo'n gabber die voor me in de klas zat ook regelmatig bandjes (3 Steps Ahead, Paul Elstak/Thunderome-shit).
Vanaf mn 18e ongeveer ging ik me meer voor dance muziek interesseren (Shockers cd's - Impulz - Innercity).
Toen een periode van een jaar of 3/4 niet echt meer met muziek bezig geweest, 1x perjaar naar een feesje ofzo (Nature One - Trip to Dreamland 'Erotic City')
Maar na vorig jaar zomer de beelden van Defqon '07 gezien te hebben begon het weer zo te kriebelen dat ik vanaf 'Q-base '07 er weer een heerlijke muziekstijl op mn repertoire bij kan schrijven hardstyle .
Want toen ik daar stond was ik nog zo'n hs-n00b wist nix geen dj/plaat kweet alleen dat ik daar de tijd van mn leven had (bunker 3 met de witte tent ervoor )
Nou, sindsdien niet meer kunnen stoppen en ziehier 1 jaar later ben ik MOD int HS-topic

@ Bartman : denk het nie , kweet niet hoe 't met jullie zit maar persoonlijk hou ik er niet van om met mijn kop op t internet te staan (zie mijn pf-album) + ik en foto's zijn geen goede mix
Mochten andere users het geen probleem vinden mogen ze mij rustig een link sturen waar de foto op staat dan wil ik daar best een dynamisch gifje van maken oid.

Denk trouwens wel dat het 'hardstyle liefhebbers'-lijstje uit de OP weer eens ge-update mag worden.
Wat je vindt, ...
pi_63849241
dan krijg je ook allemaal van die wauze fotos hahaha, komt via via de familie weer aanzette met vragen
Dr staat een paard in de gang!
  maandag 8 december 2008 @ 13:19:57 #36
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_63849261
poogie bear - happy together? die hoorde ik voor eht eerst toen ik 16 was in een discotheek hier in de buurt.. jaren later pas op sensation

@ rip: Ja het was maar een voorzetje hoor liever niet dan niet

Iedereen de jaarmix ontvangen ?
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  maandag 8 december 2008 @ 13:22:27 #37
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_63849318
quote:
Op maandag 8 december 2008 12:38 schreef 16meter het volgende:
En dan zo'n ouwe lul die je komt vertellen dat elektronische muziek geen ziel heeft omdat er geen echte instrumenten voor gebruikt zijn. We zijn er mee opgegroeid.
Dat was PRECIES mijn argument vroeger wanneer ik in discussie was met die gabbers:
"Nou, nou, nou, wat een muziekant moet je zijn voor dance-muziek ... het enigste wat je nodig hebt is een gespierde wijsvinger (drumcomputer)"
quote:
ouwe lul
Wat je vindt, ...
pi_63849663
@16 meter, het was idd poogie bear. Darkraver draait een setje met behoorlijk wat oude knallers dat jaar (tevens was het 2005 denk, toen was hij suprise act dacht ik...)

Mijn eerste aanraking was vroeger al met de HH, beetje denken dat we konden produceren met Impulse tracker etc, super grappige tijd!
Daarna meer richting de rustigere muziekstijlen gegaan en via wat meer rock achtige weer terug richting de dance. Luisterde altijd erg veel trance

Heerlijke nummers !!

Maar denk via de sensation livesets in 2005 in aanraking gekomen met HS, denk het eerste nummer wat ik zo snel terug zou kunnen vinden is Pavo - Hardstyle. Althans zo heette het nummer op mijn hd destijds, geen id of het nummer ook echt zo heette...
Tja en dan via kazaa etc die tijden nog op zoek naar het genre 'hardstyle'. Had verder nog weinig idee wat het inhield , maar het was op weg mijn hart te veroveren...

Daarna een keer uitgenodigd om mee naar Black te gaan en vanaf die tijd is het beetje achteruit gegaan OOK met deze jongen. Gehoor, geld, het liet me allemaal in de steek voor mijn liefde voor HS

PS, de voorselectie voor de jaarmix is af. Pfff iets teveel nummers denk
Partyagenda;
Outdated....
  maandag 8 december 2008 @ 13:41:34 #39
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_63849730
Stond ik trouwens nog in het lijstje met jaarmix-deelnemers? Zoja, verwijder mijn naam maar.
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  maandag 8 december 2008 @ 13:51:21 #40
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_63849966
quote:
Op maandag 8 december 2008 13:41 schreef mstx het volgende:
Stond ik trouwens nog in het lijstje met jaarmix-deelnemers? Zoja, verwijder mijn naam maar.
Ja & done

Deadline: nog 12 dagen

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
De 2008-Jaarmix-Battle wordt gestreden tussen:
-Crusty (Ableton)
-JortK
-Bartman (Ableton)
-LeonH
-Haghorst
-Da_Ripper (VirtualDJ)
-rattt
-NLS04
-PartyAnimal87 (2 Stanton C.303 cd/spelers)
-Boy_Snakeye (Verrassing!!!)
-ElDani (MAGIX audio studio 2003)
-Hardstyle_Babbels (Hercules mp3 MIDI controller)
-ReMcOrE (Ableton / Virtual DJ / Traktor / Mixmeister Fusion)
-RiKe (Pioneer CDJ800 MK2 + Pioneer DJM 600 + 2x Technics platenspeler)

Regels:
1. Alleen nummers en webreleases die in 2008 op vinyl zijn gereleased -> bij twijfel : Discogs.com
2. Tijdsduur, 80 min max
3. Deadline is 20 december

Jurering:
-Platenkeuze
-Opbouw van de set
-Overgangen tussen de verschillende tracks
-Originaliteit
-De X-factor
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wat je vindt, ...
  maandag 8 december 2008 @ 13:53:17 #41
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_63850009
nee surprise act darkraver was in 2003 in 2004 en 2006 stond hij in de gewone line up met zijn jump maar toen heeft hij hem vast ook wel weer gedraaid

sensation 2005 was ook mijn eerste aanvaring met feesten ik was toen onder de indruk van eht geluid in de arena.. je kan zeggen dat ik toen nog redelijk groen achter de oren was
pi_63850043
t/m Juni '07: SMutzskii tegen ex "wat een kutmuziek luister jij toch'.
Juli '07: "Ieeh, we gaan daar niet heen.. Zany komt daar man.. dat is saai, kutmuziek ".
Augustus '07: Vriend gaat naar Decibel en huilt bijna omdat ie niet bij QBase is... (toen d8 ik: ) "wat is er zo leuk aan hardstyle?"..
September '07: Hardstyle revolutions.. Smutzski gaat los op/met/langs/onder..:
4Pro-File (nu luc van The Pitcher).
Josh & Wesz
SB

.

Wedden dat er veeeeel meer mensen zijn die hardstyle etc leuk vinden, maar het gewoon nog niet weten..
quote:
Op maandag 8 december 2008 13:41 schreef mstx het volgende:
Waarom doe je niet meer mee?
  maandag 8 december 2008 @ 14:07:16 #43
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_63850348
quote:
Op maandag 8 december 2008 13:54 schreef SMutzskii het volgende:
[..]

Waarom doe je niet meer mee?
Ik verkoop m'n DJ spullen omdat ik een nieuwe auto wil.
👾
pi_63850920
quote:
Op maandag 8 december 2008 13:54 schreef SMutzskii het volgende:
Wedden dat er veeeeel meer mensen zijn die hardstyle etc leuk vinden, maar het gewoon nog niet weten..
die weten gewoon niet dat de muziek die ze luisteren 'hardstyle' heet
quote:
Op maandag 8 december 2008 14:07 schreef mstx het volgende:

[..]

Ik verkoop m'n DJ spullen omdat ik een nieuwe auto wil.
wat heb je nu en wat wil je?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 8 december 2008 @ 14:39:36 #45
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_63851185
quote:
Op maandag 8 december 2008 14:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]

wat heb je nu en wat wil je?
Ik heb nu een Nissan Sunny en ik wil een Audi A3.
👾
pi_63851301
quote:
Op maandag 8 december 2008 14:39 schreef mstx het volgende:

[..]

Ik heb nu een Nissan Sunny en ik wil een Audi A3.
specs/pics van welke A3 je wilt?! of heb je er nog niet echt 1 op het oog?

PS: hoe graag ik ook 2 cd-spelers met een mixer wil, ik kan het geld beter voor andere dingen bewaren
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 8 december 2008 @ 14:44:10 #47
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_63851318
Dat zijn een hoop DJ-spullen
Wat je vindt, ...
  maandag 8 december 2008 @ 14:48:02 #48
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_63851427
tveeeP
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
  maandag 8 december 2008 @ 14:48:52 #49
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_63851452
quote:
Op maandag 8 december 2008 14:43 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

specs/pics van welke A3 je wilt?! of heb je er nog niet echt 1 op het oog?
Nee, maar denk eentje uit 1998/1999 met een 1.6 benzine of 1.9 diesel motortje.

Zoiets zegmaar:

👾
  maandag 8 december 2008 @ 14:50:11 #50
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_63851500
quote:
Audi's are for Cocks
Aldus De heren van Top Gear

Seizoen 7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')