Op 50 seconde heeft hij een hoofd alsof hij moet schijten!quote:Op maandag 8 december 2008 22:01 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Syndrome heeft nou ook het scantraxx kapsel
"de klep" ???quote:Op maandag 8 december 2008 20:31 schreef ReMcOrE het volgende:
nu we het toch over Rippert hebben, waarom had je "De Klep" niet op afgelopen vrijdag?![]()
maar dan valt hij niet opquote:Op maandag 8 december 2008 20:51 schreef Da_Ripper het volgende:
Misschien niet op maar had 'm wel degelijk bij![]()
Rip, leg jij het hem zelf ff uit?quote:
dat is mooi snel verkocht danquote:
DJ heeft toch met mixen enzo te maken?quote:Op maandag 8 december 2008 23:47 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ik ben trouwens wel benieuwd wat jullie de Dj en Producer van het jaar vonden?
Dj: The Prophet (Om zijn magistrale setjes)
dan valt inderdaad The Prophet afquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:45 schreef mstx het volgende:
[..]
DJ heeft toch met mixen enzo te maken?
+ Pavo, die kerel kan ook gruwelijk mixen (en scratchen)!!quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:51 schreef JortK het volgende:
All time favo is toch Isaac, die kerel is sick!
Wat had er voor jou aan platen in moeten zitten dan?quote:Op maandag 8 december 2008 21:42 schreef DutchChef het volgende:
Ragnarok... doet me denken aan Max PayneGoeie mix, luistert lekker weg. Platenkeus is niet helemaal mijn smaak.
Zit je mix nu trouwens voor de 2e keer te luisteren (1e keer tijdens andere dingen doen; om te luisteren of er ook echt storende uitschieters bij zitten; neuh, alleen soms breaks die wel erg zacht waren (maar dat kan ook aan mij hebben gelegen) en nu 2e keer nog bezig; I will Growl (geloof ikquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:32 schreef Tha_Bartman het volgende:
laten wij bij producers ook de heer Pollen neit vergeten
en als DJ's: A-lusion en Luna
[..]
Wat had er voor jou aan platen in moeten zitten dan?(please don't say showtek
)
Dat had ik bartman persoonlijk ook al verteld.. Het is idd storend dat de kwaliteit van de vinyl rips onderling soms erg verschillen, sommige platen (Still Drunk bv in de mix) vind ik erg dof klinken.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:46 schreef Koepert het volgende:
[..]
Zit je mix nu trouwens voor de 2e keer te luisteren (1e keer tijdens andere dingen doen; om te luisteren of er ook echt storende uitschieters bij zitten; neuh, alleen soms breaks die wel erg zacht waren (maar dat kan ook aan mij hebben gelegen) en nu 2e keer nog bezig; I will Growl (geloof ik) Niet echt lekker ingemixt, had iets abrupter gemogen; nu 2 platen tegelijk die eigenlijk niet tegelijk passen: verder Erg lekker
Wtf?quote:Dj: The Prophet (Om zijn magistrale setjes)
Luna, altijd heerlijke platenkeuze idd ! En paar vinyls dit jaar. De unlocked vinyl met choices, het defqon anthem.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:30 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Wtf??
Producer: Wildstylez, denk niet dat dat uitleg nodig heeft?!
Dj: Luna, goeie mixer en aparte platenkeuze.
Paar dikke producties ook dit jaar.
zie wel wat je er van gaat makenquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:55 schreef ElDani het volgende:
Prima Remcore, ga vanmiddag even kijken dan (als het allemaal lukt).
Ik geef eerst hier wel een voorschotje op wat er op komt te staan, dan sturen we door.
......................, The Beat Grabs Our Soul. Deep Down The Darkness Our Sound Takes Control. Intentions Are Shaping The Groove Of Today. Copies Are Faking, We're Here To Stayquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:55 schreef ElDani het volgende:
Vergeet The Scene/Copies Are Faking niet!!![]()
jawel, alleen die staat hier op het werk niet op de PCquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:34 schreef NrSiX het volgende:
Iemand die: Zappaman - Rudetalk in bezit heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |