3. Zatox - Feel The Bassquote:Op woensdag 10 december 2008 10:43 schreef ElDani het volgende:
Ach.. Ik weet het.. Op LSDB word ik ook constant verteld dat ik af en toe onbekender moet, maar ik heb tot nu toe niet heel veel onbekende platen gehoord waarbij ik dacht: WOW vet.
Brian NRG - Hardbass Attack vind ik dan bijv wel weer vetjes, terwijl die minder gedraaid word etc.
Mooie lijst hoor.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:40 schreef ElDani het volgende:
Sowieso heb ik het gevoel dat elk feest sneller uitverkoopt dan ooit.. Zal wel hetzelfde zijn met InQontrol. Normaal verkoopt dat niet al te snel, maar zal dit keer ook max 2 weken krijgen.
Mysteryland was normaal altijd tot 4 dagen van te voren prima te boeken, nu was het een dikke maand van tevoren..
Het trekt gewoon aan.
Tracklist Yearmix:
1. The Hose - I Survived (Different Edit)
2. Headhunterz - Last Of The Mohicanz
3. Zatox - Feel The Bass
4. Activator - June
5. D-Block & S-Te-Fan Ft. MC Villain- Ride With Uz
6. Noisecontrollers - Shreek
7. A-Lusion - Veritas
8. Dozer - Church Of The Darkside
9. The Prophet Ft. Wildstylez - Cold Rockking
10. Frontliner - Spacer
11. Headhunterz & Wildstylez - Project One
12. Tatanka - Borderline
13. Gius - Nerve
14. Phil Ty - Miami Belch (Polite Mix)
15. Builder - My Life Is Just A Demo (WJ Mix)
16. Scope DJ - Rock Hypnotic
17. Zappaman - Rude Talk (Swoosh Mix)
18. Headhunterz - Subsonic
19. A-Lusion - Perfect It (Frontliner Mix)
20. Brennan Heart Ft. Shanokee - Home (Blademasterz Mix)
21. Hardstyle Masterz Ft. Max Enforcer - The Stage Is Our Home
22. Max Enforcer - Loudness
23. Technoboy - Rage (The Mediterraneo Dub)
ik zie de zon nu al doorbreken gek, echt zin inquote:Op woensdag 10 december 2008 10:42 schreef ReMcOrE het volgende:
ik zie de bui voor DefQon.1 2009 nu al weer hangen
toen was het volgens mij voor hunzelf al AVIO, maar ze stonden nog als Bazz Implant geboektquote:Op woensdag 10 december 2008 10:50 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
ik zie de zon nu al doorbreken gek, echt zin in
dit jaar zeker de purple doorstampen, baal echt onwijs dat ik AVIO gemist heb daar (ohnee bazz implant)
bij deze geef ik je mijn machtiging om voor mij kaartjes te scorenquote:Op woensdag 10 december 2008 10:52 schreef 16meter het volgende:
Volgend jaar 100.000% aanwezig op DefQon.
Hele fok! crew moet er dit volgend jaar bij zijn.
Bellende en internettende tegelijk kaartjes proberen te scoren
Sowieso ga ik het max aantal kaartjes (4?) proberen te kopen. If you can't beat them, join them.
Precies, volgens mij had ik er met Qlimax ook 3 aan Bartmans verkocht voor kostprijs.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:27 schreef ReMcOrE het volgende:
we bekijken gewoon voor die tijd hoeveel we er binnen onze groep nodig hebben; als dat er dan 9 zijn kopen we er gewoon 12die 3 kaartjes raak je dan altijd wel kwijt aan mede hardstyle-liefhebbers, waarbij je geen handelaartje gaat spelen, maar gewoon voor kostprijs doorverkoopt
Ik vind magic & intrusion ook al zulksen heldenplaatjesquote:Op woensdag 10 december 2008 13:54 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik wil even laten weten dat ik de nieuwe kasparov echt heldenwerk vind
Kasparov - Timeveel beter dan Frontliner - time
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |