abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63899684
Ach.. Ik weet het.. Op LSDB word ik ook constant verteld dat ik af en toe onbekender moet, maar ik heb tot nu toe niet heel veel onbekende platen gehoord waarbij ik dacht: WOW vet.
Brian NRG - Hardbass Attack vind ik dan bijv wel weer vetjes, terwijl die minder gedraaid word etc.
Mixes onder de naam Khadber
pi_63899835
quote:
Op woensdag 10 december 2008 10:43 schreef ElDani het volgende:
Ach.. Ik weet het.. Op LSDB word ik ook constant verteld dat ik af en toe onbekender moet, maar ik heb tot nu toe niet heel veel onbekende platen gehoord waarbij ik dacht: WOW vet.
Brian NRG - Hardbass Attack vind ik dan bijv wel weer vetjes, terwijl die minder gedraaid word etc.
3. Zatox - Feel The Bass
4. Activator - June
7. A-Lusion - Veritas
17. Zappaman - Rude Talk (Swoosh Mix)

denk niet dat veel mensen deze platen in hun mix hebben, dus wat dat betreft heb je ook wel een eigen keuze gemaakt en het is trouwens de Whoosh Mix bij Rude Talk
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_63899856
quote:
Op woensdag 10 december 2008 10:40 schreef ElDani het volgende:
Sowieso heb ik het gevoel dat elk feest sneller uitverkoopt dan ooit.. Zal wel hetzelfde zijn met InQontrol. Normaal verkoopt dat niet al te snel, maar zal dit keer ook max 2 weken krijgen.
Mysteryland was normaal altijd tot 4 dagen van te voren prima te boeken, nu was het een dikke maand van tevoren..
Het trekt gewoon aan.

Tracklist Yearmix:

1. The Hose - I Survived (Different Edit)
2. Headhunterz - Last Of The Mohicanz
3. Zatox - Feel The Bass
4. Activator - June
5. D-Block & S-Te-Fan Ft. MC Villain- Ride With Uz
6. Noisecontrollers - Shreek
7. A-Lusion - Veritas
8. Dozer - Church Of The Darkside
9. The Prophet Ft. Wildstylez - Cold Rockking
10. Frontliner - Spacer
11. Headhunterz & Wildstylez - Project One
12. Tatanka - Borderline
13. Gius - Nerve
14. Phil Ty - Miami Belch (Polite Mix)
15. Builder - My Life Is Just A Demo (WJ Mix)
16. Scope DJ - Rock Hypnotic
17. Zappaman - Rude Talk (Swoosh Mix)
18. Headhunterz - Subsonic
19. A-Lusion - Perfect It (Frontliner Mix)
20. Brennan Heart Ft. Shanokee - Home (Blademasterz Mix)
21. Hardstyle Masterz Ft. Max Enforcer - The Stage Is Our Home
22. Max Enforcer - Loudness
23. Technoboy - Rage (The Mediterraneo Dub)
Mooie lijst hoor. Als je hem puikt gemixt hebt gaat deze zeker z'n draaiuurtjes maken Maar bij jou (Khadber toch?) zit dat volgens mij wel goed.
pi_63899874
quote:
Op woensdag 10 december 2008 10:42 schreef ReMcOrE het volgende:
ik zie de bui voor DefQon.1 2009 nu al weer hangen
ik zie de zon nu al doorbreken gek, echt zin in

dit jaar zeker de purple doorstampen, baal echt onwijs dat ik AVIO gemist heb daar (ohnee bazz implant)
Dr staat een paard in de gang!
pi_63899903
Volgend jaar 100.000% aanwezig op DefQon.

Hele fok! crew moet er dit volgend jaar bij zijn.

Bellende en internettende tegelijk kaartjes proberen te scoren

Sowieso ga ik het max aantal kaartjes (4?) proberen te kopen. If you can't beat them, join them.
pi_63899915
quote:
Op woensdag 10 december 2008 10:50 schreef HarryVanDeTap het volgende:

[..]

ik zie de zon nu al doorbreken gek, echt zin in

dit jaar zeker de purple doorstampen, baal echt onwijs dat ik AVIO gemist heb daar (ohnee bazz implant)
toen was het volgens mij voor hunzelf al AVIO, maar ze stonden nog als Bazz Implant geboekt

en de Purple is altijd een zekerheidje, Q heeft daar altijd een strakke lijn staan

en de zon gaat natuurlijk weer schijnen, het is Def-Qon-1
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 10 december 2008 @ 10:54:29 #207
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_63899970
quote:
Op woensdag 10 december 2008 10:52 schreef 16meter het volgende:
Volgend jaar 100.000% aanwezig op DefQon.

Hele fok! crew moet er dit volgend jaar bij zijn.

Bellende en internettende tegelijk kaartjes proberen te scoren

Sowieso ga ik het max aantal kaartjes (4?) proberen te kopen. If you can't beat them, join them.
bij deze geef ik je mijn machtiging om voor mij kaartjes te scoren
weet niet of ik het überhaupt weer ga proberen
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_63899972
Ik moet zeggen, in het begin wou het niet echt, was er niet uit of ik wat meer ging "Prophet-gooien" of mixen.. Uiteindelijk maar meer gemixt.
Vond het leuk om weer wat oude plaatjes te horen die eerst helemaal grijs waren! (Rock Hypnotic bijvoorbeeld, kan ik nog steeds prima helemaal op los gaan).

edit- ik MOET naar DefQon dit jaar.. Ik ga kaarten halen, ook al gaat er niemand mee

nog een edit - 1 punt waar ik het totaal niet mee eens ben is Borderline.. Dat is de enige GROFFE fout in de mix..

[ Bericht 13% gewijzigd door ElDani op 10-12-2008 11:00:31 ]
pi_63900039
The Best of Showtek - The Album
1. BLACK 2008 Anthem (Mid-Intro Only Mix)
2. Early Soundz
3. Colours of the harder styles (DefQon.1 2006 Anthem)
4. No Harder
5. Seid Ihr Bereid

Meer goeie nummertjes hebben ze niet.

edit: Overgebleven kaartjes gewoon hier onderling verpatsen idd Maar of ik er uberhaupt ook maar 1 te pakken krijg is weer de vraag... Vorig jaar trouwens alleen via internet geprobeerd, veel mensen hadden via de telefoon succes.
pi_63900255
dit jaar ga ik gewoon wireless internet en telefoon voor de freerecordshop liggen

toch?
Dr staat een paard in de gang!
pi_63900409
ik ga gewoon weer bellen naar dat achterliggende nummer en 2 x 4 kaarten scoren (mijn gegevens en gegevens van kameraad) als we er meer nodig hebben, gebruik ik de gegevens van de andere kameraden ook wel, zodat we 3 x 4 of 4 x 4 kunnen halen

heb er wel fiducie in
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_63900479
* Hoopt stiekem dat hij een maat van ReMcOrE is, zodat hij met 1 iemand anders veel meer kans maakt op kaarten *
pi_63900784
Kaartjes kopen voor DefQon!
Oei, alleen omdat ik zo lief was voor mijn vriendje om voor hem kaartjes te gaan kopen toen die dag (via internet.. F5'en! ), ben ik ook naar DefQon gegaan. Heb zoveel moeite moeten doen voor die kaartjes, dat ik het stom vond dat ik niet meemocht.. had ie gelukkig nog 1 kaartje over!

Ben benieuwd dit jaar, of ik weer vrij heb. . Wel leuk zo'n choas vind ik eigelijk, zodra het uiteindelijk maar gelukt is..

(Als je er eenmaal door bent, kun je toch voor iedereen kaarten halen. Moet je alleen iedere keer op andere naam inloggen.. vorig jaar daardoor ook nog 3 personen blij kunnen maken )
pi_63900953
we bekijken gewoon voor die tijd hoeveel we er binnen onze groep nodig hebben; als dat er dan 9 zijn kopen we er gewoon 12 die 3 kaartjes raak je dan altijd wel kwijt aan mede hardstyle-liefhebbers, waarbij je geen handelaartje gaat spelen, maar gewoon voor kostprijs doorverkoopt
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 10 december 2008 @ 11:37:25 #215
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_63901187
quote:
Op woensdag 10 december 2008 11:27 schreef ReMcOrE het volgende:
we bekijken gewoon voor die tijd hoeveel we er binnen onze groep nodig hebben; als dat er dan 9 zijn kopen we er gewoon 12 die 3 kaartjes raak je dan altijd wel kwijt aan mede hardstyle-liefhebbers, waarbij je geen handelaartje gaat spelen, maar gewoon voor kostprijs doorverkoopt
Precies, volgens mij had ik er met Qlimax ook 3 aan Bartmans verkocht voor kostprijs. Meestal rond ik het wel op ¤5 af naar boven voor de moeite.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_63901216
Bert snapt 'how we roll'
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 10 december 2008 @ 11:45:38 #217
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_63901388
en Bartman + consorten zijn mstx nog steeds dankbaar daarvoor

Eldani
tracklist is gewoon nice hoor en zoals remco al zei toch een paar onbekendere platen erin
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_63901666
Helemaal goed dan! Ik ga ook mijn best doen mensen over te halen en zelf kaarten te krijgen.. Erg veel hoop heb ik niet gezien mijn gewoonte dan bad luck te hebben.
pi_63902430
Paar kameraden van me die niet mee konden naar Qlimax lopen nu al te vragen of we naar DefQon gaan, dus waarschijnlijk ben ik daar ook wel te vinden
  Redactie Frontpage woensdag 10 december 2008 @ 12:54:07 #220
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_63902928
Zo, plaatjes voor mijn mix gekozen Morgen maar eens kijken of er wat van t emaken valt
  woensdag 10 december 2008 @ 13:07:14 #221
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_63903262
Defqon-kaarten heb ik dit jaar ook gewoon kunnen bestellen via het internet, lang genoeg f5'en en opeens was ik door!

Komend jaar absoluut weer aanwezig, wat een geweldig feest
Tics van je petten.
pi_63903920
Geweldige mix El Dani
Platenkeus is precies mijn smaak, veel mooie overgangen.
De stilte tussen Cold Rockking en Spacer duurt wel wat lang naar mijn idee.
Maar goed mixje, denk dat die nog wel veel uurtjes zal maken hier

*zet mix opnieuw aan*
  woensdag 10 december 2008 @ 13:54:55 #223
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_63904629
ik wil even laten weten dat ik de nieuwe kasparov echt heldenwerk vind

Kasparov - Time veel beter dan Frontliner - time
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_63904706
quote:
Op woensdag 10 december 2008 13:54 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik wil even laten weten dat ik de nieuwe kasparov echt heldenwerk vind

Kasparov - Time veel beter dan Frontliner - time
Ik vind magic & intrusion ook al zulksen heldenplaatjes
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_63904770
Boh, even een lekker playlistje opgezet. nu tijd om met school bezig te gaan
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')