x2quote:Op woensdag 10 december 2008 10:42 schreef ReMcOrE het volgende:
ik zie de bui voor DefQon.1 2009 nu al weer hangen
Dat ding is sick, ik heb de VCI-100:quote:Op woensdag 10 december 2008 18:34 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
had begrepen dat dit de beste in die klasse is
[ afbeelding ]
De Vestax VCI-300, zit er zelf wel op te azen maar denk dat ik me eerst nog wat meer ga focussen op producen en kost ook weer centen allemaal
Hahaha, de D is voor Dikke Dikke Bleek Rengdengdengquote:Op woensdag 10 december 2008 19:09 schreef JortK het volgende:
SUUUPER Geniaalquote:Op woensdag 10 december 2008 19:09 schreef JortK het volgende:
Ik heb ermee gespeeld, het scheelt zo ontzettend veel. Het is een betaalbare manier van thuis de DJ voor jezelf uit te hangen!quote:Op woensdag 10 december 2008 18:35 schreef ReMcOrE het volgende:
ik kan dat ding wat ik liet zien ff lenen van kameraad en wilde ff weten of dat ding echt zo handig is om te mixen als het doet voorkomen
Alleen omdat Remcore voorbij komt huppen zeker?quote:
Hoelang zo'n ding meegaat?quote:Op woensdag 10 december 2008 19:57 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik heb ermee gespeeld, het scheelt zo ontzettend veel. Het is een betaalbare manier van thuis de DJ voor jezelf uit te hangen!
Het werkt wel, eigenlijk precies zoals je van een VDJ console mag verwachten. Lekker laf nummers selecteren met je muis (tempo matchen kan ook met de PC, maar is leuker om het zelf te doen), en je kan eigenlijk mixen als een DJ voor een redelijke prijs.
Voor 1 avond klooien was het leuk, ik weet alleen niet hoe lang zo'n ding meegaat en of het structureel leuk blijft.
Een MP3 map op m'n externe harde schijf. Daarin heb ik alle losse nummers (dus gewone muziek).quote:Op woensdag 10 december 2008 20:58 schreef SMutzskii het volgende:
Hoe sorteren jullie jullie muziek op de PC?? Lukt me maar niet. Het ene is een album, het andere is een mix en het andere een losse plaat. Wil dat niet allemaal bij elkaar stoppen, iemand tips??
Ten eerste is het makkelijk om alle dingen dezelfde naam te geven. Dat wil dus zeggen dat alles eenzelfde naam heeft (geen rare termen ervoor of erachter, geen websites in de naam etc). Ik heb verder alles gewoon in 1 map.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:12 schreef SMutzskii het volgende:
Pfff.. vinyls heb ik niet, denk ik. Dat is meer om te mixen toch? (Snap nog steeds niet wat vinyl is)
Heb nu:
- Albums
- Mix-en
- Losse liedjes
Gebruik winamp om af te spelen, vergeet alleen nummers erin te zetten. Iemand enig idee hoe je ervoor kan zorgen dat ie dubbele liedjes eruit filterd?
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:04 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Map albums, map vinyls, map losse tracks, map livesets
die 5 euro voor de moeite is je meer dan gegund..mijn dank is nog steeds grootquote:Op woensdag 10 december 2008 11:37 schreef mstx het volgende:
[..]
Precies, volgens mij had ik er met Qlimax ook 3 aan Bartmans verkocht voor kostprijs.Meestal rond ik het wel op ¤5 af naar boven voor de moeite.
en natuurlijk de map: FoK-troepquote:Op woensdag 10 december 2008 21:04 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Map albums, map vinyls, map losse tracks, map livesets
als je een midi controller te prijzig vind zou ik uberhaupt eerst even beginnen met virtual dj / traktor dj studio te gaan gebruiken met de muis, kijken of het mixen je uberhaupt wel ligt e.d.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:35 schreef luckass het volgende:
Even over die midi-controllers: waar kun je goed mee starten? (aangezien ik de eerder genoemde iets te prijzig vind, ong 150 euro)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |