Eigenlijk wel jaquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:39 schreef Tha_Bartman het volgende:
@koepert ik begrijp neit helemaal wat je bedoelt met I will growl abrupter erin te laten komen.. hij komt nu al uit het niets.. of bedoel je dat die andere er dan meteen onderuit moet?
en breaks in nrs zij nou eenmaal vaak zacht daar kan ik zelf niets aan veranderen![]()
Scherp Rip;)quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:36 schreef Da_Ripper het volgende:
of .. srry leraar Engels hè
en als je je pm aanzet zet ik je erbij
Dat komt wel goedquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:53 schreef Tha_Bartman het volgende:
@Rike -> vergeet dan niet alleen 2008 platen te gebruiken he
ik ben thuis, PM hebben?quote:
gezelligheid, gezelligheidquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:33 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Al gluurders komen boven water, valdderriieee daaa hopssaaassaaa!
en hoequote:Op dinsdag 9 december 2008 18:35 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
zeikesnat keihard ragge op de Donkeys
![]()
Dankuquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Over de mix van Bartman
Ik vind het een lekkere mix al met al. Natuurlijk mixtechnisch veel beter dan die van mij, maar de meeste overgangen zijn goed te noemen.![]()
Reverze naar stage is our home? daar was ik zelf ook niet 100% gelukkig meequote:Er was er maar 1 waar ik toch had, dat kan beter (weet ff niet welke).
Ja ik wilde gewoon lekker knallenquote:Maar toch een zeer lekkere mix. De platenkeus vond ik hier en daar wat minder. Maar dat is mijn smaak natuurlijk. Vond het eerste nummer al vrij hard voor een begin bijvoorbeeld. Het is wel een orginele set dus dat is zeker een pluspunt.
Is gefixtquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:48 schreef Tha_Bartman het volgende:
hebben alle gluurders nu de jaarmixen die tot nu toe gepost zijn ook gehad of moet rip daar nog ff werk van maken?
Over HELDEN gesprokenquote:de gluurbuur.. das toch nie toch normaal...NIET TE GLEEEEEEEEEUUUUUUVEN
Nwa Showtek opzich niet nee.. maar 'mainstream' headhunterz of P1 kan ik wel erg waarderen. Zeg maar de deuntjes die ook bekend zijn bij niet-hardstyle liefhebbers hoor ik graag terug in een mixquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:32 schreef Tha_Bartman het volgende:
Wat had er voor jou aan platen in moeten zitten dan?(please don't say showtek
)
dat probeer ik ook, gewoon platen die ik zelf heel tof vind (soms wat onbekendere) aangevuld met de wat bekendere platen (hitjes)quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:48 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik ging voor een mix tussen bekendere " hitjes" en wat onbekender werk, en in mijn ogen ben ik daarin geslaagd![]()
Mindere overgangen, zullen er bij de meeste toch wel inzitten. Hoewel we allemaal proberen ze zo weinig voor te laten komen hequote:Op dinsdag 9 december 2008 19:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Over de mix van Bartman
Ik vind het een lekkere mix al met al. Natuurlijk mixtechnisch veel beter dan die van mij, maar de meeste overgangen zijn goed te noemen.![]()
Er was er maar 1 waar ik toch had, dat kan beter (weet ff niet welke). Maar toch een zeer lekkere mix. De platenkeus vond ik hier en daar wat minder. Maar dat is mijn smaak natuurlijk. Vond het eerste nummer al vrij hard voor een begin bijvoorbeeld. Het is wel een orginele set dus dat is zeker een pluspunt.
Net als jij zal ik mijn punt later geven
FoK!-Hardstylemastermixer van het jaar wel te verstaanquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:37 schreef Silaz het volgende:
Maar huig, het gaat hier wel om de titel Hardstylemastermixes van het jaar he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |