11.quote:Op maandag 1 december 2008 17:27 schreef shiftsix het volgende:
welke maat zijn die avengers?
Nice, retail voor betaald?quote:Op maandag 1 december 2008 18:54 schreef CHiNo4ReaL het volgende:
Pickup! eindelijk heb ik ze, thanks zo frisco![]()
[ afbeelding ]
Hoeveel kostte ze eerst?quote:Op maandag 1 december 2008 19:20 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
11.
[..]
Nice, retail voor betaald?
Thanks brah.quote:Op maandag 1 december 2008 19:22 schreef sjimz het volgende:
Nice collectie trouwens nog bro!
Hing beetje van de shop af, 110~130.quote:
Nice, heeft frisco ze zo lang voor je apart gehouden ja? Welkom @ lacebag trouwensquote:Op maandag 1 december 2008 18:54 schreef CHiNo4ReaL het volgende:
Pickup! eindelijk heb ik ze, thanks zo frisco![]()
[ afbeelding ]
Hier misschien net.. Maar gast, thuiswonen is zoo 2008quote:Op maandag 1 december 2008 20:15 schreef thaWarhead het volgende:
Als ik ooit verhuis heb ik een apart busje nodig... Die shit past niet in de gemiddelde achterbak.
I know, mn moeder begint ook al met kostgeld vragen en shit... Tijd om te vluchten, maar met het afstuderen in het vooruitzicht (dan komt er nauwelijks geld binnen) wacht ik het maar even uit.quote:Op maandag 1 december 2008 20:37 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Hier misschien net.. Maar gast, thuiswonen is zoo 2008
Haha, als ze daar om gaan vragen is het tijd om te vluchten.quote:Op maandag 1 december 2008 20:56 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
I know, mn moeder begint ook al met kostgeld vragen en shit... Tijd om te vluchten, maar met het afstuderen in het vooruitzicht (dan komt er nauwelijks geld binnen) wacht ik het maar even uit.
Na het afstuderen komt er ook bar weinig geld binnen kan ik je vertellenquote:Op maandag 1 december 2008 20:56 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
I know, mn moeder begint ook al met kostgeld vragen en shit... Tijd om te vluchten, maar met het afstuderen in het vooruitzicht (dan komt er nauwelijks geld binnen) wacht ik het maar even uit.
quote:Vanaf vandaag kun je niet meer de blits maken met je nieuwste Nikes mocht je onverhoopt in een New Yorkse gevangenis terechtkomen. Sportschoenen zijn namelijk vanaf heden streng verboden. Op deze manier hoopt men spanningen tussen verschillende groepen gevangenen te vermijden.
Alle gedetineerden moeten nu in dezelfde schoenen in en om het gevang lopen. Voor slechts twee dollar is het paar stappers voor jou. "Het is een maatregel om het geweld tussen de gevangenen te verminderen en te kunnen controleren. Vooral tussen die gedetineerden die graag merkschoenen dragen", liet woordvoerder Stephen Morello weten.
Het gros van de gevangenen heeft schijt aan de voorgeschreven gevangenispakjes. Zij kiezen ervoor in hun eigen kloffie te lopen.
via FOK! Frontpagequote:
grrrrrr!
Dan maar niet afstuderen.quote:Op maandag 1 december 2008 21:32 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Na het afstuderen komt er ook bar weinig geld binnen kan ik je vertellen
In ieder geval genoeg om huur te betalen.quote:Op maandag 1 december 2008 21:32 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Na het afstuderen komt er ook bar weinig geld binnen kan ik je vertellen
Ook dat valt tegenquote:Op maandag 1 december 2008 22:12 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
In ieder geval genoeg om huur te betalen.
quote:
Best jammer dat hij geen 8.5/9 draagtquote:Op maandag 1 december 2008 22:21 schreef bewegende_ninja het volgende:
Als je cash nodig hebt, ik heb wel interesse in je AM1, je miami dunks, je C&K en je De la
Frisco in Arnhem. Ben G in Amsterdam heeft ze ook als het goed is.quote:
Ik wil ze wel ruilen tegen je Trainers en Jordans!quote:Op maandag 1 december 2008 22:21 schreef bewegende_ninja het volgende:
Als je cash nodig hebt, ik heb wel interesse in je AM1, je miami dunks, je C&K en je De la
¿Waarom heb je ze dan gekocht?quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:16 schreef feelsgoodman het volgende:
Kan iemand gewoon mijn lelijke Structures kopen? Bedankt.
Sorry maar ik ben niet zo bekend in die Nike SB-wereld.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:33 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Elke Nike SB dealer heeft die dingen.
Om ze te resellen, maar dan moet je geen lelijke schoenen kopen natuurlijk, die blix toch hahahah````111quote:
Zie je je buren dalijk op Currents lopenquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:00 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Ja, Tedt had maandag Drury Currents naar me gestuurd... Buren kregen wel een pakje, ik niet.
Gelukkig.quote:Zending gesorteerd in sorteercentrum 02-12-2008 Dordrecht , intern transport pakketten
i know, niks mis mee ook, maar toch blijven het een beetje 90squote:Op dinsdag 2 december 2008 15:41 schreef thaWarhead het volgende:
Ik hou van technische hybrids, jeweet. Heb de Kevin Lyons al:
[ afbeelding ]
Heb je je Blazers voor een mooi prijsje kunnen verkopenquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:02 schreef feelsgoodman het volgende:
Ik voel me inderdaad erg goed. Opzich ook wel grappig om te vermelden dat ik ze wou laten liggen omdat het niet mijn maat was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:06 schreef bewegende_ninja het volgende:
Ja ik las het al op LB.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tering goed gereselled blix!
Al haat ik resellers, ik ben lekker willekeurig en haat jou niet.
Bij de volgende campout.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:04 schreef thaWarhead het volgende:
Jajaja, nodig me gewoon uit voor wat biertjes en dan vergeet ik het allemaal
1500.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:05 schreef bewegende_ninja het volgende:
Ik zou ook bier krijgen als het je zou lukken blix.... of was dat alleen met die 1500 BIN?
Als het mijn maat was zou ik ze natuurlijk rocken.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja ik las het al op LB.
Tering goed gereselled blix!
Al haat ik resellers, ik ben lekker willekeurig en haat jou niet.
*ahum* bullshit! *ahum*!quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:12 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Als het mijn maat was zou ik ze natuurlijk rocken.
Ja ik had gisteren via PM al min of meer een deal.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:21 schreef bewegende_ninja het volgende:
Ga je voor die providers, sjimz?
Het hopen heeft geholpen!quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:28 schreef feelsgoodman het volgende:
Hoop het voor je sjimz. Wat een schoen
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:42 schreef bewegende_ninja het volgende:
Zo spannend altijd die shit met grails he
Ja heb hier ook wel redelijk diep voor in de buidel moeten tasten maar dat had ik voor deze #1 grail over.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:46 schreef DubzOne het volgende:
Fuckin' harde NB's!! Zeer nice Sjimz!![]()
Eigenlijk ook wel een soort van grail voor mij... ze gaan alleen voor te veel cash
Dan kun je je Hawaii's ook wel aan die lowballer geven.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:02 schreef feelsgoodman het volgende:
Ik voel me inderdaad erg goed. Opzich ook wel grappig om te vermelden dat ik ze wou laten liggen omdat het niet mijn maat was.
Welke maat?quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:07 schreef feelsgoodman het volgende:
Tering geil sjimz.
Iemand moet echt mijn structures gaan kopen, anders gebruik ik ze als aanmaak blokjes voor de bbq.
http://shop.adidas.nl/quote:Op woensdag 3 december 2008 17:20 schreef mcrolla het volgende:
Weet iemand een online shop waar ze adidas schoenen verkopen. Met een beetje keus en modellen als samba gazelle, ciero, city series, forest hills etc. Beetje modellen uit de jaren 80.
Haha, toevallig hadden ze m vandaag zowaar ook gehad want er was niemand thuis hier.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:49 schreef sjimz het volgende:
Vonden je buren de schoen niet lekker lopen?
quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:23 schreef feelsgoodman het volgende:
Waar blijven mijn providers, godverdomme.
sinds wanneer is die versie er?quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:20 schreef Famouss het volgende:
Ik heb hier een Nike sb mid 720 staan.
Iemand interesse ? (A)
Merk: Elementquote:Op vrijdag 5 december 2008 18:59 schreef Baasvaak. het volgende:
Niet helemaal voor in het topic: Maar sjimz welke jeans draag je bij je kicks op die foto?
quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:54 schreef HenkBenzinetank het volgende:
rawr sjimz, you get me all wet and dripping here..
Mooie Boba Fett's.quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:22 schreef Rock-shocker het volgende:
[ link | afbeelding ]
Pickup van gisteren.
Ik was nog even langs geweest en er lagen nog best veel paartjes.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:59 schreef feelsgoodman het volgende:
Gelukkig ging iedereen voor de dooms, daardoor kon ik mooi mijn paartje avengers bemachtigen.
Ik zat echt te twijfelen over de de la lows maar toch niet gedaan.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:02 schreef feelsgoodman het volgende:
Ja, waren niet al teveel mensen. Maar er was maar 1 size 11 dus het was wel ff graaien.
Nog wat gekocht?
lagen er niet in 9.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:14 schreef feelsgoodman het volgende:
140 voor De La lows is teveel, imo.
Haal Avengers :$:$
Ik was er rond een uur of half 3.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:20 schreef feelsgoodman het volgende:
Minder! Hoelaat was je er? Als je had gezegd dat je iets wou had ik het voor je mee kunnen nemen, je kan blijkbaar toch verschillende maten inslaan.
Jaquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:28 schreef feelsgoodman het volgende:
Rofls, ik realiseer me nu pas dat ik je volgens mij voorbij zag lopen.. Had je "ze" vandaag aan?
Haha, damn. Wou er nog even achter na lopen maar het was nogal druk. (koningsplein zag ik je)quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja
Met die Mets jas aan en met mijn vrouw.
Whehequote:Op zaterdag 6 december 2008 23:31 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Haha, damn. Wou er nog even achter na lopen maar het was nogal druk. (koningsplein zag ik je)
Verdomme..![]()
Denk alleen niet dat je ze voor heel veel minder kan krijgen...quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:14 schreef feelsgoodman het volgende:
140 voor De La lows is teveel, imo.
failquote:Op zondag 7 december 2008 10:12 schreef WHATSHESAID het volgende:
fail aan iedereen die geen avengers heeft gehaald\
edit:
kut dat had HenkBenzinetank moeten zijn
Hoi.quote:Op zondag 7 december 2008 15:54 schreef HenkBenzinetank het volgende:
edoch, als je dooms verkiest boven avengers, ben je gewoon een nerd
Ieder mens is uniek Henk en zo ook in zijn smaak. Leer dat nu eens.quote:Op zondag 7 december 2008 15:54 schreef HenkBenzinetank het volgende:
edoch, als je dooms verkiest boven avengers, ben je gewoon een nerd
Ik solliciteer naar hamburger bakker @ de volgende bbq, m'n laatste burger:quote:Op zondag 7 december 2008 20:55 schreef feelsgoodman het volgende:
Volgens mij bedoel je dat er mensen zijn met smaak, en mensen zonder smaak. Henk doelt er dus ook op dat de mensen zonder smaak de avengers hebben laten staan, en die met ze wel hebben meegenoment. (box voor henk op de volgende lacebag bbq)
Jaquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:16 schreef DubzOne het volgende:
Bestaat dat merk nog steeds?! Anders zou je de skateshops e.d. even langs moeten gaan...
quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:27 schreef DubzOne het volgende:
Op Sneakershop.nl staan anders nog ook wat Airwalks
Nee, check eerst maar eens wat je in je Vans hebt, dan kan je daar ongeveer een halve maat boven gaan zitten ofzo. Vaak is een 9,5 een 43 en 10 een 44. Dus als je een 43 hebt in je Vans zou ik voor een 44 gaan bij Airwalksquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:42 schreef Murloc het volgende:
[..]
![]()
Er staat alleen bij dat ze klein vallen. Normaal heb ik maat 43. Moet ik dan 45 nemen?
Zal vanavond ff kijken welke maat mn Vans hebben. Zal wel redelijk hetzelfde zijn.
Van Haren. Ik lieg niet.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:14 schreef Murloc het volgende:
Weet een van jullie mss een adres waar je Airwalks in Rotterdam kunt kopen?
True that!quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:32 schreef feelsgoodman het volgende:
[ afbeelding ]
pickup van afgelopen zaterdag
en die tong van de miamis is aaaaaaan, jammer dat de overall quality van die dingen om te janken is.
Frank Goversquote:
Gaat een beetje moeilijk als je mijn reply niet kan editten hehquote:Op woensdag 10 december 2008 11:46 schreef feelsgoodman het volgende:
FOR THE LOVE OF GOD, MAKE ME UNSEE IT!!
quote:
O seto toch. Altijd snel op zijn pik getrapt. Jij bent een sarcastische klootzak.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:11 schreef seto het volgende:
Sunboom is een noobje.
inderdaad.quote:Op woensdag 10 december 2008 17:48 schreef feelsgoodman het volgende:
Die Tiffany's natuurlijk.
Echt zo gigantisch gehyped die cw... en het model is niet eens mooi, lol!!!
lol je kan er juist alles op dragen....quote:Op woensdag 10 december 2008 17:55 schreef stijn_ het volgende:
Tiffs zijn LELUK puur omdat je ze heel moeilijk kan matchen. dus niet LELUK in de zin van lelijk
la la la la la la...quote:Op woensdag 10 december 2008 17:55 schreef stijn_ het volgende:
Tiffs zijn LELUK puur omdat je ze heel moeilijk kan matchen. dus niet LELUK in de zin van lelijk
Ahh.. ik heb ze even gegoogled en zie nou pas welke kicks het zijn jaquote:
Door de viezigheid zag ik het ook in eerste instantie ff niet.quote:Op woensdag 10 december 2008 18:55 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Ahh.. ik heb ze even gegoogled en zie nou pas welke kicks het zijn ja![]()
quote:Op woensdag 10 december 2008 18:33 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
la la la la la la...
[ afbeelding ]
Lekker belangrijk dat hij een loser is, die colorwayquote:Op woensdag 10 december 2008 21:55 schreef thaWarhead het volgende:
Serieus, wil je vrijwillig schoenen van Ryan Sheckler dragen? En er nog voor betalen ook?
Anyway, schoen van het jaar 2009 nu al bekend:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij geeft graag geld aan losers? Dan geef ik het liever aan een zwerver.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:06 schreef saaw het volgende:
[..]
Lekker belangrijk dat hij een loser is, die colorway
jij bent niet next level genoegquote:Op woensdag 10 december 2008 22:06 schreef saaw het volgende:
[..]
Lekker belangrijk dat hij een loser is, die colorway
Lelijkste schoen van 2009 bedoel je neem ik aan
Er werken vast ook wel ergens losers bij Nike en overal eigenlijk. Zal me een zorg zijn of ze aan me verdienen, ik vind die schoenen gewoon tof.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:17 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Jij geeft graag geld aan losers? Dan geef ik het liever aan een zwerver.
Uiteraard, gelukkig is het nog nooit gebeurd dat ik een schoen van een merk of persoon mooi vond terwijl ik het achterliggende 'verhaal' kut vond.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:21 schreef saaw het volgende:
'eerlijk zijn tegenover jezelf en anderen'
Je vind schoenen toch gewoon mooi of niet.
Sowieso alle yankee cap dragers zijn posers.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:27 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Uiteraard, gelukkig is het nog nooit gebeurd dat ik een schoen van een merk of persoon mooi vond terwijl ik het achterliggende 'verhaal' kut vond.
Verder is mijn kleding een afspiegeling van mij en mijn interesses. Ik koop vrijwel nooit 'zomaar' kleding, ik ken de achtergrond van de merken/winkels/designers/print/ontwerp en koop dat waar ik als persoon achter kan staan. Jij klinkt als zo'n type dat een Yankee cap koopt maar nog nooit een honkbalwedstrijd heeft gezien.
Ik had laatst free hybrid boots aangehad en die zaten echt te lekker..... dat + woven dat moet echt enorm comfy zitten. Qua looks vind ik ze stiekem ook best geilquote:Op woensdag 10 december 2008 23:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
aan om in het haardvuur te gooien.
Lelijke gedrochten.
Sjimz weet, wij dragen Mets jackets.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sowieso alle yankee cap dragers zijn posers.
Echte dragen Mets!
of white soxquote:Op woensdag 10 december 2008 23:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sowieso alle yankee cap dragers zijn posers.
Echte dragen Mets!
Denk lekker wat je wilt denken.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:27 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Uiteraard, gelukkig is het nog nooit gebeurd dat ik een schoen van een merk of persoon mooi vond terwijl ik het achterliggende 'verhaal' kut vond.
Verder is mijn kleding een afspiegeling van mij en mijn interesses. Ik koop vrijwel nooit 'zomaar' kleding, ik ken de achtergrond van de merken/winkels/designers/print/ontwerp en koop dat waar ik als persoon achter kan staan. Jij klinkt als zo'n type dat een Yankee cap koopt maar nog nooit een honkbalwedstrijd heeft gezien.
dopequote:Op woensdag 10 december 2008 23:21 schreef saaw het volgende:
[ afbeelding ]
zijn ondertussen ook onderweg
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:30 schreef bewegende_ninja het volgende:
Qua looks vind ik ze stiekem ook best geilIk ga ze zeker halen
![]()
Dus als die providers van je Jan Smit x new balance waren dan had je ze niet gekocht?quote:Op woensdag 10 december 2008 23:38 schreef sjimz het volgende:
Ik ben het wel eens met Warhead.
Ik zou absoluut geen schoenen rocken van iemand waar ik helemaal niets mee heb.
Het gaat mij ook vaak om het idee en niet alleen om de uitvoering.
Maar natuurlijk ieder zijn ding
inderdaad!quote:Op donderdag 11 december 2008 12:56 schreef bewegende_ninja het volgende:
[..]
Dus als die providers van je Jan Smit x new balance waren dan had je ze niet gekocht?
Hij geeft niks om Providers.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:04 schreef sjimz het volgende:
TB, zie jij Jan Smit dit al verzinnen?
[ afbeelding ]
Wat zijn ze toch godsgruwelijk mooiquote:Op donderdag 11 december 2008 14:04 schreef sjimz het volgende:
TB, zie jij Jan Smit dit al verzinnen?
[ afbeelding ]
I love this game.quote:Op donderdag 11 december 2008 20:59 schreef bewegende_ninja het volgende:
Had laatste bijna JIII cement/black op de kop getikt...maar ben voor die IV's gegaan uiteindelijk. De ultieme fire red blijft de V imho.
quote:Op donderdag 11 december 2008 21:10 schreef bewegende_ninja het volgende:
Lol @ die regenboog streep @ shirtje
Fire red V
quote:Op donderdag 11 december 2008 21:24 schreef bewegende_ninja het volgende:
Zeker... net zoals dit unicorn shirt
[ afbeelding ]
PBFquote:
Eerste hit zie ik geen 13 staan maar heb even verder gegoogled en ben dit tegengekomen:quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:44 schreef thaWarhead het volgende:
Waarom doen mensen met maat 47 altijd zo moeilijk over hun maat? Alsof ze zo zielig zijn en nooit schoenen kunnen vinden enzo Alleen de zwaar gelimiteerde schoenen worden niet in 13 gemaakt, en 13 blijft vaak nog lang liggen ook.
En ja hoor, de eerste hit op Google voor adidas Campus 80 geeft al een 13...
natterjacks = geen paypalquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:49 schreef thaWarhead het volgende:
http://www.natterjacks.com/shop/product.php?xProd=13480
http://www.hanon-shop.com/adidas-Campus-80s-p-25856.html (12.5, is bij adidas 47), zwart hebben ze ook)
http://www.soleservice.no(...)/adidas-campus-80_s3 (12.5)
http://www.sneakershop.dk/shop/default.asp?SetLng=10&page=productInfo.asp?ID=2002 (13, paars)
http://www.zappos.com/n/p/p/7452545/c/166074.html (t/m maat 14, alle maten)
Check uw PM.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:16 schreef thaWarhead het volgende:
Nike + is geen zool, enkel een kleine uitsnijding onder de midsole om je sensor in te doen. Zit standaard op elke Nike Running schoen. Pegasus 25 SE (kun je nu ook IDen) zijn best wel bazenschoenen, zeker voor de niet al te fanatieke runner.
Joah, zo heb ik het nu. Maar ik moet sowieso nieuwe schoenen hebben, dus waarom niet met een Nike+ socket?quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:43 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Overigens kun je die Nike+ units ook aan je lip vast maken met een speciaal houdertje
BOOMSHAKALAKA!quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:44 schreef thaWarhead het volgende:
Is wel wat minder acuraat.
Deze kwamen net:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |