quote:
Best jammer dat hij geen 8.5/9 draagtquote:Op maandag 1 december 2008 22:21 schreef bewegende_ninja het volgende:
Als je cash nodig hebt, ik heb wel interesse in je AM1, je miami dunks, je C&K en je De la
Frisco in Arnhem. Ben G in Amsterdam heeft ze ook als het goed is.quote:
Ik wil ze wel ruilen tegen je Trainers en Jordans!quote:Op maandag 1 december 2008 22:21 schreef bewegende_ninja het volgende:
Als je cash nodig hebt, ik heb wel interesse in je AM1, je miami dunks, je C&K en je De la
¿Waarom heb je ze dan gekocht?quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:16 schreef feelsgoodman het volgende:
Kan iemand gewoon mijn lelijke Structures kopen? Bedankt.
Sorry maar ik ben niet zo bekend in die Nike SB-wereld.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:33 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Elke Nike SB dealer heeft die dingen.
Om ze te resellen, maar dan moet je geen lelijke schoenen kopen natuurlijk, die blix toch hahahah````111quote:
Zie je je buren dalijk op Currents lopenquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:00 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Ja, Tedt had maandag Drury Currents naar me gestuurd... Buren kregen wel een pakje, ik niet.
Gelukkig.quote:Zending gesorteerd in sorteercentrum 02-12-2008 Dordrecht , intern transport pakketten
i know, niks mis mee ook, maar toch blijven het een beetje 90squote:Op dinsdag 2 december 2008 15:41 schreef thaWarhead het volgende:
Ik hou van technische hybrids, jeweet. Heb de Kevin Lyons al:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |