Dan kun je je Hawaii's ook wel aan die lowballer geven.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:02 schreef feelsgoodman het volgende:
Ik voel me inderdaad erg goed. Opzich ook wel grappig om te vermelden dat ik ze wou laten liggen omdat het niet mijn maat was.

Welke maat?quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:07 schreef feelsgoodman het volgende:
Tering geil sjimz.
Iemand moet echt mijn structures gaan kopen, anders gebruik ik ze als aanmaak blokjes voor de bbq.

http://shop.adidas.nl/quote:Op woensdag 3 december 2008 17:20 schreef mcrolla het volgende:
Weet iemand een online shop waar ze adidas schoenen verkopen. Met een beetje keus en modellen als samba gazelle, ciero, city series, forest hills etc. Beetje modellen uit de jaren 80.

Haha, toevallig hadden ze m vandaag zowaar ook gehad want er was niemand thuis hier.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:49 schreef sjimz het volgende:
Vonden je buren de schoen niet lekker lopen?

quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:23 schreef feelsgoodman het volgende:
Waar blijven mijn providers, godverdomme.

sinds wanneer is die versie er?quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:20 schreef Famouss het volgende:
Ik heb hier een Nike sb mid 720 staan.
Iemand interesse ? (A)

Merk: Elementquote:Op vrijdag 5 december 2008 18:59 schreef Baasvaak. het volgende:
Niet helemaal voor in het topic: Maar sjimz welke jeans draag je bij je kicks op die foto?

quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:54 schreef HenkBenzinetank het volgende:
rawr sjimz, you get me all wet and dripping here..

Mooie Boba Fett's.quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:22 schreef Rock-shocker het volgende:
[ link | afbeelding ]
Pickup van gisteren.

.
.

Ik was nog even langs geweest en er lagen nog best veel paartjes.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:59 schreef feelsgoodman het volgende:
Gelukkig ging iedereen voor de dooms, daardoor kon ik mooi mijn paartje avengers bemachtigen.

Ik zat echt te twijfelen over de de la lows maar toch niet gedaan.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:02 schreef feelsgoodman het volgende:
Ja, waren niet al teveel mensen. Maar er was maar 1 size 11 dus het was wel ff graaien.
Nog wat gekocht?

lagen er niet in 9.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:14 schreef feelsgoodman het volgende:
140 voor De La lows is teveel, imo.
Haal Avengers :$:$

Ik was er rond een uur of half 3.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:20 schreef feelsgoodman het volgende:
Minder! Hoelaat was je er? Als je had gezegd dat je iets wou had ik het voor je mee kunnen nemen, je kan blijkbaar toch verschillende maten inslaan.

Jaquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:28 schreef feelsgoodman het volgende:
Rofls, ik realiseer me nu pas dat ik je volgens mij voorbij zag lopen.. Had je "ze" vandaag aan?

Haha, damn. Wou er nog even achter na lopen maar het was nogal druk. (koningsplein zag ik je)quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja
Met die Mets jas aan en met mijn vrouw.

Whehequote:Op zaterdag 6 december 2008 23:31 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Haha, damn. Wou er nog even achter na lopen maar het was nogal druk. (koningsplein zag ik je)
Verdomme..

Denk alleen niet dat je ze voor heel veel minder kan krijgen...quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:14 schreef feelsgoodman het volgende:
140 voor De La lows is teveel, imo.

failquote:Op zondag 7 december 2008 10:12 schreef WHATSHESAID het volgende:
fail aan iedereen die geen avengers heeft gehaald\
edit:
kut dat had HenkBenzinetank moeten zijn

Hoi.quote:Op zondag 7 december 2008 15:54 schreef HenkBenzinetank het volgende:
edoch, als je dooms verkiest boven avengers, ben je gewoon een nerd

Ieder mens is uniek Henk en zo ook in zijn smaak. Leer dat nu eens.quote:Op zondag 7 december 2008 15:54 schreef HenkBenzinetank het volgende:
edoch, als je dooms verkiest boven avengers, ben je gewoon een nerd

Ik solliciteer naar hamburger bakker @ de volgende bbq, m'n laatste burger:quote:Op zondag 7 december 2008 20:55 schreef feelsgoodman het volgende:
Volgens mij bedoel je dat er mensen zijn met smaak, en mensen zonder smaak. Henk doelt er dus ook op dat de mensen zonder smaak de avengers hebben laten staan, en die met ze wel hebben meegenoment. (box voor henk op de volgende lacebag bbq)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |