Door de viezigheid zag ik het ook in eerste instantie ff niet.quote:Op woensdag 10 december 2008 18:55 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Ahh.. ik heb ze even gegoogled en zie nou pas welke kicks het zijn ja![]()
quote:Op woensdag 10 december 2008 18:33 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
la la la la la la...
[ afbeelding ]
Lekker belangrijk dat hij een loser is, die colorwayquote:Op woensdag 10 december 2008 21:55 schreef thaWarhead het volgende:
Serieus, wil je vrijwillig schoenen van Ryan Sheckler dragen? En er nog voor betalen ook?
Anyway, schoen van het jaar 2009 nu al bekend:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij geeft graag geld aan losers? Dan geef ik het liever aan een zwerver.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:06 schreef saaw het volgende:
[..]
Lekker belangrijk dat hij een loser is, die colorway
jij bent niet next level genoegquote:Op woensdag 10 december 2008 22:06 schreef saaw het volgende:
[..]
Lekker belangrijk dat hij een loser is, die colorway
Lelijkste schoen van 2009 bedoel je neem ik aan
Er werken vast ook wel ergens losers bij Nike en overal eigenlijk. Zal me een zorg zijn of ze aan me verdienen, ik vind die schoenen gewoon tof.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:17 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Jij geeft graag geld aan losers? Dan geef ik het liever aan een zwerver.
Uiteraard, gelukkig is het nog nooit gebeurd dat ik een schoen van een merk of persoon mooi vond terwijl ik het achterliggende 'verhaal' kut vond.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:21 schreef saaw het volgende:
'eerlijk zijn tegenover jezelf en anderen'
Je vind schoenen toch gewoon mooi of niet.
Sowieso alle yankee cap dragers zijn posers.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:27 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Uiteraard, gelukkig is het nog nooit gebeurd dat ik een schoen van een merk of persoon mooi vond terwijl ik het achterliggende 'verhaal' kut vond.
Verder is mijn kleding een afspiegeling van mij en mijn interesses. Ik koop vrijwel nooit 'zomaar' kleding, ik ken de achtergrond van de merken/winkels/designers/print/ontwerp en koop dat waar ik als persoon achter kan staan. Jij klinkt als zo'n type dat een Yankee cap koopt maar nog nooit een honkbalwedstrijd heeft gezien.
Ik had laatst free hybrid boots aangehad en die zaten echt te lekker..... dat + woven dat moet echt enorm comfy zitten. Qua looks vind ik ze stiekem ook best geilquote:Op woensdag 10 december 2008 23:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
aan om in het haardvuur te gooien.
Lelijke gedrochten.
Sjimz weet, wij dragen Mets jackets.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sowieso alle yankee cap dragers zijn posers.
Echte dragen Mets!
of white soxquote:Op woensdag 10 december 2008 23:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sowieso alle yankee cap dragers zijn posers.
Echte dragen Mets!
Denk lekker wat je wilt denken.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:27 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Uiteraard, gelukkig is het nog nooit gebeurd dat ik een schoen van een merk of persoon mooi vond terwijl ik het achterliggende 'verhaal' kut vond.
Verder is mijn kleding een afspiegeling van mij en mijn interesses. Ik koop vrijwel nooit 'zomaar' kleding, ik ken de achtergrond van de merken/winkels/designers/print/ontwerp en koop dat waar ik als persoon achter kan staan. Jij klinkt als zo'n type dat een Yankee cap koopt maar nog nooit een honkbalwedstrijd heeft gezien.
dopequote:Op woensdag 10 december 2008 23:21 schreef saaw het volgende:
[ afbeelding ]
zijn ondertussen ook onderweg
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:30 schreef bewegende_ninja het volgende:
Qua looks vind ik ze stiekem ook best geilIk ga ze zeker halen
![]()
Dus als die providers van je Jan Smit x new balance waren dan had je ze niet gekocht?quote:Op woensdag 10 december 2008 23:38 schreef sjimz het volgende:
Ik ben het wel eens met Warhead.
Ik zou absoluut geen schoenen rocken van iemand waar ik helemaal niets mee heb.
Het gaat mij ook vaak om het idee en niet alleen om de uitvoering.
Maar natuurlijk ieder zijn ding
inderdaad!quote:Op donderdag 11 december 2008 12:56 schreef bewegende_ninja het volgende:
[..]
Dus als die providers van je Jan Smit x new balance waren dan had je ze niet gekocht?
Hij geeft niks om Providers.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:04 schreef sjimz het volgende:
TB, zie jij Jan Smit dit al verzinnen?
[ afbeelding ]
Wat zijn ze toch godsgruwelijk mooiquote:Op donderdag 11 december 2008 14:04 schreef sjimz het volgende:
TB, zie jij Jan Smit dit al verzinnen?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |