11.quote:Op maandag 1 december 2008 17:27 schreef shiftsix het volgende:
welke maat zijn die avengers?
Nice, retail voor betaald?quote:Op maandag 1 december 2008 18:54 schreef CHiNo4ReaL het volgende:
Pickup! eindelijk heb ik ze, thanks zo frisco![]()
[ afbeelding ]
Hoeveel kostte ze eerst?quote:Op maandag 1 december 2008 19:20 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
11.
[..]
Nice, retail voor betaald?
Thanks brah.quote:Op maandag 1 december 2008 19:22 schreef sjimz het volgende:
Nice collectie trouwens nog bro!
Hing beetje van de shop af, 110~130.quote:
Nice, heeft frisco ze zo lang voor je apart gehouden ja? Welkom @ lacebag trouwensquote:Op maandag 1 december 2008 18:54 schreef CHiNo4ReaL het volgende:
Pickup! eindelijk heb ik ze, thanks zo frisco![]()
[ afbeelding ]
Hier misschien net.. Maar gast, thuiswonen is zoo 2008quote:Op maandag 1 december 2008 20:15 schreef thaWarhead het volgende:
Als ik ooit verhuis heb ik een apart busje nodig... Die shit past niet in de gemiddelde achterbak.
I know, mn moeder begint ook al met kostgeld vragen en shit... Tijd om te vluchten, maar met het afstuderen in het vooruitzicht (dan komt er nauwelijks geld binnen) wacht ik het maar even uit.quote:Op maandag 1 december 2008 20:37 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Hier misschien net.. Maar gast, thuiswonen is zoo 2008
Haha, als ze daar om gaan vragen is het tijd om te vluchten.quote:Op maandag 1 december 2008 20:56 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
I know, mn moeder begint ook al met kostgeld vragen en shit... Tijd om te vluchten, maar met het afstuderen in het vooruitzicht (dan komt er nauwelijks geld binnen) wacht ik het maar even uit.
Na het afstuderen komt er ook bar weinig geld binnen kan ik je vertellenquote:Op maandag 1 december 2008 20:56 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
I know, mn moeder begint ook al met kostgeld vragen en shit... Tijd om te vluchten, maar met het afstuderen in het vooruitzicht (dan komt er nauwelijks geld binnen) wacht ik het maar even uit.
quote:Vanaf vandaag kun je niet meer de blits maken met je nieuwste Nikes mocht je onverhoopt in een New Yorkse gevangenis terechtkomen. Sportschoenen zijn namelijk vanaf heden streng verboden. Op deze manier hoopt men spanningen tussen verschillende groepen gevangenen te vermijden.
Alle gedetineerden moeten nu in dezelfde schoenen in en om het gevang lopen. Voor slechts twee dollar is het paar stappers voor jou. "Het is een maatregel om het geweld tussen de gevangenen te verminderen en te kunnen controleren. Vooral tussen die gedetineerden die graag merkschoenen dragen", liet woordvoerder Stephen Morello weten.
Het gros van de gevangenen heeft schijt aan de voorgeschreven gevangenispakjes. Zij kiezen ervoor in hun eigen kloffie te lopen.
via FOK! Frontpagequote:
grrrrrr!
Dan maar niet afstuderen.quote:Op maandag 1 december 2008 21:32 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Na het afstuderen komt er ook bar weinig geld binnen kan ik je vertellen
In ieder geval genoeg om huur te betalen.quote:Op maandag 1 december 2008 21:32 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Na het afstuderen komt er ook bar weinig geld binnen kan ik je vertellen
Ook dat valt tegenquote:Op maandag 1 december 2008 22:12 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
In ieder geval genoeg om huur te betalen.
quote:
Best jammer dat hij geen 8.5/9 draagtquote:Op maandag 1 december 2008 22:21 schreef bewegende_ninja het volgende:
Als je cash nodig hebt, ik heb wel interesse in je AM1, je miami dunks, je C&K en je De la
Frisco in Arnhem. Ben G in Amsterdam heeft ze ook als het goed is.quote:
Ik wil ze wel ruilen tegen je Trainers en Jordans!quote:Op maandag 1 december 2008 22:21 schreef bewegende_ninja het volgende:
Als je cash nodig hebt, ik heb wel interesse in je AM1, je miami dunks, je C&K en je De la
¿Waarom heb je ze dan gekocht?quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:16 schreef feelsgoodman het volgende:
Kan iemand gewoon mijn lelijke Structures kopen? Bedankt.
Sorry maar ik ben niet zo bekend in die Nike SB-wereld.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:33 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Elke Nike SB dealer heeft die dingen.
Om ze te resellen, maar dan moet je geen lelijke schoenen kopen natuurlijk, die blix toch hahahah````111quote:
Zie je je buren dalijk op Currents lopenquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:00 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Ja, Tedt had maandag Drury Currents naar me gestuurd... Buren kregen wel een pakje, ik niet.
Gelukkig.quote:Zending gesorteerd in sorteercentrum 02-12-2008 Dordrecht , intern transport pakketten
i know, niks mis mee ook, maar toch blijven het een beetje 90squote:Op dinsdag 2 december 2008 15:41 schreef thaWarhead het volgende:
Ik hou van technische hybrids, jeweet. Heb de Kevin Lyons al:
[ afbeelding ]
Heb je je Blazers voor een mooi prijsje kunnen verkopenquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:02 schreef feelsgoodman het volgende:
Ik voel me inderdaad erg goed. Opzich ook wel grappig om te vermelden dat ik ze wou laten liggen omdat het niet mijn maat was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:06 schreef bewegende_ninja het volgende:
Ja ik las het al op LB.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tering goed gereselled blix!
Al haat ik resellers, ik ben lekker willekeurig en haat jou niet.
Bij de volgende campout.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:04 schreef thaWarhead het volgende:
Jajaja, nodig me gewoon uit voor wat biertjes en dan vergeet ik het allemaal
1500.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:05 schreef bewegende_ninja het volgende:
Ik zou ook bier krijgen als het je zou lukken blix.... of was dat alleen met die 1500 BIN?
Als het mijn maat was zou ik ze natuurlijk rocken.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja ik las het al op LB.
Tering goed gereselled blix!
Al haat ik resellers, ik ben lekker willekeurig en haat jou niet.
*ahum* bullshit! *ahum*!quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:12 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Als het mijn maat was zou ik ze natuurlijk rocken.
Ja ik had gisteren via PM al min of meer een deal.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:21 schreef bewegende_ninja het volgende:
Ga je voor die providers, sjimz?
Het hopen heeft geholpen!quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:28 schreef feelsgoodman het volgende:
Hoop het voor je sjimz. Wat een schoen
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:42 schreef bewegende_ninja het volgende:
Zo spannend altijd die shit met grails he
Ja heb hier ook wel redelijk diep voor in de buidel moeten tasten maar dat had ik voor deze #1 grail over.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:46 schreef DubzOne het volgende:
Fuckin' harde NB's!! Zeer nice Sjimz!![]()
Eigenlijk ook wel een soort van grail voor mij... ze gaan alleen voor te veel cash
Dan kun je je Hawaii's ook wel aan die lowballer geven.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:02 schreef feelsgoodman het volgende:
Ik voel me inderdaad erg goed. Opzich ook wel grappig om te vermelden dat ik ze wou laten liggen omdat het niet mijn maat was.
Welke maat?quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:07 schreef feelsgoodman het volgende:
Tering geil sjimz.
Iemand moet echt mijn structures gaan kopen, anders gebruik ik ze als aanmaak blokjes voor de bbq.
http://shop.adidas.nl/quote:Op woensdag 3 december 2008 17:20 schreef mcrolla het volgende:
Weet iemand een online shop waar ze adidas schoenen verkopen. Met een beetje keus en modellen als samba gazelle, ciero, city series, forest hills etc. Beetje modellen uit de jaren 80.
Haha, toevallig hadden ze m vandaag zowaar ook gehad want er was niemand thuis hier.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:49 schreef sjimz het volgende:
Vonden je buren de schoen niet lekker lopen?
quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:23 schreef feelsgoodman het volgende:
Waar blijven mijn providers, godverdomme.
sinds wanneer is die versie er?quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:20 schreef Famouss het volgende:
Ik heb hier een Nike sb mid 720 staan.
Iemand interesse ? (A)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |