quote:Op woensdag 5 november 2008 19:43 schreef JortK het volgende:
x2quote:Op woensdag 5 november 2008 20:04 schreef kollie het volgende:
Animated audio, dat moet de TT zijn!!!
ofja wil niet zeggen dat ik Showtek goed vindt, zwaar bagger zelfs, maar hij past niet zo mooi in de reeksquote:Op woensdag 5 november 2008 19:48 schreef LeonH het volgende:
[..]
maak maar copa cabana van de TT ofzodeze vind ik zelf ook een beetje niet goed zeg maar
en tvp
Komt uit: Zany - Delomelancum feat. Noisecontrollersquote:And the night shall be filled with music
Nee dat ga ik juist NIET vergetenquote:Op woensdag 5 november 2008 20:57 schreef Bob-B het volgende:
Vergeten we vanavond in te tunen op fresh fm? Via stream of fresh.fm
Hardhouse generation
Omdat je het zo lief vraagtquote:Op woensdag 5 november 2008 20:54 schreef JortK het volgende:
Rip, verander de TT 's
Ik wel.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:12 schreef Koepert het volgende:
[..]
Nee dat ga ik juist NIET vergeten
Angerfist & Crucifier in de mix, en het is nu al geweldig.quote:
Durf niet te zeggen waarmee ik mixquote:
Bedankt dat je even vermeld wat ik gebruikquote:Op woensdag 5 november 2008 21:27 schreef de_huig het volgende:
tvp
en om het nog enigszins inhoud te geven..: crusty mixt met ableton, ripper![]()
en de sets werden max 80 minuten toch?
Hij gaat weer als de brandweerquote:Op woensdag 5 november 2008 20:57 schreef Bob-B het volgende:
Vergeten we vanavond in te tunen op fresh fm? Via stream of fresh.fm
Hardhouse generation
x2quote:
Okay, direct link wel geprobeerd danquote:Op woensdag 5 november 2008 22:34 schreef Koepert het volgende:
K gebruk winampMaar Fresh FM loopt soepel (geen bufferproblemen) en Thunderdome kapt er gewoon echt mee.. Ook niet dat ie blijft hangen op laden van buffer ofzo; hij kapt gewoon..
Fresh is wel prima
Kort door de bocht en ongenuanceerd?quote:Op woensdag 5 november 2008 23:26 schreef Bob-B het volgende:
wat is het opeens tegen showtek, laatste deel van vorig topic nit helemaal meegekregen
Het is nog een paar min. woensdag-showtek-bashdag, vandaarquote:Op woensdag 5 november 2008 23:26 schreef Bob-B het volgende:
wat is het opeens tegen showtek, laatste deel van vorig topic nit helemaal meegekregen
Toch zijn we benieuwdquote:Op woensdag 5 november 2008 22:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Durf niet te zeggen waarmee ik mix
Schaam me er nou wel een beetje voor. Ook al krijg ik 30 tracks in 80 min gemixt
quote:
Hulde MSTX !!quote:
Kvind dat gekraak JUIST de charme van platen.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:51 schreef RiKe het volgende:
Is wat geknars in een plaat erg voor de beoordeling van de yearmix contest...?
Holy shit, wat een abracadabraquote:Op donderdag 6 november 2008 14:42 schreef 16meter het volgende:
Ben al een tijdje bezig met een hardstyle track.
[ afbeelding ]
Welke software gebruiken jullie?
Als de rest daar nou ook zo over denkt, zit ik gebakkenquote:Op donderdag 6 november 2008 17:09 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Kvind dat gekraak JUIST de charme van platen.
quote:"The Day Is Done," by Henry Wadsworth Longfellow
The day is done, and the darkness
Falls from the wings of Night,
As a feather is wafted downward
From an eagle in his flight.
I see the lights of the village
Gleam through the rain and the mist,
And a feeling of sadness comes o'er me
That my soul cannot resist:
A feeling of sadness and longing,
That is not akin to pain,
And resembles sorrow only
As the mist resembles the rain.
Come, read to me some poem,
Some simple and heartfelt lay,
That shall soothe this restless feeling,
And banish the thoughts of day.
Not from the grand old masters,
Not from the bards sublime,
Whose distant footsteps echo
Through the corridors of Time.
For, like strains of martial music,
Their mighty thoughts suggest
Life's endless toil and endeavor;
And to-night I long for rest.
Read from some humbler poet,
Whose songs gushed from his heart,
As showers from the clouds of summer,
Or tears from the eyelids start;
Who, through long days of labor,
And nights devoid of ease,
Still heard in his soul the music
Of wonderful melodies.
Such songs have power to quiet
The restless pulse of care,
And come like the benediction
That follows after prayer.
Then read from the treasured volume
The poem of thy choice,
And lend to the rhyme of the poet
The beauty of thy voice.
And the night shall be filled with music
And the cares, that infest the day,
Shall fold their tents, like the Arabs,
And as silently steal away.
Mee eens, dat is ook zoquote:Op donderdag 6 november 2008 17:09 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Kvind dat gekraak JUIST de charme van platen.
Fruityloops ftwquote:Op donderdag 6 november 2008 16:51 schreef ElDani het volgende:
Supermooi dat je Audio Studio inzet! Daarmee mix ik meer. Ik ga, als ik ooit eens een beetje zin heb, ook kijken of ik wat kan produceren. Heb alleen altijd gezeik met plug-ins en dergelijke. Krijg niet alles gedaan wat ik wil.
Damn hoop dat ze ook zo'n setje op qlimax ook neerzetten. Kan niet wachtenquote:
TT gedichtquote:Op donderdag 6 november 2008 18:57 schreef mstx het volgende:
Even een gedichtje tussendoor.![]()
[..]
Die van Guardian Angel was ook redelijk makkelijk te vinden.![]()
Is het niet makkelijker om gewoon 10 beoordelingspunten te hebben, een cijfer van 1 tot 10 per punt te geven en dat dan op te tellen?quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:01 schreef Da_Ripper het volgende:
Nog even over die jaarmix-beoordeling; is het een idee wanneer je bij 1 categorie het punt zwaarder mag laten tellen. Stel je voor dat je de platenkeuze belangrijker vindt dan de overgangen.
Eén van de mogelijke normeringen is om die categorie die voor jou het belangrijkste is, pas mee te laten tellen nadat je een gemiddelde van de andere 4 categorieën hebt:
7 - Platenkeuze
6 - Opbouw van de set
5 - Overgangen tussen de verschillende tracks
8 - Originaliteit
9 - De X-factor
Gemiddelde van categorieën (minus favo) ---> 28 / 4 = 7
Eindcijfer = (gemiddelde van categorieën) + (favo) ---> 7 + 7 = 14 / 2 = 7![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:40 schreef ElDani het volgende:
Maarja ik bedoordeel ook niet!
Hoe laat je dan 1 categorie zwaarder meetellen?quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:47 schreef RiKe het volgende:
Is het niet makkelijker om gewoon 10 beoordelingspunten te hebben, een cijfer van 1 tot 10 per punt te geven en dat dan op te tellen?
Wie zegt dat dat een vereiste is?quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:53 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
waarom niet?
[..]
Hoe laat je dan 1 categorie zwaarder meetellen?
Het lijkt me voor het overzicht wel zo mooi als iedereen met dezelfde normering beoordeeld. In jou voorbeeld laat je platenkeuze 4x meetellen en de rest elk 1x. Dat is een keuze. Persoonlijk zou ik het iets anders indelen, maar goed dat is open ter discussie lijkt me.quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:01 schreef Da_Ripper het volgende:
Nog even over die jaarmix-beoordeling; is het een idee wanneer je bij 1 categorie het punt zwaarder mag laten tellen. Stel je voor dat je de platenkeuze belangrijker vindt dan de overgangen.
Eén van de mogelijke normeringen is om die categorie die voor jou het belangrijkste is, pas mee te laten tellen nadat je een gemiddelde van de andere 4 categorieën hebt:
7 - Platenkeuze
6 - Opbouw van de set
5 - Overgangen tussen de verschillende tracks
8 - Originaliteit
9 - De X-factor
Gemiddelde van categorieën (minus favo) ---> 28 / 4 = 7
Eindcijfer = (gemiddelde van categorieën) + (favo) ---> 7 + 7 = 14 / 2 = 7![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Niet aangesteld, tenzij ik gewoon moet gaan beoordelen. In dat geval doe ik het graag!quote:
Als er een excelsheetje ofzo is kan imo iedereen elkaar beoordelen..wel zo leuk. Je geeft gewoon voor elke set die je hebt geluisterd een beoordeling op een paar punten en daar komt een totaalscore uit..of een gemiddeld cijfer. Als voor elke set de verschillende beoordelingen weer opgeteld worden en darvan het gemiddelde heb je een winnaar..en dan hoeft ook niet iedereen per se elke set te luisteren..quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:21 schreef ElDani het volgende:
Niet aangesteld, tenzij ik gewoon moet gaan beoordelen. In dat geval doe ik het graag!
Opbouw is in ieder geval bij mij het belangrijkste.
Bij mij scoor je dan veel!
pik mij ook even opquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:03 schreef LeonH het volgende:
nou mensen... van mij zijn jullie een weekend af
wordt zo opgepikt en dan is het tijd voor bier zuipen en gooien bij Rowwen Heze
Zoiets als de klep, maar dan andersquote:De Zaag
Ik luister hier @ werk nu naar Kamui @ Warmduscher & Friends (11-01-2008)quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:26 schreef JortK het volgende:
Donkey Rollers hier volop aan op kantoor
beetje zoeken naar lekkere platen om in de mix te doen is natuurlijk verstandig; hoe eerder je dat hebt, hoe meer tijd je hebt voor de mix zelfquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:13 schreef ElDani het volgende:
Wat is iedereen al bezig joh met die yearmix! Ben nog niet eens begonnen!..
jah duh!quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:10 schreef ElDani het volgende:
Man! Ik moet echt meer feestjes gaan bezoeken!
kijk elke week op PF of er op vrijdag / zaterdag wat leuks te doen isquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:46 schreef HarryVanDeTap het volgende:
dan zit ik meteen die partyflock lijst af te scannen.
Dat is 5 tot 10 minuten lopenquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:46 schreef HarryVanDeTap het volgende:
GODVER
als jullie gaan posten datj e naar feessie gaat en ik op mn pc plotseling Davide Sonar - TBA hoor, dan zit ik meteen die partyflock lijst af te scannen.
hoe de fuck kom je bij de Zino vanaf tilburg CS? treintje terug naar delft is wel te doen precies 1u sluit direct aan enalles.
Dat dusquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
beetje zoeken naar lekkere platen om in de mix te doen is natuurlijk verstandig; hoe eerder je dat hebt, hoe meer tijd je hebt voor de mix zelf
Morgen Tatanka-Special @ XXquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:10 schreef ElDani het volgende:
Man! Ik moet echt meer feestjes gaan bezoeken!
quote:
Idd super simpel. Je loopt het station uit. Gaat linksaf. Loopt de straat uit, totdat je bij een ijstent komt. Daar ga je rechts, en dan ergens gelijk links dacht ik...quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:46 schreef HarryVanDeTap het volgende:
GODVER
als jullie gaan posten datj e naar feessie gaat en ik op mn pc plotseling Davide Sonar - TBA hoor, dan zit ik meteen die partyflock lijst af te scannen.
hoe de fuck kom je bij de Zino vanaf tilburg CS? treintje terug naar delft is wel te doen precies 1u sluit direct aan enalles.
Geef mij eens een kijkje in je keukenquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:29 schreef ReMcOrE het volgende:
morgen geen party, zondag om 10.00 badmintonnen
heb ff snel lijstje gemaakt, 33 platen voor de yearmix; 4 artiesten met 2 platen erin en van 1 plaat beide remixen omdat ik niet kan kiezen
dacht het niet, heeft toch wel wat tijd gekost om de lijst die Bert keer gepost heeft door te spittenquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:34 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Geef mij eens een kijkje in je keuken
Weet ik veelquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:38 schreef RiKe het volgende:
Rip, tellen nieuwsgroep releases als web releases?
pas op wat je zegt hè! ik zou eerst vragen wat hij precies bedoelt, welke platen hij dan zou willen gebruikenquote:
Dat zou dan betekenen dat ik hier al een deel van een mogelijke tracklist zou posten...net als jij wil ik iedereen lekker in spanning houdenquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
pas op wat je zegt hè! ik zou eerst vragen wat hij precies bedoelt, welke platen hij dan zou willen gebruiken
beetje mijn excuus jattenquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:06 schreef RiKe het volgende:
[..]
Dat zou dan betekenen dat ik hier al een deel van een mogelijke tracklist zou posten...net als jij wil ik iedereen lekker in spanning houden
(man wat een kut excuus)
Hey er stond geen copyright op je excuusquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
beetje mijn excuus jattenen PM hem dan anders ff
maar dan nog is het slecht gejatquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:19 schreef RiKe het volgende:
[..]
Hey er stond geen copyright op je excuus![]()
Rip...PM!
Weet je wat?quote:
doe jij ook mee?quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:25 schreef RiKe het volgende:
[..]
Weet je wat?
We vechten het wel uit met de yearmix beoordeling!
Zelfs m'n gebruikte apparatuur staat in de laatste paar postsquote:
Zo maar eens Kate Harding - I Kissed A Girl (Kayem Powered Mix) luisteren.....quote:
Klopt, maar het gaat zeker een knalfeest wordenquote:
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:11 schreef Da_Ripper het volgende:
Over de webreleases:
ik ben van mening dat er vanalles gebruikt mag worden wat er dit jaar tot onze beschikking is gekomen. Tuurlijk zullen er users tussen zitten die veel apartere platen/webreleases/edits/promo/etc etc aan kunnen komen.
Maar ik heb liever dat die in de mix gegooid worden en ten gehore gebracht worden dan dat ze niet toegelaten worden om de 'battle' zo eerlijk mogelijk te houden.
Beoordeling:
Is idd een goede optie wat RiKe voorstelt: per catergorie geef je een 1-10. Voor die categorie die voor jou belangrijk is geef je het dubbele aantal. Op het einde tel je alles op en u heeft een score voor die mix.
Maar net als met de webreleases ... dit zijn maar mijn 2 centjes. Reageer ff vant weekend dan kunnen we maandag wat knopen doorhakken en wat kogels door kerken gaan schieten
Thunderstylequote:
Stiekem hoop ik dat hij op Qlimax gedraaid wordtquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:19 schreef 16meter het volgende:
[..]
Thunderstyle![]()
![]()
fijn dat ik hem ook nog steeds niet zo vaak gehoord heb... laat staan op een feest. Dat is meestal anders bij zo'n vette release.
Sesamstraat FTWquote:Op zaterdag 8 november 2008 00:33 schreef DJ_ het volgende:
Darkraver and Deaz D-Coke In My Nose
Is dat niet gewoon Da Bootleggers - Bitches and Ho's?quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:33 schreef DJ_ het volgende:
Darkraver and Deaz D-Coke In My Nose
kwam hem laatst weer ergens tegen , maar hij blijft best cool eigenlijk
Begraven!quote:Kate Perry - I Kissed A Girl (Kayem Powered Mix & Keneso Remix) *2008*
Ben je dan niet bang om 5 promo mixen te krijgen met al die troep die nog niet uit is? Dat vind ik namleijk niet echt iets om mee te mixen en dergelijke. Weet niet hoe de rest daar over denkt?quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:11 schreef Da_Ripper het volgende:
Over de webreleases:
ik ben van mening dat er vanalles gebruikt mag worden wat er dit jaar tot onze beschikking is gekomen. Tuurlijk zullen er users tussen zitten die veel apartere platen/webreleases/edits/promo/etc etc aan kunnen komen.
Maar ik heb liever dat die in de mix gegooid worden en ten gehore gebracht worden dan dat ze niet toegelaten worden om de 'battle' zo eerlijk mogelijk te houden.
nice!quote:
dat dacht ik dus ookquote:Op zaterdag 8 november 2008 05:11 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon Da Bootleggers - Bitches and Ho's?
ik ben het met hem eens, om eerlijke 'concurrentie' te krijgen, zou alleen alles wat uitgekomen is als webrelease/vinyl/album gebruikt morgen worden. want genoeg mensen hier die het nieuwste van het nieuwste hebben qua dikke platen, dus die zouden dan sowieso een voorsprong hebben...quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:54 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ben je dan niet bang om 5 promo mixen te krijgen met al die troep die nog niet uit is? Dat vind ik namleijk niet echt iets om mee te mixen en dergelijke. Weet niet hoe de rest daar over denkt?
Waar SU wel en Zany's cd niet?quote:Op zaterdag 8 november 2008 13:15 schreef ElDani het volgende:
Ik stel gewoon zelf voor: Webreleases, Vinyls, WEB's van Vinyl (praktisch hetzelfde, maar soms komt 1 van de 2 eerder uit, dan vind ik dat de WEB best gebruikt mag worden) en de tracks van Scantraxx Unreleased.
Wat ik zelf minder tof zou vinden zijn mensen die dus rips maken van bijvoorbeeld die Zany CD en daar mee gaan klooien.
Eigen nummers zou ik dan wel weer erg kunnen waarderen (mits ze goed zijn natuurlijk).
Mooi. extra punten voor diegene die Animated Audio in z'n mix doetquote:Op zaterdag 8 november 2008 13:28 schreef ReMcOrE het volgende:
Zany is toch ook al uit, lijkt me dat die ook mag
Respect als je iets van een Qlimax cd er netjes in kunt mixen zonder de overgangen van de cd te horenquote:Op zaterdag 8 november 2008 13:44 schreef ElDani het volgende:
Omdat SU losse tracks zijn, Zany's CD krijgt gelukkig al een zooi samplers, vind dat die der overigens prima inkunnen! Maar SU zijn als het waren meer releases dan een CD van Zany. Anders zou je bij wijze van spreken ook de Qlimax 2008 CD kunnen downloaden en die nieuwe van Tatanka presents derop gooien.
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 8 november 2008 14:46 schreef Da_Ripper het volgende:
Ik snap niet echt waarom de concurrentie gelijk getrokken moet worden?
Iedereen draait al met ander apparatuur en de een heeft skilzz en de andere verre van.
Er doen nu al wat 13 users mee, en wat dan nog. IMO is een goede Year-Mix een overzicht van het gehele jaar, dus als er iemand zn mix volgooit met promo's of Zany's samplers:leuk om te horen zo in de trein of onderweg het komende jaar .... maar tijdens de battle krijg je minder puntern van mij voor de platenkeuze ..
quote:Tracklist: Qlimax - Next Dimensional World
1. Technoboy feat. Shayla - Oh My God (Technoboy's Callsheet)
2. The Prophet - Chubby
3. Ivan Carsten - Amazing Combination (Technoboy's Old Style Mix)
4. The Hose - The Piano Song (Collezione Autunno Inverno Mix)
5. DJ Phil Ty - Miami Belch (Polite Mix)
6. Headhunterz - Just Say My Name
7. DJ Gius - Nerve
8. A-Lusion & Scope DJ - Between Worlds
9. Showtek feat. DV8 - Hold Us Back
10. Wildstylez - Pleasure
11. Tatanka presents J. Hiroshy - Showtime (Tatanka Remix)
12. Dark Oscillators - Trapped
13. The KGB's - Yerba Diabolika (TBY Remix)
14. The Raiders - Disk Warrior (The Nasty Boyz Remix)
15. Tuneboy - Dirty (Wildstylez Remix)
16. DJ Zany feat. Harmonik - Evolution
17. Hardstyle Masterz & Max Enforcer - The Stage Is Our Home (Max Enforcer Remix)
18. Davide Sonar - Natural
19. Frontliner - Time
20. Technoboy - Next Dimensional World (Qlimax 2008 Anthem)
dan zal dat wel de TBA van Davide Sonar zijnquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:04 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Davide Sonar - Natural
en deze 2 ownen ook flinkquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:04 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Wildstylez - Pleasure
Dark Oscillators - Trapped
krijg af en toe wat dingen van een DJ zelf, maar meestal via kameradenquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:40 schreef Haghorst het volgende:
hoe komen jullie eigenlijk aan promo's?
via dj's? en versturen jullie die ook onderelkaar?
10 pond schetenquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:52 schreef ElDani het volgende:
lekker zelf weten..
dat zijn ripjes die jij bedoeldquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:52 schreef ElDani het volgende:
Ik draai geen promo's.. Lelijke geluidskwaliteit en meestal vol met MC's en dergelijke.
Mafkeesquote:
Promo's zijn toch platen die nog niet uit zijn gebracht maar wel op 192kbps of 320kbps zijn?quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:52 schreef ElDani het volgende:
Ik draai geen promo's.. Lelijke geluidskwaliteit en meestal vol met MC's en dergelijke.
denk dat (bijvoorbeeld) Sethje wel aardig wat nieuw spul heeft hoorquote:Op zaterdag 8 november 2008 16:02 schreef ElDani het volgende:
@ Remcore: Denk niet echt dat 1 van ons een Promo toegestuurd heeft gekregen? Niet lullig bedoeld overigens!
klopt, en dan meestal ook nog full, want 5 sec. van 320 kbps kun je niet echt een promo noemenquote:Op zaterdag 8 november 2008 16:03 schreef Haghorst het volgende:
[..]
Promo's zijn toch platen die nog niet uit zijn gebracht maar wel op 192kbps of 320kbps zijn?
Dus geen rips. Teminste dat versta ik onder een promo.
Toch?
Edit: ben weer te traag![]()
Dan doe je dat toch lekkerquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:17 schreef ElDani het volgende:
Kom er net achter dat Nasty Boyz - Angel al in December 2007 in Italië verkrijgbaar was..DIE wou ik er HEEL graag inhebben!
Date: Wednesday, December 19, 2007quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:07 schreef ElDani het volgende:
Het is wel de Yearmix 2008.. Zegt eigenlijk wel genoeg.. Punt is wel: In Nederland kwam hij half Januari, dus ik had nogal hoop dat hij erin kon.. Wel 1 van mijn hoogtepunten van 2008!
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:06 schreef de_huig het volgende:
ik vind eerlijk gezegd ook dat alles wat in 2008 beschikbaar is gekomen in de yearmix mag..het belangrijkste is dat het vet klinkt..(ik ga zelf trouwens niet controleren of t wel écht uit 2008 komt..ik weet dat toch niet uit mn hoofd en opzoeken gaat me wat fur)
Oneerlijke concurrentie boeit niet imo, want voor zover ik weet valt er toch niks te winnen verderde prijs voor elke deelnemer is uiteraard dat die persoon verschillende mensen gelukkig maakt met onze gemeenschappelijk liefde..de hardstyle
![]()
![]()
![]()
in de naam van de vader,
de zoon
en de heilige geest
stampen
quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Kate Perry - I Kissed A Girl (Kayem Powered Mix & Keneso Remix) *2008*
It's tatanka in Outland The Matrixx all over again
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:06 schreef de_huig het volgende:
in de naam van de vader,
de zoon
en de heilige geest
stampen
quote:
Die track is eigenlijk het minst boeiende van die vinylquote:Op zondag 9 november 2008 13:29 schreef nattermann het volgende:
Eindelijk Here it comes (DBSTF remix)
Oh... My... Fucking... God!!quote:Op zondag 9 november 2008 13:58 schreef NLS04 het volgende:
Zojuist uit een redelijk betrouwbare bron gehoord dat Alpha Twins vs Ran-D op Qountdown zullen draaien
Damn, dat is wel gruwelijkquote:Op zondag 9 november 2008 13:58 schreef NLS04 het volgende:
Zojuist uit een redelijk betrouwbare bron gehoord dat Alpha Twins vs Ran-D op Qountdown zullen draaien
Happy B-day kerlquote:
HELDENNIEUWSquote:Op zondag 9 november 2008 13:58 schreef NLS04 het volgende:
je hebt een pmquote:
quote:Op zondag 9 november 2008 13:58 schreef NLS04 het volgende:
quote:
quote:Op zondag 9 november 2008 18:42 schreef Sinister-D- het volgende:
Was er niet iemand van hier die op een illegaal feest moest draaien
Eensch; Redemption!quote:Op maandag 10 november 2008 05:59 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Wat is dat williams syndrome goed spul!
quote:
Daar is mijn Vaderland, Limburgsch dierbaar oord!quote:Op zondag 9 november 2008 21:40 schreef Silaz het volgende:
Nou, ik ben weg t/m. Excursie naar limburg![]()
Mp3 volgepleurt met harde styles. komt good.
Tabee
quote:Op maandag 10 november 2008 12:58 schreef LeonH het volgende:
[..]
Daar is mijn Vaderland, Limburgsch dierbaar oord!![]()
quote:Manuel (137)
2 nov, 18:43
wordt eens een keer tijd voor een CD single, de FRS in, de Van Leest in en gaan voor een plekkie in de top 40, es n keer wat anders dan die klote nummers van tegenwoordig (op sommigen na)
Is nog niet zeker of we gaan, maar als we gaan zit het er dik in dat we met Patto, Yannick enzo gaan jaquote:Op maandag 10 november 2008 12:58 schreef LeonH het volgende:
[..]
@nattermann: Ga je er toevallig met Patto enzo heen?
weet het ook nog niet, wil wel gaan, en hun zijn enige bekenden van me die ook waarschijnlijk gaan vandaarquote:Op maandag 10 november 2008 15:37 schreef nattermann het volgende:
[..]
Is nog niet zeker of we gaan, maar als we gaan zit het er dik in dat we met Patto, Yannick enzo gaan ja![]()
Hoezo?
Gewoon een makkelijk promotiemiddel, dus uiteindelijk draait het alsnog om de centjesquote:Op maandag 10 november 2008 15:10 schreef ElDani het volgende:
Bijvoorbeeld ja..
Overigens kun je wel stemmen of je gratis sets van ze wil horen.. Gaat toch geheel tegen de: I-want-to-be-rich-mentaliteit in?
hyves..quote:Op maandag 10 november 2008 14:58 schreef ElDani het volgende:
Misschien klein voorproefje voor later in de week.. De reacties op de slechtste release van Oktober..
http://showteknl.hyves.nl(...)ck_Music_Video/Wi9S/
Sommige mensen zijn zo.. Dom..
Hyves moet echt kapotquote:Op maandag 10 november 2008 14:58 schreef ElDani het volgende:
Misschien klein voorproefje voor later in de week.. De reacties op de slechtste release van Oktober..
http://showteknl.hyves.nl(...)ck_Music_Video/Wi9S/
Sommige mensen zijn zo.. Dom..
Eensch, wat een heerlijke vinyl!quote:Op maandag 10 november 2008 05:59 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Wat is dat williams syndrome goed spul!
Op sich een redelijk goede lineup..quote:Area 01
The Prophet
Noisecontrollers
Tuneboy
Leep
Project One - live
MC Villain
Area 02
Alphaverb
B-Front
Dutch Master
A-lusion
Wat is daarmee? Dat is pas de 12e keer dat hij Euphoria staat...............quote:Op maandag 10 november 2008 18:39 schreef NrSiX het volgende:
Leep?
Ik kan me er wel wat bij voorstellen dat liefhebbers van hardstyle uit het eerste uur iets tegen de zogenaamde nu-style van tegenwoordig hebben. Vergelijk de hardstyle van nu maar eens met de Early Hardstyle, de verschillen zijn enorm. Op wat synths en kicks na zijn jammergenoeg veel elementen uit die tijd verdwenen. Sommige artiesten gebruiken dan wel nog een reversed bass, maar die is ook nauwelijks nog terug te vinden in de huidige hardstyle. En met die bass/kick is het uiteindelijk toch allemaal begonnen.quote:Op maandag 10 november 2008 17:23 schreef ElDani het volgende:
Hyves is op sich een prima idee, het is alleen zo jammer dat er zulke domme mensen rondlopen. Heb je daar een Hardstylegroepering.. Loopt er 1 constant te bashen op "alle hardstyle van nu" etc.. Het is allemaal zo jammer.. En net even wat te populair.
gruwelijke lijn van zaal 2quote:Op maandag 10 november 2008 17:27 schreef ElDani het volgende:
Euphoria 2009 (eerste feest)
[..]
Op sich een redelijk goede lineup..
ik ben weg van de 'rollende' bass van Music In You (Scope DJ Remix)quote:Op maandag 10 november 2008 19:57 schreef Sinister-D- het volgende:
Sommige artiesten gebruiken dan wel nog een reversed bass, maar die is ook nauwelijks nog terug te vinden in de huidige hardstyle. En met die bass/kick is het uiteindelijk toch allemaal begonnen.
Early Hardstyle
Dan had je het setje van Zenith moeten horen in de matrixx zaterdagquote:
In Early Soundz hoor je die stem wel "reversed bass" zeggen maar vervolgens hoor ik geen reversed bass hoor.quote:Op maandag 10 november 2008 20:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ben weg van de 'rollende' bass van Music In You (Scope DJ Remix)![]()
ook zo'n oude reversed bass, die bijvoorbeeld ook in Early Soundz zit (ja, ik weet dat die van Showtekkert is
![]()
)
Ja dat kon je van te voren wel radenquote:Op maandag 10 november 2008 20:00 schreef ReMcOrE het volgende:
en ik had vandaag berichtje van MC Rems of ik mijn post bij Qountdown over A2 ft. Ran-D even weg wilde halen, anders werd Q niet zo blij
Haha daar is niets mee, ken hem alleen nietquote:Op maandag 10 november 2008 18:57 schreef Sethje het volgende:
[..]
Wat is daarmee? Dat is pas de 12e keer dat hij Euphoria staat...............
Ja, nou en? Omdat het daar mee begonnen is moet er eindeloos met dezelfde kicks/bass/synth's en effecten gewerkt worden?quote:En met die bass/kick is het uiteindelijk toch allemaal begonnen.
Nou ik kan dat niet live mixen. Mix altijd op mijn eigen manier. neem aan dat iedereen daar vrij in is. Net zo vrij als iedereen alles gebruikt wat in 2008 is uitgekomen, ook al is het op een album.quote:Op maandag 10 november 2008 22:43 schreef Sethje het volgende:
het is wel het eerlijkste als iedereen hem 1 x live opneemt toch....
anders kun je blijven "sleutelen" tot ie perfect is...fouten horen er nu eenmaal bij
70% gebruikt software?quote:Op maandag 10 november 2008 22:43 schreef Sethje het volgende:
anders kun je blijven "sleutelen" tot ie perfect is...fouten horen er nu eenmaal bij
nou maak je me nog nieuwsgierigerquote:Op maandag 10 november 2008 20:37 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja dat kon je van te voren wel radenen het klopte niet helemaal
het is nog iets beter als jij vertelde
dat zou helemaal gruwelijk dikke shit zijnquote:Op maandag 10 november 2008 22:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
nog beter? ALpha twins vs 2-sidez? ofzo![]()
Decibel DVD![]()
ik probeer het gewoon in 1 keer te doen, als ik een goede volgorde heb... tenzij ik in het begin een paar lelijke fouten achter elkaar maak, dan begin ik overnieuw. maar ik doe met Virtual DJ, kun je achteraf niks meer aan sleutelen!quote:Op maandag 10 november 2008 22:43 schreef Sethje het volgende:
mits je dus opneemt met apparatuur that is...quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:19 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Live opnemen in de zin van 1x een opname maken en niet bij elke fout opnieuw beginnen bedoelt Seth denk ik
Heb je geen last van enigzins haperend geluid bij VDJ?quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:56 schreef ReMcOrE het volgende:
ik probeer het gewoon in 1 keer te doen, als ik een goede volgorde heb... tenzij ik in het begin een paar lelijke fouten achter elkaar maak, dan begin ik overnieuw. maar ik doe met Virtual DJ, kun je achteraf niks meer aan sleutelen!
Daar ben ik ook bijquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:57 schreef mstx het volgende:
Ook maar even kaartjes voor Reset gehaald.![]()
http://partyflock.nl/party/135653:Reset.html
NC Live
precies, ondanks dat je dat de plaat precies gelijk hebt liggen, volgens de pieken die je bovenin beeld ziet, klinkt het toch niet lekker... dat heb ik ook, dat ligt dus gewoon aan VDJ; dacht dat je dat met een oude versie (2.0/3.0) niet had!quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:37 schreef RiKe het volgende:
[..]
Heb je geen last van enigzins haperend geluid bij VDJ?
Daar heb ik nogal vaak last van gehad, dat hij NET niet vloeiend liep.
En een lullige pc heb ik zeker niet
Mwa ik heb geen VDJ nodig hoorquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
precies, ondanks dat je dat de plaat precies gelijk hebt liggen, volgens de pieken die je bovenin beeld ziet, klinkt het toch niet lekker... dat heb ik ook, dat ligt dus gewoon aan VDJ; dacht dat je dat met een oude versie (2.0/3.0) niet had!
dus PM-oproep: iemand oude VDJ voor mij (en RiKe)??
Iddquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:19 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Live opnemen in de zin van 1x een opname maken en niet bij elke fout opnieuw beginnen bedoelt Seth denk ik
13 december is ook een zieke dag zeg....quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:57 schreef mstx het volgende:
Ook maar even kaartjes voor Reset gehaald.![]()
http://partyflock.nl/party/135653:Reset.html
NC Live
quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:37 schreef NLS04 het volgende:
sorry voor de dubbelpost maar wat heeft Alphaverb een dikke promotie mix vrijgegevenTe vinden op vmx lsdb!
enquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stiekeme mirror
Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
Dat mag er ook wel wezen jaquote:dozer vs pitcher, zatox, wildstylez,headhunterz en 2sidez live!
Nee, hoor je me ook niet zeggen dat het allemaal hetzelfde moet zijn/blijven. Er bestaat altijd wel een evolutie in een muziekstroming, die moet je dan voor lief nemen of niet. Maar als je bv eens naar HHz z'n platen luistert dan hoor je ook voornamelijk hardkick10 sample van weet ik veel wat voor een programma. Of de synths van DB&STF. Die worden dus ook eindeloos gebruiktquote:Op maandag 10 november 2008 22:06 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ja, nou en? Omdat het daar mee begonnen is moet er eindeloos met dezelfde kicks/bass/synth's en effecten gewerkt worden?
Wat zou dat godverdome saai worden zeg.
Afwisseling is.
als aanvulling, post van Daniël op PFquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:30 schreef kollie het volgende:
zometeen die mix van AV maar ns luisteren
quote:Kleine minimix met wat tracks waaraan ik momenteel werk.
Intractable One - Dikke Bleek (Alpha's Dikke Edit)
Gentalica - Ready?
Alphaverb - 'Untitled'
Intractable One - Play The Games (AVIO Rulez Edit)
Alphaverb - 'Untitled'
Gentalica - Thunderstyle (Lightning Mix)
Alphaverb & Intractable One - Never Enough!
Bazzleggerz - Meet Her At The Bootlake
Intractable One - Feel The Force
Alphaverb - 'Untitled'
TAT - Being Mashed Up (AVIO's LFB Revenge)
Gentalica - Kabooom!
http://www.alphaverb.nl/a(...)ix_November_2008.mp3
Meeste delen zijn slechts snippets en zullen misschien niet eens afgemaakt / uitgewerkt worden.
Maar dan weet je in ieder geval een beetje wat je kunt verwachten van mijn kant
mij lijkt alleen de B-kant met B1. Lowriders - Dont Get Back (DJ Isaac Remix) [6:24] en B2. Zushi - La La Song (Showtek Remix) [6:13] de moeite van luisteren waardquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:43 schreef RiKe het volgende:
Luiser nu DMWOR001...ja de nieuwe dmw release boordevol showtek...
Ik weet dat het morgen pas Showtek bash dag is....maar dit kan ik echt niet voor me houden![]()
Wat een pauper commerciële graf hoeren herrie zeg!
Hardstyle niet waardig
Nou...zo boeiend vindt ik die ook niet...commerciële meukquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mij lijkt alleen de B-kant met B1. Lowriders - Dont Get Back (DJ Isaac Remix) [6:24] en B2. Zushi - La La Song (Showtek Remix) [6:13] de moeite van luisteren waard
Die is best vetquote:Lowriders - Dont Get Back (DJ Isaac Remix)
x2. Isaac is een heldquote:
B2 klinkt totaal niet slechtquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mij lijkt alleen de B-kant met B1. Lowriders - Dont Get Back (DJ Isaac Remix) [6:24] en B2. Zushi - La La Song (Showtek Remix) [6:13] de moeite van luisteren waard
daarom, stond dacht ik ook al op de Showtek-abum...quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:29 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
B2 klinkt totaal niet slecht
Idd, heerlijke plaatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |