Mee eens, dat is ook zoquote:Op donderdag 6 november 2008 17:09 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Kvind dat gekraak JUIST de charme van platen.
Fruityloops ftwquote:Op donderdag 6 november 2008 16:51 schreef ElDani het volgende:
Supermooi dat je Audio Studio inzet! Daarmee mix ik meer. Ik ga, als ik ooit eens een beetje zin heb, ook kijken of ik wat kan produceren. Heb alleen altijd gezeik met plug-ins en dergelijke. Krijg niet alles gedaan wat ik wil.
Damn hoop dat ze ook zo'n setje op qlimax ook neerzetten. Kan niet wachtenquote:
TT gedichtquote:Op donderdag 6 november 2008 18:57 schreef mstx het volgende:
Even een gedichtje tussendoor.![]()
[..]
Die van Guardian Angel was ook redelijk makkelijk te vinden.![]()
Is het niet makkelijker om gewoon 10 beoordelingspunten te hebben, een cijfer van 1 tot 10 per punt te geven en dat dan op te tellen?quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:01 schreef Da_Ripper het volgende:
Nog even over die jaarmix-beoordeling; is het een idee wanneer je bij 1 categorie het punt zwaarder mag laten tellen. Stel je voor dat je de platenkeuze belangrijker vindt dan de overgangen.
Eén van de mogelijke normeringen is om die categorie die voor jou het belangrijkste is, pas mee te laten tellen nadat je een gemiddelde van de andere 4 categorieën hebt:
7 - Platenkeuze
6 - Opbouw van de set
5 - Overgangen tussen de verschillende tracks
8 - Originaliteit
9 - De X-factor
Gemiddelde van categorieën (minus favo) ---> 28 / 4 = 7
Eindcijfer = (gemiddelde van categorieën) + (favo) ---> 7 + 7 = 14 / 2 = 7![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:40 schreef ElDani het volgende:
Maarja ik bedoordeel ook niet!
Hoe laat je dan 1 categorie zwaarder meetellen?quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:47 schreef RiKe het volgende:
Is het niet makkelijker om gewoon 10 beoordelingspunten te hebben, een cijfer van 1 tot 10 per punt te geven en dat dan op te tellen?
Wie zegt dat dat een vereiste is?quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:53 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
waarom niet?
[..]
Hoe laat je dan 1 categorie zwaarder meetellen?
Het lijkt me voor het overzicht wel zo mooi als iedereen met dezelfde normering beoordeeld. In jou voorbeeld laat je platenkeuze 4x meetellen en de rest elk 1x. Dat is een keuze. Persoonlijk zou ik het iets anders indelen, maar goed dat is open ter discussie lijkt me.quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:01 schreef Da_Ripper het volgende:
Nog even over die jaarmix-beoordeling; is het een idee wanneer je bij 1 categorie het punt zwaarder mag laten tellen. Stel je voor dat je de platenkeuze belangrijker vindt dan de overgangen.
Eén van de mogelijke normeringen is om die categorie die voor jou het belangrijkste is, pas mee te laten tellen nadat je een gemiddelde van de andere 4 categorieën hebt:
7 - Platenkeuze
6 - Opbouw van de set
5 - Overgangen tussen de verschillende tracks
8 - Originaliteit
9 - De X-factor
Gemiddelde van categorieën (minus favo) ---> 28 / 4 = 7
Eindcijfer = (gemiddelde van categorieën) + (favo) ---> 7 + 7 = 14 / 2 = 7![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Niet aangesteld, tenzij ik gewoon moet gaan beoordelen. In dat geval doe ik het graag!quote:
Als er een excelsheetje ofzo is kan imo iedereen elkaar beoordelen..wel zo leuk. Je geeft gewoon voor elke set die je hebt geluisterd een beoordeling op een paar punten en daar komt een totaalscore uit..of een gemiddeld cijfer. Als voor elke set de verschillende beoordelingen weer opgeteld worden en darvan het gemiddelde heb je een winnaar..en dan hoeft ook niet iedereen per se elke set te luisteren..quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:21 schreef ElDani het volgende:
Niet aangesteld, tenzij ik gewoon moet gaan beoordelen. In dat geval doe ik het graag!
Opbouw is in ieder geval bij mij het belangrijkste.
Bij mij scoor je dan veel!
pik mij ook even opquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:03 schreef LeonH het volgende:
nou mensen... van mij zijn jullie een weekend af
wordt zo opgepikt en dan is het tijd voor bier zuipen en gooien bij Rowwen Heze
Zoiets als de klep, maar dan andersquote:De Zaag
Ik luister hier @ werk nu naar Kamui @ Warmduscher & Friends (11-01-2008)quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:26 schreef JortK het volgende:
Donkey Rollers hier volop aan op kantoor
beetje zoeken naar lekkere platen om in de mix te doen is natuurlijk verstandig; hoe eerder je dat hebt, hoe meer tijd je hebt voor de mix zelfquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:13 schreef ElDani het volgende:
Wat is iedereen al bezig joh met die yearmix! Ben nog niet eens begonnen!..
jah duh!quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:10 schreef ElDani het volgende:
Man! Ik moet echt meer feestjes gaan bezoeken!
kijk elke week op PF of er op vrijdag / zaterdag wat leuks te doen isquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:46 schreef HarryVanDeTap het volgende:
dan zit ik meteen die partyflock lijst af te scannen.
Dat is 5 tot 10 minuten lopenquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:46 schreef HarryVanDeTap het volgende:
GODVER
als jullie gaan posten datj e naar feessie gaat en ik op mn pc plotseling Davide Sonar - TBA hoor, dan zit ik meteen die partyflock lijst af te scannen.
hoe de fuck kom je bij de Zino vanaf tilburg CS? treintje terug naar delft is wel te doen precies 1u sluit direct aan enalles.
Dat dusquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
beetje zoeken naar lekkere platen om in de mix te doen is natuurlijk verstandig; hoe eerder je dat hebt, hoe meer tijd je hebt voor de mix zelf
Morgen Tatanka-Special @ XXquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:10 schreef ElDani het volgende:
Man! Ik moet echt meer feestjes gaan bezoeken!
quote:
Idd super simpel. Je loopt het station uit. Gaat linksaf. Loopt de straat uit, totdat je bij een ijstent komt. Daar ga je rechts, en dan ergens gelijk links dacht ik...quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:46 schreef HarryVanDeTap het volgende:
GODVER
als jullie gaan posten datj e naar feessie gaat en ik op mn pc plotseling Davide Sonar - TBA hoor, dan zit ik meteen die partyflock lijst af te scannen.
hoe de fuck kom je bij de Zino vanaf tilburg CS? treintje terug naar delft is wel te doen precies 1u sluit direct aan enalles.
Geef mij eens een kijkje in je keukenquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:29 schreef ReMcOrE het volgende:
morgen geen party, zondag om 10.00 badmintonnen
heb ff snel lijstje gemaakt, 33 platen voor de yearmix; 4 artiesten met 2 platen erin en van 1 plaat beide remixen omdat ik niet kan kiezen
dacht het niet, heeft toch wel wat tijd gekost om de lijst die Bert keer gepost heeft door te spittenquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:34 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Geef mij eens een kijkje in je keuken
Weet ik veelquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:38 schreef RiKe het volgende:
Rip, tellen nieuwsgroep releases als web releases?
pas op wat je zegt hè! ik zou eerst vragen wat hij precies bedoelt, welke platen hij dan zou willen gebruikenquote:
Dat zou dan betekenen dat ik hier al een deel van een mogelijke tracklist zou posten...net als jij wil ik iedereen lekker in spanning houdenquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
pas op wat je zegt hè! ik zou eerst vragen wat hij precies bedoelt, welke platen hij dan zou willen gebruiken
beetje mijn excuus jattenquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:06 schreef RiKe het volgende:
[..]
Dat zou dan betekenen dat ik hier al een deel van een mogelijke tracklist zou posten...net als jij wil ik iedereen lekker in spanning houden
(man wat een kut excuus)
Hey er stond geen copyright op je excuusquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
beetje mijn excuus jattenen PM hem dan anders ff
maar dan nog is het slecht gejatquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:19 schreef RiKe het volgende:
[..]
Hey er stond geen copyright op je excuus![]()
Rip...PM!
Weet je wat?quote:
doe jij ook mee?quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:25 schreef RiKe het volgende:
[..]
Weet je wat?
We vechten het wel uit met de yearmix beoordeling!
Zelfs m'n gebruikte apparatuur staat in de laatste paar postsquote:
Zo maar eens Kate Harding - I Kissed A Girl (Kayem Powered Mix) luisteren.....quote:
Klopt, maar het gaat zeker een knalfeest wordenquote:
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:11 schreef Da_Ripper het volgende:
Over de webreleases:
ik ben van mening dat er vanalles gebruikt mag worden wat er dit jaar tot onze beschikking is gekomen. Tuurlijk zullen er users tussen zitten die veel apartere platen/webreleases/edits/promo/etc etc aan kunnen komen.
Maar ik heb liever dat die in de mix gegooid worden en ten gehore gebracht worden dan dat ze niet toegelaten worden om de 'battle' zo eerlijk mogelijk te houden.
Beoordeling:
Is idd een goede optie wat RiKe voorstelt: per catergorie geef je een 1-10. Voor die categorie die voor jou belangrijk is geef je het dubbele aantal. Op het einde tel je alles op en u heeft een score voor die mix.
Maar net als met de webreleases ... dit zijn maar mijn 2 centjes. Reageer ff vant weekend dan kunnen we maandag wat knopen doorhakken en wat kogels door kerken gaan schieten
Thunderstylequote:
Stiekem hoop ik dat hij op Qlimax gedraaid wordtquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:19 schreef 16meter het volgende:
[..]
Thunderstyle![]()
![]()
fijn dat ik hem ook nog steeds niet zo vaak gehoord heb... laat staan op een feest. Dat is meestal anders bij zo'n vette release.
Sesamstraat FTWquote:Op zaterdag 8 november 2008 00:33 schreef DJ_ het volgende:
Darkraver and Deaz D-Coke In My Nose
Is dat niet gewoon Da Bootleggers - Bitches and Ho's?quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:33 schreef DJ_ het volgende:
Darkraver and Deaz D-Coke In My Nose
kwam hem laatst weer ergens tegen , maar hij blijft best cool eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |