Het is nog een paar min. woensdag-showtek-bashdag, vandaarquote:Op woensdag 5 november 2008 23:26 schreef Bob-B het volgende:
wat is het opeens tegen showtek, laatste deel van vorig topic nit helemaal meegekregen
Toch zijn we benieuwdquote:Op woensdag 5 november 2008 22:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Durf niet te zeggen waarmee ik mix
Schaam me er nou wel een beetje voor. Ook al krijg ik 30 tracks in 80 min gemixt
quote:
Hulde MSTX !!quote:
Kvind dat gekraak JUIST de charme van platen.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:51 schreef RiKe het volgende:
Is wat geknars in een plaat erg voor de beoordeling van de yearmix contest...?
Holy shit, wat een abracadabraquote:Op donderdag 6 november 2008 14:42 schreef 16meter het volgende:
Ben al een tijdje bezig met een hardstyle track.
[ afbeelding ]
Welke software gebruiken jullie?
Als de rest daar nou ook zo over denkt, zit ik gebakkenquote:Op donderdag 6 november 2008 17:09 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Kvind dat gekraak JUIST de charme van platen.
quote:"The Day Is Done," by Henry Wadsworth Longfellow
The day is done, and the darkness
Falls from the wings of Night,
As a feather is wafted downward
From an eagle in his flight.
I see the lights of the village
Gleam through the rain and the mist,
And a feeling of sadness comes o'er me
That my soul cannot resist:
A feeling of sadness and longing,
That is not akin to pain,
And resembles sorrow only
As the mist resembles the rain.
Come, read to me some poem,
Some simple and heartfelt lay,
That shall soothe this restless feeling,
And banish the thoughts of day.
Not from the grand old masters,
Not from the bards sublime,
Whose distant footsteps echo
Through the corridors of Time.
For, like strains of martial music,
Their mighty thoughts suggest
Life's endless toil and endeavor;
And to-night I long for rest.
Read from some humbler poet,
Whose songs gushed from his heart,
As showers from the clouds of summer,
Or tears from the eyelids start;
Who, through long days of labor,
And nights devoid of ease,
Still heard in his soul the music
Of wonderful melodies.
Such songs have power to quiet
The restless pulse of care,
And come like the benediction
That follows after prayer.
Then read from the treasured volume
The poem of thy choice,
And lend to the rhyme of the poet
The beauty of thy voice.
And the night shall be filled with music
And the cares, that infest the day,
Shall fold their tents, like the Arabs,
And as silently steal away.
Mee eens, dat is ook zoquote:Op donderdag 6 november 2008 17:09 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Kvind dat gekraak JUIST de charme van platen.
Fruityloops ftwquote:Op donderdag 6 november 2008 16:51 schreef ElDani het volgende:
Supermooi dat je Audio Studio inzet! Daarmee mix ik meer. Ik ga, als ik ooit eens een beetje zin heb, ook kijken of ik wat kan produceren. Heb alleen altijd gezeik met plug-ins en dergelijke. Krijg niet alles gedaan wat ik wil.
Damn hoop dat ze ook zo'n setje op qlimax ook neerzetten. Kan niet wachtenquote:
TT gedichtquote:Op donderdag 6 november 2008 18:57 schreef mstx het volgende:
Even een gedichtje tussendoor.![]()
[..]
Die van Guardian Angel was ook redelijk makkelijk te vinden.![]()
Is het niet makkelijker om gewoon 10 beoordelingspunten te hebben, een cijfer van 1 tot 10 per punt te geven en dat dan op te tellen?quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:01 schreef Da_Ripper het volgende:
Nog even over die jaarmix-beoordeling; is het een idee wanneer je bij 1 categorie het punt zwaarder mag laten tellen. Stel je voor dat je de platenkeuze belangrijker vindt dan de overgangen.
Eén van de mogelijke normeringen is om die categorie die voor jou het belangrijkste is, pas mee te laten tellen nadat je een gemiddelde van de andere 4 categorieën hebt:
7 - Platenkeuze
6 - Opbouw van de set
5 - Overgangen tussen de verschillende tracks
8 - Originaliteit
9 - De X-factor
Gemiddelde van categorieën (minus favo) ---> 28 / 4 = 7
Eindcijfer = (gemiddelde van categorieën) + (favo) ---> 7 + 7 = 14 / 2 = 7![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:40 schreef ElDani het volgende:
Maarja ik bedoordeel ook niet!
Hoe laat je dan 1 categorie zwaarder meetellen?quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:47 schreef RiKe het volgende:
Is het niet makkelijker om gewoon 10 beoordelingspunten te hebben, een cijfer van 1 tot 10 per punt te geven en dat dan op te tellen?
Wie zegt dat dat een vereiste is?quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:53 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
waarom niet?
[..]
Hoe laat je dan 1 categorie zwaarder meetellen?
Het lijkt me voor het overzicht wel zo mooi als iedereen met dezelfde normering beoordeeld. In jou voorbeeld laat je platenkeuze 4x meetellen en de rest elk 1x. Dat is een keuze. Persoonlijk zou ik het iets anders indelen, maar goed dat is open ter discussie lijkt me.quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:01 schreef Da_Ripper het volgende:
Nog even over die jaarmix-beoordeling; is het een idee wanneer je bij 1 categorie het punt zwaarder mag laten tellen. Stel je voor dat je de platenkeuze belangrijker vindt dan de overgangen.
Eén van de mogelijke normeringen is om die categorie die voor jou het belangrijkste is, pas mee te laten tellen nadat je een gemiddelde van de andere 4 categorieën hebt:
7 - Platenkeuze
6 - Opbouw van de set
5 - Overgangen tussen de verschillende tracks
8 - Originaliteit
9 - De X-factor
Gemiddelde van categorieën (minus favo) ---> 28 / 4 = 7
Eindcijfer = (gemiddelde van categorieën) + (favo) ---> 7 + 7 = 14 / 2 = 7![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Niet aangesteld, tenzij ik gewoon moet gaan beoordelen. In dat geval doe ik het graag!quote:
Als er een excelsheetje ofzo is kan imo iedereen elkaar beoordelen..wel zo leuk. Je geeft gewoon voor elke set die je hebt geluisterd een beoordeling op een paar punten en daar komt een totaalscore uit..of een gemiddeld cijfer. Als voor elke set de verschillende beoordelingen weer opgeteld worden en darvan het gemiddelde heb je een winnaar..en dan hoeft ook niet iedereen per se elke set te luisteren..quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:21 schreef ElDani het volgende:
Niet aangesteld, tenzij ik gewoon moet gaan beoordelen. In dat geval doe ik het graag!
Opbouw is in ieder geval bij mij het belangrijkste.
Bij mij scoor je dan veel!
pik mij ook even opquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:03 schreef LeonH het volgende:
nou mensen... van mij zijn jullie een weekend af
wordt zo opgepikt en dan is het tijd voor bier zuipen en gooien bij Rowwen Heze
Zoiets als de klep, maar dan andersquote:De Zaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |