Ik luister hier @ werk nu naar Kamui @ Warmduscher & Friends (11-01-2008)quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:26 schreef JortK het volgende:
Donkey Rollers hier volop aan op kantoor
beetje zoeken naar lekkere platen om in de mix te doen is natuurlijk verstandig; hoe eerder je dat hebt, hoe meer tijd je hebt voor de mix zelfquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:13 schreef ElDani het volgende:
Wat is iedereen al bezig joh met die yearmix! Ben nog niet eens begonnen!..
jah duh!quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:10 schreef ElDani het volgende:
Man! Ik moet echt meer feestjes gaan bezoeken!
kijk elke week op PF of er op vrijdag / zaterdag wat leuks te doen isquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:46 schreef HarryVanDeTap het volgende:
dan zit ik meteen die partyflock lijst af te scannen.
Dat is 5 tot 10 minuten lopenquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:46 schreef HarryVanDeTap het volgende:
GODVER
als jullie gaan posten datj e naar feessie gaat en ik op mn pc plotseling Davide Sonar - TBA hoor, dan zit ik meteen die partyflock lijst af te scannen.
hoe de fuck kom je bij de Zino vanaf tilburg CS? treintje terug naar delft is wel te doen precies 1u sluit direct aan enalles.
Dat dusquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
beetje zoeken naar lekkere platen om in de mix te doen is natuurlijk verstandig; hoe eerder je dat hebt, hoe meer tijd je hebt voor de mix zelf
Morgen Tatanka-Special @ XXquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:10 schreef ElDani het volgende:
Man! Ik moet echt meer feestjes gaan bezoeken!
quote:
Idd super simpel. Je loopt het station uit. Gaat linksaf. Loopt de straat uit, totdat je bij een ijstent komt. Daar ga je rechts, en dan ergens gelijk links dacht ik...quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:46 schreef HarryVanDeTap het volgende:
GODVER
als jullie gaan posten datj e naar feessie gaat en ik op mn pc plotseling Davide Sonar - TBA hoor, dan zit ik meteen die partyflock lijst af te scannen.
hoe de fuck kom je bij de Zino vanaf tilburg CS? treintje terug naar delft is wel te doen precies 1u sluit direct aan enalles.
Geef mij eens een kijkje in je keukenquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:29 schreef ReMcOrE het volgende:
morgen geen party, zondag om 10.00 badmintonnen
heb ff snel lijstje gemaakt, 33 platen voor de yearmix; 4 artiesten met 2 platen erin en van 1 plaat beide remixen omdat ik niet kan kiezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |