dacht het niet, heeft toch wel wat tijd gekost om de lijst die Bert keer gepost heeft door te spittenquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:34 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Geef mij eens een kijkje in je keuken
Weet ik veelquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:38 schreef RiKe het volgende:
Rip, tellen nieuwsgroep releases als web releases?
pas op wat je zegt hè! ik zou eerst vragen wat hij precies bedoelt, welke platen hij dan zou willen gebruikenquote:
Dat zou dan betekenen dat ik hier al een deel van een mogelijke tracklist zou posten...net als jij wil ik iedereen lekker in spanning houdenquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
pas op wat je zegt hè! ik zou eerst vragen wat hij precies bedoelt, welke platen hij dan zou willen gebruiken
beetje mijn excuus jattenquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:06 schreef RiKe het volgende:
[..]
Dat zou dan betekenen dat ik hier al een deel van een mogelijke tracklist zou posten...net als jij wil ik iedereen lekker in spanning houden
(man wat een kut excuus)
Hey er stond geen copyright op je excuusquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
beetje mijn excuus jattenen PM hem dan anders ff
maar dan nog is het slecht gejatquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:19 schreef RiKe het volgende:
[..]
Hey er stond geen copyright op je excuus![]()
Rip...PM!
Weet je wat?quote:
doe jij ook mee?quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:25 schreef RiKe het volgende:
[..]
Weet je wat?
We vechten het wel uit met de yearmix beoordeling!
Zelfs m'n gebruikte apparatuur staat in de laatste paar postsquote:
Zo maar eens Kate Harding - I Kissed A Girl (Kayem Powered Mix) luisteren.....quote:
Klopt, maar het gaat zeker een knalfeest wordenquote:
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:11 schreef Da_Ripper het volgende:
Over de webreleases:
ik ben van mening dat er vanalles gebruikt mag worden wat er dit jaar tot onze beschikking is gekomen. Tuurlijk zullen er users tussen zitten die veel apartere platen/webreleases/edits/promo/etc etc aan kunnen komen.
Maar ik heb liever dat die in de mix gegooid worden en ten gehore gebracht worden dan dat ze niet toegelaten worden om de 'battle' zo eerlijk mogelijk te houden.
Beoordeling:
Is idd een goede optie wat RiKe voorstelt: per catergorie geef je een 1-10. Voor die categorie die voor jou belangrijk is geef je het dubbele aantal. Op het einde tel je alles op en u heeft een score voor die mix.
Maar net als met de webreleases ... dit zijn maar mijn 2 centjes. Reageer ff vant weekend dan kunnen we maandag wat knopen doorhakken en wat kogels door kerken gaan schieten
Thunderstylequote:
Stiekem hoop ik dat hij op Qlimax gedraaid wordtquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:19 schreef 16meter het volgende:
[..]
Thunderstyle![]()
![]()
fijn dat ik hem ook nog steeds niet zo vaak gehoord heb... laat staan op een feest. Dat is meestal anders bij zo'n vette release.
Sesamstraat FTWquote:Op zaterdag 8 november 2008 00:33 schreef DJ_ het volgende:
Darkraver and Deaz D-Coke In My Nose
Is dat niet gewoon Da Bootleggers - Bitches and Ho's?quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:33 schreef DJ_ het volgende:
Darkraver and Deaz D-Coke In My Nose
kwam hem laatst weer ergens tegen , maar hij blijft best cool eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |