quote:Op zondag 9 november 2008 18:42 schreef Sinister-D- het volgende:
Was er niet iemand van hier die op een illegaal feest moest draaien
Eensch; Redemption!quote:Op maandag 10 november 2008 05:59 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Wat is dat williams syndrome goed spul!
quote:
Daar is mijn Vaderland, Limburgsch dierbaar oord!quote:Op zondag 9 november 2008 21:40 schreef Silaz het volgende:
Nou, ik ben weg t/m. Excursie naar limburg![]()
Mp3 volgepleurt met harde styles. komt good.
Tabee
quote:Op maandag 10 november 2008 12:58 schreef LeonH het volgende:
[..]
Daar is mijn Vaderland, Limburgsch dierbaar oord!![]()
quote:Manuel (137)
2 nov, 18:43
wordt eens een keer tijd voor een CD single, de FRS in, de Van Leest in en gaan voor een plekkie in de top 40, es n keer wat anders dan die klote nummers van tegenwoordig (op sommigen na)
Is nog niet zeker of we gaan, maar als we gaan zit het er dik in dat we met Patto, Yannick enzo gaan jaquote:Op maandag 10 november 2008 12:58 schreef LeonH het volgende:
[..]
@nattermann: Ga je er toevallig met Patto enzo heen?
weet het ook nog niet, wil wel gaan, en hun zijn enige bekenden van me die ook waarschijnlijk gaan vandaarquote:Op maandag 10 november 2008 15:37 schreef nattermann het volgende:
[..]
Is nog niet zeker of we gaan, maar als we gaan zit het er dik in dat we met Patto, Yannick enzo gaan ja![]()
Hoezo?
Gewoon een makkelijk promotiemiddel, dus uiteindelijk draait het alsnog om de centjesquote:Op maandag 10 november 2008 15:10 schreef ElDani het volgende:
Bijvoorbeeld ja..
Overigens kun je wel stemmen of je gratis sets van ze wil horen.. Gaat toch geheel tegen de: I-want-to-be-rich-mentaliteit in?
hyves..quote:Op maandag 10 november 2008 14:58 schreef ElDani het volgende:
Misschien klein voorproefje voor later in de week.. De reacties op de slechtste release van Oktober..
http://showteknl.hyves.nl(...)ck_Music_Video/Wi9S/
Sommige mensen zijn zo.. Dom..
Hyves moet echt kapotquote:Op maandag 10 november 2008 14:58 schreef ElDani het volgende:
Misschien klein voorproefje voor later in de week.. De reacties op de slechtste release van Oktober..
http://showteknl.hyves.nl(...)ck_Music_Video/Wi9S/
Sommige mensen zijn zo.. Dom..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |