Begraven!quote:Kate Perry - I Kissed A Girl (Kayem Powered Mix & Keneso Remix) *2008*
Ben je dan niet bang om 5 promo mixen te krijgen met al die troep die nog niet uit is? Dat vind ik namleijk niet echt iets om mee te mixen en dergelijke. Weet niet hoe de rest daar over denkt?quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:11 schreef Da_Ripper het volgende:
Over de webreleases:
ik ben van mening dat er vanalles gebruikt mag worden wat er dit jaar tot onze beschikking is gekomen. Tuurlijk zullen er users tussen zitten die veel apartere platen/webreleases/edits/promo/etc etc aan kunnen komen.
Maar ik heb liever dat die in de mix gegooid worden en ten gehore gebracht worden dan dat ze niet toegelaten worden om de 'battle' zo eerlijk mogelijk te houden.
nice!quote:
dat dacht ik dus ookquote:Op zaterdag 8 november 2008 05:11 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon Da Bootleggers - Bitches and Ho's?
ik ben het met hem eens, om eerlijke 'concurrentie' te krijgen, zou alleen alles wat uitgekomen is als webrelease/vinyl/album gebruikt morgen worden. want genoeg mensen hier die het nieuwste van het nieuwste hebben qua dikke platen, dus die zouden dan sowieso een voorsprong hebben...quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:54 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ben je dan niet bang om 5 promo mixen te krijgen met al die troep die nog niet uit is? Dat vind ik namleijk niet echt iets om mee te mixen en dergelijke. Weet niet hoe de rest daar over denkt?
Waar SU wel en Zany's cd niet?quote:Op zaterdag 8 november 2008 13:15 schreef ElDani het volgende:
Ik stel gewoon zelf voor: Webreleases, Vinyls, WEB's van Vinyl (praktisch hetzelfde, maar soms komt 1 van de 2 eerder uit, dan vind ik dat de WEB best gebruikt mag worden) en de tracks van Scantraxx Unreleased.
Wat ik zelf minder tof zou vinden zijn mensen die dus rips maken van bijvoorbeeld die Zany CD en daar mee gaan klooien.
Eigen nummers zou ik dan wel weer erg kunnen waarderen (mits ze goed zijn natuurlijk).
Mooi. extra punten voor diegene die Animated Audio in z'n mix doetquote:Op zaterdag 8 november 2008 13:28 schreef ReMcOrE het volgende:
Zany is toch ook al uit, lijkt me dat die ook mag
Respect als je iets van een Qlimax cd er netjes in kunt mixen zonder de overgangen van de cd te horenquote:Op zaterdag 8 november 2008 13:44 schreef ElDani het volgende:
Omdat SU losse tracks zijn, Zany's CD krijgt gelukkig al een zooi samplers, vind dat die der overigens prima inkunnen! Maar SU zijn als het waren meer releases dan een CD van Zany. Anders zou je bij wijze van spreken ook de Qlimax 2008 CD kunnen downloaden en die nieuwe van Tatanka presents derop gooien.
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 8 november 2008 14:46 schreef Da_Ripper het volgende:
Ik snap niet echt waarom de concurrentie gelijk getrokken moet worden?
Iedereen draait al met ander apparatuur en de een heeft skilzz en de andere verre van.
Er doen nu al wat 13 users mee, en wat dan nog. IMO is een goede Year-Mix een overzicht van het gehele jaar, dus als er iemand zn mix volgooit met promo's of Zany's samplers:leuk om te horen zo in de trein of onderweg het komende jaar .... maar tijdens de battle krijg je minder puntern van mij voor de platenkeuze ..
quote:Tracklist: Qlimax - Next Dimensional World
1. Technoboy feat. Shayla - Oh My God (Technoboy's Callsheet)
2. The Prophet - Chubby
3. Ivan Carsten - Amazing Combination (Technoboy's Old Style Mix)
4. The Hose - The Piano Song (Collezione Autunno Inverno Mix)
5. DJ Phil Ty - Miami Belch (Polite Mix)
6. Headhunterz - Just Say My Name
7. DJ Gius - Nerve
8. A-Lusion & Scope DJ - Between Worlds
9. Showtek feat. DV8 - Hold Us Back
10. Wildstylez - Pleasure
11. Tatanka presents J. Hiroshy - Showtime (Tatanka Remix)
12. Dark Oscillators - Trapped
13. The KGB's - Yerba Diabolika (TBY Remix)
14. The Raiders - Disk Warrior (The Nasty Boyz Remix)
15. Tuneboy - Dirty (Wildstylez Remix)
16. DJ Zany feat. Harmonik - Evolution
17. Hardstyle Masterz & Max Enforcer - The Stage Is Our Home (Max Enforcer Remix)
18. Davide Sonar - Natural
19. Frontliner - Time
20. Technoboy - Next Dimensional World (Qlimax 2008 Anthem)
dan zal dat wel de TBA van Davide Sonar zijnquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:04 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Davide Sonar - Natural
en deze 2 ownen ook flinkquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:04 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Wildstylez - Pleasure
Dark Oscillators - Trapped
krijg af en toe wat dingen van een DJ zelf, maar meestal via kameradenquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:40 schreef Haghorst het volgende:
hoe komen jullie eigenlijk aan promo's?
via dj's? en versturen jullie die ook onderelkaar?
10 pond schetenquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:52 schreef ElDani het volgende:
lekker zelf weten..
dat zijn ripjes die jij bedoeldquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:52 schreef ElDani het volgende:
Ik draai geen promo's.. Lelijke geluidskwaliteit en meestal vol met MC's en dergelijke.
Mafkeesquote:
Promo's zijn toch platen die nog niet uit zijn gebracht maar wel op 192kbps of 320kbps zijn?quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:52 schreef ElDani het volgende:
Ik draai geen promo's.. Lelijke geluidskwaliteit en meestal vol met MC's en dergelijke.
denk dat (bijvoorbeeld) Sethje wel aardig wat nieuw spul heeft hoorquote:Op zaterdag 8 november 2008 16:02 schreef ElDani het volgende:
@ Remcore: Denk niet echt dat 1 van ons een Promo toegestuurd heeft gekregen? Niet lullig bedoeld overigens!
klopt, en dan meestal ook nog full, want 5 sec. van 320 kbps kun je niet echt een promo noemenquote:Op zaterdag 8 november 2008 16:03 schreef Haghorst het volgende:
[..]
Promo's zijn toch platen die nog niet uit zijn gebracht maar wel op 192kbps of 320kbps zijn?
Dus geen rips. Teminste dat versta ik onder een promo.
Toch?
Edit: ben weer te traag![]()
Dan doe je dat toch lekkerquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:17 schreef ElDani het volgende:
Kom er net achter dat Nasty Boyz - Angel al in December 2007 in Italië verkrijgbaar was..DIE wou ik er HEEL graag inhebben!
Date: Wednesday, December 19, 2007quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:07 schreef ElDani het volgende:
Het is wel de Yearmix 2008.. Zegt eigenlijk wel genoeg.. Punt is wel: In Nederland kwam hij half Januari, dus ik had nogal hoop dat hij erin kon.. Wel 1 van mijn hoogtepunten van 2008!
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:06 schreef de_huig het volgende:
ik vind eerlijk gezegd ook dat alles wat in 2008 beschikbaar is gekomen in de yearmix mag..het belangrijkste is dat het vet klinkt..(ik ga zelf trouwens niet controleren of t wel écht uit 2008 komt..ik weet dat toch niet uit mn hoofd en opzoeken gaat me wat fur)
Oneerlijke concurrentie boeit niet imo, want voor zover ik weet valt er toch niks te winnen verderde prijs voor elke deelnemer is uiteraard dat die persoon verschillende mensen gelukkig maakt met onze gemeenschappelijk liefde..de hardstyle
![]()
![]()
![]()
in de naam van de vader,
de zoon
en de heilige geest
stampen
quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Kate Perry - I Kissed A Girl (Kayem Powered Mix & Keneso Remix) *2008*
It's tatanka in Outland The Matrixx all over again
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:06 schreef de_huig het volgende:
in de naam van de vader,
de zoon
en de heilige geest
stampen
quote:
Die track is eigenlijk het minst boeiende van die vinylquote:Op zondag 9 november 2008 13:29 schreef nattermann het volgende:
Eindelijk Here it comes (DBSTF remix)
Oh... My... Fucking... God!!quote:Op zondag 9 november 2008 13:58 schreef NLS04 het volgende:
Zojuist uit een redelijk betrouwbare bron gehoord dat Alpha Twins vs Ran-D op Qountdown zullen draaien
Damn, dat is wel gruwelijkquote:Op zondag 9 november 2008 13:58 schreef NLS04 het volgende:
Zojuist uit een redelijk betrouwbare bron gehoord dat Alpha Twins vs Ran-D op Qountdown zullen draaien
Happy B-day kerlquote:
HELDENNIEUWSquote:Op zondag 9 november 2008 13:58 schreef NLS04 het volgende:
je hebt een pmquote:
quote:Op zondag 9 november 2008 13:58 schreef NLS04 het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |