dat zijn ripjes die jij bedoeldquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:52 schreef ElDani het volgende:
Ik draai geen promo's.. Lelijke geluidskwaliteit en meestal vol met MC's en dergelijke.
Mafkeesquote:
Promo's zijn toch platen die nog niet uit zijn gebracht maar wel op 192kbps of 320kbps zijn?quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:52 schreef ElDani het volgende:
Ik draai geen promo's.. Lelijke geluidskwaliteit en meestal vol met MC's en dergelijke.
denk dat (bijvoorbeeld) Sethje wel aardig wat nieuw spul heeft hoorquote:Op zaterdag 8 november 2008 16:02 schreef ElDani het volgende:
@ Remcore: Denk niet echt dat 1 van ons een Promo toegestuurd heeft gekregen? Niet lullig bedoeld overigens!
klopt, en dan meestal ook nog full, want 5 sec. van 320 kbps kun je niet echt een promo noemenquote:Op zaterdag 8 november 2008 16:03 schreef Haghorst het volgende:
[..]
Promo's zijn toch platen die nog niet uit zijn gebracht maar wel op 192kbps of 320kbps zijn?
Dus geen rips. Teminste dat versta ik onder een promo.
Toch?
Edit: ben weer te traag![]()
Dan doe je dat toch lekkerquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:17 schreef ElDani het volgende:
Kom er net achter dat Nasty Boyz - Angel al in December 2007 in Italië verkrijgbaar was..DIE wou ik er HEEL graag inhebben!
Date: Wednesday, December 19, 2007quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:07 schreef ElDani het volgende:
Het is wel de Yearmix 2008.. Zegt eigenlijk wel genoeg.. Punt is wel: In Nederland kwam hij half Januari, dus ik had nogal hoop dat hij erin kon.. Wel 1 van mijn hoogtepunten van 2008!
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:06 schreef de_huig het volgende:
ik vind eerlijk gezegd ook dat alles wat in 2008 beschikbaar is gekomen in de yearmix mag..het belangrijkste is dat het vet klinkt..(ik ga zelf trouwens niet controleren of t wel écht uit 2008 komt..ik weet dat toch niet uit mn hoofd en opzoeken gaat me wat fur)
Oneerlijke concurrentie boeit niet imo, want voor zover ik weet valt er toch niks te winnen verderde prijs voor elke deelnemer is uiteraard dat die persoon verschillende mensen gelukkig maakt met onze gemeenschappelijk liefde..de hardstyle
![]()
![]()
![]()
in de naam van de vader,
de zoon
en de heilige geest
stampen
quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Kate Perry - I Kissed A Girl (Kayem Powered Mix & Keneso Remix) *2008*
It's tatanka in Outland The Matrixx all over again
quote:
quote: