wordquote:Op woensdag 3 september 2008 09:46 schreef sjimz het volgende:
mooie wivah cali!
gewoon schadeclaim indienen SHOOTO voor het gebruik van die foto!
Zie LB voor reden afwezigheidquote:Op woensdag 3 september 2008 10:08 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
word
(btw, bij de volgende "meeting" moet je ook komen, dan pakken we het iets "professioneler" aan)
Concrete en Patta.quote:Op woensdag 3 september 2008 10:17 schreef Steve-O het volgende:
Waar kan ik Jason markk online halen (Of in Damsco ?)
ja, ik las het..jammer. Volgende keer dan maar, want dan gaan we naar Amsterdam (anders krijgt kho heimwee)quote:
homegame for me!quote:Op woensdag 3 september 2008 12:05 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
ja, ik las het..jammer. Volgende keer dan maar, want dan gaan we naar Amsterdam (anders krijgt kho heimwee)
het gaat goed met ons "strap los" leger, hé Warhead?
boks naar Ian/Trainerbeest
No can do dude.quote:Op woensdag 3 september 2008 12:08 schreef Ian_Curtis het volgende:
Boks terug naar SHOOTO... volgende keer amsterdam klinkt goedKan sjimz ons beschermen tegen negerts die telefoons af willen pakken.
PM anders gaat het wel erg offtopicquote:Op woensdag 3 september 2008 12:12 schreef Ian_Curtis het volgende:
Wtf serieus?? Zomaar ineens? How come dude??
ja die blauwe versie wilde ik eigenlijk kopen, wachtte nog een dagje tot ik geld had, toen kwam mn beste vriendin er ineens mee aanzettenquote:Op woensdag 3 september 2008 15:36 schreef Ian_Curtis het volgende:
Dat model heb ik wel @ 247 Nijmegen gezien:
[ afbeelding ]
Mischien dat ze ze daar voor je kunnen bestellen? Erg vet vrouwen skate model overigens.
quote:Op woensdag 3 september 2008 15:57 schreef Ian_Curtis het volgende:
Ja da's kut... die paarse kon je niet bestellen @ die website?
wat ik vandaag aan heb.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:06 schreef robbolo het volgende:
Kom hier niet zo vaak, maar wat is wivah?
Damn Jij hebt veeeeeelquote:Op woensdag 3 september 2008 19:04 schreef Ian_Curtis het volgende:
Deel van m'n collectie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, dat valt toch wel mee? Dit is echt peanuts tov sommige verzamelingen van gasten @ sneakerfora, geloof me.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:11 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Damn Jij hebt veeeeeel![]()
Kennelijk heb je nog meerals je zegt deel van ...
wel meer dan mijquote:Op woensdag 3 september 2008 19:18 schreef Ian_Curtis het volgende:
[..]
Haha, dat valt toch wel mee? Dit is echt peanuts tov sommige verzamelingen van gasten @ sneakerfora, geloof me.
Nog een heleboel zelfsquote:Op woensdag 3 september 2008 19:35 schreef HenkBenzinetank het volgende:
@ian
jouw trainers zijn echt to die for, maar ik mis er nog wel een paar in je collectie.
Maar de trainer 3 dig ik weer niet qua looks.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:04 schreef Ian_Curtis het volgende:
Trek maar eens trainer 3 aan sjimz... maar een model dat lekkerder liep en dat was NB 1500.
Mss slim om in OP te vermelden aangezien deze vraag in ieder topic weer minimaal 2x voorkomtquote:
Damn... hoe kan dat????quote:Op woensdag 3 september 2008 20:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar de trainer 3 dig ik weer niet qua looks.
Reken je die fakes ook tot je collectie ja?quote:Op woensdag 3 september 2008 20:45 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Pick up van vandaag.
En nog maar een keer mijn overzichtje wat ook een topic of wat geleden langs kwam aangezien er nu eindelijk ook wat collecties hier langs komen.
[ afbeelding ]
Ze zijn niet fake gelukkigquote:Op woensdag 3 september 2008 20:47 schreef Ian_Curtis het volgende:
[..]
Reken je die fakes ook tot je collectie ja?
Niet!quote:Op woensdag 3 september 2008 20:48 schreef Ian_Curtis het volgende:
Samples... fakes... een pot nat.
Die Brian Andersons wil ik ook nog wel een keertjequote:Op woensdag 3 september 2008 19:04 schreef Ian_Curtis het volgende:
Deel van m'n collectie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor een leuk bedrag doe ik ze wel wegquote:Op woensdag 3 september 2008 21:23 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Die Brian Andersons wil ik ook nog wel een keertje
dopequote:Op woensdag 3 september 2008 17:25 schreef SunBoom het volgende:
[ afbeelding ]
Die zijn eindelijk ook van mij.
Thanks to Ian
Hoe nu te rocken? Ik rock ze nu gewoon helemaal tot het laatste gaatje
Iemand mss wivah's hiervan?
pm je msn eensquote:Op woensdag 3 september 2008 21:30 schreef Ian_Curtis het volgende:
Ja ik zoek er nog een @ M! Ik heb alleen niet veel geld meer op het moment, ik wil wel traden tegen m'n RKC Waalwijk sjaal ofzo....
Tot waar heb jij ze dan?quote:Op woensdag 3 september 2008 21:42 schreef sjeppert het volgende:
[..]
dope
lace ze alleen niet tot het laatste gaatje
morgen wivah van mij
Unfutura's... Toch relaxte schoenenquote:Op donderdag 4 september 2008 14:34 schreef GustavFTW het volgende:
Mn schoenen binnen van boardloards en tevens mn eerste wivah:
[ afbeelding ]
succesquote:Op donderdag 4 september 2008 17:45 schreef behangplakker het volgende:
Wie weet waar je deze schoenen kan halen (op Patta na)?
[ afbeelding ]
Misschien online bestellen of redelijk in het oosten van Nederland?
wat is het merk van de schoen onder de beige trainers?quote:Op woensdag 3 september 2008 19:04 schreef Ian_Curtis het volgende:
Deel van m'n collectie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat british size of american? Want american is 42.5 en dat is mij te kleinquote:
US.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:13 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Is dat british size of american? Want american is 42.5 en dat is mij te klein
Dan moet ik dus al ergens anders hebbenquote:
Mijn vriendelijke antwoord:quote:Beste --,
Helaas kunnen we je bestelling niet leveren.
Je maat is uitverkocht (maat 43 heb ik nog wel).
Wel heb ik de volgende nog liggen, dat is een aanrader gaat als een speer.
http://www.boardlords.nl/index.php?main_page=product_info&products_id=2373
de lobster dunk is ook vet.
www.boardlords.nl
Laat maar even weten wat je wilt.
Greetz,
--
Laatste keer dat ik daar besteld heb.quote:Hoi,
no thanks. Graag het geld terugstorten. Dit is de tweede keer dat jullie me iets verkopen wat jullie niet hebben, je kan het niet maken om mensen vooruit te laten betalen terwijl je de spullen niet eens op voorraad hebt. Daarnaast vind ik het belachelijk dat jullie me een week aan het lijntje hebben gehouden. Ik verwacht dat het geld vandaag nog wordt overgemaakt.
met vriendelijke groet,
--
wat wou je eerst bestellen eigenlijk? (misschien heb je dat al een keer gepost, geen zin om terug te lezenquote:Op donderdag 4 september 2008 19:08 schreef djnospinzone het volgende:
Om verder te gaan op het boardlords verhaal, vorige week had ik een paar mids besteld.. sindsdien heb ik twee keer gevraagd wat er met de bestelling aan de hand was, maar alleen terug gekregen 'we zijn met je bestelling bezig'.. en ja hoor, vandaag krijg ik de melding dat ie toch niet op voorraad is:
[..]
Mijn vriendelijke antwoord:
[..]
Laatste keer dat ik daar besteld heb.
dan was de schoen gewoon op vooraadquote:Op donderdag 4 september 2008 23:11 schreef GustavFTW het volgende:
kennelijk heb ik dan geluk gehad met boardloards..
Had mn schoenen na 1,5 week binnen na het bestellen.
werkt die vent van boardloards trouwens niet gewoon altijd in zn eentje ? misschien dat het daaraan ligtquote:Op donderdag 4 september 2008 23:17 schreef thaWarhead het volgende:
Dan duurde het nog verrekte lang.
Zeer dope collectie, vooral die Newcastles en Cali's.quote:Op donderdag 4 september 2008 16:52 schreef sjimz het volgende:
Ola Mitman!
Mijn sb dunkjes collectie dan ook maar even:
[ afbeelding ]
zijn gewoon teveel mensen die harde schoenen postenquote:Op vrijdag 5 september 2008 00:09 schreef PinPine het volgende:
TVP maar even, wat gaat dit topic hard.
Volgens mijn vriendin begin ik op een vrouw te lijken omdat ik bijna meer schoenen heb dan zij.quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:47 schreef Ian_Curtis het volgende:
Helemaal niet moeilijk, gewoon kopen... je hebt toch nooit genoeg schoenen.
Ik heb minstens 7 keer zoveel schoenen als mijn vriendinquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:52 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Volgens mijn vriendin begin ik op een vrouw te lijken omdat ik bijna meer schoenen heb dan haar.
Ach ja, soms gebeurt dat, en je moet ook niet te veel naar je vriendin luisteren als ze dat soort dingen zegt.quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:53 schreef Ian_Curtis het volgende:
[..]
Ik heb minstens 7 keer zoveel schoenen als mijn vriendin
fail, je mag alleen hier posten als je dope pics hebt van sneakershops in Osaka (en omgeving)quote:
STEAL!!!!quote:
Lijkt me niet legit, Stussy's $80 Hawaii's $90 en Heini's $100quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:45 schreef De Wouzeraar het volgende:
Ik ben nu aan het twijfelen om ook zo'n setje aan te schaffen:
[ afbeelding ]
Maar eigenlijk heb ik al genoeg schoenen. Maar ze zijn wel weer mooi...
Moeilijk, moeilijk...
Even alvast een vraagje: vallen de Dunks Low net zoals de Team Edition?
En is dit: http://www.nike-dunks.net/ een beetje legit shop?
steals?quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:36 schreef Teije het volgende:
Jawel brah, gewoon sick steals.
Ik vind idd overal dat ze fakes verkopen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:35 schreef Cinch het volgende:
[..]
Lijkt me niet legit, Stussy's $80 Hawaii's $90 en Heini's $100_!
Lijkt me goed?quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:48 schreef Cinch het volgende:
http://www.skatewarehouse.nl/shop.php?cat=Schoenen
Lijkt me ook nep.
Daar hebben ze t over skatewarehouse.COMquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:53 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Lijkt me goed?
http://forums.nikeskateboarding.org/index.php?s=e437b0ceec0a6d31f96df192982dd3c0&showtopic=564&pid=1168562&st=15entry1168562
Oeps, my mistake.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:55 schreef Cinch het volgende:
[..]
Daar hebben ze t over skatewarehouse.COM
heb nog niet eens een camera, dusquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:14 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
fail, je mag alleen hier posten als je dope pics hebt van sneakershops in Osaka (en omgeving)![]()
daar heb je weer die kut Purple Pigeons![]()
Ian: nice as usual
Zat boardlords niet in Groningen? (quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:02 schreef stijn_ het volgende:
weet iemand ook of deze ergens in groningen te vinden zijn?
[ afbeelding ]
Yep, staan bij beng/toms. Net zelf een paartje opgehaald.quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:33 schreef pumpkinsoup het volgende:
oh tof, hebben ze hem gewoon bij Tom's/patta/275 enzo liggen? want ik mag niets meer via internet bestellen wegens iemand die dus fraude heeft gepleegd![]()
ligt idd bij boardloardsquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:42 schreef Ian_Curtis het volgende:
Geen idee eigenlijk... heb ze wel al ergens op een site zien staan (boardlords?)... bel ff zou ik zeggen.
zitten leuke dingen bij, jammer genoeg een maatje te grootquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:11 schreef Teije het volgende:
Wat leuke SB's te koop, o.a C&K's/Gibson's & meer. (10.5-11)
nicequote:Op vrijdag 5 september 2008 16:02 schreef stijn_ het volgende:
weet iemand ook of deze ergens in groningen te vinden zijn?
[ afbeelding ]
nope, ik heb geen Purple Pigeonsquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:22 schreef mitman het volgende:
haha, snap niet dat iedereen die PP's bij de release heeft laten liggen, zo héél veel scheelt het nu ook weer ..niet qua prijs..
en shooto, jij hebt ze vast ook wel?
hard @ trainerbeest!
Je bent in Japan, digitale camera's kosten daar niksquote:
Mijn backpack kreeg ik na een week binnen. Niet supersnel als je denkt dat je het meestal binnen 2 dagen binnen hebt, maar als ik zo om mij heen leesquote:Op donderdag 4 september 2008 19:58 schreef Cloud_SB het volgende:
Ach ja... Boardlords....heb mijn sb backpack daar vandaan. Na 3 weken eindelijk gekregen en vanwege 2 mailtjes in de tussentijd waar hij bleef een doos vol goodies. Was wel leuk opgelost dus.
Het is algemeen bekend dat boardlords een gok is maar ook dat je altijd je geld terugkrijgt, dus ik heb niet zo'n groot probleem met ze. Zijn gewoon slackers maar tenminste geen oplichters.
haha als ik het zo lees is het gewoon sneller om iets uit de us te gaan halenquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:31 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Mijn backpack kreeg ik na een week binnen. Niet supersnel als je denkt dat je het meestal binnen 2 dagen binnen hebt, maar als ik zo om mij heen lees
of gewoon even naar groningen gaanquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:48 schreef irencus het volgende:
[..]
haha als ik het zo lees is het gewoon sneller om iets uit de us te gaan haleninstead of boardloards.
100euro. Fucking rape, nu ik eraan denk. Buiten Amsterdam zijn ze 90euro.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:59 schreef shiftsix het volgende:
[..]
damn nice
hoeveel heb je betaald?
whehe blixquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:08 schreef Teije het volgende:
[..]
100euro. Fucking rape, nu ik eraan denk. Buiten Amsterdam zijn ze 90euro.
wallet rape!!!quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:08 schreef Teije het volgende:
[..]
100euro. Fucking rape, nu ik eraan denk. Buiten Amsterdam zijn ze 90euro.
Nou, das mooi.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:44 schreef Fur het volgende:
Ik houd het bij chucks tegenwoordig, gewoon te kewl voor woorden![]()
Lekker warhead, ik wil stiekem nogsteeds de blauwe.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:06 schreef thaWarhead het volgende:
Nieuwe pick-up, waarschijnlijk de laatste voorlopig:
[ afbeelding ]
Deze bedoel ik...quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:46 schreef thaWarhead het volgende:
Eh die blauwe bedoel je? Niet echt heel Tiff-ig.
Dat was ook mijn plan!quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:56 schreef bbaadd het volgende:
[..]
of gewoon even naar groningen gaan
zouden ze er mee opgehouden zijn ?quote:Op zaterdag 6 september 2008 01:39 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Dat was ook mijn plan!
Thnx EliseZwart & Ian
btw site is wel down
Welke kleur veters zitten er nog meer bij?quote:
lol, ik zat aan precies dezelfde 3 te denken, ben uiteindelijk toch voor de lobsters gegaanquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:18 schreef koston het volgende:
[..]
Welke kleur veters zitten er nog meer bij?
Ik zit nog te twijfelen welke ik ga halen, of deze, of de Lobsters of de Unfutura's. Moeilijk, moeilijk.
Tsja, maar geen halve matenquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:30 schreef shiftsix het volgende:
[ afbeelding ]
nu hookup bij lacebag
jammer dat ik geen geld heb nu
Eensch. Al vind ik die Unfutura's ook wel okquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:28 schreef Teije het volgende:
Zwart. En ja, ik zou voor de Aqua Blue's gaan. Enige SB dit jaar die de moeite is om te kopen. Maar das natuurlijk erg persoonlijk.
fixed HAHAHAquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:28 schreef Teije het volgende:
Enige SB dit jaar die de moeite is om te kopenik kan betalen.
Agree.quote:Op zondag 7 september 2008 13:28 schreef sjimz het volgende:
ik denk dat ik ze ugly vind.
Nou ja dat denk ik niet, dat weet ik wel zeker!
True, maar ik wil advies.quote:Op zondag 7 september 2008 14:13 schreef sjimz het volgende:
Ook die dunks vind ik lelijk.
Maar jij moet degene kopen die je het mooiste vindt
quote:Op zondag 7 september 2008 14:12 schreef Vidacz het volgende:
Dit is optie #2:
[ afbeelding ]
Deze of die andere dunks? Ik weet het niet.
definitely de laatste Dunk High.quote:
zijn best nice aan de voetquote:Nike Dunk High - Nylon Vandal Inspired
Nicequote:
Ik zoek nog altijd de SUPRA suprano high, nooit gevonden. waar haal jij deze?quote:Op zondag 7 september 2008 23:16 schreef Ian_Curtis het volgende:
Deze schoenen gaan zo hard gecopped worden over 2 weken![]()
[ afbeelding ]
Streetshop en het is de houtstraat...quote:Op zondag 7 september 2008 23:22 schreef Ian_Curtis het volgende:
Ben ff de naam kwijt, maar bij die skate achtige winkel tegenover 247 in de lange hezelstraat Nijmegen komen als het goed is over 2 weken de nieuwe skytops binnen
Chez Rico.quote:Op maandag 8 september 2008 13:55 schreef tha_dark het volgende:
Niemand die adresjes weet in Maastricht?
Ik ook. Ik heb wit met roze hi dunks, maar die had ik beter niet kunnen kopen.quote:
fuglyquote:Op maandag 8 september 2008 13:53 schreef Robertje het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag deze besteld Jordan AJF3
dus ze vallen kleiner?quote:Op maandag 8 september 2008 19:34 schreef sjimz het volgende:
Ik heb van dunks sb altijd een half maatje groter.
Wat zoek je precies (ZX, Superstar, Gazelle, etc.)???quote:Op maandag 8 september 2008 19:50 schreef One_conundrum het volgende:
Wat is een goeie site voor adidas sneakers?
http://shop.adidas.nl/index.jsfquote:Op maandag 8 september 2008 19:50 schreef One_conundrum het volgende:
Wat is een goeie site voor adidas sneakers?
zal wel eens bellen.quote:Op zondag 7 september 2008 23:54 schreef Ian_Curtis het volgende:
volgens mij komen die all shite suprano highs daar ook binnen trouwens.
zeg die slackers dat ik nog geld van ze krijgquote:Op maandag 8 september 2008 22:07 schreef stijn_ het volgende:
[..]
zal wel eens bellen.
Kom ik vandaag bij BOARDLORDS, zie MIJN P-Rod highs daar staan.
Is ie maandags DICHT![]()
![]()
Meest focking gare site ooit voor adidas. Ga gewoon naar harputsadidas.com Hebben ze bijna alle schoenen o.a. consortium en adicolor serie verkrijgbaar. Kans is groter dat jouw maat er niet meer tussen zit.quote:Op maandag 8 september 2008 21:41 schreef Stansfield het volgende:
[..]
http://shop.adidas.nl/index.jsf
De internetshop van adidas zelf.
quote:Op maandag 8 september 2008 19:31 schreef shiftsix het volgende:
hoe zit het met de maat verschil tussen nike dunk en nike dunk sb?
want ik ga nu EINDELIJK avengers kopen
maar moet weten of ik 43 kan dragen als ik normaal met dunks 42,5 draag
of moet ik juist 42 nemen (Omdat sb dan groter uitvalt ofzo)
Toch maar niet mijn sb backpack daar bestellen, iemand anders wel een goede optie?quote:Op maandag 8 september 2008 23:34 schreef Ian_Curtis het volgende:
Boardlords maakt goede reclame hier de laatste tijd
prima sites, vooral Hanon-shop. De modellen London en Dublin vind ik niiicequote:Op dinsdag 9 september 2008 10:02 schreef irencus het volgende:
[..]
Meest focking gare site ooit voor adidas. Ga gewoon naar harputsadidas.com Hebben ze bijna alle schoenen o.a. consortium en adicolor serie verkrijgbaar. Kans is groter dat jouw maat er niet meer tussen zit.
Anders heb je altijd nog solebox en hanon-shop om aan je adidas te komen.
ik zag ze vandaag nog liggenquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:53 schreef stijn_ het volgende:
wat is ftw?![]()
maarja morgen haal ik dus alsnog mn P-ROD High's![]()
Welke maat heb je nodig? Skatestore.nl heeft nog een 9.5/10 (volgens mij kan je ze ook gewoon nabestellen bij Skatestore).quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:25 schreef bl0emetjE het volgende:
Hoi hoi,
Weet iemand waar ze deze dc's in NL verkopen?
(liefst omgeving Leiden)
[ afbeelding ]
Online mag ook, maar uit Amerika wil ik niet meer met die hoge invoerbelastingen enzo!
Dus dan het liefst een EU winkel!
Alvast super bedankt!
oh, dat heb ik ook dus zo raar is het nietquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:30 schreef pumpkinsoup het volgende:
oh en ik heb dezelfde maat van gewone dunks en sb's trouwens hoor ? of ben ik soms raar!
Deze ook gekocht vandaag aangezien Boardlords mijn P-ROD Highs niet meer in mn maat hadquote:
575 Trail = win.quote:Op woensdag 10 september 2008 14:03 schreef thaWarhead het volgende:
Deze toch maar gehaald:
[ afbeelding ]
Probeer de skateshops met een Nike SB account.quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:15 schreef Brownietje het volgende:
[..]
Toch maar niet mijn sb backpack daar bestellen, iemand anders wel een goede optie?
(Delft/Den Haag/Rotterdam/Utrecht?)
Paul B. heeft goed zijn best gedaan zie ik!quote:
Er zijn de afgelopen weken veel Pigeons verkocht @ Rosada in Roosendaal voor 60 euro... wellicht ligt er daar nog watquote:Op woensdag 10 september 2008 22:34 schreef De Wouzeraar het volgende:
Iemand enig idee waar ik legit Purple Pigeons (nee, niet weer die klote Pigeons!) kan halen?
Alle shops in de OP hebben ze niet meer...
Hm, dat is wel een eindje weg. Niemand die iets weet in de buurt van Utrecht, Enschede, of daar ergens tussen?quote:Op woensdag 10 september 2008 22:38 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Er zijn de afgelopen weken veel Pigeons verkocht @ Rosada in Roosendaal voor 60 euro... wellicht ligt er daar nog wat
Die schoenen zijn überhaupt nergens meer in de retail!quote:Op woensdag 10 september 2008 22:48 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Hm, dat is wel een eindje weg. Niemand die iets weet in de buurt van Utrecht, Enschede, of daar ergens tussen?
Ik heb nu maat 10 van Nike Team Edition.quote:Op donderdag 11 september 2008 00:06 schreef Teije het volgende:
Welke maat zoek je Wouzeraar? Ik doe die van mij eventueel wel weg.
Britain.quote:Op donderdag 11 september 2008 00:07 schreef Sakray het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand waar ik deze nog in maatje 40 kan scoren?
Ik heb maat US 7 - UK 6 - EUR 39quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:42 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Welke maat heb je nodig? Skatestore.nl heeft nog een 9.5/10 (volgens mij kan je ze ook gewoon nabestellen bij Skatestore).
[..]
oh, dat heb ik ook dus zo raar is het niet![]()
seto: start shooting
Ik heb nog een vvnds paartje in maat 11. Heb je eventueel interesse of zijn ze te groot? Mij zijn ze te klein, helaas. Dus als iemand een size 12 wil ruilen, lemme knowquote:Op donderdag 11 september 2008 11:39 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Ik heb nu maat 10 van Nike Team Edition.
10.5 is denk ik ook wel oké.
vvnds? Hm, ik vrees dat 11 een beetje groot is als ik nu op US 10 (Team Edition) loop...quote:Op donderdag 11 september 2008 14:02 schreef koston het volgende:
[..]
Ik heb nog een vvnds paartje in maat 11. Heb je eventueel interesse of zijn ze te groot? Mij zijn ze te klein, helaas. Dus als iemand een size 12 wil ruilen, lemme know
Ya zag ze daar staan alleen hadde ze 43+ denk je dat ze bij andere britains kleinere maatjes kunne hebbe?quote:
Check subzero anders ffquote:Op donderdag 11 september 2008 00:07 schreef Sakray het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand waar ik deze nog in maatje 40 kan scoren?
Gewoon ff vragen, vindt het anders een slechte zaak dat ze niet ff voor je willen checken waar die wel staat.quote:Ya zag ze daar staan alleen hadde ze 43+ denk je dat ze bij andere britains kleinere maatjes kunne hebbe?
yep, kleinste maat (dacht ik) was US6.5 (Britain Rotterdam)quote:Op donderdag 11 september 2008 18:15 schreef Sakray het volgende:
[..]
Ya zag ze daar staan alleen hadde ze 43+ denk je dat ze bij andere britains kleinere maatjes kunne hebbe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |