Deze ook gekocht vandaag aangezien Boardlords mijn P-ROD Highs niet meer in mn maat hadquote:
575 Trail = win.quote:Op woensdag 10 september 2008 14:03 schreef thaWarhead het volgende:
Deze toch maar gehaald:
[ afbeelding ]
Probeer de skateshops met een Nike SB account.quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:15 schreef Brownietje het volgende:
[..]
Toch maar niet mijn sb backpack daar bestellen, iemand anders wel een goede optie?
(Delft/Den Haag/Rotterdam/Utrecht?)
Paul B. heeft goed zijn best gedaan zie ik!quote:
Er zijn de afgelopen weken veel Pigeons verkocht @ Rosada in Roosendaal voor 60 euro... wellicht ligt er daar nog watquote:Op woensdag 10 september 2008 22:34 schreef De Wouzeraar het volgende:
Iemand enig idee waar ik legit Purple Pigeons (nee, niet weer die klote Pigeons!) kan halen?
Alle shops in de OP hebben ze niet meer...
Hm, dat is wel een eindje weg. Niemand die iets weet in de buurt van Utrecht, Enschede, of daar ergens tussen?quote:Op woensdag 10 september 2008 22:38 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Er zijn de afgelopen weken veel Pigeons verkocht @ Rosada in Roosendaal voor 60 euro... wellicht ligt er daar nog wat
Die schoenen zijn überhaupt nergens meer in de retail!quote:Op woensdag 10 september 2008 22:48 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Hm, dat is wel een eindje weg. Niemand die iets weet in de buurt van Utrecht, Enschede, of daar ergens tussen?
Ik heb nu maat 10 van Nike Team Edition.quote:Op donderdag 11 september 2008 00:06 schreef Teije het volgende:
Welke maat zoek je Wouzeraar? Ik doe die van mij eventueel wel weg.
Britain.quote:Op donderdag 11 september 2008 00:07 schreef Sakray het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand waar ik deze nog in maatje 40 kan scoren?
Ik heb maat US 7 - UK 6 - EUR 39quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:42 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Welke maat heb je nodig? Skatestore.nl heeft nog een 9.5/10 (volgens mij kan je ze ook gewoon nabestellen bij Skatestore).
[..]
oh, dat heb ik ook dus zo raar is het niet![]()
seto: start shooting
Ik heb nog een vvnds paartje in maat 11. Heb je eventueel interesse of zijn ze te groot? Mij zijn ze te klein, helaas. Dus als iemand een size 12 wil ruilen, lemme knowquote:Op donderdag 11 september 2008 11:39 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Ik heb nu maat 10 van Nike Team Edition.
10.5 is denk ik ook wel oké.
vvnds? Hm, ik vrees dat 11 een beetje groot is als ik nu op US 10 (Team Edition) loop...quote:Op donderdag 11 september 2008 14:02 schreef koston het volgende:
[..]
Ik heb nog een vvnds paartje in maat 11. Heb je eventueel interesse of zijn ze te groot? Mij zijn ze te klein, helaas. Dus als iemand een size 12 wil ruilen, lemme know
Ya zag ze daar staan alleen hadde ze 43+ denk je dat ze bij andere britains kleinere maatjes kunne hebbe?quote:
Check subzero anders ffquote:Op donderdag 11 september 2008 00:07 schreef Sakray het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand waar ik deze nog in maatje 40 kan scoren?
Gewoon ff vragen, vindt het anders een slechte zaak dat ze niet ff voor je willen checken waar die wel staat.quote:Ya zag ze daar staan alleen hadde ze 43+ denk je dat ze bij andere britains kleinere maatjes kunne hebbe?
yep, kleinste maat (dacht ik) was US6.5 (Britain Rotterdam)quote:Op donderdag 11 september 2008 18:15 schreef Sakray het volgende:
[..]
Ya zag ze daar staan alleen hadde ze 43+ denk je dat ze bij andere britains kleinere maatjes kunne hebbe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |