wordquote:Op woensdag 3 september 2008 09:46 schreef sjimz het volgende:
mooie wivah cali!
gewoon schadeclaim indienen SHOOTO voor het gebruik van die foto!
Zie LB voor reden afwezigheidquote:Op woensdag 3 september 2008 10:08 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
word
(btw, bij de volgende "meeting" moet je ook komen, dan pakken we het iets "professioneler" aan)
Concrete en Patta.quote:Op woensdag 3 september 2008 10:17 schreef Steve-O het volgende:
Waar kan ik Jason markk online halen (Of in Damsco ?)
ja, ik las het..jammer. Volgende keer dan maar, want dan gaan we naar Amsterdam (anders krijgt kho heimwee)quote:
homegame for me!quote:Op woensdag 3 september 2008 12:05 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
ja, ik las het..jammer. Volgende keer dan maar, want dan gaan we naar Amsterdam (anders krijgt kho heimwee)
het gaat goed met ons "strap los" leger, hé Warhead?
boks naar Ian/Trainerbeest
No can do dude.quote:Op woensdag 3 september 2008 12:08 schreef Ian_Curtis het volgende:
Boks terug naar SHOOTO... volgende keer amsterdam klinkt goedKan sjimz ons beschermen tegen negerts die telefoons af willen pakken.
PM anders gaat het wel erg offtopicquote:Op woensdag 3 september 2008 12:12 schreef Ian_Curtis het volgende:
Wtf serieus?? Zomaar ineens? How come dude??
ja die blauwe versie wilde ik eigenlijk kopen, wachtte nog een dagje tot ik geld had, toen kwam mn beste vriendin er ineens mee aanzettenquote:Op woensdag 3 september 2008 15:36 schreef Ian_Curtis het volgende:
Dat model heb ik wel @ 247 Nijmegen gezien:
[ afbeelding ]
Mischien dat ze ze daar voor je kunnen bestellen? Erg vet vrouwen skate model overigens.
quote:Op woensdag 3 september 2008 15:57 schreef Ian_Curtis het volgende:
Ja da's kut... die paarse kon je niet bestellen @ die website?
wat ik vandaag aan heb.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:06 schreef robbolo het volgende:
Kom hier niet zo vaak, maar wat is wivah?
Damn Jij hebt veeeeeelquote:Op woensdag 3 september 2008 19:04 schreef Ian_Curtis het volgende:
Deel van m'n collectie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, dat valt toch wel mee? Dit is echt peanuts tov sommige verzamelingen van gasten @ sneakerfora, geloof me.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:11 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Damn Jij hebt veeeeeel![]()
Kennelijk heb je nog meerals je zegt deel van ...
wel meer dan mijquote:Op woensdag 3 september 2008 19:18 schreef Ian_Curtis het volgende:
[..]
Haha, dat valt toch wel mee? Dit is echt peanuts tov sommige verzamelingen van gasten @ sneakerfora, geloof me.
Nog een heleboel zelfsquote:Op woensdag 3 september 2008 19:35 schreef HenkBenzinetank het volgende:
@ian
jouw trainers zijn echt to die for, maar ik mis er nog wel een paar in je collectie.
Maar de trainer 3 dig ik weer niet qua looks.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:04 schreef Ian_Curtis het volgende:
Trek maar eens trainer 3 aan sjimz... maar een model dat lekkerder liep en dat was NB 1500.
Mss slim om in OP te vermelden aangezien deze vraag in ieder topic weer minimaal 2x voorkomtquote:
Damn... hoe kan dat????quote:Op woensdag 3 september 2008 20:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar de trainer 3 dig ik weer niet qua looks.
Reken je die fakes ook tot je collectie ja?quote:Op woensdag 3 september 2008 20:45 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Pick up van vandaag.
En nog maar een keer mijn overzichtje wat ook een topic of wat geleden langs kwam aangezien er nu eindelijk ook wat collecties hier langs komen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |