ja die blauwe versie wilde ik eigenlijk kopen, wachtte nog een dagje tot ik geld had, toen kwam mn beste vriendin er ineens mee aanzettenquote:Op woensdag 3 september 2008 15:36 schreef Ian_Curtis het volgende:
Dat model heb ik wel @ 247 Nijmegen gezien:
[ afbeelding ]
Mischien dat ze ze daar voor je kunnen bestellen? Erg vet vrouwen skate model overigens.
quote:Op woensdag 3 september 2008 15:57 schreef Ian_Curtis het volgende:
Ja da's kut... die paarse kon je niet bestellen @ die website?
wat ik vandaag aan heb.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:06 schreef robbolo het volgende:
Kom hier niet zo vaak, maar wat is wivah?
Damn Jij hebt veeeeeelquote:Op woensdag 3 september 2008 19:04 schreef Ian_Curtis het volgende:
Deel van m'n collectie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, dat valt toch wel mee? Dit is echt peanuts tov sommige verzamelingen van gasten @ sneakerfora, geloof me.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:11 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Damn Jij hebt veeeeeel![]()
Kennelijk heb je nog meerals je zegt deel van ...
wel meer dan mijquote:Op woensdag 3 september 2008 19:18 schreef Ian_Curtis het volgende:
[..]
Haha, dat valt toch wel mee? Dit is echt peanuts tov sommige verzamelingen van gasten @ sneakerfora, geloof me.
Nog een heleboel zelfsquote:Op woensdag 3 september 2008 19:35 schreef HenkBenzinetank het volgende:
@ian
jouw trainers zijn echt to die for, maar ik mis er nog wel een paar in je collectie.
Maar de trainer 3 dig ik weer niet qua looks.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:04 schreef Ian_Curtis het volgende:
Trek maar eens trainer 3 aan sjimz... maar een model dat lekkerder liep en dat was NB 1500.
Mss slim om in OP te vermelden aangezien deze vraag in ieder topic weer minimaal 2x voorkomtquote:
Damn... hoe kan dat????quote:Op woensdag 3 september 2008 20:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar de trainer 3 dig ik weer niet qua looks.
Reken je die fakes ook tot je collectie ja?quote:Op woensdag 3 september 2008 20:45 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Pick up van vandaag.
En nog maar een keer mijn overzichtje wat ook een topic of wat geleden langs kwam aangezien er nu eindelijk ook wat collecties hier langs komen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |