Meest focking gare site ooit voor adidas. Ga gewoon naar harputsadidas.com Hebben ze bijna alle schoenen o.a. consortium en adicolor serie verkrijgbaar. Kans is groter dat jouw maat er niet meer tussen zit.quote:Op maandag 8 september 2008 21:41 schreef Stansfield het volgende:
[..]
http://shop.adidas.nl/index.jsf
De internetshop van adidas zelf.
quote:Op maandag 8 september 2008 19:31 schreef shiftsix het volgende:
hoe zit het met de maat verschil tussen nike dunk en nike dunk sb?
want ik ga nu EINDELIJK avengers kopen
maar moet weten of ik 43 kan dragen als ik normaal met dunks 42,5 draag
of moet ik juist 42 nemen (Omdat sb dan groter uitvalt ofzo)
Toch maar niet mijn sb backpack daar bestellen, iemand anders wel een goede optie?quote:Op maandag 8 september 2008 23:34 schreef Ian_Curtis het volgende:
Boardlords maakt goede reclame hier de laatste tijd
prima sites, vooral Hanon-shop. De modellen London en Dublin vind ik niiicequote:Op dinsdag 9 september 2008 10:02 schreef irencus het volgende:
[..]
Meest focking gare site ooit voor adidas. Ga gewoon naar harputsadidas.com Hebben ze bijna alle schoenen o.a. consortium en adicolor serie verkrijgbaar. Kans is groter dat jouw maat er niet meer tussen zit.
Anders heb je altijd nog solebox en hanon-shop om aan je adidas te komen.
ik zag ze vandaag nog liggenquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:53 schreef stijn_ het volgende:
wat is ftw?![]()
maarja morgen haal ik dus alsnog mn P-ROD High's![]()
Welke maat heb je nodig? Skatestore.nl heeft nog een 9.5/10 (volgens mij kan je ze ook gewoon nabestellen bij Skatestore).quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:25 schreef bl0emetjE het volgende:
Hoi hoi,
Weet iemand waar ze deze dc's in NL verkopen?
(liefst omgeving Leiden)
[ afbeelding ]
Online mag ook, maar uit Amerika wil ik niet meer met die hoge invoerbelastingen enzo!
Dus dan het liefst een EU winkel!
Alvast super bedankt!
oh, dat heb ik ook dus zo raar is het nietquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:30 schreef pumpkinsoup het volgende:
oh en ik heb dezelfde maat van gewone dunks en sb's trouwens hoor ? of ben ik soms raar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |