Ik doe deze zeer exclusieve schoen weg omdat ze mij net wat te klein zijn, de staat is nieuw in doos... heb ze een keer aangepast.quote:Just this past thursday at the David Z store located on 54th and 7th, Ronnie Fieg unleashed his 4th callabo with Asics and their Gel Lyte III. The event was another success for the young entrepreneur, having the likes of Chris Vadal, Manhattan and the whole Lemar Dauley crew just to name a few. But enough with them, what about the kickz. Oh yes, the kickz are dope, coming in a colorway of white purple orange and black. Also released on the sameday were the GT Quicks in a simple but eye catchy colorway of black purple with aqua speckles on the mid-sole. Matter fact, you be the judge of it all, here is some pics.
Mwah mijn voeten zijn nogal breed en normaal gesproken draag ik vaker skateschoenen en die vallen sowieso wat breder dan normaal. Bij runners moet ik daarom een half maatje groter nemen, deze schoen is gewoon 27,5 cm net zoals ieder andere maat 42,5.quote:Op donderdag 4 september 2008 15:55 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Deze vallen dus ook nog eens klein uit?
Dan hoef ik het niet eens te proberen
Deze schoen is in 2 colourways uitgebracht, en van iedere colourway 200 stuks.quote:Op donderdag 4 september 2008 15:56 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
vette schoenen, hoe exclusief zijn deze?
SB low size 9 is perfect voor dit model ja.quote:Op donderdag 4 september 2008 15:59 schreef sjimz het volgende:
Het is dat die tong ontbreekt cali.
Maar denk dat ik als ik voor de GLIII ga toch maar die grijze van ARC probeer te scoren.
Valt deze net zo als die cali sb?
Heb 43/44 (verschilt soms wat per merk), dus dan is een 42,5 eigenlijk al wat te klein.quote:Op donderdag 4 september 2008 15:59 schreef Ian_Curtis het volgende:
[..]
Mwah mijn voeten zijn nogal breed en normaal gesproken draag ik vaker skateschoenen en die vallen sowieso wat breder dan normaal. Bij runners moet ik daarom een half maatje groter nemen, deze schoen is gewoon 27,5 cm net zoals ieder andere maat 42,5.
Dankjequote:Op donderdag 4 september 2008 17:33 schreef Ian_Curtis het volgende:
Uh, geen idee... check het sneakertopic:
Sneakers enzo #73
je bent nog niet next level genoeg voor die dingen van kho!quote:Op donderdag 4 september 2008 22:12 schreef HenkBenzinetank het volgende:
tempting.. maar voorlopig niet man. Kho zat ook alweer met lauwe dingen te zwaaien en shooto passte me ook al weer een pm met een paartje dat ik al een tijde zoek.. kut!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |