Mijn backpack kreeg ik na een week binnen. Niet supersnel als je denkt dat je het meestal binnen 2 dagen binnen hebt, maar als ik zo om mij heen leesquote:Op donderdag 4 september 2008 19:58 schreef Cloud_SB het volgende:
Ach ja... Boardlords....heb mijn sb backpack daar vandaan. Na 3 weken eindelijk gekregen en vanwege 2 mailtjes in de tussentijd waar hij bleef een doos vol goodies. Was wel leuk opgelost dus.
Het is algemeen bekend dat boardlords een gok is maar ook dat je altijd je geld terugkrijgt, dus ik heb niet zo'n groot probleem met ze. Zijn gewoon slackers maar tenminste geen oplichters.
haha als ik het zo lees is het gewoon sneller om iets uit de us te gaan halenquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:31 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Mijn backpack kreeg ik na een week binnen. Niet supersnel als je denkt dat je het meestal binnen 2 dagen binnen hebt, maar als ik zo om mij heen lees
of gewoon even naar groningen gaanquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:48 schreef irencus het volgende:
[..]
haha als ik het zo lees is het gewoon sneller om iets uit de us te gaan haleninstead of boardloards.
100euro. Fucking rape, nu ik eraan denk. Buiten Amsterdam zijn ze 90euro.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:59 schreef shiftsix het volgende:
[..]
damn nice
hoeveel heb je betaald?
whehe blixquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:08 schreef Teije het volgende:
[..]
100euro. Fucking rape, nu ik eraan denk. Buiten Amsterdam zijn ze 90euro.
wallet rape!!!quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:08 schreef Teije het volgende:
[..]
100euro. Fucking rape, nu ik eraan denk. Buiten Amsterdam zijn ze 90euro.
Nou, das mooi.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:44 schreef Fur het volgende:
Ik houd het bij chucks tegenwoordig, gewoon te kewl voor woorden![]()
Lekker warhead, ik wil stiekem nogsteeds de blauwe.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:06 schreef thaWarhead het volgende:
Nieuwe pick-up, waarschijnlijk de laatste voorlopig:
[ afbeelding ]
Deze bedoel ik...quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:46 schreef thaWarhead het volgende:
Eh die blauwe bedoel je? Niet echt heel Tiff-ig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |