Nicequote:
Ik zoek nog altijd de SUPRA suprano high, nooit gevonden. waar haal jij deze?quote:Op zondag 7 september 2008 23:16 schreef Ian_Curtis het volgende:
Deze schoenen gaan zo hard gecopped worden over 2 weken![]()
[ afbeelding ]
Streetshop en het is de houtstraat...quote:Op zondag 7 september 2008 23:22 schreef Ian_Curtis het volgende:
Ben ff de naam kwijt, maar bij die skate achtige winkel tegenover 247 in de lange hezelstraat Nijmegen komen als het goed is over 2 weken de nieuwe skytops binnen
Chez Rico.quote:Op maandag 8 september 2008 13:55 schreef tha_dark het volgende:
Niemand die adresjes weet in Maastricht?
Ik ook. Ik heb wit met roze hi dunks, maar die had ik beter niet kunnen kopen.quote:
fuglyquote:Op maandag 8 september 2008 13:53 schreef Robertje het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag deze besteld Jordan AJF3
dus ze vallen kleiner?quote:Op maandag 8 september 2008 19:34 schreef sjimz het volgende:
Ik heb van dunks sb altijd een half maatje groter.
Wat zoek je precies (ZX, Superstar, Gazelle, etc.)???quote:Op maandag 8 september 2008 19:50 schreef One_conundrum het volgende:
Wat is een goeie site voor adidas sneakers?
http://shop.adidas.nl/index.jsfquote:Op maandag 8 september 2008 19:50 schreef One_conundrum het volgende:
Wat is een goeie site voor adidas sneakers?
zal wel eens bellen.quote:Op zondag 7 september 2008 23:54 schreef Ian_Curtis het volgende:
volgens mij komen die all shite suprano highs daar ook binnen trouwens.
zeg die slackers dat ik nog geld van ze krijgquote:Op maandag 8 september 2008 22:07 schreef stijn_ het volgende:
[..]
zal wel eens bellen.
Kom ik vandaag bij BOARDLORDS, zie MIJN P-Rod highs daar staan.
Is ie maandags DICHT![]()
![]()
Meest focking gare site ooit voor adidas. Ga gewoon naar harputsadidas.com Hebben ze bijna alle schoenen o.a. consortium en adicolor serie verkrijgbaar. Kans is groter dat jouw maat er niet meer tussen zit.quote:Op maandag 8 september 2008 21:41 schreef Stansfield het volgende:
[..]
http://shop.adidas.nl/index.jsf
De internetshop van adidas zelf.
quote:Op maandag 8 september 2008 19:31 schreef shiftsix het volgende:
hoe zit het met de maat verschil tussen nike dunk en nike dunk sb?
want ik ga nu EINDELIJK avengers kopen
maar moet weten of ik 43 kan dragen als ik normaal met dunks 42,5 draag
of moet ik juist 42 nemen (Omdat sb dan groter uitvalt ofzo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |