qupost ?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:36 schreef behangplakker het volgende:
de 4e, hoe heet dat ook alweer?
Het gedoe met 4 heet quatro toch? Dan denk ik qupost jaquote:
Nee, die stonden in een topic van FOK!sters Sexy & Gewaagd.quote:
Staan al die .rars wel in het keldertje van Danny dan? Anders ga ik me daar natuurlijk wel aanmeldenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, die stonden in een topic van FOK!sters Sexy & Gewaagd.
Hier stonden ze in de OP maar is al verwijderd. US / Vrouwelijke Fok!Sters Sexy en Gewaagd #20 *O*quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
linkjequote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
die heeft danny alleen voor zichzelf gehoudenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:41 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Staan al die .rars wel in het keldertje van Danny dan? Anders ga ik me daar natuurlijk wel aanmelden
Weet ik het, ik zit niet in het kledertjequote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:41 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Staan al die .rars wel in het keldertje van Danny dan? Anders ga ik me daar natuurlijk wel aanmelden
inderdaad dat is slecht voor me imagequote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet ik het, ik zit niet in het kledertje
Als je daarmee ook je naaktfoto's in gaat pakken.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:46 schreef Dynd het volgende:
Ik denk dat ik net een virus heb geinstalleerd, heeft iemand een veilige full winzip link?
quote:Wikisletpedia schreef ooit:
RAR is een datacompressie-algoritme, bekend van WinRAR. Het woord RAR is afkomstig van de makers van de software Rarlab uit Duitsland. Naast WinRAR dat voor het windows platform is bedoeld bestaan er ook programma's die RAR bestanden kunnen uitpakken voor Linux, FreeBSD, MS-DOS en Mac OS X.
Het bestandformaat is bedacht door Eugene Roshal. Zijn belangrijkste product is WinRAR, dat als shareware beschikbaar is. De commandline-tool is als freeware beschikbaar voor Windows. Pocket RAR voor de Pocket PC platform, is freeware. De jongste telg aan de RAR-boom is WinRAR voor U3 systeem.
Zeg, ben jij ook niet die ajacied?quote:
quote:
de naaktpics hoeven niet in een rar hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:46 schreef Dynd het volgende:
Ik denk dat ik net een virus heb geinstalleerd, heeft iemand een veilige full winzip link?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |