Ik heb ze allemaal, origineel, op DVD, inclusief beide films (poppen dat is)quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:45 schreef Maisnon het volgende:
Voor iedereen die oooooit de Thunderbirds heeft gezien
Of was dat echt voor jullie tijd
Ik ben ouder dan jij, maar ik keek het nooit...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:45 schreef Maisnon het volgende:
Voor iedereen die oooooit de Thunderbirds heeft gezien
Of was dat echt voor jullie tijd
Vriend van de basisschool was er helemaal geobsedeerd doorquote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben ouder dan jij, maar ik keek het nooit...
Ik heb keihard zitten janken in het ziekenhuis omdat ik thunderbirds wou zienquote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:50 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Vriend van de basisschool was er helemaal geobsedeerd door
Geil, de gedachte alleen al dat we minimaal 4 jaar op dezelfde school hebben gezetenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:50 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ergens in de buurt van Tilburg. Daarom zat ik ook op het Odulphuslyceum net als slindenau
Dat is ver van Raalte-cityquote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:50 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ergens in de buurt van Tilburg. Daarom zat ik ook op het Odulphuslyceum net als slindenau
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:47 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal, origineel, op DVD, inclusief beide films (poppen dat is).
Zoals ik al zeiquote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat is ver van Raalte-cityJe vriendin moet afstanden afleggen
Wtf is dat voor tokkiebendequote:Op donderdag 21 augustus 2008 02:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet even wat mededelen...
Zo doen ze dus in Woudenberg bomen eruit trekken...
Daar verruil ik Raalte voor in oktoberquote:Op donderdag 21 augustus 2008 02:03 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Zoals ik al zeimaar wel even geleden, ze studeert in Groningen
en daar ga ik dus naar toe morgen.
Al die Raalters vertrekken naar Groningen!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 02:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
Daar verruil ik Raalte voor in oktober, kamer vlakbij de 3gezusters gekregen
Whehehe! Ik heb de linker!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:55 schreef slindenau het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Deze twee dus.
Heb ze ff van onze images server (kuch) naar mn photobucket gegooid.
Ik ken die mensen niet hoor...quote:
Ik zou het niet weten. Niet dan?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een Marokkaan?
Ik weet niet wie jij bedoeld. Stel die vraag eens in KLB-FB (dan niet aan mij gericht maar algemeen).quote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:03 schreef jordeeeh het volgende:
Juup ga je die kutklonen nog banaanvragen?
Had ik al gedaanquote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik weet niet wie jij bedoeld. Stel die vraag eens in KLB-FB (dan niet aan mij gericht maar algemeen).
Oke dan. Ik heb nu toch geen zin om foto's te gaan kijken, ik lig in bed te internetten via mijn PDA.quote:
Voor hoelang?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:07 schreef tard het volgende:
kijk mijn originele account weer terug
supertardquote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:07 schreef tard het volgende:
kijk mijn originele account weer terug
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Oke dan. Ik heb nu toch geen zin om foto's te gaan kijken, ik lig in bed te internetten via mijn PDA.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zal het vandaag nog eens nalezen.
Deze post bookmark ikquote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:14 schreef tard het volgende:
[..]
supertard is verleden tijd.
Geen getroll e.d. meer.
Wat ja?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:14 schreef tard het volgende:
[..]
Geen getroll e.d. meer.
@jordeeh: ja.
Oke, die gaan we uitprinten en inlijsten...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:14 schreef tard het volgende:
[..]
Geen getroll e.d. meer.
Uitprinten en m'n billen mee afvegen ja.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, die gaan we uitprinten en inlijsten...
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:20 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Uitprinten en m'n billen mee afvegen ja.
Ik veeg m'n billen nooit met de randjes af hoor.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Niet achteraf gaan zeuren over papiersneetjes heh
Ongeluk zit in een klein hoekje hoor..quote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:22 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik veeg m'n billen nooit met de randjes af hoor.
Aanradertje hoor, het is nogal een sensatie.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:22 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik veeg m'n billen nooit met de randjes af hoor.
Is het nu op tv?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:30 schreef jordeeeh het volgende:
Echte mannen kijken nu Band of Brothers.
Mja alleen met diarree, dan trekt het er lekker in.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:30 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Aanradertje hoor, het is nogal een sensatie.
Nee.quote:
Dat klopt, ik lig ook in bedquote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar goed, ieder normaal mens is al naar bed...
Als je dan het hele randje afgaat, krijg je zo'n mooi schilderijlijstjeachtig geval.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:32 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja alleen met diarree, dan trekt het er lekker in.
Ik heb ook de serie op dvdquote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:30 schreef jordeeeh het volgende:
Echte mannen kijken nu Band of Brothers.
Ik ook, maar ik ben niet normaal...quote:
K zit nu bij EP3, lekker veel actiequote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ook de serie op dvd![]()
Alleen hoef ik niet zo nodig een echte man te zijn.
Zodat dat.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom bestaat er zwaartekracht, op de verkeerde momenten
Moet je geen plaatjes meer draaien?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Werk je niet meer in het museum ?
Moet over een uur werken, waarom denk je dat ik zo vroeg wakker ben elke dag?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Werk je niet meer in het museum ?
Ik wordt niet meer geboektquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moet je geen plaatjes meer draaien?
Kun je niet wat kortingskaarten regelen voor mij en mijn ega. Dagje Amsterdam, kan ik beetje indruk maken door net te doen alsof ik cultureel aangelegd benquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:17 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Moet over een uur werken, waarom denk je dat ik zo vroeg wakker ben elke dag?
egaquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kun je niet wat kortingskaarten regelen voor mij en mijn ega. Dagje Amsterdam, kan ik beetje indruk maken door net te doen alsof ik cultureel aangelegd ben
http://www.amsterdam.info/museums/museumkaart/quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kun je niet wat kortingskaarten regelen voor mij en mijn ega. Dagje Amsterdam, kan ik beetje indruk maken door net te doen alsof ik cultureel aangelegd ben
40 euro, ben je beklopt ofzo.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
http://www.amsterdam.info/museums/museumkaart/
40 euro en kom je overal binnen.
Kheb wel een pasje waar ik iemand anders mee naar binnen kan nemen
Ik kan dat nietquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
40 euro, ben je beklopt ofzo.![]()
Dat zijn 22 biertjes in Roermond.
Ik ben je Fok! vriendje, en jij hebt het niet eens voor me over me vrijkaarten te husselen ? Verdoemen he !
roermondquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
40 euro, ben je beklopt ofzo.![]()
Dat zijn 22 biertjes in Roermond.
Ik ben je Fok! vriendje, en jij hebt het niet eens voor me over me vrijkaarten te husselen ? Verdoemen he !
en dan al die toeristen husselenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:22 schreef BobbyB het volgende:
We moeten de KLB meet gewoon in dat museum houden.
Zodra ik iemand zie die een shirt met Duffy aan heeft ren ik wegquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:22 schreef BobbyB het volgende:
Ja, nouquote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zodra ik iemand zie die een shirt met Duffy aan heeft ren ik weg
Komt er een KLB meet ? Vetquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:22 schreef BobbyB het volgende:
Je doelt op mij he!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Komt er een KLB meet ? Vet![]()
![]()
Dat wordt dus een meeting van allemaal knappe mannen die aan vechtsport doen, met vriendinnen die fotomodel zijn, dikke sportwagens die ze aan elkaar showen en vooral: Moneyclips die leeg moeten. Playerstyle.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Komt er een KLB meet ? Vet![]()
![]()
Ik wou inderdaad Hayden wel meenemen naar de meet, in mijn Hummer.quote:Dat wordt dus een meeting van allemaal knappe mannen die aan vechtsport doen, met vriendinnen die fotomodel zijn, dikke sportwagens die ze aan elkaar showen en vooral: Moneyclips die leeg moeten. Playerstyle.
Ik bel m'n maten Harold & Kumar op, ze zijn toch in Amsterdamquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja, ze hebben het er al 320 delen over, nog niks concreets of zo. Stelletjes pansies.
[..]
Ik wou inderdaad Hayden wel meenemen naar de meet, in mijn Hummer.
Ik dacht dat jij die eetjapanner had uitgenodigd.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:31 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik bel m'n maten Harold & Kumar op, ze zijn toch in Amsterdam
Die is way out of my leaguequote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij die eetjapanner had uitgenodigd.
Zeg, ben jij niet ide kerel met die Marokkanen pet?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:28 schreef afcajos het volgende:
Goeienmorgen trouwens allemaal!
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zeg, ben jij niet ide kerel met die Marokkanen pet?
Ik doe m'n Kobayashi shirt aan en Jos z'n ''I love Smegma'' shirtquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:36 schreef de_boswachter het volgende:
Waar koop je die eigenlijk, marokkanenpetjes ?
Net zoals Bjorn Borg boxershorts, waar haal je die. Als we gaan meeten wil ik er wel ene hebben die ik boven mijn kekse trousers uitdraag en mijn witte riempje op half 7 heb hangen.
Probeer het eens bij de plaatselijke hiphopwinkelquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:36 schreef de_boswachter het volgende:
Waar koop je die eigenlijk, marokkanenpetjes ?
Net zoals Bjorn Borg boxershorts, waar haal je die. Als we gaan meeten wil ik er wel ene hebben die ik boven mijn kekse trousers uitdraag en mijn witte riempje op half 7 heb hangen.
Nee, hij is Hell Josquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zeg, ben jij niet ide kerel met die Marokkanen pet?
afcajosquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:38 schreef de_boswachter het volgende:
Heb ik iets gemist ? Wie the fuck is Jos.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:38 schreef de_boswachter het volgende:
Heb ik iets gemist ? Wie the fuck is Jos.
Wat is er mis met Lacoste schoenenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:38 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Probeer het eens bij de plaatselijke hiphopwinkel![]()
Vergeet je de G-star shirtjes niet? Mooie lacosteschoenen of leren prada's waar je mooi met je broek in de sokken kan lopen
Slechts 1 meerderjarigequote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:36 schreef behangplakker het volgende:
Hee afcajos ! Nog minderjarige gehosselt laatste weekend?
Lolz. Je bent gewoon wereldvreemd.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:42 schreef RickoKun het volgende:
FOK!kers eten liever patat dan friet
HET IS FUCKING PATAT, BITCHES!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ga niet onder de rivieren meeten, dat gaat tegen mien principes in negerts
Loop je dan ook echt op die pauperschoentjes (bepaald soort, 13-jarige mooiboys lopen er op)?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat is er mis met Lacoste schoenen![]()
![]()
![]()
![]()
Met Lacoste is heul niks mis
*** zit nu serieus met een lacoste polo aan achter de pc![]()
![]()
![]()
Ik let er eigenlijk nooit op wat mensen voor schoenen aan hebbenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:43 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Loop je dan ook echt op die pauperschoentjes (bepaald soort, 13-jarige mooiboys lopen er op)?
Tegenwoordig loopt ook iedereen met Nike air max, ik ben ermee gekapt
Het is patat nepbelgquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lolz. Je bent gewoon wereldvreemd.
Je hebt crocs, leugenaar.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:46 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb geox! De schoenen die ademen!!!!!
Geloof mij dat veel ermee rondlopen. Paar jaar geleden allemaal van die soort van k-swiss schoenen maar dan van lacostequote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik let er eigenlijk nooit op wat mensen voor schoenen aan hebbenAlleen Nike Air Max, maar die vallen ook op.
En die Lacoste's wat ik heb zijn gewoon mooi, net of het me wat interesseert wie er nog meer op loopt
Ohja en ze waren hendig duur, dus kan me niet voorstellen dat er zulkes paupers mee rondlopen.
*** zoekt foto van mijn schoenen
Ik ook, zoals een echte player betaamtquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:46 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb geox! De schoenen die ademen!!!!!
Die heeft Reetveter ookquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:46 schreef de_boswachter het volgende:
Dezes. Alleen dan in het zwart![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:53 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik ook, zoals een echte player betaamt
Ga je naast een willekeurige neger zitten om van zjin muziek mee te genietenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:57 schreef Maisnon het volgende:
ah behangplakkerproficiat
Verdomme, mijn mp3speler houdt er ineens mee op, net nu ik dus 3 uur in de trein moet gaan zitten
Goeie tipquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:59 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ga je naast een willekeurige neger zitten om van zjin muziek mee te genieten
Wandcontactdoos.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:04 schreef de_boswachter het volgende:
Is er nog geen plaatje van die gast hierboven met een stekker vanuit dat stopcontact ?
Kibbeling is vet lekker met sausjequote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:07 schreef RickoKun het volgende:
Mannen (en vrouw met geile tetten), ik ben blij, want het is vandaag kibbeling dag! Dan ga ik met mien kameroaden naar de kibbeling kraam!!!! Zwaar relaxte kibbeling en ik neem denk ik ook nog 2 harings!!!!
Wat stond daar dan?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:04 schreef Maisnon het volgende:
EDIT: NINJA EDIT
Maar Bobby, die ene foto waar duffy met een roze 'gitaar' lijkt te gaan slaan hedat is een ukelele!
Wasemkap en Pilsquote:
Wie?quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
WCD heet zoiets in vaktermen![]()
SCTquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
WCD heet zoiets in vaktermen![]()
que ?quote:
STD!quote:
Ik heb zin om te palen!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:22 schreef gers het volgende:
kut heb zin in gerookte paling maar das zo teringduur
ik ook, maar moet nog een maand zonderquote:
hussel dan watquote:
De godverdomme eerste naar mijn weten die dat zegtquote:
komt dan pas weer die spaanse terug ?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ik ook, maar moet nog een maand zonder
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:24 schreef gers het volgende:
[..]
komt dan pas weer die spaanse terug ?
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:24 schreef gers het volgende:
[..]
komt dan pas weer die spaanse terug ?
omdat je gezakt was ?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:24 schreef behangplakker het volgende:
[..]
De godverdomme eerste naar mijn weten die dat zegt
Danku
Wat hebben ze uitgevreten dan?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:29 schreef postmortum het volgende:
Den_Dead_Kennedys en UnderTheWingsOfLove werden weer even getolereerd, vervielen weer in hun oude gedrag dus allebei weg. Lang.
Hoe lang is lang ?
Ik feliciteerde je een paar pagina's terug ook al hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:24 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Danku
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:24 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Danku
Sorry niet alles gelezen, had alleen begin van topic over mij gelezen, toen stond er nog niks bij. Ik postte toen en ging weer weg. Maar bedankt hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:29 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik feliciteerde je een paar pagina's terug ook al hoor
geen ideequote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:29 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wat hebben ze uitgevreten dan?
Ik was ook geband voor een week omdat ik kanker zei in een voetbaldiscussiequote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:31 schreef postmortum het volgende:
[..]
geen idee![]()
Maar ik ben nu nog meer op mijn hoede
En wat nou als ik je vertel dat ik serieus benquote:
Ik ben nog nooit gebanned in al die jarenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:33 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik was ook geband voor een week omdat ik kanker zei in een voetbaldiscussie
Dan zou ik echt eens een keer verhaal gaan halen bij remlof, snakey of yvonnequote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:34 schreef postmortum het volgende:
ik voor een maand en ik weet nog steeds niet waarom
Zou leuk zijn als Hayden zich een keer als tubgirl gaat voordoenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit gebanned in al die jarenmaar ik ben ook heel lief. Ik plaats alleen maar Hayden en Duffy en zo.
yvonne.rarquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:35 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dan zou ik echt eens een keer verhaal gaan halen bij remlof, snakey of yvonne
Tja, ieder z'n fetish he...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:36 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als Hayden zich een keer als tubgirl gaat voordoen
terwijl je zo'n toffe user bentquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:38 schreef RickoKun het volgende:
één account is gepermabanned (4 jaar geleden ofzulks)en nog 2 temporary bans gekregen op deze
hoe ko je aan een 3 maanden banquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:44 schreef afcajos het volgende:
Ik ben 1x3maanden gebanned en 1x1maand gebanned
waaromquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:44 schreef afcajos het volgende:
Ik ben 1x3maanden gebanned en 1x1maand gebanned
Neeu slechts sporadischquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:45 schreef gers het volgende:
[..]
waarom![]()
maar jij kwam toch ook wel eens op vbl?
Er was toen die tijd een topic: Kaal of Grijs?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:45 schreef postmortum het volgende:
[..]
hoe ko je aan een 3 maanden ban
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:48 schreef afcajos het volgende:
[..]
Er was toen die tijd een topic: Kaal of Grijs?
Dus ik zeg: KAAL! en post een plaatje van een kaal kindje dat op bed aan het infuus ligt
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:48 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dus ik zeg: KAAL! en post een plaatje van een kaal kindje dat op bed aan het infuus ligt
voetbal jewaidsquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:47 schreef RickoKun het volgende:
wat is vbl!?
a classicquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:48 schreef afcajos het volgende:
[..]
hier ook inquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:51 schreef RickoKun het volgende:
NOU AIDS ZAT ER WEL IN HE HAHAAAHAA!!!!!!!
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:21 schreef jordeeeh het volgende:
HOI!
Lamoquote:
Ja, ik ben aan het rellen het in het Duffy topic, jewaids.quote:
duffy is toch welquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik ben aan het rellen het in het Duffy topic, jewaids.
quote:
wie dan wel?quote:
Wie?quote:
die zou ik echt een veeg willen gevenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wie?
Oh, Haley!!
[ afbeelding ]
Ik ben echt verliefd op haar![]()
![]()
Nou, inderdaad. En HARD!!!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:08 schreef gers het volgende:
[..]
die zou ik echt een veeg willen geven
Je kon me net oprapen, wat geweldigquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:48 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wat een leuk koppiequote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. En HARD!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze speelt ook in de nieuwe film College en brengt binnenkort een album uit.
quote:
Dat is 1 en al photoshop, maar zelfs zo'n geweldig programma maakt daar nog niks moois vanquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:30 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zouden ze bij Duffy eens moeten proberen
als ze hem zachtjes vraagt geef ik hem keihardquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. En HARD!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze speelt ook in de nieuwe film College en brengt binnenkort een album uit.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:38 schreef RickoKun het volgende:
Wat een lelijke benen heeft die laatste meid!
Ik heb zwaar behaarde benen, zoals een echte man het betaamd! En nog gespierd ook dus je ziet heul geen aderts!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:53 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Heb jij die niet in je benen dan?[ afbeelding ]
Jij bent een echte man RickoKun !quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik heb zwaar behaarde benen, zoals een echte man het betaamd! En nog gespierd ook dus je ziet heul geen aderts!
Normaal photshoppen ze die altijd weg inderdaad, dus dat ben jij niet gewend hequote:
Hou es op met Duffy pestenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:31 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat is 1 en al photoshop, maar zelfs zo'n geweldig programma maakt daar nog niks moois van
Dankzij mijn heldhaftige TR.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Normaal photshoppen ze die altijd weg inderdaad, dus dat ben jij niet gewend hebij al die fotomodelletjes en pronosletjes
Boswachter heeft het Duffy topic dichtgegooid![]()
[..]
Hou es op met Duffy pestenwordt ik verdrietig van. Kijk dan wat een schatje
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb het niet zo op die bleke vrouwkes!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Normaal photshoppen ze die altijd weg inderdaad, dus dat ben jij niet gewend hebij al die fotomodelletjes en pronosletjes
Boswachter heeft het Duffy topic dichtgegooid![]()
[..]
Hou es op met Duffy pestenwordt ik verdrietig van. Kijk dan wat een schatje
![]()
[ afbeelding ]
boh gek van zo'n geil wijf ?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:35 schreef De_Ananas het volgende:
Tis echt mênnus druk
Kheb wel fooi gehad
Ik vind dat juist wel cool! Ik hou niet zo van die zonnebank/bruiningscreme wijven.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op die bleke vrouwkes!Die is zo bleek dat je de aders goed kan zien, dat is zóóóó totally not cool!
D'r moet ook snel wat in natuurlijk.quote:En die duffy! Wat een hoofd mehn!Ook zo'n bek alsof ze naar koffie stinkt als ze die grote raap opentrekt!
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:35 schreef De_Ananas het volgende:
Tis echt mênnus druk
Kheb wel fooi gehad
een béétje pigment mag heul wel! Val jij soms op van die bleke britse biatches?!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind dat juist wel cool! Ik hou niet zo van die zonnebank/bruiningscreme wijven.![]()
[..]
D'r moet ook snel wat in natuurlijk.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]
een béétje pigment mag heul wel! Val jij soms op van die bleke britse biatches?!
wtf is datquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Duffy is er ook 1
Ieder z'n smaak he! Maar in die nieuwe film heeft ze ook wel meer een kleurtje hoor, deze foto's zijn uit 2006.
Ohja, mag ik dan ook even klagen over iemands uiterlijk?
Sara Bareilles
[ afbeelding ]
oja en Adele
[ afbeelding ]
Ik vind dat wel terecht, die is gewoon dik.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:47 schreef BobbyB het volgende:
oja en Adele
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Duffy is er ook 1
Ieder z'n smaak he! Maar in die nieuwe film heeft ze ook wel meer een kleurtje hoor, deze foto's zijn uit 2006.
Sara Bareilles
[ afbeelding ]
oja en Adele
[ afbeelding ]
Die laatste is een vadsig mokkel.quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die laatste is een vadsig mokkel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo, nu is Duffy een schoonheid, vergeleken bij deze walrus.
Onze SC mascotte is er weer!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:03 schreef Dynd het volgende:
present
Praat het niet goed met vetzakkenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die laatste is een vadsig mokkel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo, nu is Duffy een schoonheid, vergeleken bij deze walrus.
is die inmiddels 18+ ?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:05 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Praat het niet goed met vetzakken![]()
[ afbeelding ]
Zo, Duffy is weer lelijk
Zij heeft een harige kut.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:05 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Praat het niet goed met vetzakken![]()
[ afbeelding ]
Zo, Duffy is weer lelijk
Ja, ze is 18.quote:
Duffy scheert zich ook niet altijd hoorquote:
Echt wel. Ze duikt met bijna iedereen het bed in, dus dan moet dat bijna wel.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:08 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Duffy scheert zich ook niet altijd hoor
Wel een hayden.rar.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:09 schreef gers het volgende:
is er trouwens al een dynd.rar?
Ik hoef dat niet te wetenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:08 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Duffy scheert zich ook niet altijd hoor
Vult ze het lege gat in dat die spaanse heeft achtergelaten danquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Echt wel. Ze duikt met bijna iedereen het bed in, dus dan moet dat bijna wel.
quote:
Zij is niet degene die gaten vult, lutsertquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:11 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Vult ze het lege gat in dat die spaanse heeft achtergelaten dan
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:12 schreef Dynd het volgende:
.rar?
waaromquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zometeen 10 km fietsen...
dat moet je posten wil je er echt bijhoren ^_^quote:
Een bestand met daarin naakt foto's van de betreffende user.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:16 schreef Dynd het volgende:
-Nvm-
Wie heeft het bestand van Ijsmeisquote:Er naar vragen is banwaardig.
Niet opzettelijk. later wel overigens.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:18 schreef Dynd het volgende:
Dus dat meisje heeft naaktfoto's gepost? 0.0
oude verhaalquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:18 schreef Dynd het volgende:
Dus dat meisje heeft naaktfoto's gepost? 0.0
ikke ruilen tegen breathtaking of brechtje.rar ?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wie heeft het bestand van Ijsmeis
volgens ijsmeis niet zoquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:21 schreef Dynd het volgende:
lol,
Nee die zijn vet zeldzaamquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:21 schreef gers het volgende:
[..]
ikke ruilen tegen breathtaking of brechtje.rar ?
DEAL mits ze niet met der handen in haar haar zitquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:24 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nee die zijn vet zeldzaamIk heb duffy dubbel, je mag ze beiden hebben (ze is toch lelijk
) tegen Ijsmeis
Nu nog steeds hoor.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:23 schreef gers het volgende:
[..]
volgens ijsmeis niet zo![]()
waren wel kleine tietjes destijds
Ligt eraan welk haar.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:29 schreef gers het volgende:
[..]
DEAL mits ze niet met der handen in haar haar zit
Al die commerciele hiphoptroep op tv danquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:27 schreef Dynd het volgende:
Paris is burning, wat een kut nummer is dat zeg.
nieuwe rar die heb ik nog nietquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nu nog steeds hoor.Ze heeft later nog nieuwere gepost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |